Valahonnét hiányoznia kell a folyadéknak. Nézd meg, hogy a kiegyenlítő tartályban csökken-e a hűtőfolyadék szint. Ha nem hiányzik, akkor szélvédő mosó folyadék vagy beázás.
Ha hiányzik, akkor lehet, hogy a fűtő kör csöve valahol lyukas.
Szerelési tapasztalat nélkül ne állj hozzá a cseréhez!
A feleségem 207-esében cserélt a szerelő. Vett eggyel nagyobbat és vágott menetet a teknőbe, ha jól dereng. Nem a csavarral szokott a gond lenni szerintem, hanem az olajteknő menetét szerdi ki a csavar.
Egy 307-es (2003 1,4 Profile) tulaja lettem a héten. A probléma az hogy a vezető oldalon a lábam alá jön be a fagyálló-. (legalábbis azt gondolom hogy az mert a tartályból meg fogy.
Utána olvasva arra jutottam hogy vagy a hűtő vagy a csövezés a ludas.
Amennyiben a csövezés akkor kell az az O gyűrű készlet. Hol lehet ezt kapni? És valóban nem jó a méretezése? Esetleg aki tapasztalt ebben tudna segíteni? Annyi (remélhetőleg) biztos hogy nem hengerfejes az autó mert nem mutat ráutaló jeleket.
Meg tudom én is oldani vagy szerelő? Nem vagyok nagy autószerelő...
Mai napon eljött az olajcsere ideje a nemrégiben vásárolt 307 2,0HDI (RHS) autómon le sikerült szednem az alsó burkolat leszedésével nem is volt probléma ám mikor ez sikerült a tálcában találtam egy csövet ami ha jól emlékszem valami tulfolyo vagy lecsapató cső lehetett mert a tálcából ki a szabadba vezetett az útja. ezzel eddig nem is volt probléma de sajnos két óra keresgélés után sem jöttem rá hogy ez hova csatlakozhat a cső átmérőja 6 mm körüli lehet és 30 cm hosszú. Valaki tudna segíteni hogy ez vajon honnan hiányzik? Előre is köszönöm!
342.000 km van már a gépegységben, de még szépen muzsikál :)
A legutóbbi olajcserénél azt mondta a szerelő, hogy legközelebb ki kellene cserélni az olajleeresztő csavart, és szerezzek be gyári csavart. Pár eurós tétel, de sokféle található az interneten. Ezek közül melyik lenne jó a kocsimhoz, vagy mit ajánlanátok?:
minden igy van ahogy mondod. Olaj szintet ma megnézem indulás elott. Nem vilagit es fel sem villan semmi. Volt "antupollution fault" hibám, de az ki lett olvasva es p0410 plusz p0420 hibák voltak, valszeg szekunder levegő koron lehet valami. A hiba ki lett utve, azóta nem is jött vissza, de a csipogas-sipolas maradt sajnos. Fékezésnél, lassú gurulásnál, tolatásnál es persze rapszodikusan.
a jelenség amit tapasztaltam , az hogyha a kocsi a napon áll (es felmelegszik) vagy tartós terhelés hatására ( nyilvan eközben is melegedett a kritikus értékig) 150km pályán, 130-140km/ó,
a visszajelzőn az AIR BAG felirat világítani kezd. Aztán ha lehűl az autó kialszik. ha ismét fennállnak az előzőekben leírt feltételek újra kigyullad.
Mi lehet az oka hol kéne keresni a probléma forrását. És ilyenkor vajon működőkepés lehet a légzsák?
Megoldódott a szivattyú probléma. A megoldás rejtély, mégpedig számomra biztos.
Úgy történt az eset, hogy ki volt szerelve a bsm kb1 napra, kifúvattam megpucolgattam a beégettnek tűnő érintkezőt. Addig szereztem egy másokat. Csak nem rendeltem meg gondoltam majd holnap. Jól tettem,beraktam egy teszt erejéig, hátha megjavult. S láss csodát működik indul megy azóta is.
Tehat a pontos megoldas ismeretlen. Vagy pihent 1 napot és elfelejtette a hibat vagy a csatlakozó tisztítása segített.
Köszönöm az ötleteket mindenkinek remélem jó is marad.
Viszont mas bajom van most meg kulcsos távirányítóval nem húzza fel a két első ablakot csak a hátsókat. Pedig betanítottam mindet.
Bosszantó problémám van nemrégiben vásárolt autómmal. Lassú guruláskor, lassításnál fékezéskor, tolatáskor sípoló hangjelzést kapok. Nem mindig, es amikor sípol akkor sem mindig folyamatos, néha csak csippan párat. Műszer falon hiba jelzés nincs semmi. A sípolást ugyanaz a visszajelző adja, ami a tolató radarnál, biztonsági övnél, kéziféknél is besipol.
Megpróbálkozok még egyszer, hát ha valakinek van valami tippje. Nem szellőzik a tank, főleg melegben erősödnek a jelek, kinyitom a tanksapkát, hangos erős pisszenés, és erős ropogás a tank felől. Minél kevesebb az üzemanyag annál kevésbé csinálja. Egy időben a tágulás következtében kinyomta az üzemanyagot a szivattyú mellett, azóta a tömítés le lett cserélve. a folyás megszűnt, de a ropogás nem.
Az első és másod generáció között csak az a különbség, hogy mikor cseréled az első generációsnál le kell venni az ablaktörlő lapátot, amíg a másodiknál már gondoltak erre és a szellőztető rácsnál már van bevágás a lapár tengelyéhez.
Tudja valaki, hogy mi a neve annak a műanyagnak a szélvédő alján, vagy milyen árban lehet egy új, ami az esővizet vezeti el? Feleségem autóján repedezik szét, ahol az üvegre fekszik, félek, hogy beázhat ott.