Nem szereztem,csak úgy keletkeztek :))) A XXXX évek során sokat,sokmindent dobozoltam.Vannak itt nagyobb vasak és soha nem tudni mihez mi kell. Ezért jó ha vannak dobozok :D:D:D
Ilyen hiba még nem volt (vagyis nem emlékszem) amióta olvasom a fórumot.
A kiék dízelben kb. félévenként a következő hibajelenség lép fel: elfogy a víz a kiegyenlítőtarályból és ezzel egyidejűleg a tartály kupakja nem letekerhető hidegen, mert szétesik (a műanyag karika valamiért kiesik a helyéről és a kupak fekete része lejön, de a belseje bentmarad). Ok-okozat nem ismert, de ezt gondolom, hogy valamilyen oknál fogva elmegy a nyomás a körből (feltételezem, a kupak hibájából) és a víz elfolyik valahol. Álló helyzetben is ezt csinálja, így nem gondolnék hengerfej problémára. Viszont tócsa nincs, levegő nincs a légtelenítő csavarnál, fűtőradiátor tömítésileg jó.
Találkoztatok már hasonlóval? Mi lehet a hiba? Ha a kupak, akkor az mitől megy tönkre? Tegnap szándékosan túlöntöttem és szépen nyomta ki a felesleges vizet a kiegyenlítőtartályból, ebből azt gondolnám, hogy nem az esetlegesen kialakuló nagy nyomástól adja meg magát.
a nyomaték hiányát már nem lehet megszokni, ne nagyon költözzetek bele mert eladó lesz nemsoká ;) apuka mikor a kéziféket nézegeti még 50km múlva is miért nem halad a régihez képest, onnan elkezdi bogarászni a HA-HU Hdi hirdetéseit ismét :D
Ha a fűtőradiátor tömítése a rossz, akkor nyugodtan vedd meg a gyárit szervizből. Nem összeg. Ha nincs közelben, akkor én tudok adni (ha megtalálom), én anno kettő garnitúrát vettem. Ugyan ilyen autóm van nekem is. Postázom is ha kell.
Ja, ha már írok. A hétvégén ki kellett cserélni a gömbfejeket, és a stabilizáló rudakat az autón. Oké, legyen, 180 ezer km-nél belefér. Tényleg nem néztek ki jól, a "kutyacsontok" S alakban voltak meggörbülve. Viszont a futómű felől érekező zajok ezzel nem szűntek meg, ezt csak a kerékcsapágyak cseréjével lehetett orvosolni. Na, ez viszont fájt. Nem hinném, hogy 180 ezernél normális, hogy cserélni kellett őket.
Szia. Igen, az a 8 szelepes változat. A 306-os Peugeotomban volt olyan motor, 210 ezer km-rel adtam el, semmilyen gondja nem volt. Az is kombi volt, tehát nehezebb mint az öt és háromajtós kivitel. Nem kell emberfeletti dolgokat várni tőle és elvisz bárhová.
Ha állandó a hiba, akkor gurulj el diagnosztikára, mert ilyenkor meg tudják mondani melyik a hibás a négyből. Eredeti szenzor 14-15e Ft, ha jól emlékszem. Nekem egy apró koccanás miatt halt meg évekkel később a szenzor, főleg esős párás időben csinálta de sokszor jó volt.
Hello. Őszinte leszek fogalmam nincsen hány szelepes. Én nem foglalkoztam vele. 2003 11. havi. Egy normális középkorú emberkéjé volt. Előtte meg ronggyá lehetett törve. 133 ezer km van benne. Ez visszakövethető szervizekben.
Az O gyűrűs peugeot szettet akkor felesleges megvenni mert úgysem passzol bele?
Megnéztem, olajszínt rendben, fék olaj rendben, hűtő folyadék szint rendben. Hiba jelzés továbbra sincs a muszerfalon csak ez a csipogás - sípolás.....
Elég rég jártam már erre .... Kicsit (nagyon) sűrű lett az élet ... Költözés, új munkahely stb .... Na de nem ez a lényeg ....
A lényeg az, hogy 2 hete lecseréltük a szürke sárkányt ... Egy szépséges metál kék benzines (1,6-os) SW-re ... Apa szerelmes lett :D És ebben a csodában található tolató radar is. Ami eddig szépen is muzsikált (ja azt tudni kell, hogy kb 1,5 évet állt a kicsike, németországból jött, és a színe miatt nem vitték el, mi meg pont abba lettünk szerelmesek ... igaz ami igaz nagyon kényes:D ), viszont 2 napja nem jelez tolatáskor, hogy "túl közel vagy állj már meg" :D Vagyis hát csak már annyit jelezz, hogy hosszan sípol, amikor a váltó a megfelelő pozícióba kerül a tolatás megkezdésének szándékakor. Mi lehet a probléma????
MA megyünk vele olaj cserére, mert az a vezetett szervíz könyve szerint aktuális már, nem tudom pontosan, hogy a szerelő ért-e hozzá, ezért gondoltam megkérdezlek Titeket is, hátha tudtok nekem mondani valami okosat :D