Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szilvafan Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1612
hát, ideért Budapestre is, szakad a hó, mi meg most indulunk a 260 km-es útra. De hát menni kell, nehogy'má az a szegény malac végelgyengülésben múljon ki...
Előzmény: cruiserem (1610)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1611
Dunántúlon,most látom a Net-en,hóriadót rendeltek el!!-sok autós fekete hétvégéje lesz az előttünk álló.
cruiserem Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1610

Halló Fiúk-halló Lányok!!

Akinek nem muszáj/a német muss sein-ből ered,ezért nem írjuk ly-al/az ne induljon el,ez lenne az én segítőkész javaslatom.Balaton déli részén sűrű apró pelyhekben hull a hó és a szél is besegít.Meleg szobából kifelé-csodálatos a hóesés!!

JGab Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1609
Tényleg, a pozitív is ki van hozva, hiszen az akksi az ülés alatt rejtőzik. Régen volt szerencsére :)

Mondjuk nem is a bikázás volt maga a kaland, hanem az, hogy a PT a lejtős kocsibeállón, orral befelé állt a kertben. Kitolni esélytelen volt, így kénytelen voltam betolni a kertbe, és melléállni a másik gurigával. Legoztam vagy negyed órát, amire befért mindkét autó és még a bikakábel is elért ameddig kellett (a másik kocsinak pont a rossz oldalon volt az akksija)
Előzmény: szilvafan (1608)
szilvafan Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1608

Így igaz, a dízelnél a kormányoszlop magasságában a homlokfalra van kihozva a pozitív, és a motorháztető zár mellett van a negatív csatlakozási pont. Mind a kettő matricával van jelölve. Ezeket kell használni a bikázásnál.

De egyébként, ahol hozzáférhető az akkumulátor, ott sem a sarukra kell tenni a bikakábelt, hanem csak a pozitívot a sarura, a negatívot pedig valami fémes csatlakozóra. Ez azért jó, mert ha a sarukat kötöd össze, akkor a jó akksi egyből elkezdi tölteni a rosszat is, és kevesebb energia marad az indításra.

Előzmény: JGab (1607)
JGab Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1607
Nekem tavaly -14-ben gond nélkül indult a dízel. Igaz, olyan hidegben elég érces a hangja.
Én már bikáztam, nem sokkal azután, hogy megvettem, feladta az akksija.
Ha jól emlékszem, a motortérzár környékén van egy negatív pont, amit használni kell. Kezelési útmutatóban benne van, figyelni kell a vezetékek felhelyezési sorrendjére, meg erre a pontra.
Előzmény: csak john (1606)
csak john Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1606
Jó utat! Sárospatak a hidegebb részekhez tartozik, remélem nem lesz gond!
Nekem azt mondták az okosok, hogy vigyázni kell a bikázással, mert a feszszabályzót egybeépítették a computerrel és könnyen el lehet intézni őket. Inkább az akku cseréjét vagy a behúzást javasolták. Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Nekem még gyárinak néz ki az akku, de eddig nem volt gond az indítással. Igaz, garázsban lakik. :)
Előzmény: szilvafan (1603)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1605
Kiváncsian várom a végeredményt és drukkolok nektek,ámbár az alpesi dízel a régebbi autómnál bejött és semmi gáz nem volt az indításnál
Előzmény: szilvafan (1603)
drrencz Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1604
Nem,az enyém benzines.
A garázsba bekerült a diesel mercedes......hátha nem indul :-)

Reggel ismét indulás lesz,remélem.
Mindenképp írd meg,azért a diesel érdekesebb!
Előzmény: szilvafan (1603)
szilvafan Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1603

és ugye, jól emléxem, hogy a tiéd is dízel ?

 

nekem most jön a puding próbája, mert eddig a fűtött garázsból vidáman indulok, de holnap megyünk Sárospatakra, ahol kint alszik az autó, és szombat éjjelre -18-at mond...érdekes lesz. Azért felkészülök: alpesi dízel, hidegindító, bikakábel, biztos ami biztos :)

Előzmény: drrencz (1600)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1602
cruiserem Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1601
-remélem a többieknek is pöcc-röff volt reggel!!
drrencz Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1600
Sziasztok!
- 12 fokra ébredtünk reggel , indulás fél 7-kor pöccre. Gondoltam rá,hogy nem biztos az elmenetel,de nem volt semmi gond.Jól vizsgázott,ismét :-)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1599

Elhiszem,hisz senki nem amortizálja le direkt a kedvencét!!-most néztem a tv-t éjszakától jó hideg lesz,csak induljanak a téli pötik.

Előzmény: csak john (1598)
csak john Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1598
Hidd el, hogy nem. Majd ha összefutunk valamilyen találkozón, nekem adsz igazat.
Előzmény: cruiserem (1591)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1597
-elnézést,de máshová küldtem volna az üzit-viszont 50éve nem mondok mást,mint gondolok!!
Előzmény: JGab (1595)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1596
-mindenhová elmegyek,ha hívnak-segíteni!!-út,politika!!/nem genya saját célú,rávezetés!!/-szólni kell!!
JGab Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1595
Őszintén szólva ezt nem tudtam dekódolni.
Már előre nekiálltál a borozásnak ? :))
Előzmény: cruiserem (1593)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1594
10-é ve nem nős pasi vagyok!!-de hülye nem vagyok!!
Előzmény: cruiserem (1591)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1593
-legalább ezt a kicsi részt ,tenné rendbe a Kisz-nemtudom-hányadikai egyetértése,Orbán- viktor-szájkaratés,kövér lászló egyetértése
Előzmény: JGab (1592)
JGab Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1592
Köszönöm a felajánlást!

Sajnos a földút lejtővel is kombinálva van, így a kavics elég hamar leér a keresztutcába. Meg én amúgy is rábíznám az útépítést az önkormányzatra, ha már egyszer adózunk neki.
Előzmény: cruiserem (1590)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1591
nem-e??szerintem a Tiéd ott a nyilas környékén -vibrál-de ez sem rossz,hiszen az ilyen pasik viszik előrébb a fejlődést!!/persze ez leány is lehetne-ha szólna!!/
Előzmény: csak john (1589)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1590
-hidd el,ha megveszed a kavicsot-én leszek az első aki elmegy és segít kalákában leteríteni azt!!nem szégyen segíteni-pláne-ha elfogadják!!-viszont készülj fel,rá,hogy kb 5 liter bort tudok meginni segítés gyanánt,viszont utána nem autózom,hanem elfogadom a pihenésre való invitálást!!
Előzmény: JGab (1588)
csak john Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1589
Én ilyet csináltam egy hónapja, csak akkor még nem hóban, hanem vizezett műgyantás, rántópados pályán.
A kipróbálás egyszer megvolt, letudva. Igyekszem a forgalomban nem tesztelni az elektronikákat. Így viszont van sejtésem arról, hogy ha elkezd működni mire számítsak, és nem fogok még attól is ledermedni, hogy rúgdos a pedál, remeg az eleje és furcsa hangok jönnek belőle. Ez nem pénz kérdés.
A csillagjegy pedig nem determinál. :)
Előzmény: cruiserem (1587)
JGab Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1588
Így van, a pénztárcámnak megfelelően próbálom ki. Sajnos csak földes utcában lévő házra volt keret, így aztán néha mély hóban, sárban kell hazajutni :))
Előzmény: cruiserem (1586)
cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1587

http://www.videostart.hu/

 

-így szeretem!!

cruiserem Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1586
-hangsúlyozom,amit leírtam-saját vélemény,viszont tetszik,hogy extrém helyzetekben próbáljátok ki az autókat,amit valószínüleg-pénztárcátok,hozzáállásotok-határoz meg.-Így én/az óvatos is /tudni fogom,hogy mit fog tudni produkálni az autóm!A vadászattal is így voltam.-volt olyan barátom,aki másfél méterről lőtte a disznókat a Bakonyban.tudta,hol fognak jönni-és a fa mögül lőtte le őket.Szűz a horoszkópom,tehát ez már determinál.
JGab Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1585
Sőt, vezetéstechnikai szempontból kifejezetten ajánlják, hogy ilyenkor biztonságos helyen az ember kicsit próbálgassa a gépet. Ami nyílván jelent némi kínzást, de még mindig jobb, mint becsukni az árokba.
Én egyébként ha olyan úton járok, ami gyanús, hogy kevéssé tapad, akkor oda-odalépek, hogy elforog-e a kerék (nem gyorsítok fel, csak rövid, de hírtelen gázadás). Ha igen, tudom, hogy megállni is csak óvatosabban tudok.
Előzmény: csak john (1584)
csak john Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1584
Most sértődjek meg? Majd legközelebb. :)
Nem vagyok autógyilkos. Az elektronikák az autóban arra vannak kitalálva, hogy szélsőséges helyzetben segítsenek. Normál körülmények között nem avatkoznak be, csak figyelik az adatokat, hogy ha szükség van rájuk, közbelépjenek. Ha ki akarom próbálni a működésüket, akkor muszáj kiprovokálni, hogy beavatkozzanak, az pedig símogatva nem megy.
Az időnkénti nagy gázzal gyorsítás pedig az idegbeteg nagyvárosnak tudható be. Meg a többi "előzékeny", "udvarias" és "barátságos" közlekedőnek. Meg annak, hogy néha jobb előre kimenekülni, mint fékezni.
Mint mondtam a Pt családi kocsinak vettem. Nem áll szándékomban kivégezni, pláne, hogy a vásárlás óta beleőntöttem az árát mégegyszer. Rendszerint kényelmesen, öregurasan krúzolok vele. Ez inkább erre való, bár a futómű többet is elbírna.
Előzmény: cruiserem (1582)
JGab Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1583
Na most akkor el vagy keseredve, vagy nagyon tetszik? :))
Előzmény: cruiserem (1582)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!