Keresés

Részletes keresés

1318 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 8554

Utóirat:


A HSJ-456-ot az Andor utcai telepen találod, de fotózásra nem igazán alkalmas állapotban van, ugyanis a fele hiányzik (ő az alkatrészbánya, amiből a többit javítják)

Előzmény: 1318 (8553)
1318 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 8553

HSJ-k:

445: 114/213/214

448: dettó

449: 71/152/179

450: 141

452: 250 (mostanában)

457: 114/213/214

465,466: 114/213/214

470: állandóan változó (lehet bárhol szinte, régebben állandó 87-es volt, mostanában járt 87-esen, 150/250-en, ma is ott volt, 141-esen. 114/213/214 vcs.-n)

473: állandó 141-es

476: 114/213/214 talán, de nem biztos

477: 150-250/258-258A

 

MDV-k: 2 db 53, 2 db 114/213/214

 

A HSJ-456-ot ne keresd, azon kívül a többit biztosan megtalálod!

 

 

Előzmény: BPO-537 (8552)
BPO-537 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 8552

Engem az alábbi kocsik érdekelnének most. Sajnos év elej óta egy használhatatlan külső meghajtón vannak a régi képeim és jelenleg nincs pénzem adatmentőre, ezért ilyen hosszú a lista. A válaszokat előre köszönöm.

HSJ-445 ?     HSJ-448 114/24 ?     HSJ-449 58/41 ?     HSJ-450 141/21 ?

HSJ-451 58/42 ?     HSJ-452 250/41 ?     HSJ-453 ?     HSJ-456 ?

HSJ-457 114/25 ?     HSJ-458 250/42 ?     HSJ-459 114/22 ?     HSJ-460 150/44 ?

HSJ-463 114/23 ?     HSJ-465 114/26 ?     HSJ-466 114/29 ?     HSJ-469 114/28 ?

HSJ-470 T ?  Régebben ha jól emlékszem állt mindig egy tartalék kocsi a Kosztolányin. Rosszul emlékszem vagy esetleg most is van ilyen?

HSJ-471 150/46 ?     HSJ-473 141/22 ?     HSJ-474 150/43 ?     HSJ-476 58/43 ?

HSJ-477 150/41 ?     HSJ-478 114/27 ?     MDV-381 114/14 ?

MDV-382 114/32 v 34 ?         MDV-383 53/31 ?

Dante001 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 8551
Előzmény: Dante001 (8550)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 8550

Más:

 

A Citarok már 7.5 millió km felett járnak, rendelkezésre állás 99.67%. Azért ez elég jó.

Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8549

Mintha még nem láttunk volna olyan tendert amiben véletlenül pont a kívánt buszokra van kiírva a specifikáció.

Előzmény: Törölt nick (8546)
g86 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8548

Hogy sem a közbeszerzési szabályozáshoz nem értesz, sem a folyó pályázatokról nincs információd, azzal nincs semmi gond. Hogy ennek ellenére megmondod a frankót a témában, azzal viszont van. De te tudod.

 

 ... ON

Előzmény: Törölt nick (8544)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8547

Jogos. De nem csodálom, hogy a VT berágott az OW-ra: ilyen kétes hírnevű cég nem is tudom, mit keres az előminősített szolgáltatók között. Ráadásul az irreálisan alacsony árral simán nyeri a tendereket, aztán látjuk, mi lesz belőle. Nem vagyok oda ezért a sok kiszervezésért, de legyen inkább a VT, mint egy ilyen rossz hírnévnek "örvendő" cég.

Előzmény: Nbbarcs (8545)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8546

Szerinted miért adott be VT ENNEK A TENDERNEK A KAPCSÁN VITARENDEZÉSI KÉRELMET AZ OW ELLEN, ha a botváltós MAN-okról van szó? Mi köze az OW-nak azokhoz? Úgyhogy kis barátom, szerintem ha kezeltetted az értelmezési problémáidat és a tipikus BKK-betegségeidet (Békákáitisz Szelektivitisz Olvasitisz, Békákáitisz Hazudozitisz), majd visszatérhetünk a dologra.

Előzmény: g86 (8541)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8545

Magánvélemény: A verseny azért van, hogy minél olcsóbb legyen a szolgáltatás. Ergo a BKK helyében én is versenyeztetnék. Szerintem ez így normális. De amíg nem látjuk a kiírást, és nem tudjuk milyen követelményeket szabnak, szerintem érdemben semmit se lehet mondani...

Előzmény: Törölt nick (8544)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8544

Megint bunkó stílusban személyeskedsz, ahogy mindig, amikor rátapint valaki, mit is művel a drágalátos kis munkaadód. Nem érzed, hogy ez gáz?

Előzmény: g86 (8541)
g86 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8543

Egy 20 darabos flotta sok helyen kitesz egy egész céget. Mi a baj a 20 darabos flottával? Még a VT-nek is van ilyenje.

Előzmény: Dante001 (8540)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8542

Egyébként is mi a fenének ruházna be a VT más kocsikra amikor itt vannak ezek, még meddig, max egy évig?

Előzmény: Dante001 (8540)
g86 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8541

Most megint az van, hogy a saját teljesen alaptalan feltételezéseidet tényként adod elő. Nem érzed, hogy ez gáz?

Előzmény: Törölt nick (8537)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8540

20 db-os flottában? Nem valószínű.

Előzmény: g86 (8539)
g86 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8539

Mert? Más kocsi nem lehet ugyanolyan jó? Vagy még jobb?

Előzmény: Dante001 (8531)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8538

Jó, akkor ne hidd el ;)

Előzmény: Törölt nick (8537)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8537

Ez a tender biztos hogy nem szerződéshosszabbításra van kiírva. Ez a tender még évekkel ezelőttről származik. Akkoriból, amikor az OW először húzta be a miditendert (amit ugye mások megtámadtak, majd végül eredménytelen lett). A midik mellett néhány használt autóbuszt is hoznia kellett volna a nyertes pályázónak. Már akkoriban is csak kevés szó esett erről a mellékszálról.

Most ugyebár nemrégiben megint ki lett írva a kiszervezős miditender, amit ugye megint behúzott az OW, de végül utólag mégis kizárták őket és megint eredménytelenül zárult a dolog. Úgy látszik, hogy - immár külön tenderként - előkerült a használt autóbuszos szál is ismételten, csak megint nem verték nagydobra. Erre is a két, a miditenderen mérkőző cég pályázott. Úgy látszik, itt is az OW nyert volna, ha a VT ennyire támad és próbálja - jogosan - kizáratni az OW-t még az előminősített cégek közül is.

Nagyon valószínű, hogy a használtbuszos tender előhúzását a kalapból az idézte elő, hogy - ahogy az várható volt - a botváltós MAN buszok távozásával nem lesz elegendő autóbusz, így valamivel pótolni kell őket. Az már a BKK sara, hogy ezt nem bízták rögtön a VT-re, hanem versenyeztetik őket ezért a lehetőségért.

Előzmény: Dante001 (8536)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8536

Írták korábban hogy decemberig maradnak, úgyhogy ez az. Meg amúgy is ;)

Előzmény: Törölt nick (8535)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8535

Mármint azok pótlására kelle(né)nek a használt kocsik, gondolom.

Előzmény: Dante001 (8534)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8534

MAN.

Előzmény: Törölt nick (8532)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8533

Így is lesz, ha még lesznek kiszervezések. Ahogy látom, az utóbbi időben leállt a különböző típusok tesztje, helyette a Citarok különböző variációit tesztelgetik.

Előzmény: Dante001 (8531)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8532

A tender HASZNÁLT AUTÓBUSZOKRA lett kiírva, tehát nem ezért vannak a busztesztek.

Előzmény: Nbbarcs (8530)
Dante001 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8531

Nemtó'm amúgy minek tesztelni, ha van már belőle 159, adja magát hogy a többi kocsi is Csitáróó legyen.

Előzmény: Nbbarcs (8530)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8530

Nos, van egy tippem miért tesztelt a VT mindenféle szóló buszokat mostanság:

 

B7: Keretszerződés közforgalmú autóbuszvonalak üzemeltetése 10 darab + 200 % használt, szóló autóbusszal, bruttó költségtérítéssel.

 

VT vitarendezési: http://www.bkk.hu/apps/docs/beszerzes/20140415_01.pdf

Válasz: http://www.bkk.hu/apps/docs/beszerzes/20140416_01.pdf

 

Langyos? :)

JakiHUN Creative Commons License 2014.04.22 0 0 8529

Köszönöm szépen!

Előzmény: Törölt nick (8523)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.04.20 0 0 8528

És az ontopic kérdést külön veszem, hogy ne sikkadjon el:

 

A Localo-kkal kapcsolatban mik a cég tervei? Meddig maradnának várhatóan Budapesten? Sokakkal ellentétben nekem nincs különösebben bajom utasként a buszokkal, de némelyikre nagyon ráférne sajnos már egy rendberakás. Szerintem a skyblue fényezés is feldobná, megfiatalítaná őket (a BKV-s 7700-asokéhoz hasonló). Illetve pénteken tűnt fel, amíg az összes C2 megkapta az Arriva-matricát az oldalára, ők, (és ha jól rémlik a MAN-ok is, a 8500-ösöket és a C1-eket nem néztem) még mindig VT-Transman címkével járnak.

Nbbarcs Creative Commons License 2014.04.20 0 0 8527

OFF

 

Azért álljunk már meg egy szóra. Mi köze van annak, hogy a 2008-as (amikor még BKK sem létezett) jelentés szerint a BKV veszteséges volt ahhoz, hogy jelenleg mennyit kap a BKK-tól a VT, és mennyit a BKV?

 

Fél-OFF

 

Másrészt, mivel nem vagyok a 3 cégből egyikben sem belsős, még azt is el tudom hinni, hogy igazad van. De ha így is van, lehetne olyat kérni, hogy ne hetente legyen előhúzva ez a téma a topicban? Szerintem a VT nem tehet arról, ha a BKK nem úgy fizeti ki az egyik szolgáltatóját, mint a másikat. Ha BKV-s topikban el lehetett érni, hogy szankcionálják az OFF-ot, szerintem itt is el kellene. És maradjon meg ez a topik a VT-s buszoknak, a közlekedés-szervezési kérdésekre ott a BKK-s. Ha jól emlékszem, anno ez lett kijelentve moderációs szinten.

Előzmény: flugosmotoros90 (8525)
Avirat Creative Commons License 2014.04.20 0 0 8526

2008...

Előzmény: flugosmotoros90 (8525)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.04.20 0 0 8525

OFF.
Éves jelentés elérhető az interneten.
http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/335.pdf
12. oldal
+121-126,7=0? szerintem nem. Egyszerű matematika.

Előzmény: Avirat (8524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!