Épp a Nagyállomáson voltam szerda-de, amikor meglepetten láttam kettőt egymáshoz ragadtan! (Csodálkozni nem codáltam, mert ezt Dózsa Gábor már a júni-bocin ígérte.)
Mások is meglepődtek.
Annyira, hogy a tömeg az elsőre szállt föl, a második -talán azt hitték, később indul- csaknem üresen maradt!
:o)
Jót rötyögtem.
Még a jót is szokni kell!
Szegeden annyira elszoktunk a jó változásoktól, hogy szemünknek sem hiszünk 1. pillanatra!
Ne csak a negatívumokról szóljunk: tegnap az 1-esen volt egy ellenőr, aki maximálisan udvariasan, előzékenyen mindenkinek külön-külön megköszönte a jegyet bérletet. nem is mondva, hogy felszálláskor és leszálláskor köszönt. Ezek után senki nem morgott, nem vette zaklatásnak, hogy amunáját végezte.
Csak azért írtam, mert 1, tetszett ez az európai viselkedés 2, ha bármi rosszat tesznek az ellenőrök még a Délmagyarban is megjelenik (ez rendben is van) de a jó felett szó nélkül elsiklunk
Szvsz az órasávos menetred tájékoztatók jók, csak a bötűméretezésükkel van gond!
Nézzük:
Odaállok, busz indul óra 05-kor... ideér 8 perc múlva. -Fene egye, az volt aminek a hátulját látom... Következő indul 33-kor. Vár a túró azért a 20'-es claptatásért/fáj a lábom, muszály megvárnom...
De, hogy minden megállóban egyedi legyen, azt túlzásnak tartom, bár a jelenlegi üvegmögé rejtett papírcetlinél 1*űen megoldható, csak az ellenőrök kezébe kell egy-egy vonal kinyomtatott lapjait nyomni, és bliccelővadászat közben nyugodtan kicserélhetnék!
Az ilyen menetrendes dolgokkal most kicsinykét várni kellene, hisz a kiskörút visszaadása után valszeg megint lesz változás, de legalább nov-dec-ben célszerű megnézni, hogyan alakul Szeged közlekedése az idei jelentős variálás után.
Én amondó vagyok: igenis be lehetne indítani a 6-os vonalat buszokkal, és amíg arra nem jár troli, tök mindegy milyen típusú buszok közlekednek ott.
De van egy másik ötletem is a "Franciahögy"-ön épült lakópark tömegközlekedéssel való ideiglenes, vagy akár végleges ellátására is:
a 21Y-os a Rózsa utcáról nem a Csongrádi sgt-ra kanyarodna, hanem tovább menne egyenesen a Makkoserdő soron, majd a Jakab Lajos utcán keresztül érné el a Párizsi krt-at. Igaz ennek megvalósításához kissé módosítani kellene a forgalmi rendet a Makkoserdő sor és környékén, valamint csak a lakótelep szélét érintenék a buszok, de a semminél sokkal jobb megoldás lenne!
De majd az illetékesek megoldják valamikor az oda való eljutást tömegközlekedéssel...
10:45kor láttam a T-800-ast /7es vonal/a vedres utcában, elakadásjelzőt használt és az áramszedői le voltak húzva. Előtte közlekedett az 5ös vonalon a 9-150es, bár késve. A végállomáson meg mérgelődtek az idősek: (még nem tudta senki, hogy lerobbant)
"nincs semmi értelme a hetesnek, kimaradnak a járatok, ritkán jár..."
OK, meggyőztél. De miért többször is a feltételes mód? A gyakorlatban mégsem mindig van így?
Csüllög Imre (11767):
MÁs: A Tarjáni hurok és a Kecskési Delta mikor épül meg?
Úgy tudom, hogy a közbe-szerzés miatt csak jövő tavasszal.
zaronka (11744):
Ez akkor a feltételezések szerint azt is jelentheti, hogy 1 éven belül eltűnhetnek a Bengálik Szegedről, vagy ez a feltételezés azért nem álja meg a helyét?
Szerintem azért sem állja meg a helyét, mert 1 éven belül szvsz nem épül meg a 3-as túlvégén a deltavágány.
Én mikor először mentem a csatolttal, az elsőn lyukasztottam Rókusnál a jegyet, de aztán átszálltam a hátsóra. Aradi V. tertén ellenőr nézte a jegyet, aztán elkérte a jegytömböt, amiben megtalálta az odafele hátul lyukasztott jegyet. Közölte velem, hogy itt van, ez az. Így megúsztam, pedighát tulajdonképpen 2x is lyukasztottam rendesen. Ha kialakulnak az állandó párok nem egyforma lesz a 2 kocsin a jegykód? (Vagy hogy hívják) A firkálást meg kamerával kéne megelőzni. ___MÁs: A Tarjáni hurok és a Kecskési Delta mikor épül meg?
A firkálás ezek szerint nem csak nekem tünt fel.
Erre, meg a járművezetőnél, történő jegyváltásra is ki kéne valamit találni. Volt aki a hátsó kocsiban készítgette a pénzecskéjét, a Szeged P.U.-n és várta a mikor nyitják neki az ablakocskát, mikor elindultunk akkor döbbent rá mi is a helyzet. :-)
Vagy majd megszokják. ????
"Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra? Tudom, hogy az ikarusoktól meg akar szabadulni a cég, de amíg megvannak az Ik trolik, és nincsen csak 1 db autóbusza a cégnek, addig (2-3 év) megfelelnének az Akd-k tartalék funkcióra és pótlásra. (((Csak nagyon halkan jegyzem meg esetleg 2 busszal beindítható lenne kísérleti jelleggel a 6-os vonal első ütemben a Körtöltés utca-Mars tér útvonalon, amíg arra ki nem épül a troli.Persze ahhoz az útnak is el kellene bírnia a terhelést, de ki tudja...)))"
Kedves 7-es troli!!
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan. Remélem miután ezt megírtad beleért a kezed a bilibe és felébredtél.
Szegény hátsó TATRAkon azért meglátszik, hogy nincs bennük vezetö, mert eléggé kezdik firkálgatni a kocsikat, amit a szóló TATRAn ennyire nem lehetett látni.