Üdv! A 1dl festékhez 50ml edző szükséges azért adták úgy,de ha nem akarod felhasználni mindet egyszerre akkor 2:1 arányban adagold. Ugyanis ha az edzőt a festékbe beleteszed, az utána már megköt tárolni nem tudod.
Van itt szaki aki tudna tanáccsal szolgálni fényezés-javitás ügyben? Kevertettem az autómhoz gyári szinkód alapján 1 dl festéket és adtak hozzá 50 ml valami edző cuccot is. Azt viszont nem mondták, hogy milyen arányban, hogyan keverjem hozzá...
Ezt hozzá kell keverni vagy fedőrétegként felvinni? Annak utánajártam, hogy az edzőtől szárad meg, keményedik ki a festék. Ha hozzáöntöm a festékhez az edzőt, a dobozban is meg fog száradni idővel, értem ezalatt hogy hamarabb, mintha nem tenném hozzá?
Egyébként kőfelverődés javitására kell. A kőfelverődéseket levegős gravirozóval lecsiszolom, majd rozsda átalakitóval kezelem végül megkapja a javítófestéket. Pöttyökről van szó!
Új vagyok itt ! Olyan kérdésem lenne , hogy van aki már dolgozott honvédség által alkalmazott is zöld festékkel ? Milyen alapú festék lehet ? Edzője mi lehet vagy mit érdemes hozzá tenni ?
A gitt beszívta a vizet és nem tudott kiszáradni rendesen szerintem.Szárazon kellett volna csiszolni és le kellett volna alapozni és utána lehetett volna vizesen csiszolni. Vagy begázasodott de nem az nem hinném hogy ilyen durva lenne, valószínű hogy a víz miatt ilyen.
Vegyél egy kis kompresszort és egy levegős pisztolyt fényévnyi javulást fogsz elérni az ecsettel szemben. Ha beválik akkor olaj és vízleválasztót is vehetsz, ill komolyabb kompresszort, profibb pisztolyt.
Még új vagyok, ez az első hozzászólásom, úgyhogy üdvözlök minden fórumtársat! :)
Szeretném a segítségeteket kérni festéssel kapcsolatban:
adott egy pc hát tető, amit én csináltam:
Az a baj vele, hogy kitapaszolás, csiszolás(80/120/350/500/1000-res csiszoló papírral csiszoltam) után a festett felület szemcsés lett. Igazából nekem úgy tűnik, hogy ezek a szemcsék csak légbuborékok. Ilyen festékkel és tapasszal dolgoztam: https://plus.google.com/u/0/photos?pid=5929018159027998482&oid=108527079337657275923
A festék át lett szűrve, majd a megfelelő mennyiségű hígítót öntöttem hozzá. A festéket a felületre ecsettel vittem fel. És ilyen lett a felület:
Az lenne a kérdésem, ha megszáradt a festék, ki lehet ezeket a szemcséket úgy polírozni, hogy 100%-ben eltűnjenek a festett felületről? Vagy ha nem, akkor mit lehetne tenni, hogy a következő festésnél ne jöjjenek újra elő ezek a légbuborékok. Mert szerintem ezek azok lennének.
A másik: Lehet az ecset miatt légbuborékos a felület? Ha igen, akkor ecset helyett mit használjak?
Lehet, hogy agresszív a bázis. Én is jártam így a Lechlerrel, úgy nézett ki mintha leöntötték volna festékmaróval. Egy masszív filler réteg és az megoldja a problémát.
Valakinek esetleg van ötlete hogy mitől maródhatott fel egy motorháztetőn a festék? Fekete metál csak átcsiszoltam 800-assal és ennyi és elég nagy felületen felmaródott meg még 1-2 "kisebb" helyen is. Az első réteg bázisnál már felmarta úgyhogy visszacsiszolom, lealapozom aztán kezdem előről.
Sziasztok! A Magyarlakk által gyártott Mobilux 2K festékkel dolgozott már valaki, vannak esetleg tapasztalatok? Milyen anyag, mennyire tartja a színét? Hobbi autó fényezéshez keresnék megfelelő minőségű, de nem Standox árú festéket/rendszert. Ha a festékre lakkréteg is kerül tartósabb lesz a színe? Sajnos utcán áll az autó, sokat éri a nap. A tippeket, tanácsokat előre is köszönöm.
nagyon ajánlották, aztán 2 hónap mulva olyan levelesen elkezett feljönni a festék-igaz, korrektül megcsinálták miután visszavittük, de egy tisztességes polirozással nem akarok kisérletezni