Keresés

Részletes keresés

laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11820

Osztom s-zoli véleményét. Van sajnos szerencsém kipróbálni nap mint nap az AKD-kat. Hát mondhatom.... A látvány elég borzasztó. A motorhang borzasztó, az ajtók van hogy nem tudnak kinyílni, szinte az egész busz rohad stb.. Ilyen buszokat nem szabad venni, mert ocskák, és egy éven belül szét fognak rohadni.

Előzmény: s-zoli (11811)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11819

Ja, és minden nap végén leellenőrizni, és a firkálmányokat rögvest eltünteni!

Az egyik mocsok vonzza a másikat!

Ez a mocskoló mocskokra is vonatkozik!

Előzmény: joy (11818)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11818
És sűríteni kellene az ellenőröket!!!
Előzmény: Ivoa (11817)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11817
Kár értük. Szvsz a hátsó kocsikba kellene kamera (az elsőbe is, persze). Addig meg váltogatni kellene hetente az első kocsikat. Pl. 910-900, majd 900-910, 910-900 stb.
Előzmény: T 6 (11765)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11816
Jó kérdés. Hány képet küldenél nekem?
Előzmény: Ízirájder (11711)
joy Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11815
Reméljük nem vetődik föl az SzKT vezetőiben több roncs vásárlása!
Előzmény: s-zoli (11811)
torqmatic Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11814

> A VOLVO troli közlekedik?

 

Még nem.

Előzmény: laka04 (11812)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11813
Köszönöm!
Előzmény: laka04 (11812)
laka04 Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11812
Mind BUDAPEST 2004, mind kristoof képei nagyon jók. A VOLVO troli közlekedik?
s-zoli Creative Commons License 2004.08.21 0 0 11811
Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra?

Látom nem ismered a Miskolcról selejtezett buszok állapotát. Gondolj csak bele azokat a buszokat már másodszorra selejtezik. Ha lekaparnák a festéket róluk biztos elszörnyednél, főleg ha a lemezelést is eltávolítanák tutira elgondolkodnál, hogy ez a vázszerkezet, hogy bírta idáig. Nem elég egy favágó? Tényleg megvan még?

Előzmény: 7-es troli (11805)
kristoof Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11810
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11809
801 - 815

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11808)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11808
901

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11807)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11807
817

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (11806)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11806
805

A kép,

a felvétel készítőjének

(szerzőjének)

a tulajdonát képezi!

Újraközléshez

a szerző engedélye kell!

7-es troli Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11805

Figyelmedba ajánlom egy korábi hozzászólásom:

 

Főleg az uccsó mondatot!!!

 

 

2004.08.16 18:59:04 (11713)

Ma 910+900 közlekedett (első szedővel), és 906+912 (hátsó szedővel) az 1-es vonalon! A hátsó kocsikat a reggeli csúcsban és délután is igen sokan vették igénybe.

 

Acc-925 ma 90-es volt. Hány éve lehet még hátra szegénykémnek!? Pedig olyan jó kis busz!

 

Tényleg az Szkt vezetőiben esetleg felmerült-e, hogy a pesti Akd-s buszok közül 2-3 (talán 4) vegyenek pótlásra? Tudom, hogy az ikarusoktól meg akar szabadulni a cég, de amíg megvannak az Ik trolik, és nincsen csak 1 db autóbusza a cégnek, addig (2-3 év) megfelelnének az Akd-k tartalék funkcióra és pótlásra. (((Csak nagyon halkan jegyzem meg esetleg 2 busszal beindítható lenne kísérleti jelleggel a 6-os vonal első ütemben a Körtöltés utca-Mars tér útvonalon, amíg arra ki nem épül a troli.Persze ahhoz az útnak is el kellene bírnia a terhelést, de ki tudja...)))

 

 

 

 

Előzmény: V43 1222 (11804)
V43 1222 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11804

Nem lehetne beindítani a 6-os trolit, sem busszal, sem semmi mással. Troli azért nem lehet egyenlőre, mert a Körtöltés utcát teljesen fel kell újítani, mert a nehéz munkagépek szécseszték az utat, a teljess útalapot is cserélni kell.

 

Ezt vedd tudomásul, amíg nincs felújítás se busz se troli!!!!!

Előzmény: 7-es troli (11775)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11803
A winchesteren bmp formátumban 3M-et mutat.
Előzmény: n-misi (11801)
n-misi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11802
1047 005-2!
NO AKKOR GONDÓKOGGYUNK ÉS SZÁMÓJUNK!

1. kép: 372 Kb (380433 bájt)+
2. kép: 312 Kb (319112 bájt)+
3. kép: 151 Kb (154548 bájt)=[/color]
[color:#FF4500]ASSZONNYA HO annyi mint: 835 Kb (854093 bájt)![/color]
[color:#FF0000]HUN VAN 3 MEGÁS KÉP?
:-)))))[/color]

[color:#FF0000]A masinérija nem képes 1200x900-as méretné kisebb képeket csinányi![/color]
[color:#800000]A modemesektő enézést!


Tavaszutca!
Vsz igen!


misi
n-misi Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11801
1047 005-2!
NO AKKOR GONDÓKOGGYUNK ÉS SZÁMÓJUNK!

1. kép: 372 Kb (380433 bájt)+
2. kép: 312 Kb (319112 bájt)+
3. kép: 151 Kb (154548 bájt)=[/color]
[color:#FF4500]ASSZONNYA HO annyi mint: 835 Kb (854093 bájt)![/color]
[color:#FF0000]HUN VAN 3 MEGÁS KÉP?
:-)))))[/color]

[color:#FF0000]A masinérija nem képes 1200x900-as méretné kisebb képeket csinányi![/color]
[color:#800000]A modemesektő enézést!
[6u]

Tavaszutca!
Vsz igen!


misi
Előzmény: 1047 005-2 (11757)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11800

A Lugasból gyakran fordult elő, hogy megjön időben, és 4-5'es várakozás után 29-30-kor indul.

A legutóbbi az volt, mikor a Nagyállomástól az esti IC-vel érkezve 53-kor megjött, de valamiért az állomás oldalánál vár, és csak 22:00-kor indult!

Ráadásul a sofőr megelsőajtóztatott bazi nagy bőröndökkel, pedig a nejem jukasztott 2*, és összesen 3 !!!-an szálltunk föl!

 

(Csoda-e, hogy aki teheti elmegy autóval-taxival?)

Előzmény: csehpacilla (11796)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11799

Ezt én nem tudhasssssam.

De remélem, tipusonként megpróbálnak 1-1 Bendát megmenteni az utókornak, de közlekedtetni csak nosztalgia-járatként fognak, ha lesz elég normális tuja!

De ez -szvsz- még odébb van.

Előzmény: zaronka (11792)
joy Creative Commons License 2004.08.20 0 0 11798

Ha úgy van, egye fene!

:o)

Előzmény: Addamsx (11791)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11797
A Bociban hallottak alapján tervben van a 8-as meghoszabbítása Aradi vértanúk teréig, a körúti vezetékeket úgy építik ki, hogy az elbírjon egy majdani trolivezetéket. A 8-as hoszabbítása a legreálisabb rövidtávú eéképzelés.____Ma 912-906-ot láttam csatolva járni.
Előzmény: vizes zsemle (11795)
csehpacilla Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11796
Én elhiszem, hogy jobbak csakhogy hallani lehetett olyant, hogy túl kicsi a betűméret és zavaró a visszairány megjelenítése. Ha ezt a két dolgot korrigáljuk, akkor a régi táblázatokhoz jutunk.
Persze nagyítsuk csak föl akkorára, mint teszi azt ez a precíz SzKT, s majd nézzük meg pl. a Mars téri megállót…

Ui.: nem tudom, késésre, vagy sietségre panaszkodsz a 90-essel kapcsolatban, de én meg azt tapasztaltam, hogy még a (régi!) 24 perces menetidő is betartható.
Előzmény: joy (11773)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11795

Valamikor még arról volt szó, hogy a 8-as troli meghosszabbítható-e a Kiskörúton át az Aradi v. teréig.

Elnézegetve a Skála falán lévő körút-átépítési tervet kérdezem: számoltak előre a lehetőséggel az átépítés tervezésekor? Vagy egyáltalán nem volt erről szó?  

Nem látom át, hogy a most kiépülő felsővezeték-rendszerbe utólag könnyen vagy nehezen lehet beépíteni a troli vezetékeit?

Vagy továbbra is csak álom az egész?

1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11794

"Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)"

 

B (V vagy U)-09-10,stb..

Előzmény: T 6 (11793)
T 6 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11793
A hatossal még talán várni kéne. Elősször a jelenlegi hálózat és járművek rendbetételét kéne befejezni. A buszokhoz meg új infrastruktúra is kéne, mert a régi hol van már. Ez sem mindegy , hogy milyen típusra épülne ki. Meg, hát emlékezünk csak a régi SZKT-s buszok állapotára amiket a BKV-tól vett. (BSG-575 és társai) :-)
zaronka Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11792

És elvileg ha meglenne a két vonal végén a visszafordítási lehetőség akor mikor lenne elég szerelvény?

Vagy pár felujított Bengálit azért meghagynak?

 

Előzmény: joy (11784)
Addamsx Creative Commons License 2004.08.19 0 0 11791
Nekem nem baj...
Műszaki szempontból azonban jobb a táblás lengő...
Előzmény: joy (11781)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!