Ma kb. 19:30-körül sétálgattam a Tisza Lajoson és kicsit fel ment bennem a punpa mikor megláttam, hogy a görkorisok és a gördeszkások az új még a földön fekvő oszlopokon gyakorlnak.
Gondolhatjátok milyen szupcsi lett utánna a festés.
Öt darab csuklós trolibusz közlekedik a 9-es vonal fölsővárosi ágán, ezek mindegyike "kint alszik". Persze lehetséges vontatás a Lugas utcai végállomás és a telephely között vonalon nem javítható műszaki hiba esetén. Legutóbb emiatt lett a T-606 lecserélve a T-600-ra.
Remélem, a tuja hamarabb megindulhat, mint az autók, hisz ha kész a pálya, és a vezeték, nincs akadálya, bár...
Itt épül az új villamospálya, de az út már használható. Elég érdekes megoldás, hogy egyik irányban a villamossínen megy a teljes forgalom, a másik irányban külön sáv van nekik, de szint minden kereszteződésnél, és megállónál van lassító-döccenő, és jól láthatóan méretes biciklisáv fut végig. És ez nem keresztezgeti a gyalogosutat össze vissza, mint a Budapesti körúton. Persze, ez Gent!
Kérlek, én nem akarok senkinek semminemű lelki bántódást okozni, de Bp 2004 az elmúlt napokban (szinte) minden fórumban több tíz képet jelenített meg. Rendkívül zavaró! Egy-két kép elmegy, de több nem! Csináljon a táron egy kep.tar.hu/budapest2004 oldalt, oda töltse fel! Majd írja meg a topicba, hogy képeket tett fel! Ennyi!
És bocs ha kissé mérgelődős voltam!
On, nagy levegő
Más: azt már lehet tudni, hogy nagyjából mikorra lehet villamossal közlekedni? Vagy ugyanakkor amikor autóval?
"Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat, hogy a Tisza Lajos körút felújítása ill. átépítése miatt az Attila utcai és a Mikszáth Kálmán utcai kereszteződések lezárásra kerülnek 2004. augusztus 24-től (kedd) és 29-ig (vasárnap). Emiatt várhatóan teljes üzemidőben az 5-ös trolibuszok csak Vértói út – Bartók tér, a 7-es trolibuszok Bakay Nándor utca – Bartók tér között közlekednek, a trolibuszok helyett a Feketesas utca és Újszeged Gyermekkórház között trolibuszpótló autóbusz szállítja utasainkat. A 9-es trolibuszok Makkosház - Bartók tér valamint Vár utca - Lugas utca között szállítják az utasokat. A forgalom a Bartók tér és a Feketesas utca között ezen időszakban szünetel. A trolipótló járat rendkívüli menetrend alapján 10-15 percenként közlekedik."
Igaz, elég későn, de csak kikerült az SZKT virtuális faliújságára a fenti hírdetmény. Vagyis ismétlés a tudás anyja.
Ezek szerint aug. 30-tól már síneket keresztezve gördül át a troli (és az a néhány, jelentéktelen busz :-)) a Kiskörutat keresztezve.
OK, de egy 56k-s modemnek ez akkor is nagy falat! A legoptimálisabb a 640x480, vagy max.800x600-as visszabutítás. Amúgy nagyon sörreklámos volt a válasz, de én gondolnék még egy másikra is:)))). Ja ma reggel kreáltam egy "poén"-t: Mi az ami felkeltené Dózsa igazgató Úr figyelmét a BKV által eladásra kínált 17 db IK280- típusú autóbuszban? .......... ??? .......... A PRÁGA váltó :))
BV 09-10, született GC 52-94 (1974.), SzKV állományba vette tudomásom szerint 1980.06.30, selejtezte 1989-ben. Egy ideig ezután büfé volt a Cserepes soron.
A másik említett szépség a BSG-575, azaz BV 09-06, született GC 48-99 (1973.), Szegeden állományba vették 1981.03.31, selejtezték 1996.
Persze ma is előfordulnak öreg járgányok pl. ACC-925 (tényleg, az ő eredeti neve mi volt?), vagy CJH-210 (BU 07-58), ő '79. óta van köztünk, Szegeden meg '90. óta.
Remélem, jók az adataim és nem írtam megtévesztő hülyeségeket. Ha valakinek van ilyen ingerenciája és esetleg vannak buszos adatai is, üzenjen nekem, legyen szíves!
Az a jogi baromságuk az oka csak ennek a (JOGOS!) fölmordulának!
Én örülök, ha fölhasználják a képeimet, bár kissé meglep, ha egy komoly -nak tűnő- pénzeket begyűjtő kereskedő fórumon látom viszont háttérképként! Számomra az a csapat már nem is "komoly"!
Az is igaz, nem sokan használják, mert D8-as képek nem olyan klasszak, mint a digitális fotogépekéi. Lehet, hogy ez a tudat teszi, hogy nem zavar a dolog?