Keresés

Részletes keresés

SOLVFR Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42909

Szia Keneseij, Isten hozott!

 

Polougyben Repicssel ertekezz, lehet, hogy meg maradt dugiban a multkori rendelesunkbol.

 

Udv,

 

S.

Előzmény: Keneseij (42897)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42908
Ha jól emlékszem, kovizse azt írta, hogy néha szereti húzni a szarvát (a motornak), de nem egy kanyargyilkos fajta. Szerintem egyenes gyorsan menni kimondottan egy jó túrasport gumi ideális. A puhábbak megsínylik a sok nagy sebességű egyenest. Azt a sebességet, amit egy VFR tud tartani pedig szerintem egy jó turasport gumi csuklóból kirázza.
Előzmény: Ratrak (42904)
kozmax2 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42907
Találkoztam ilyen hanggal. Egyik másik 800-as is csinálja, így én a karbit kizárnám. CBR-eken is találkoztam vele. Nem kell neki nagy feneket keríteni.
derelterkukacgmailpontcom
Előzmény: zoli 74 (42898)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42906
Ja, és sportgumi a hokedlire? "Apaaaa! Kezdőőőődiiik!" :)))) Émmmegmondtam! ;))

Ratrak! Elmészáma..! ;)
BTW, Itt van a tél, itt van újra/ Hogy kapná már be énnekem... (Bocs, Sándor!) szóval nincs motorozás, de lehet PS2. ;D
Előzmény: Dex_ (42901)
JozsBiker Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42905

Ha szeretnék csatlakozni a klubhoz kinek kell írnom emiatt?

 

Bocs, megkaptam az e-mail -edet, csak még nem válaszoltam rá. De nemsokára :-)

 

Jozs

 

Előzmény: Keneseij (42897)
Ratrak Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42904
A motorrevüben volt egy teszt nemrég, a túra-sport kategóriát a Dunlop Roadsmart nyerte holtversenyben a Michelin pilot road2-vel. Előbbi szárazon, utóbbi nedvesen volt jobb, de azonosra szummáztak. Te tudod, de én a gumin nem spórolnék a helyedben. Úgy értem, a minőségén nem. Azon a kb. kéttenyérnyi felületen múlik az életed, rohadtul nem mindegy, hogy egy nyavajás bakelit van alattad, ami a legrosszabbkor adja meg magát, vagy a legjobb technika (nem feltétlenül a legújabb!). És ebből a szempontból pl. a régi pilot road felejtős... A Roadtec Z6 viszont jó, Sünike (assszem) nagy megelégedéssel használja... ;)

Mi a különbség a túra-sport és az ún. "utcai sport" között? Nos, a nyáron volt szerencsém Dex-szel cserélni motort, neki (utcai) sportgumija volt, nekem meg Road2. Kanyarban azt kell mondjam, százszor jobb volt az övé, úgy éreztem, mintha kb. másfél-kétszer akkora lenne a tapadó felület, mint az én gépemen, sokkal stabilabbnak érződött kanyarban a gép, több bizalmat, önbizalmat adott... cserébe, az én gumimban most van 20ezer km, és még messze, nagyon messze a kopásjelző... úgy, hogy többnyire utassal használom, és volt szegény autópályáztatva is sajna a nyáron rendesen... Egyszer voltam vele Kakucsringen, tény, hogy ledöntve bizonytalanabbnak érződik a gép, más kérdés, hogy alattam még egyszer sem csúszott meg, és esőben állati jól éreztem, hogy tapad. De én sem vagyok egy Bitter Sanyi. (vagy DaVeFR... ;))) ) Ha az adatok embere vagy az érzések helyett, akkor a már említett mr-cikkben letesztelték, a Pilot Power és a Road2 között 4 másodperc különbség volt versenypályán körönként, valamint a Road2 hamarabb "elmelegedett" pályázáskor. A Power, és Power One (kifejezett pályagumi, de nem slick: még éppen "road-legal") között még volt majd' 2 másodperc a Power One javára. Ezekből az adatokból ki lehet indulni szerintem. Ha nem vagy a lábtartókarcolgató fajta, akkor a sport-túra bőven jó választás lesz szerintem. Sokat elmegy, hidegben jobb, mint bármi más, aztmondják, esőben is, általában, de ha kétkomponensűt választasz, akkor kanyarban is sokat nyújt. Ha keményen küldöd neki utcán, és szereted sportosan venni a kanyarokat (nagyfék-ledöntmélyre-nagygázkigyorsít) akkor utcai sport, mert ezt a bánásmódot jobban támogatja, cserébe kb. fele annyit bír km-ben. Vagy még annyit se. Ha meg egy eszelős állat vagy, aki nem vesz kanyart 160-nál lassabban, akkor versenygumi... ;)

Új gumikat McEmru tud jóáron hozni, keresd meg őt ezzel kapcsolatban!

Előzmény: kovizsé (42896)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42903
Dex! Köszi! Holnap nagyon fasza, ha ideiglenesen huzatmentesíteni tudjuk az autót.

Az meg nem igazságos, hogy azt terjeszted rólam, hogy nálam már a CV karbik tőből ki vannak akasztva full throttle. A piros lámpánál pl. alapjáraton szokott üzemelni. :)

BTW, tegnap fizetett a biztosító. Szerencsére szerintük a "roncsom" (amivel közlekedtem még másfél hónapig, sőt aztán még elhagytam egy masszívabb kanyar után a hátsó lámpákat is) 55e HUF-ot ér. :)))

OFF: ATCA... én amit tudok róla, azt inkább nem írom le egy nyilvános fórumon... :/
Előzmény: Dex_ (42901)
Tybuka Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42902

Zoli!

Ezt én is megerősítem  - amit írtak: nekem is teljesen ugyan ez a jelenség. Karburátorból  jön, ezeknél a mociknál ez van! Hozzá kell szokni. Nem komoly műszaki probléma.

Előzmény: zoli 74 (42898)
Dex_ Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42901
Dave!

Te ezt sose hallhattad, a géped nem szokott ilyen alacsony fordulaton üzemelni. :DDD

Ma vittem ragasztót, de ez a rohadt ATCA elzabálta az egész napomat. Holnap ragasztgatás, fóliázás??????

Mcemru!

OFF

Tudnál valami jót ajánlani a Burgmanra, ami nem csúszik, és nem igazán érdekel, hogy mennyire kopik. Csak jól tapadjon.
Nem tudom, hogy robogóra van egyáltalán sportos gumi?

Ezt irja hozzá a doksi.
Front tire size .......................................................................... 110/90-13 M/C 55P,tubeless
Rear tire size ........................................................................... 130/70-13 M/C 63P,tubeless

ON

Köszi
Előzmény: daVeFR (42900)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42900
Megerősítem. Ez egy normális hang. (Ha egyre gondolunk)
Előzmény: mzsombi (42899)
mzsombi Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42899
Nyugi, nekem is csinálja, meg ahogy tudom, kb mindenkinek, akinek ilyenje van. Én azt hittem, valamelyik gyertyapipám húz át, de nem. Bori mester szerint a karbikból jön valahonnan, de nem utal hibára a dolog. Használd egészséggel. :)
Előzmény: zoli 74 (42898)
zoli 74 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42898
Sziasztok!

S.O.S. !
RC 36 II.-es gépem van. Van egy olyan jelenség, hogy alapjáraton egy enyhe ciripelő hang hallatszik a motor felől. Tavasszal volt karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés. A szervizes srác, akinek VFR-je van, azt mondta, hogy semmi komoly. Már megnéztem az olajpumpa láncot is, az rendben van. Olyan, mintha a karbikból jönne a ciripelés, ami kb. 2500-as fordulattól megszűnik. Találkozott már valaki ilyennel? Ha igen, vagy ha van valami tipp, legyetek szívesek segítsetek.
Előre is megköszönök minden segítőkész választ.
Esetleg Kozmaxot hogyan tudom elérni? (e-mail cím, tel. szám)

Üdv, zoli74

Ui.: rövid telet, korai tavaszt!
Keneseij Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42897
Sziasztok!

Ha szeretnék csatlakozni a klubhoz kinek kell írnom emiatt? Egy 400as VFR-el járkálok egy ideje és mikor keresgettem róla infókat akkor találtam ezt a klubot! Láttam hogy van póló is, azt hogyan, és kitől lehet rendelni?
Előre is köszönöm az infókat!

Janó
kovizsé Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42896

Hát elhiszem, h jó. legalábbis jókat írtak róla.

 

De elcsapja a hasma a drágasága.

 

Inkább gondolkodok a Metzeler roadtec Z6 on vagy a sima Michelin PilotRoad1 en.

 

Ha egyik se akkor marad a conti.

Előzmény: UweL (42895)
UweL Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42895
kovizsé

nekem dunlop roadsmart van fent, és tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
igaz elötte dunlop qualifier volt fent, azzal a körforgalomban körbekörbe gurulva letettem a lábtartót.
ezt egy kicsit instabilabbnak érzem hasonló helyzetben, hasonló körülmények között. nem csúszik, csak más érzés vele:) de ajánlani tudom csak..
Előzmény: kovizsé (42887)
D_13 Creative Commons License 2009.12.10 0 0 42894
lol :D

szerintem ez már neked is túl alacsony lenne :)


800 kb-s össztömeg, ~600 kg-s terhelhetőség, és így is 2.9 alatt van 100-on

az előző autóm volt kb 850 kg, igaz legalább fél perc kellett a 100-hoz, pedig nagyobb motor volt benne :D
Előzmény: Repics (42892)
Repics Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42893

Nem dicsekvés, sőt...!

Nekem volt, hogy egész télen ponyva alatt állta a gép, beindítás nélkül, de a ponyva fölött a szabad ég volt...időnként 10-20 cm hóval...tavasszal, ha nehezen is, de beindult - miután a frissen feltöltött akksit beletettem -, és semmi gond nem volt a motorral.

De azért ne légy nyugodt! :)

Előzmény: zoli 74 (42890)
Repics Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42892

Végre megleltem álmaim motorját!

 

Ezzel az ülésmagassággal már nekem is leér a lábam! :)

 

http://www.bmw-motorrad.hu/modellek/Szupersport/BMW_S_1000_RR/adattablazat

zoli 74 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42891
ja még annyi, hogy a gép garázsban áll, de a garázs nem fűtött.
zoli 74 Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42890
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. A mocimban gallyra ment az akksi még októberben.
Sajnos csak tavasszal tudok majd venni. Október óta nem volt beindítva a vas, le van téliesítve. Amíg nem kap új akksit, addig be sem tudom indítani. Az lenne a kérdésem, hogy ez a hosszú állás nem fog-e megártani (motor belső korrózió, üzemanyag rendszerben káros lerakódások, stb.) Neki? A motorolajban kb. 1200 km van, azt nem cseréltem le, majd csak tavasszal akarok bele Motul 5100-ast.
Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv, zoli74
daVeFR Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42889

Kérdezd meg Mekit, hogy mit ajánl! Szerintem Dunlop Roadsmart vagy M. PilotRoad lesz neki piaci ár alatt.

Pilot Sport felejtős! (PilotPower nagyon jó, de a leírtak alapján felesleges)

Előzmény: kovizsé (42887)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42888

Kérdezd meg Mekit, hogy mit ajánl! Szerintem Dunlop Roadsmart vagy M. PilotRoad lesz neki piaci ár alatt.

Pilot Sport felejtős! (PilotPower nagyon jó, de a leírtak alapján felesleges)

Előzmény: kovizsé (42887)
kovizsé Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42887

Hello.

Kösz a választ.

2 gondom van. Tutira nem akarok használtat venni.

a másik, hogy inkább a sport túra felé hajlok.

 

Egyeltalán mi a különbség a sport és a sport túra abroncsok közt?

 

Eddig metzeler mez4 volt fenn, sokat nem tudok róla nyilatkozni, hidegben mint ha csúszott volna.

Most elöl ez van, hátul meg a road attack, amivel az a bajom, hogy elfogyott.

 

olyan 2k környékén is szoktam menni, de nem jellemző.

Inkább kényelmes 120környéke,és egymagam.

 

Az új metzeler és a bridgeston felé hajlok.

 

Ellenben tesómnak meg pilot sport van fenn a banditon,az sem tűnt rossznak.

Szal nem tudom mit érdemes.

Szánnék picivel többet rá mint a continentalra, de nem akarok marha drágát venni.

 

?????

Előzmény: Dex_ (42885)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42886

>Mármint ha nem motorozol Dave-vel. :) Márcsak fogyasztás szempontjából se jó, >mert többet eszik a gép mint versenypályán. :D

 

Ez biztos nem én Dave vagyok! Mer' én nem olyan vagyok... ;)))

 

Dex! Fizetett a biztosító, szerintem korrekt módon. Ennek örülés van. Ellenben tegnap feltörték az autómat a ház előtt, annak nem örülés van. Most bent áll a mélygarázsban. Tudunk bent keríteni valami fóliát és beragasztani? Vasárnap azzal kéne elmennem oldalsó üvegért. Nem remélem, hogy 200km-t motorozós idő lesz...

Előzmény: Dex_ (42885)
Dex_ Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42885
Kovizsé

A Sportec M1-et nem ajánlom, mert jobban kopik mint az M3. Nekem M3-van, nagyon jó gumi, de én elég sokat motoroztam Steve-vel, aki úgy megy mint Dave. Úgyhogy 9e Km alatt elkopott a hátsó gumi. Szerintem nálad többet bírna. Mármint ha nem motorozol Dave-vel. :) Márcsak fogyasztás szempontjából se jó, mert többet eszik a gép mint versenypályán. :D

Ha adhatok egy tanácsot, akkor hívd fel ezt a számot : +36204473280
Itt kintről hozott használt gumikat árulnak, a Pirelli Diablo Corsa III 35e párban.
Tudom hogy mindjárt rámírnak, hogy ilyen nincs, de azért mondom. Ezek edzésgumik, pár kör van bennük. A mintamélységük olyan mint az újé. Direkt odaraktak elém egy pár újat, és lemértem. Ilyet vettünk Zsoltinak és pompás, főleg ennyiért. Nem új, de szerintem a legjobb ár érték arány, és a corsa 3 szerintem sokat elmegy.
Én is ilyet fogok venni nemsokára.

A számot egy VFR-es kolléga adta még a parádsasvári parkolóban. Ő erre esküszik, szeintem igaza van. Piros RC36/2-ese van, a nevét elfelejtettem. Bocs.


Solvfr

"Dex, a kepen elol nem sok bordamelyseget latok! Neked kell gumit cserelned, vagy nekem szemuveget?"

Csak a képen nem látszik, de az első meg teljesen palyolat, a hátsó már nem.

OFF

Elhoztam a Burgmant, tetszik. Ha sikerül nappal hazaérnem csinálok róla képet. Egy 2004-es kék színű 400-as lett végül.

ON
Előzmény: kovizsé (42884)
kovizsé Creative Commons License 2009.12.09 0 0 42884
Hello.

Tudna valaki szaki segíteni?

első nagymotorom a vfr, és kellene rá gumi, de nem tudom milyet.

nem döntögetem a gépet, és nem használom szélsőségesen sem, de van, hogy gyorsan megyek.
idén 8000km et mentem vele, zömmel egyedül, de pár körig az asszonnyal együtt.
hátul a 170 helyett nekem jobban bevált a 180as.

szal ezek figyelembevételével kéne gumi. sajna a conti road attack a 8000km alatt elkopott hátul 1,6ig.
szal lehet kicsit drágább is jó lenne, de nem aranyárban.
valami olcsóbb michelin pl.



http://strauszgumi.hu/motor/mintazatok/metzeler_minta/metz1.JPG
ez a minta inkább sportos, mint túrázós?

tehát
bridgestone battlax bt014
michelin pilot road
metzeler roadtec z6
vagy a sportec m1
Tybuka Creative Commons License 2009.12.08 0 0 42883
Esetleg itt is körülnézhetsz, most Metzeler akciójuk van ebből a garnitúrából.
Előzmény: kovizsé (42879)
Egyhengeres Creative Commons License 2009.12.08 0 0 42882
Hi Vfr 4Ever!

Nekem már a második garnitúra Conti roadattack van fent, eddig nem volt vele semmi bajom, kiválóan tapad, feltéve, hogy melegedett valamennyit. Hidegen hajlandó csúszkálni egy picit a hátulja (erősebb gázra). Amúgy minimális melegítés után már elég jól tapad. Erdélyben kaptunk egy hatalmas özönvizet hazafele, simán nyújtotta az elvárható kötelezőt (kb 120-130-cal még tök stabil volt, tovább nem menetem vele a Királyhágón, inkább megálltam és megvártam, hogy elmúljon). Ugyanezen az úton kifele 35+ fok volt, akkor is teljesen stabil volt. Nincs összehasonlítási alapom, következőre lehet bepróbálok valami mást, ha nem jön be akkor vissza a Conti. Kanyarban is stabilnak érzem, bár nem vagyok egy nagy lábtartóig döntögető (kb 3-4mm majrécsíkom szokott azért maradni). Ez az én véleményem, sajnos nincs összehasonlítási alap, ha lesz akkor megírom:D
Előzmény: VFR FOREVER (42861)
Sünike 27 Creative Commons License 2009.12.08 0 0 42880
Szia Apám!

rossz hír... :-(

Bár nem tudom kinek... :-)

Szóval ma tudtam meg hogy az évzáró céges vacsit pont ide 17-re rakták 16.30-tól 22.00-ig lesz a buláj.

Így sajna nem tudunk menni. :-(((

váááááááááááááá--
Pedig már hiányzik az a rusnya pofid! :-DDD





Évzáró találkozó!

December 17., csütörtök, 18óra, DonPePe (XIV. Szőnyi út 3., a BVSC székház aljában, az uszoda mellett)

1. Pufin70
2. daVeFR
3. Ahoj
4..........
5.V4FORUS
6.
Előzmény: Repics (42869)
kovizsé Creative Commons License 2009.12.08 0 0 42879
tegnap én is gurultam egy 100km et.
hát 2k nál azért már deresedett a szakállam. :)


Gumit nem tud valaki jóárasítva 120/70r17+180/55r17

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!