Osztom s-zoli véleményét. Van sajnos szerencsém kipróbálni nap mint nap az AKD-kat. Hát mondhatom.... A látvány elég borzasztó. A motorhang borzasztó, az ajtók van hogy nem tudnak kinyílni, szinte az egész busz rohad stb.. Ilyen buszokat nem szabad venni, mert ocskák, és egy éven belül szét fognak rohadni.
Kár értük. Szvsz a hátsó kocsikba kellene kamera (az elsőbe is, persze). Addig meg váltogatni kellene hetente az első kocsikat. Pl. 910-900, majd 900-910, 910-900 stb.
Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra?
Látom nem ismered a Miskolcról selejtezett buszok állapotát. Gondolj csak bele azokat a buszokat már másodszorra selejtezik. Ha lekaparnák a festéket róluk biztos elszörnyednél, főleg ha a lemezelést is eltávolítanák tutira elgondolkodnál, hogy ez a vázszerkezet, hogy bírta idáig. Nem elég egy favágó? Tényleg megvan még?
Ma 910+900 közlekedett (első szedővel), és 906+912 (hátsó szedővel) az 1-es vonalon! A hátsó kocsikat a reggeli csúcsban és délután is igen sokan vették igénybe.
Acc-925 ma 90-es volt. Hány éve lehet még hátra szegénykémnek!? Pedig olyan jó kis busz!
Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra? Tudom, hogy az ikarusoktól meg akar szabadulni a cég, de amíg megvannak az Ik trolik, és nincsen csak 1 db autóbusza a cégnek, addig (2-3 év) megfelelnének az Akd-k tartalék funkcióra és pótlásra. (((Csak nagyon halkan jegyzem meg esetleg 2 busszal beindítható lenne kísérleti jelleggel a 6-os vonal első ütemben a Körtöltés utca-Mars tér útvonalon, amíg arra ki nem épül a troli.Persze ahhoz az útnak is el kellene bírnia a terhelést, de ki tudja...)))
Nem lehetne beindítani a 6-os trolit, sem busszal, sem semmi mással. Troli azért nem lehet egyenlőre, mert a Körtöltés utcát teljesen fel kell újítani, mert a nehéz munkagépek szécseszték az utat, a teljess útalapot is cserélni kell.
Ezt vedd tudomásul, amíg nincs felújítás se busz se troli!!!!!
De remélem, tipusonként megpróbálnak 1-1 Bendát megmenteni az utókornak, de közlekedtetni csak nosztalgia-járatként fognak, ha lesz elég normális tuja!
A Bociban hallottak alapján tervben van a 8-as meghoszabbítása Aradi vértanúk teréig, a körúti vezetékeket úgy építik ki, hogy az elbírjon egy majdani trolivezetéket. A 8-as hoszabbítása a legreálisabb rövidtávú eéképzelés.____Ma 912-906-ot láttam csatolva járni.
Én elhiszem, hogy jobbak csakhogy hallani lehetett olyant, hogy túl kicsi a betűméret és zavaró a visszairány megjelenítése. Ha ezt a két dolgot korrigáljuk, akkor a régi táblázatokhoz jutunk. Persze nagyítsuk csak föl akkorára, mint teszi azt ez a precíz SzKT, s majd nézzük meg pl. a Mars téri megállót…
Ui.: nem tudom, késésre, vagy sietségre panaszkodsz a 90-essel kapcsolatban, de én meg azt tapasztaltam, hogy még a (régi!) 24 perces menetidő is betartható.
Valamikor még arról volt szó, hogy a 8-as troli meghosszabbítható-e a Kiskörúton át az Aradi v. teréig.
Elnézegetve a Skála falán lévő körút-átépítési tervet kérdezem: számoltak előre a lehetőséggel az átépítés tervezésekor? Vagy egyáltalán nem volt erről szó?
Nem látom át, hogy a most kiépülő felsővezeték-rendszerbe utólag könnyen vagy nehezen lehet beépíteni a troli vezetékeit?
A hatossal még talán várni kéne. Elősször a jelenlegi hálózat és járművek rendbetételét kéne befejezni. A buszokhoz meg új infrastruktúra is kéne, mert a régi hol van már. Ez sem mindegy , hogy milyen típusra épülne ki. Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)