MTZ 50 NDK-s kivitelű belső bukócsöves trakit vett az öregem. A kompresszor, mikor feltermel 6 bárra, és a szelep lefúj, leáll, majd kb. 5 bárnál újra indul. Több környékbeli MTZ-st kérdeztünk, elmondásuk szerint ilyenről még nem hallottak. Szerintetek?
Sziasztok, hasonló állapotú Mtz-45 öst szeretnék venni... http://www.jofogas.hu/csongrad/Mtz_45_traktor_23774887.htm?first=1 de ennek az árán körülbelül lehetne venni egy Mtz-50est is papírosat, illetve lenne még egy olyan kérdésem hogy Mtz-45 be bele lehet tenni az Mtz-50 motorját nagyobb átalakítás nélkül? előre is köszi mindenkinek!
forrás is készült szőlőbe, malupe, hogy olcsóbban adja rakott rá egy kisebb szivattyút, kisebb ventilátort. Itt van forrás, de az 65ezret tudnak 16 fúvóka stb. Forrás 2000 VL vagy hasonló. Erre még sok kertitox na permetező dolgozik. SAE turbmatic is van egy pár. Volt egy malupe, de eladták egy év után, de nem tudom miért. Valószínű a te gondod miatt. Mi 1400-1500 fordulattal hajtatjuk a kertitoxot.
Neked van esetleg ismerősöd aki használ malupe agro vagy forrás axiál permetezőt gyümölcsösbe? Forrásnak is ilyen ventilátora van mert valamikor a kettő egy cég volt! Pedig mikor permetezek terep3 felezve 1800-1900 fordulat a gépet pipáltatja szinte végig!
Szerintem a ventilátor kialakításod szőlőbe készült, oda meg nem kell magasra szórni. Neten néztem a malupe permetezőnek 40-45ezer/m3-es a ventilátora az szerintem gyümölcsösbe karcsú. Oda legalább 60-65ezer kell. Kertitox NA 70ezret tudnak ha jól emlékszem.
Tudom, hogy ez nem hirdető oldal, de...... egy ismerősöm eladná a komplett gépparkját ( MTZ, eke, tárcsa, rendsodró, bálázó, stb). Nincs hirdetve sehol, ha valakit érdekel, akkor nálam kérdezhet privátban.
Csutkát nem szereti ,de valahogy ,ha emelsz a köldökön brutál lesz .Van aki zártszelvényt tesz a váz alá és hosszú cuppántokkal fogatja fel az eke testet!
Neem :-) vettem egy gépet donornak, amiből átakartam rakni a motort mert a balfasz szerelőm nem tudta eldönteni, hogy mi a baja a gépnek. Amit vettem trakit, annak meg gépszerelő a gazdája. Egyből vágta, hogy mi a baja, így csere helyett felújításra került. 3as hüvely repedt volt, kettesnék kompresszió gyűrű eltörvre, a szelep meg belebaszott a dugóba. Szal felújították, így most van egy eladó, nagyon jó motorom, bár mondták, hogy tegyem el tertalékba, mert kár eladni, annyira jó, de nem avgyok ilyen gyűjtögetős, így az eladás mellett döntöttem. Szerkezetileg a vásárolt donor traki tökéletes állapotú, így a darázsderék kivételével szerintem eladom az egészet :-)
Azért kérdeztem mert én is le cseréltem ilyenre és én azért mert nehezen indult meg az olajnyomásom hidegen,melegen egyaránt 5,6 másodperc eltelt mire megindult a mechanikus óra.Na de én 1hete tettem rá és arra lettem figyelmes,hogy 2000-res fordulatnál 5,5 bárt mutat de üzem meleg motornál már kevesebb 2000-res fordulaton 4 bár körül.Alapjáraton hidegen 3,2 tized melegen 2,3tized környélén van.És neked?
Tavaly valamikor, már vagy 2 olajcsere lement azóta, olajnyomás ugyan olyan mint előtte.De miért kellene 5,5 bar-ig felmennie?Igazából azért lett cserélve mert pont mindig legfőbb munkaszezonba jön el az olajcsere ideje és nincs idő baszakodni a centrifugálszűrő fél órás takarítgatásával olyankor. Különben vagy 2 éve gyárilag is ilyen szűrővel jönnek ki a 820-asok.