A radió kódot elméletileg innen ingyen meg lehet szerezni csak a radió számát kell bepötyögnöd..
Ezt a radiód hátoldalán megtalálod vagy kezelési könyvében (gondolom), én is délután nézek bele a könyvbe mielőtt ki kellene szednem a helyéről.
A papas azt mondta be kell vinni a kocsit csak személyesen és 5000 pénzt kostál...
Erre azért elpöccent az agyam mert az audihoz Németországban gond nélkül bediktálták a telefonba a kocsi alvázszáma után..de itthon más állapotok vannak :-)TÁmogatni kell a papast nehogy becsődöljön..:-)
Nagyon köszönöm az eddigi véleményeket.Igen,nálam is a Carina áll első helyen a hármasból.Nem tudjátok véletlenül,melyik évjáratott csinálták utoljára a Japánok?
Hát, ja. Ha teljesen szabadon választott a válasz, akkor rosszalkodni BMW, utazni pedig Jaguar. Ez a matrica gondolom ismerős. Rendszerint S betűre szokta intézni, bár ez egy kicsit vulgáris. De nemrég még aktuális volt. :D
Szerintetek a 90-es évekből a honda -corolla,carina,vagy civic a jobb??Kiváncsi vagyok véleményetekre,egy vitát szeretnénk eldönteni,ehhez kérném a segítséget.
Vimányije-vimányije tut gavarity Okala Balatona!!-/csak így fonetikusan/-tehát figyelem-figyelem!!Itt nálunk minden csupa jég!!vigyázzatok magatokra,jég ellen nincs orvosság.Kitettem a kukát és közben kettőt piruetteztem.
Nekem megvan az első M.országi kiadás.nem is tudtam,hogy ekkora érték.-igaz Széchenyi Zsigmond,Molnár Gábor és még több vadászíró 2.vil.háború utáni első kiadásai is birtokomban vannak.Lem-től és másoktól is vannak első kiadások.hál istennek.Unokáim fognak örülni nekik-már látom.
Én megmondom a frankót!!Nyáron is a kénmentes shellel járok-azt hallottam a Pt-dízelbe ez a megfelelő.Kb 0.8-1.2L-el kevesebbet fogyaszt ilyenkor 100-on.Novemberben tankoltam tele,de majd átbattyogok és megkérdezem a kúton-mi a pálya?-mikortól adták a javított dízelt?!Köszönöm a tanácsot,hiszen a jó pap is holtig tanul és én megbízom benned.
A kezelési útmutatóban benne szokott lenni. Azt hiszem a Pappas is tujda, mondjuk alvázszám alapján.
25-30e nem kis pénz. Mondjuk jobb, mint a dízelbe a spirálcellás 2x annyiért... Ha sokallod, akkor egy jó gondozásmentes savas is elmegy 3-4 évet. Nézd meg esetleg a Baren márkát, azzal is jó tapasztalataim vannak (sima savas 6 évig bírta - senki nem hitte el, hogy még a gyári)
A gyári teljesítményűnek elvileg elégnek kell lennie. Tehetsz bele nagyobbat, de nem sok értelme van, max 1 perccel tovább köszörüli, ha úgysem indulna be... Esetleg inkább vidd el egy villamosságishoz, hogy mérje ki, nem szívja-e valami álló helyzetben, illetve, hogy rendben van-e a töltés. Képes erre például PT-nél a ködlámpakapcsoló is, ha megzakkan, vagy egy rossz riasztó... De nekem pl szimplán úgy sikerült lemerítenem, hogy a leghátsó helyzetbe forgattam el a kulcsot (gomb benyomása után még 90 fokot).
Én valami gondozásmentest vennék, leginkább zselést, ott nem baj, ha elfelejted a folyadékszintet karbantartani (nem is lehet). Persze nem ez a legolcsóbb.
Berakás elvileg nem lehet gond, a polaritásra figyelj, én egyszer egy Samara generátorát nyírtam ki (PT-ben drágább lett volna...), de minimális odafigyeléssel azért eldönthető, hogy melyik a + és a -. A rádió kódját nem baj, ha tudod, mert azt kérni fogja.
Hogy hol? Ha olcsón akarod, akkor keress utána a neten. Ha meg kényelmesen, akkor keress egy villamosságist, aki árul is akkut. Ő be is tudja rakni, meg is tudja mérni.
Azon gondolkoztam, h talán érdemes lenne kicserélni az akksit egy picivel nagyobb teljesítményűre?...vagy az nem olyan egyszerű téma?...és esetleg ennek ellenére is gond lehet a hidegben....??
Milyen akksit ajánlanátok ehhez a típushoz, hol érdemes megvenni?
Van vmi trükkje a cserének, jobb ha szakemberre bízom?
én ezt találtam, és itt tudtam beleolvasni, de hát eléggé kapkodtam a fejem :)
persze, lehet, hogy még nem tudtam eléggé leereszteni az egész éves hajtás, meg a havas közlekedés és a disznósivítás okozta sokk után :) de ha most Karácsonyra behavazódunk, asszem lesz mit olvasni :)
Akkor megvan mi lesz a következő könyv, amit el fogok olvasni. Csak meg kell keresni. Még apám volt nagy gyüjtő, szerencsére ez is benne van a gyüjteményben. :) Akkor én is ajánlok egy könyvet: A pokolba tartó vonat. Ez egy sci-fi novella gyüjtemény. Szerintem az egyik legjobb.
Na még annyit, hogy ha elolvassátok, eldobjátok a forralt bort, és állandóan pángalaktikus gégepukkasztóra fogtok vágyni. Na de most már irány a könyvesbolt :)
Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak. Sci-fi paródia, 'alapmű'. Film is készült belőle, de inkább a könyvet ajánlom.
Ha esetleg valakitől kérdezel valamit, és csak annyit mond, hogy a végső válasz 42, akkor is ezt a könyvet keresd :) Remélem felcsigáztalak.
De tényleg jó. Azt viszont nem mondanám el, hogy miről szól, nem lőném le a poént. Sajnos én kölcsönadtam valakinek az enyémet, és akkor láttam utoljára...
Több kötet is van, ugyanez az író és témakör: Vendéglő a világ végén Viszlát és kösz a halakat Az élet, a világmindenség meg minden
Űdv újra itthon! Klikk a nevére és megvan a fjord. De én hiába kerestem a neten, csak ezt találtam: novella Az általad talált novellát linkeld be légyszíves!
JGab, homályosíts már fel lécci, mi ez a marhaság ? Téged kérdezlek, mert a nick tulajdonosa gondolom, most el van havazva :) Kétmillió évvel ezelőtti tonettszékkel meg kovácsoltvas lépcsővel berendezett robotpincéres Univerzum-járó hivatásos sértegető, vagy mi vaaaan ??? :):):)
mást nem találtam a nickre keresve, csak ezt a novellát (?) de azt se h ki írta, és miért, és miről szól tulképpen ???
bocs mindenkitől a nagyon -nagyon OFF OFF OFF -ért <<<<====
Aki ilyen szép fjordokat tervezett, annak a bikázás sem lehet gond :)
Az indítás kicsit nagyobb áramfelvétellel jár mint az a néhány led a műszerfalon. Ha csak kattog, akkor az a lemerült akksi jele (legalábbis nekem mindkétszer így volt - egyik offtopic járművön)
Igaz egyszer volt egy olyan akkuhalál is, ahol még a kis kvarcóra sem ment...
de igen, csak ne nyírd ki az akksit. ( ne merítsd le teljesen ) próbáld bikával ahogy írtam, ne sarut-sarura, hanem pozítív a pozitívra, a negatín meg valami fémes érintkezőre.