Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11790

"Tényleg csak 13-an lennénekaz A6-osok?"

 

Az Audik?Nem hinném.

 

A szegedi T6A-k viszont igen.

Előzmény: joy (11789)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11789

Rég volt a hajnali kávé, igazad van!

:o)

Lényeg, hogy többen is járnak csatoltan!

Tényleg csak 13-an lennénekaz A6-osok?

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11785)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11788
No, azt várd ki, míg az "illetékesek" megoldják! Úgy +őszülsz, mint én!
Előzmény: 7-es troli (11775)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11787

SzKT HUNlap. Konkrétumokkal, nem úgy, hogy:

"...hallottam olyant, hogy valaki látott, aki állítólag..."!

Előzmény: juzni front (11759)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11786

2őt tanágat6ccc!

:o)

Előzmény: juzni front (11750)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11785

És a 604-614?-es is csatoltan jár!

 

Az érdekes lenne, mert 600-tól a csuklós Skoda trolibuszok vannak számozva. :-)

 

914-es Tátra meg nincs, az utolsó a 912, ha nem tévedek.

Előzmény: joy (11778)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11784

Nem. A 4-es fordulóit nem kezdték el építeni, a 3-as meg még az sem eldöntött, hol, mennyi legyen? 1 a (volt ~o( Textilnél,és még egy a mostani vonalvégen, vagy...

 

Én lobbiznék azért, hogy fejlesszék ki a bermuda 3szögig a tuját, és forduljon a Metro-Cora-Practiker előtt!

Előzmény: zaronka (11744)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11783
Nem kell kacsázni a gyalogosok között, le kell szállni a magas lóról, és tolni -a járdán!!!
Előzmény: Devosa_Ivan (11739)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11782

:o)

Nem csak beszélni, húzni kell, oszt mindjárt másabb minden!

:o)

Előzmény: DrTr (11730)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11781

Már rég akatam kérdezni, miért baj, hogy "ránc"ajtósak?

Szvsz mindegy, csak kinyíljon-kinyissa a vezető...

Előzmény: Addamsx (11723)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11780

" De miért többször is a feltételes mód? A gyakorlatban mégsem mindig van így?

 

A gyakorlatban ugyanaz a vonat sem fékez kétszer ugyanúgy.Rengeteg összetevő közrejátszik.

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11771)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11779
Olyan soká tartott a remizből kibiciklizni?
Előzmény: KÜKLOPSZ (11697)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11778

De, föltűnt, csak én a hét elején jöttem haza!

És a 604-614?-es is csatoltan jár!

Épp a Nagyállomáson voltam szerda-de, amikor meglepetten láttam kettőt egymáshoz ragadtan! (Csodálkozni nem codáltam, mert ezt Dózsa Gábor már a júni-bocin ígérte.)

Mások is meglepődtek.

Annyira, hogy a tömeg az elsőre szállt föl, a második -talán azt hitték, később indul- csaknem üresen maradt!

:o)

Jót rötyögtem.

Még a jót is szokni kell!

Szegeden annyira elszoktunk a jó változásoktól, hogy szemünknek sem hiszünk 1. pillanatra!

Előzmény: DrTr (11656)
Devosa_Ivan Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11777

Az ellenőrökkel kapcsolatban:

Ne csak a negatívumokról szóljunk: tegnap az 1-esen volt egy ellenőr, aki maximálisan udvariasan, előzékenyen mindenkinek külön-külön megköszönte a jegyet bérletet. nem is mondva, hogy felszálláskor és leszálláskor köszönt. Ezek után senki nem morgott, nem vette zaklatásnak, hogy amunáját végezte.

 

Csak azért írtam, mert 1, tetszett ez az európai viselkedés 2, ha bármi rosszat tesznek az ellenőrök még a Délmagyarban is megjelenik (ez rendben is van) de a jó felett szó nélkül elsiklunk

 

Előzmény: juzni front (11759)
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11776

Szvsz az órasávos menetred tájékoztatók jók, csak a bötűméretezésükkel van gond!

Nézzük:

Odaállok, busz indul óra 05-kor... ideér 8 perc múlva. -Fene egye, az volt aminek a hátulját látom... Következő indul 33-kor. Vár a túró azért a 20'-es claptatásért/fáj a lábom, muszály megvárnom...

 

De, hogy minden megállóban egyedi legyen, azt túlzásnak tartom, bár a jelenlegi üvegmögé rejtett papírcetlinél 1*űen megoldható, csak az ellenőrök kezébe kell egy-egy vonal kinyomtatott lapjait nyomni, és bliccelővadászat közben nyugodtan kicserélhetnék!

Az ilyen menetrendes dolgokkal most kicsinykét várni kellene, hisz a kiskörút visszaadása után valszeg megint lesz változás, de legalább nov-dec-ben célszerű megnézni, hogyan alakul Szeged közlekedése az idei jelentős variálás után.

Előzmény: V_T (11645)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11775

Én amondó vagyok: igenis be lehetne indítani a 6-os vonalat buszokkal, és amíg arra nem jár troli, tök mindegy milyen típusú buszok közlekednek ott.

 

De van egy másik ötletem is  a "Franciahögy"-ön épült lakópark tömegközlekedéssel való ideiglenes, vagy akár végleges ellátására is:

 

a 21Y-os a Rózsa utcáról nem a Csongrádi sgt-ra kanyarodna, hanem tovább menne egyenesen a Makkoserdő soron, majd a Jakab Lajos utcán keresztül érné el a Párizsi krt-at. Igaz ennek megvalósításához kissé módosítani kellene a forgalmi rendet a Makkoserdő sor és környékén, valamint csak a lakótelep szélét érintenék a buszok, de a semminél sokkal jobb megoldás lenne!

 

De majd az illetékesek megoldják valamikor az oda való eljutást tömegközlekedéssel...

Előzmény: V43 1222 (11772)
anri100 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11774
10:45kor láttam a T-800-ast /7es vonal/a vedres utcában, elakadásjelzőt használt és az áramszedői le voltak húzva. Előtte közlekedett az 5ös vonalon a 9-150es, bár késve. A végállomáson meg mérgelődtek az idősek: (még nem tudta senki, hogy lerobbant) "nincs semmi értelme a hetesnek, kimaradnak a járatok, ritkán jár..."
joy Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11773

Sokkal jobb az új menetrendi tájékoztató a réginél!

Csak van-e köze a kiírásnak a tényleges buszforgalomhoz?

Néha az a tapasztalatom, semmi -főként a 90-es vonalon!

Előzmény: csehpacilla (11605)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11772
Én nem tiltakozom az AKD-k ellen, csak ne azzal indítsuk már be a 6-os trolit.
Előzmény: Tavaszutca (11769)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11771

1047 005-2 (11749):

 

OK, meggyőztél. De miért többször is a feltételes mód? A gyakorlatban mégsem mindig van így?

 

Csüllög Imre (11767):

 

MÁs: A Tarjáni hurok és a Kecskési Delta mikor épül meg?

 

Úgy tudom, hogy a közbe-szerzés miatt csak jövő tavasszal.

 

zaronka (11744):

 

Ez akkor a feltételezések szerint azt is jelentheti, hogy 1 éven belül eltűnhetnek  a Bengálik Szegedről, vagy ez a feltételezés azért nem álja meg a helyét?

 

Szerintem azért sem állja meg a helyét, mert 1 éven belül szvsz nem épül meg a 3-as túlvégén a deltavágány.

Vandorr Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11770
Tavaszutca Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11769
Igen igen igen! Pontosan ezt kellene. Ha AKD-t veszünk legyen benne a 693!
Előzmény: V43 1222 (11764)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11768
Hát igen ismerős, Pl.: a 2-es trolipótló azóta is várja villamosítását...
Előzmény: V43 1222 (11764)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11767
Én mikor először mentem a csatolttal, az elsőn lyukasztottam Rókusnál a jegyet, de aztán átszálltam a hátsóra. Aradi V. tertén ellenőr nézte a jegyet, aztán elkérte a jegytömböt, amiben megtalálta az odafele hátul lyukasztott jegyet. Közölte velem, hogy itt van, ez az. Így megúsztam, pedighát tulajdonképpen 2x is lyukasztottam rendesen. Ha kialakulnak az állandó párok nem egyforma lesz a 2 kocsin a jegykód? (Vagy hogy hívják) A firkálást meg kamerával kéne megelőzni. ___MÁs: A Tarjáni hurok és a Kecskési Delta mikor épül meg?
Előzmény: T 6 (11765)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11766
Ezzel nem tudsz mit csinálni. :):)
Előzmény: T 6 (11765)
T 6 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11765
A firkálás ezek szerint nem csak nekem tünt fel. Erre, meg a járművezetőnél, történő jegyváltásra is ki kéne valamit találni. Volt aki a hátsó kocsiban készítgette a pénzecskéjét, a Szeged P.U.-n és várta a mikor nyitják neki az ablakocskát, mikor elindultunk akkor döbbent rá mi is a helyzet. :-) Vagy majd megszokják. ????
Előzmény: V43 1222 (11763)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11764

"Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra? Tudom, hogy az ikarusoktól meg akar szabadulni a cég, de amíg megvannak az Ik trolik, és nincsen csak 1 db autóbusza a cégnek, addig (2-3 év) megfelelnének az Akd-k tartalék funkcióra és pótlásra. (((Csak nagyon halkan jegyzem meg esetleg 2 busszal beindítható lenne kísérleti jelleggel a 6-os vonal első ütemben a Körtöltés utca-Mars tér útvonalon, amíg arra ki nem épül a troli.Persze ahhoz az útnak is el kellene bírnia a terhelést, de ki tudja...)))"

 

Kedves 7-es troli!!

 

Ugye ezt te sem gondoltad komolyan. Remélem miután ezt megírtad beleért a kezed a bilibe és felébredtél.



V43 1222 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11763
Szegény hátsó TATRAkon azért meglátszik, hogy nincs bennük vezetö, mert eléggé kezdik firkálgatni a kocsikat, amit a szóló TATRAn ennyire nem lehetett látni.
joy Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11762
Már sokkal jobb -a TV-HUNlapi menetrend-jében!
Előzmény: András80 (11579)
joy Creative Commons License 2004.08.18 0 0 11761

Jó, rég nem voltam ittHUN, végre, NETezhetek...

Ja, és tömegközlekedtem a nyaraláson.

HÁÁÁT.............

 

Az erdei séták, és rengeteg olvasás sokkal jobban estek! Akkor is, ha mindenem fáj a claptatástól! Meg minden...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!