Ez egy baromság, nem vakítja a szembejövőt, én sosem használom a lámpamosót amiben van, csak nagyon ritkán, amúgy meg szart sem ér. Állandóan mosni kéne vele hogy érjen valamit, akkor meg kb fél órás úton kifogy a tartály.
Több gyári xenonos autóm volt amiben nem volt se mosó se aut állító(usa modell) és nem vakított jobban, sőt...
A projektoros nem vakít általában. EU kitalálta ezt a mosü meg állító előírást amin már az utóbbi időben lazítanak.
A lényeg hogy nem akarok xenont, csak ledet, majd kísérletezek különféle chipes led égőkkel.
Vannak már nagyon erős ledesek, nem csak 1200lumen. Persze nem az amit itthon árulnak.
Nem akarok xenont bele. Szabályossága nem érdekel, nem hinném hogy bárki zaklatna egy ilyet mivel gyárilag is van ledes lámpával , a halogénes is projektoros, nem feltűnő.
Ma megnéztem egy ilyen autót, és nem túl sok hely van az izzó és a lámpakupak között kb 3-4cm a tompítottnál. Halogénnel biztos nem fogom használni, a nagyobb fényű halogén meg pár hónapot bír max. Ledes kell mindenképpen. XHP70 vagy Philips lumiled majd meglátom.
Haverom vett celica projektoros lámpába P9 ledet, mellé lett rakva a xenon és alig volt gyengébb a led.
Megszoktam nagyon a ledet, a8-ban is az van gyárilag és már nem szeretnék mást.
"de a halogénnél bőven jobb és nekem az már elég."
A Osram Night Breakernek 1500lumen a fényárama, a LED-eseknek ennél csak kisebb lesz a fényárama - kb. 1200lumen, viszont fényesebbnek fog látszani, mivel az emberi szem érzékenyebb a 6000K-es fényre mint a 3800K-esre (Night Breaker Laser).
Én ezt ajánlanám. Csak egyetlen szabályt sért - halogén helyére xenon - a fényáram viszont 2000lumen, tehát nem kell hozzá mosó és szintállítás:
XHP50 és XHP70 chipeknél egy pont a chip és van rajta egy kis buborék lencse, azt írják ezekkel szép a vetítési kép, nincs sötét folt. 2chip van 1-1 oldalon.
Van rengeteg féle ami már elég fényerőt ad, xenont nem éri el talán, de a halogénnél bőven jobb és nekem az már elég.
Még egy kérdés. Utólag beípített menetfény DRL működése az normális, hogy gyújtás teljes fényerő, aztán helyzetjelzőre és tompítottra kapcsoláskor 50% fényerő csökkentés?
Mindig van lejjebb. :-( Amikor azt hisszük, hogy ez itt már a gödör alja, akkor jön valaki egy ásóval. :-(
Nemrég egy ilyen leendö Kia tulaj jött szembe este (értsd karácsony körül 5 óra tájban) nappalifénnyel. Komolyan talán még rosszabb is volt, mint egy refi. Villogtam rá, de visszavillogott. Egész egyszerüen nem értette mi a baj.
Ennel van lejjebb. Gyari DRL, es nappal felkapcsolja a helyzetjelzot. DRL dimmelve, semennyire sem latszodik. De a tulaj boldog, mert kivilagitotta a gepjarmuvet :)
"Engem csak a nem vilagito hatso lampak zavarnak."
Sokra mehetsz a hátsó lámpáiddal tavasztól öszig nappal.
"miután beindulta motor, a kovetkezo dolgom a tompitott felkapcsolasa."
De sok ilyet látni Istenem! :-(( Van egy jó DRL-es autója, amit már messziröl kiszúrni, erre felkapcsolja a tompítottat, hogy ne lehessen látni. :-( Csak remélem, hogy neked nincs nappali fényed azért kapcsolod fel..
Nem lenne egyszerübb megtanítani az idiótákat arra, hogy éjjel tompítottal kell közlekedni?
Az a gyártó ahol gondolkodó emberek terveznek autót gondolkodó embereknek, a következö képpen müködik: Nappal világít az óracsoport. (a müszerfal nem) Aztán amikor kezdödik a szürkület gyengül, majd kikapcsol az óracsoport világítása. Ezzel ösztönzi a parasztot a világítás felkapcsolására.
Ennyi az egész. Csak egy picit kell gondolkodni hozzá, és akkor el lehet kerülni, hogy idióták tömege éjjel nappali fénnyel égessék a szememet.
"A nappali fény a Ceeden nemcsak elöl, hanem hátul is állandóan rajta marad, mert a kiások szerint az erős nappali lámpa és az állandóan működő műszerfal-világítás elvette az emberek kedvét attól, hogy sötétben felgyújtsák a teljes kivilágítást, így meg egy csomóan láthatatlanok hátulról este a forgalomban."
Kellett hozza vagy 10 ev, hogy valakinek feltunjon?
SUPER CAN-BUS trafóÁr/darab:11.488 Ft + ÁFA Megjegyzés: A legújabb rendszerekbe is, még olyan extrém can-bus rendszerrel működő autókba is mint pl a BMW E90. Indítási karakterisztikája megegyezik egy sima izzóval, így bármilyen rendszerben működik. 12V és 24V-os rendszerekkel is működik. Digitális 55W-os
Tudtok nekem jó minőségű xenon trafót ajánlani mellyel nem produkál hibát az autó? Van egy 2006-os saaS 9 3, halogént szeretném hid xenonra cserélni, viszont amit rendeltem hozzá azt csinálja hogy lekapcsolás után folyamatosan vibrál az izzó, illetve be is irja hibának az autó.
Az, h nálad nincs állító, elképzelhető a légrugó miatt...
De kötve hiszem, h más autókban ne lenne, hisz' előírás. Nagyon erős a LED. Bár a fényárama tuti az én xenonom 3200 lm-je alatt van, én is észrevettem nem egy autón, h kenterbe veri azt. Kollégám X-Trail-jén sima mezei 1 lencsés LED van, hát az nagyobbat terít és fényesebben, mint a xenonom. És az is biztos, ha beülnek hátra hárman, nem fog az égre világítani :)