Keresés

Részletes keresés

Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11760
SZKT Közkapcs. Iroda, de indokoltan!
Előzmény: juzni front (11759)
juzni front Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11759
jegyellenőröket hol lehet szidni???
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11758
Jaja, egész délelőtt ezt a három képet töltöttem. A szomszédos jármű csan nem a leendő T-617?
Előzmény: n-misi (11755)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11757
A 3 Mb-os képekért megölnek a modemesek.(vicc)
Előzmény: n-misi (11755)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11756

"Itt volt de vissza lett küldve:
224
221 "

 

A hírek szerint Ők is már Prágában frissülnek.

Előzmény: n-misi (11753)
n-misi Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11755
n-misi Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11754
Bocsánat! 224 helyesen 124!!!!!!!!!!!!
misi
n-misi Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11753
KT 4 -ek közül itt van a:
106->200
112->?
121->201
206
Itt volt de vissza lett küldve:
224
221
Prágában fiatalodik:
201->202
misi
Előzmény: Addamsx (11729)
Addamsx Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11752
Szerintem ahhoz több kt4-kellene...
Előzmény: zaronka (11744)
MALWIN Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11751

Itt? Mindenfélével a politika kivételével.

Leginkább Szeged (tömeg) közlekedéséről, amint azt a cím is mutatja...

Előzmény: juzni front (11750)
juzni front Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11750

üdv mindenkinek

 

itt milye inófval lehet gazdagabb az ember???

1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11749

"pl. nagyvasúton nem hosszabb egy tizenkétkocsis szerelvény fékútja, mint egy kétkocsisé? Minden kocsi fékezve van, akkor ott is azonos távon áll meg a két vonat?"

 

Ott egy kicsit más a helyzet,sok múlik a kocsik fékberendezésének a kialakításától,terhelésétől,stb.De azonos tipusú kocsiknál,azonos fékberendezéssel,közel azonos terheléssel közel ugyanannak a fékútnak kell(ene) lenni.

 

Példa:ha van egy kocsim ami 10 m-en belül meg áll,akkor ha 54 db-ot rakok egymás után,akkor is 10-en belül állok meg,ha mindnek megfelelően működik a fékje.

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11734)
mestska Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11748

OFF

 

Vigyük át a nagytopicra a témát!

 

Gdańsk és Katowice Citadist vett.

 

A kettő között igazából nem tudom mi a különbség, a katowiceit még nem is láttam élőben. De ami biztos: ezek Konstal-Alstom átmenetek, ugyanis a gdanskinak a Citadis 100 neven kívül van Konstal márkajelzése is. (Ngd 99) Csak az, hogy Citadis, hangzatosabb volt :))

 

Ja igen, ezt meg nem írtam tegnap: a varsói lányok tényleg nem nagy számok, direkt előnytelenül öltözködnek :))

Előzmény: seTTebello (11745)
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11747
1957.évi IV.tv alapján az elintézés határidejét meghosszabbítja Ja a lényeget elfelejtettem a mondatból: 30 nappal meghosszabbítja...
Előzmény: Tavaszutca (11746)
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11746
A végleges típusengedély megszerzéséhez a dokumentációt leghamarább októberben tudjuk beadni és az ügyintézési határidő 30 nap. Azért érdemes felkészülni olyanokra is, hogy az elintézés utolsó napjaiban íródik egy olyan levél, melyben a T.Hivatal az 1957.évi IV.tv alapján az elintézés határidejét meghosszabbítja. Egy pár igen fontos engedélyezési eljárásnál már jártam így pl.telephelyengedély.
Előzmény: mdozsa (11726)
seTTebello Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11745
Szerintem már nem gyártanak ilyen villamost.

http://www.przegubowiec.com/tram/menu-116.htm

Nincs rajta az Alstom - Konstal refencialistáján,

http://www.alstom.pl/konstal/

Gdańsk és Katowice Citadist vett.

http://www.transport.desk.pl/citadis.htm
http://www.pkt.katowice.pl/?id=html/modernizacja.htm&dzial=34

Mibe kerül egy Citadis? Mert sokkal jobban néz ki, mint a Skoda. Úgy tudom, hogy a Skoda 1.000.000 €, a strassburgi Citadis 2.850.000 € volt.
Előzmény: Ízirájder (11743)
zaronka Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11744
Ez akkor a feltételezések szerint azt is jelentheti, hogy 1 éven belül eltűnhetnek  a Bengálik Szegedről, vagy ez a feltételezés azért nem álja meg a helyét?
Előzmény: Addamsx (11729)
Ízirájder Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11743

 

 

 

 

 

Mennyire lennének alkalmasak Magyarországra?

Színüket tekintve tuti megfelelnek:)

Előzmény: seTTebello (11741)
Ízirájder Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11742

Csak Konstalok vannak Varsóban, én legalábbis nem láttam mást.

Igen azok vannak, de első ránézésre, kocsiból 10 óra út után vmi Tátra korcsnak tippeltem, elnézést mindenkitől, aki első ránézésre vágja mi micsoda.

 

Az utastájékoztatás azért hagy némi kívánnivalót maga után, audiovizuális tájékoztatással elvétve találkoztam, a megáálók viszont perce pontosan mutatják, mikor ér a jármű a megállóba.

1-2 lepukkant 40 éves kocsin nem volt tájékoztató, de a többi típuson vagy így vagy úgy, de volt utastájékoztatás. (képeken ha elmosódva, de 2 féle utastájékoztató is látható)

Mivel a metróról nem írt a topictrás, így megteszem én: az aluljárók kultúráltak, szivesen megy be az ember.

Tényleg kultúrált minden, ruszki szerelvénnyel nem találkoztunk, bár a követési idő nem oly sűrű, mint Pesten. Kár, hogy nem fejezték be a vonalat végig, mielőtt átadták, így olyan kicsi, savanyú, dea miénk érzésem volt:)

 

 

Előzmény: mestska (11722)
seTTebello Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11741
>>de előfordulnak részben alacsonypadlós cuccok is, szintél Konstal termékek.

Utaztál velük? Mi a véleményed? Mennyire lennének alkalmasak Magyarországra?
Előzmény: mestska (11722)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11740
Nekem a hátsó szedős verzió tecc.
Devosa_Ivan Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11739

Igen, ezt kellene megcsinálni, mert így eléggé kínos, hogy a gyalogosok között kell kacsázni.

 

 

Arra gondolsz, ahol a Feketesas utca (folytatása) zsákutcaként végetér a körforgalom szélén?

 

Mert ha igen, akkor ott információm szerint a munkálatok végén a most még csak a Kölcsey utcáig felfestett kerékpárutat továbbvezetik és a rámpát is megcsinálják.


Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11732)
Devosa_Ivan Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11738
Nem lenne rossz, ha mind csatoltan menne....de ne szaladjunk ennyire előre :)
Előzmény: DrTr (11730)
FOMA Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11737
"(nálunk ugyanis természetes, hogy mindent precízen megcsinálunk)."

Ezt a júniusi konferencia óta el is hiszem.:-)
Le a kalappal a munkátok előtt!
Előzmény: mdozsa (11726)
DrTr Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11736

"Ha hátsó szedővel megy a csatolt szerelvény, akkor nem túl későn váltja át az elsőbbségét biztosító lámpákat? Vagy odébbtették az érintkezőket?"

 

Elviekben az érintkezők elhelyzése nem jelenthet problémát, néhány kivételes esettől eltekintve (pl. Novotelnél Tarján felé, amikor középfekvésből, oldalfekvésbe megy át a villamos). Gondolj bele, hogy közlekednek Bengálik B véggel, vagyis hogy a szedő hátul van...

 

"Nekem az elsőszedős verzió jobban tetszik, a hátsó kicsit fura. :-) De az különösen jól néz ki, amikor a hat lengőajtó egyszerre kinyílik a megállóban."

 

Nekem is tecc.

 

"Mostanában egész sok csuklós 5-öst látok, mostanra lett elég csuklós troli ahhoz, amit már a 7-es troli megindításának idejére ígértek?"

 

Ja hát igen, az SZKT vett 5+1 csuklós Skodát, ebből 4+1 megjött, 3 már forgalomban is van. A másik pedig az, hogy nyári menetrend lévén kevesebb a járműszükséglet, pl. a 9-esre is 2 csuklóssal kevesebb az igény.

 

"És még egy kérdés: a "régebbi" Skodák nem kapnak pontmátrixos kijelzőt?"

 

Nem hinném, ehhez az egész homlokfalat át kellene szabni. Nem lehetetlen, hiszen a jelenlegi BUSE kijelzős kocsik sem így "születtek", de valszeg pénz beszél... És ezt erősíti meg a legutóbb felújított, "ős-szegedi" Skoda, a T-610 is. Egyedül a vezetőfülkét alakították át úgy, hogy az 1. ajtó mindkét szárnya az utastérbe nyíljon.

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11731)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11735
Lugas utcábal felmarták az aszfaltot a gödröknél, ha minden igaz már le is aszfaltozták újra.
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11734
Bocs a kései reagálásért és a kötekedésnek látszó dologért, nem értek hozzá, csak kérdezem: pl. nagyvasúton nem hosszabb egy tizenkétkocsis szerelvény fékútja, mint egy kétkocsisé? Minden kocsi fékezve van, akkor ott is azonos távon áll meg a két vonat?
Előzmény: 1047 005-2 (11693)
MALWIN Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11733
Szvsz kérd meg a melósokat, hogy toccsantsanak oda két lapáttal, és dögönyözzék el...Megtezsik, ne félj, és minden megoldódott.Nehogy levelezni kezdj, évek múlva is lépcső lesz ott!
Előzmény: Devosa_Ivan (11727)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11732

a körfogalmi bicikliút és a dugonics téri parkoló (lófara) között a patkáról eléggé rosz lehajtani

 

Arra gondolsz, ahol a Feketesas utca (folytatása) zsákutcaként végetér a körforgalom szélén?

 

Mert ha igen, akkor ott információm szerint a munkálatok végén a most még csak a Kölcsey utcáig felfestett kerékpárutat továbbvezetik és a rámpát is megcsinálják.

Előzmény: Devosa_Ivan (11727)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.17 0 0 11731

Ha hátsó szedővel megy a csatolt szerelvény, akkor nem túl későn váltja át az elsőbbségét biztosító lámpákat? Vagy odébbtették az érintkezőket?

 

Nekem az elsőszedős verzió jobban tetszik, a hátsó kicsit fura. :-) De az különösen jól néz ki, amikor a hat lengőajtó egyszerre kinyílik a megállóban.

 

Mostanában egész sok csuklós 5-öst látok, mostanra lett elég csuklós troli ahhoz, amit már a 7-es troli megindításának idejére ígértek? És még egy kérdés: a "régebbi" Skodák nem kapnak pontmátrixos kijelzőt?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!