Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.19 0 0 61546
MCA-001 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61545
http://www.omnibusrevue.de/frankreich-liberalisiert-fernbuslinienmarkt-1666709.html
http://www.omnibusrevue.de/liberalisierung-des-fernverkehrs-in-frankreich-1675195.html
Előzmény: rezgaras (61543)
MCA-001 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61544
Tévedsz idén megnyitották a piacot.
Előzmény: rezgaras (61543)
rezgaras Creative Commons License 2015.09.18 0 0 61543

Franciaországban még nincs verseny. Állami árak vannak.

 

Előzmény: MCA-001 (61541)
Tourismo Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61542

Forgalmi hírekbe nem szerepelt.

Így Budapest-Szabadka járat szünetel(csak Szegedig közlekedik). 10:05-17.00 indulásáig Szegeden várakozik.

MCA-001 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 61541
A nagy verseny hatására jelentősen csökkentek az árak a távolsági buszközlekedés piacán.
Franciaország :1,31 Euro cent
Németország :1,72 Euro cent

http://www.omnibusrevue.de/fernbus-vergleich-frankreich-noch-billiger-als-deutschland-1684365.html
vegyelazárukat ésanyuktát Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61540

Nem.

Előzmény: Gyötör (61538)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61539

Nem tudom, a programban mindenesetre szerepelt.

Előzmény: Gyötör (61538)
Gyötör Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61538

Egyáltalán: tartott előadást Vitézy Bfenyvesen?

Előzmény: Snake-Mojzi (61534)
sosiforda Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61537

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/2362

 

"Szentendre város önkormányzatának döntése értelmében 2015. október 1-jétől (csütörtöktől) a VOLÁNBUSZ Zrt. járatain megszűnik a helyi díjszabás.

 

A továbbiakban az utasok – a megszokott útvonalakon, változatlan menetrenddel - a helyközi díjszabás szerint közlekedhetnek, vagy az újonnan bevezetett Szentendre Közlekedési Kártyát vehetik igénybe, mellyel kedvező feltételek mellett utazhatnak Szentendrén belül.

 

A Szentendre Közlekedési Kártya, mely a település közigazgatási határán belül jogosít utazásra, megvásárolható Szentendre, Budapest, Árpád híd és Újpest–Városkapu, autóbusz-állomások pénztáraiban 4800 Ft-ért. A kártyát a diákok, valamint a nyugdíjasok kedvezményesen, 2.700 Ft-ért válthatják meg.

A kártya adott hónap 1. napjától (00.00-tól) következő hónap 5. napjáig (24:00-ig) érvényes."

 

 

trizs77 Creative Commons License 2015.09.16 0 0 61536

Ez  a Dobi gyerek évek óta keveri sz@rt......................:-((

 

Olyan önmutogató, faszi.

 

Összecsinálná magát a kiskertben ha  negyedévente nem jelenne meg egy cikk, amiben benne van a neve.

 

A Volán autóbuszvezetőknek van sok bajuk.

Vannak jogos követeléseik is.

A szakma fogy, a politika növekszik az irányításban.

 

a Volánok kb. 66 éves történetének fekete évtizede a mostani.

Ez igaz.

 

De ezekkel nem foglalkozik ez a nyughatatlan ürge, hanem mindíg valami marginális kérdés kapcsán éri el, hogy neve nyomtatásban megjelenjen négy havonta és a hírpiac harmadik osztályában/szintjén, kapjon 14 másodperc figyelmet.

 

.......................:-(((

 

 

JLW-470 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61535
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.09.15 0 0 61534

Tóth Andor - A közúti közösségi közlekedés aktuális poblémái

 

Sajnos

Vitézy Dávid - A közösségi közlekedési szolgáltatások összehangolása

előadása nincs feltöltve a KTE oldalára.

chicagoi Creative Commons License 2015.09.09 -1 0 61533

A nagyon  sok  gyerek között a lényeg elveszik.

A lényeg nem is egy jobb vasút működtetése. / legjobb lenne  az egészet megszüntetni a vezetők pénzét meg átutalgatni /

A lényeg  a lényeg sok kicsi Kft  vezetőinek nagy fizetés kell, ehhez meg , minek a vasút? :-))

 

Előzmény: FOMA (61532)
FOMA Creative Commons License 2015.09.08 0 0 61532

Jobban, mint gondolnád, ha nem is annyira, mint mondjuk az ÖBB. Kifelé az utóbbi időben már jobban összemossák kommunikációs szinten, és ez nem különösebben baj, mert az utas úgy sem foglalkozott eddig sem ezzel. Viszont nem véletlen, hogy külön kötöttek szerződéseket, mivel a pályavasút érdekkörében felmerült vágányzári pótlások miatt korábban a MÁV-é volt, de ma már a MÁV-START feladata a pótlás megszervezése. Amúgy a közhiedelemmel ellentétben, - a Gyermekvasutat leszámítva - a MÁV Zrt.-nek nincs olyan szervezeti egysége, amely a személyszállítással foglalkozna. Persze kétségtelen tény, hogy a napi életben a MÁV bizonyos vezetői nem nagyon foglalkoznak a gazdasági társaságokról szóló törvénnyel, és az egyes cégek SZMSZ-ével és a DHL-ekkel, és próbálnak hatáskörüket meghaladóan beleszólni a portfólióba tartozó cégek életébe, de ez más lapra tartozik. Egyes cégek visszaszervezése nem érintette, és ezután sem fogja a Start és a pályavasút különállását, sőt.

Előzmény: chicagoi (61531)
chicagoi Creative Commons License 2015.09.07 -1 0 61531

az két  külön cég ???????? :-))))

Előzmény: FOMA (61525)
chicagoi Creative Commons License 2015.09.07 -1 1 61530

A segítség csak véletlen. A Volánok nagy ellenségei egymásnak, mintha más országban működnének :-))

Előzmény: Törölt nick (61521)
chicagoi Creative Commons License 2015.09.07 -1 1 61529

A Volánoknak nincs elég buszuk és nincs elég sofőrjük. Ezeket is lerohasztották :-))))))))))

Majd amikor az egész Volánt privatizálják és a menetjegyeket 50 % -al felemelik , majd akkor  figyelj .

Előzmény: trizs77 (61519)
MCA-001 Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61528
Most valószínűleg az, hogy 24 hónapra szól, és 2+2 milliárd Forint.
(ha jól emlékszem :-))
Előzmény: Gyötör (61526)
FOMA Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61527

Nem minden évben, néhány alkalommal. Éppen után áshatok, időmből futja.

Előzmény: Gyötör (61526)
Gyötör Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61526

Minden évben?

 

Mi írta elő a kötelező pályáztatást ill. együttműködést '12 (szem száll tv) előtt?

 

Előzmény: FOMA (61525)
FOMA Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61525

"Már ha az egyáltalán meghirdetett ilyen közbeszerzést..."

Meghirdetett a MÁV is, és a Start is.

Előzmény: Gyötör (61524)
Gyötör Creative Commons License 2015.09.07 0 0 61524

Legalább 2009-től VOLÁN-ok konzorciumként adták la a vonatpótlásra a közös ajánlatukat a MÁV-nak.

Már ha az egyáltalán meghirdetett ilyen közbeszerzést...ill. ha meg is hirdetett és utólag nem minősítette sikertelennek.

Előzmény: kbn (61523)
kbn Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61523

Ez nem egy új cég, hanem létező cégek közti alkalmi együttműködés... teljesen bevett dolog, ha egy iparág méretéhez képest jelentős munkát pályáztatnak meg (pl. nincs akkora építőipari cég, ami egy Duna-hidat, vagy egy hosszabb autópályaszakaszt meglévő eszközökkel és munkaerővel önállóan meg tudna építeni, egy kapacitásbővéítést pedig költséges leépíteni a projekt végén, így általában több cég összefog, és közösen indul a pályázaton, mint konzorcium, aminek kitalálnak egy fantázianevet, hogy könnyebb legyen rá hivatkozni).

 

A cím pedig a Volánbusz (mint konzorciumvezető cég -> amelyik az egyméás közti felosztásban a legtöbb feladatot és bevételt kapja) székhelye - más kérés, hogy ez épp Népliget autóbuszállomással közös telken van.

 

Tehát nincs itt semmi érdekesség, ha megnézed a közbeszerzési értesítőket, építőiparban tucatszámra találsz hasonlókat.

Előzmény: Irizar ranger (61518)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61522

Ha van busz+ember, a volánok NEM zárkóznak el a vonatpótlástól.

Fix pénz, kicsi munka.

 

Legtöbbször már nincs miből adni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (61521)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61521

Isaszeg Gödöllő között kb 2 hete a Volánbusz Zrt. adott vonatpótlásra 3-4 buszt.

Ez előrelépés a korábbi semmi vagy távolról odaküldött BKV pótlózásnál. Én ezt fejlődésnek értékelem, mert előfordul , ha egy adott KK(Volán) busza meghibásodik egy távolsági járaton akkor segít a társ cég. Legutóbb erre Miskolc Szeged vonalon láttam példát.

Előzmény: trizs77 (61519)
FOMA Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61520

Ez mitől érdekes? A Népstadion vagy a kaposvári székház mennyivel lenne jobb?

Előzmény: Irizar ranger (61518)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.06 -1 0 61519

Nyilván ott kapott irodát az elméletileg 1 fős konzorcium.

 

Mivel a megyei volánokat az elmúlt 8-10 évben teljesen lerohasztották, valóban előfordult, hogy a kítünő vasút amikor megáll** hiába fordult az adott megyei volánhoz, ott:

 - vagy illetékest nem talált***

 - vagy autóbuszt nem tudtak adni neki a vonatpótláshoz****

 

 

-----------------------

 

** = A vasút teljesen autóbusz ellenes, de ha baj van a buszhoz fut segítségért.

 

*** = Mivel a megyei volánoknál nagyrészt felszámolták a 7/24-es ügyeleti (fődiszpécseri) rendszert, emiatt bizony munkaidőn kívül, nem igen van intézkedő képes és jogosultságú szakember.

 

**** = A tartalék autóbuszokat leszervezték így egy egyszerű buszpótlás is nehézkes ma már, vonatpótlásra hirtelen összekapni 6-8-10 busz pedig majdnem lehetetlen.

 

Más a helyzet az előre tervezett vonatpótlásokkal. pl.: vágányzárak esetén.

Erre több magán cég rárepült és soxor nem csak a működési körzetükben, hanem telephelyüktől 200-300 km-re is elvállalnak több napos, vagy több hetes vonatpótlást.

 

 

Előzmény: Irizar ranger (61518)
Irizar ranger Creative Commons License 2015.09.06 0 0 61518

Ami az érdekes az egészben, hogy a Volán Vonatpótló Konzorcium nevű cég a Népligeti autóbusz-állomást adta meg székhelyéül.

 

Akarjuk tudni?

Előzmény: MCA-001 (61516)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.09.05 0 0 61517

Nem nagy tudomány kitalálni, hogy a DAKK+DDKK+ÉMKK+ÉNYKK+KMKK+KNYKK+VB alkalmi szövetsége.

Előzmény: MCA-001 (61516)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!