Dex! Köszi! Holnap nagyon fasza, ha ideiglenesen huzatmentesíteni tudjuk az autót.
Az meg nem igazságos, hogy azt terjeszted rólam, hogy nálam már a CV karbik tőből ki vannak akasztva full throttle. A piros lámpánál pl. alapjáraton szokott üzemelni. :)
BTW, tegnap fizetett a biztosító. Szerencsére szerintük a "roncsom" (amivel közlekedtem még másfél hónapig, sőt aztán még elhagytam egy masszívabb kanyar után a hátsó lámpákat is) 55e HUF-ot ér. :)))
OFF: ATCA... én amit tudok róla, azt inkább nem írom le egy nyilvános fórumon... :/
Ezt én is megerősítem - amit írtak: nekem is teljesen ugyan ez a jelenség. Karburátorból jön, ezeknél a mociknál ez van! Hozzá kell szokni. Nem komoly műszaki probléma.
Te ezt sose hallhattad, a géped nem szokott ilyen alacsony fordulaton üzemelni. :DDD
Ma vittem ragasztót, de ez a rohadt ATCA elzabálta az egész napomat. Holnap ragasztgatás, fóliázás??????
Mcemru!
OFF
Tudnál valami jót ajánlani a Burgmanra, ami nem csúszik, és nem igazán érdekel, hogy mennyire kopik. Csak jól tapadjon. Nem tudom, hogy robogóra van egyáltalán sportos gumi?
Ezt irja hozzá a doksi. Front tire size .......................................................................... 110/90-13 M/C 55P,tubeless Rear tire size ........................................................................... 130/70-13 M/C 63P,tubeless
Nyugi, nekem is csinálja, meg ahogy tudom, kb mindenkinek, akinek ilyenje van. Én azt hittem, valamelyik gyertyapipám húz át, de nem. Bori mester szerint a karbikból jön valahonnan, de nem utal hibára a dolog. Használd egészséggel. :)
S.O.S. ! RC 36 II.-es gépem van. Van egy olyan jelenség, hogy alapjáraton egy enyhe ciripelő hang hallatszik a motor felől. Tavasszal volt karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés. A szervizes srác, akinek VFR-je van, azt mondta, hogy semmi komoly. Már megnéztem az olajpumpa láncot is, az rendben van. Olyan, mintha a karbikból jönne a ciripelés, ami kb. 2500-as fordulattól megszűnik. Találkozott már valaki ilyennel? Ha igen, vagy ha van valami tipp, legyetek szívesek segítsetek. Előre is megköszönök minden segítőkész választ. Esetleg Kozmaxot hogyan tudom elérni? (e-mail cím, tel. szám)
Ha szeretnék csatlakozni a klubhoz kinek kell írnom emiatt? Egy 400as VFR-el járkálok egy ideje és mikor keresgettem róla infókat akkor találtam ezt a klubot! Láttam hogy van póló is, azt hogyan, és kitől lehet rendelni? Előre is köszönöm az infókat!
nekem dunlop roadsmart van fent, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. igaz elötte dunlop qualifier volt fent, azzal a körforgalomban körbekörbe gurulva letettem a lábtartót. ezt egy kicsit instabilabbnak érzem hasonló helyzetben, hasonló körülmények között. nem csúszik, csak más érzés vele:) de ajánlani tudom csak..
Nekem volt, hogy egész télen ponyva alatt állta a gép, beindítás nélkül, de a ponyva fölött a szabad ég volt...időnként 10-20 cm hóval...tavasszal, ha nehezen is, de beindult - miután a frissen feltöltött akksit beletettem -, és semmi gond nem volt a motorral.
Tanácsot szeretnék kérni. A mocimban gallyra ment az akksi még októberben. Sajnos csak tavasszal tudok majd venni. Október óta nem volt beindítva a vas, le van téliesítve. Amíg nem kap új akksit, addig be sem tudom indítani. Az lenne a kérdésem, hogy ez a hosszú állás nem fog-e megártani (motor belső korrózió, üzemanyag rendszerben káros lerakódások, stb.) Neki? A motorolajban kb. 1200 km van, azt nem cseréltem le, majd csak tavasszal akarok bele Motul 5100-ast. Előre is köszönöm a segítséget.
>Mármint ha nem motorozol Dave-vel. :) Márcsak fogyasztás szempontjából se jó, >mert többet eszik a gép mint versenypályán. :D
Ez biztos nem én Dave vagyok! Mer' én nem olyan vagyok... ;)))
Dex! Fizetett a biztosító, szerintem korrekt módon. Ennek örülés van. Ellenben tegnap feltörték az autómat a ház előtt, annak nem örülés van. Most bent áll a mélygarázsban. Tudunk bent keríteni valami fóliát és beragasztani? Vasárnap azzal kéne elmennem oldalsó üvegért. Nem remélem, hogy 200km-t motorozós idő lesz...
A Sportec M1-et nem ajánlom, mert jobban kopik mint az M3. Nekem M3-van, nagyon jó gumi, de én elég sokat motoroztam Steve-vel, aki úgy megy mint Dave. Úgyhogy 9e Km alatt elkopott a hátsó gumi. Szerintem nálad többet bírna. Mármint ha nem motorozol Dave-vel. :) Márcsak fogyasztás szempontjából se jó, mert többet eszik a gép mint versenypályán. :D
Ha adhatok egy tanácsot, akkor hívd fel ezt a számot : +36204473280 Itt kintről hozott használt gumikat árulnak, a Pirelli Diablo Corsa III 35e párban. Tudom hogy mindjárt rámírnak, hogy ilyen nincs, de azért mondom. Ezek edzésgumik, pár kör van bennük. A mintamélységük olyan mint az újé. Direkt odaraktak elém egy pár újat, és lemértem. Ilyet vettünk Zsoltinak és pompás, főleg ennyiért. Nem új, de szerintem a legjobb ár érték arány, és a corsa 3 szerintem sokat elmegy. Én is ilyet fogok venni nemsokára.
A számot egy VFR-es kolléga adta még a parádsasvári parkolóban. Ő erre esküszik, szeintem igaza van. Piros RC36/2-ese van, a nevét elfelejtettem. Bocs.
Solvfr
"Dex, a kepen elol nem sok bordamelyseget latok! Neked kell gumit cserelned, vagy nekem szemuveget?"
Csak a képen nem látszik, de az első meg teljesen palyolat, a hátsó már nem.
OFF
Elhoztam a Burgmant, tetszik. Ha sikerül nappal hazaérnem csinálok róla képet. Egy 2004-es kék színű 400-as lett végül.
első nagymotorom a vfr, és kellene rá gumi, de nem tudom milyet.
nem döntögetem a gépet, és nem használom szélsőségesen sem, de van, hogy gyorsan megyek. idén 8000km et mentem vele, zömmel egyedül, de pár körig az asszonnyal együtt. hátul a 170 helyett nekem jobban bevált a 180as.
szal ezek figyelembevételével kéne gumi. sajna a conti road attack a 8000km alatt elkopott hátul 1,6ig. szal lehet kicsit drágább is jó lenne, de nem aranyárban. valami olcsóbb michelin pl.
http://strauszgumi.hu/motor/mintazatok/metzeler_minta/metz1.JPG ez a minta inkább sportos, mint túrázós?
tehát bridgestone battlax bt014 michelin pilot road metzeler roadtec z6 vagy a sportec m1
Nekem már a második garnitúra Conti roadattack van fent, eddig nem volt vele semmi bajom, kiválóan tapad, feltéve, hogy melegedett valamennyit. Hidegen hajlandó csúszkálni egy picit a hátulja (erősebb gázra). Amúgy minimális melegítés után már elég jól tapad. Erdélyben kaptunk egy hatalmas özönvizet hazafele, simán nyújtotta az elvárható kötelezőt (kb 120-130-cal még tök stabil volt, tovább nem menetem vele a Királyhágón, inkább megálltam és megvártam, hogy elmúljon). Ugyanezen az úton kifele 35+ fok volt, akkor is teljesen stabil volt. Nincs összehasonlítási alapom, következőre lehet bepróbálok valami mást, ha nem jön be akkor vissza a Conti. Kanyarban is stabilnak érzem, bár nem vagyok egy nagy lábtartóig döntögető (kb 3-4mm majrécsíkom szokott azért maradni). Ez az én véleményem, sajnos nincs összehasonlítási alap, ha lesz akkor megírom:D
Tegnap én is gurultam egyet Mathias barátommal, aki ott volt Mátraalmáson egy DL-el, amit azóta lecserélt egy FJR-re. 6-7 fok körül volt, kb 200km-t mentünk, a végére azért elgémberedett a kezem, dacára a vastag téli kesztyűnek. Ilyenkor jól jönne a markolatfűtés. A Metzeler Z6 Roadtec gumik igencsak jól vizsgáztak, a mánfai szakaszon azért az évszakhoz képest csapattunk egyet (no azért nem lábtartóig), de a gumi nyomát sem adta bizonytalanságnak. Amúgy meg kell mondanom, az FJR nagyon tetszik.... lehet, hogy 1x elcsábulok....Őserő, kényelem, szép forma, kardán, fasza szélvédelem, meglepően jó kezelhetőség...A Pan is bejön, de az jóval drágább (pedig az lenne az igazi, Honda is, V4 is...) Szóval legközelebb vmi túrabombert veszek, ha a VFR cserére kerül, de azért az sem holnap lesz.:)
Dex-szel vasárnap gurultunk egy pindurkát, tök jólesett!!!
Érdekes, mert már többször mondtam neki, hogy szerintem a gépe jobban gyorsul, mint az enyém (még úgy is, hogy már ismét mind a négy hengerem dolgozik! :) ) Hát, most csináltunk egy rögtönzött dragrace-t, és kiderült, hogy télleg nem gyorsul jobban. De érzésre mégis, Dex tippje az, hogy az injektor nagyobbat "ránt", az RC36 meg amolyan "finomkodósan" gyorsul - de nem lassabb, sőt. Hát, tudja fene, annyira nem érdekes, a különbség nem nagy, mi meg nem vagyunk az ezredmásodpercekért harcolók klubjában... ;) Viszont az övé jobban fogyaszt! Márminthogy kevesebbet... ;)
De a motorozgatás megint nagyonnagyon jó volt, teljesen feltöltötte a lelkem... ;)
Remélem jövőre jobban sikerül az évad, és a közös gurulás(ok)is összejön. Időközben Győrbe költöztem. A 24-órásról nem tudok nyilatkozni, még nem tudom,hogy leszek itthon. A Yamahám láncába 22.000-volt amikor eladtam,de még jó volt. Igaz én nem kínozom a LITKASZÁGOT. Leszoktam mosni tisztára Petróval,utána vízzel, megszárad,aztán jön a láncspray. Hát így.