Keresés

Részletes keresés

BRT-191 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12358

off:

 

Régebben is előkerült már GAM értelmezhetetlensége. Én egyszerű megoldást szoktam választani: el sem próbálom olvasni a hozzászólásait, mert úgysem lehet érteni belőle egy árva kukkot sem. Hihetetlen. Nem tudom, miért kell így írni...

 

on

Előzmény: FVV 821 (12357)
FVV 821 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12357

Bocs, hogy bele vau-vauzok, de szerintem Tőle hiába is várnád a kérdésedre a választ ! Nem vesztettél semmit ! GAM502 beszélni, még ennél is rosszabbul szokott ! Kb. 3-4-szer el kell vele ismételtetni a szóban elhadartakat is, hogyha azt akarod, hogy valamelyest abból összeálljon valami értelmezhető.

Már-már olyan érzésem kezd kialakulni, hogy amiket ide nekünk írásos formában "be-beköp", azt csak a saját szórakoztatására teszi, ugyanis lényegtelen számára, hogy a fórum olvasói, az összevisszaságtól hemzsegő soraiból miket tudunk kihámozni !

Előzmény: vizes zsemle (12355)
v805 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12356
"

A Volvo harmadik ajtajának ferdesége UL vagy netán igaz?

 

(Amúgy azért nem linkeltem be, mert a címlapon akkor csak a másik kettőt láttam.)"

 

Szerintem kacsa, de erről inkább az igazgatót kellene megkérdezni.

Nektek nem volt olyan érzésetek, mintha az újságíró ebből a topicból mazsolázott volna dolgokat?

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12353)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12355

Nekem még mindig nehéz megértenem, miért nem lehet legalább átolvasni elküldés előtt a hozzászólást, kigyomlálva az értelmezhetetlent. Nem találkoztunk még, de megkérdezem: Te így is beszélsz?

Előzmény: Törölt nick (12333)
Blöky Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12354
Tehát már tudjuk: VC 53, GS 80 MFt. De vajon mennyit kóstálna egy Škoda 21tr tokkal-vonóval?
Előzmény: Vandorr (12350)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12353

A Volvo harmadik ajtajának ferdesége UL vagy netán igaz?

 

(Amúgy azért nem linkeltem be, mert a címlapon akkor csak a másik kettőt láttam.)

Előzmény: Vandorr (12350)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12352
Nekem is az a benyomásom,hogy az ellenzéki képviselő vagy a "szakértője" topictag.
Előzmény: Vandorr (12350)
1047 005-2 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12351
Van egy Dózsát támadó cikk is.Ha igazak az írtak,akkor érdekes dolgok zajlanak.Pld.:hogy a Ganz Transelektro olasz tulajdonú cég,tehát a Solaris se magyar.
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12348)
Vandorr Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12350
A mai szakértői cikk a Délmagyarban:Dózsa háztáji trolija
Kíváncsi vagyok melyikőtök írta.
András80 Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12349

Sziasztok!

 

Ma reggel is részese lehettem a nagy szegedi tömegközlekedésnek. Újabban ugyanis már mindenki, aki él és mozog, részesül belőle... Áll a kocsisor a rendőrség előtt a Mars tér felé, két sáv, plusz a Kossuthra kanyarodó. Már rendőrségnél is torlódik a sor, amit tetéz egy helyi buszvezető, aki a jobbrakanyarodó sáv legelejéről akar besorolni a külső egyenesen tartó sávba, ergó feltartja azokat a szerencséseket, akik lámpa nélkül úszhatnák meg a kereszteződést.

És utána így araszolunk a Mars térig.

Nekem nagyon úgy tűnik hogy kicsit hosszabb terjedelmű megálló kellene a Mars tér piac felőli oldalán. Emberek, ez katasztrófa, egyre több az autó, lassan ott tartunk, mint Pest öt éve. Azóta ott normalizálódott a helyzet, nincs csúcsidő. Pontosabban mindig AZ van...

 

 

ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.17 0 0 12348
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12347

OK vettem, csak tunni akartam mi áll a dolgok mögött.

 

Mostmár tudom.

Előzmény: DrTr (12346)
DrTr Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12346

Erre majd személyesen térünk vissza.

 

Úgy gondolom, mióta DG. az igazgatója az SZKT-nak, eléggé "kinyílt" a cég sok ember, érdeklődő előtt. De ez már túlzás a javából... Ezekkel a partizán-akciókkal csak azt érik el egyesek (főleg, hogy ezt "hangoztatják" is - és itt tudnék ide nagyon nem illő kommentárt írni) , hogy azt megszigorítanak minden ilyen érdeklődő látogatást, és egy-két hülyegyerek miatt a ténylegesen érdeklődő közlekedésbarátokat (sem) engedik pl. telephelyre fotózni. Lásd pesti Solaris eset, amikor megállítják a próbázó trolit a fanok, de sikertelenül járnak, mert "Ádám neje" elküldi őket...

 

És nagyon efelé tendál itt is a helyzet. Grat...

 

 

Előzmény: V43 1222 (12345)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12345
Mi az tán az atombombák indítókódjait tárolják benne, hogy ennyire titkos. :)))
Előzmény: DrTr (12338)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12344

Szeva FOMA,

én csak érteni vélem....

Amúgy ez a szöveg így elviszi a pálmát a mai vicctermésben, az szent.

Előzmény: FOMA (12340)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12343
Kellett egy pár perc míg felfogtam a mondatot.
Előzmény: DrTr (12341)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12342

A megfejtés:  ;-)))))))))))))))

 

A József Attila sgt. és Budapesti krt. kereszteződése, valamint a Baktóban a 47-es úton lévő utolsó lámpa ( Tyúkász kocsma, vagy mi a fene a neve ott van előtte)közötti útszakaszra gondolt. A 72Y annál a lámpánál fordul le (legjobb tudomásom szerint). Több lámpa nincs arrafelé a 47-esen.

 

 

Előzmény: FOMA (12340)
DrTr Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12341

Helló FOMA!

 

Írásszakértőink szakadatlan munkával némi eredményt tudtak kihozni az Általad említett mondatból, felhasználva az óhéber és a közép-afrikai törzsi nyelveket is:

 

"az utolsó lámpa, ahol a 72Y lefordul" (gondolom az Algyői útról Baktó felé a Ladvánszky utcára)

Előzmény: FOMA (12340)
FOMA Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12340
Örülök, hogy fel vagy háborodva, és egyben irigyellek is, mert Te legalább érted, hogy mit ír.:-))) Ez a mai kedvenc mondatom, bár fogalmam sincs, hogy miről szól:-)) " utlós lámopa ahol a 72csúzlio lefordul"
Előzmény: MALWIN (12339)
MALWIN Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12339

De meg ám!

Lementél alpáriba...gratulálok....

Előzmény: Törölt nick (12333)
DrTr Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12338

"SZKT-nak új ügyvédje van?"

 

Én nem tudok róla. Mellesleg már vártam ezt a beszólásodat, de így is beszélhetünk tovább... És a továbbiakban is.

 

"14h ig kerestem vissza a naplóban és 40-nék többet talátam!"

 

Hát a 40 nem egyenlő a 80-al. És már megint nem gondolkodtál, mielőtt írtál (jellemzően). Hogy fértél hozzá a naplóhoz? Ezért nagyon +b... valakit.

Előzmény: Törölt nick (12332)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12337

Szerintem a legdurvább akkor is reggel Újszegeden van.

 

Ha nem indulsz el 7:15 előtt, akkor akkora dugóba kerülsz, hogy csak na.

Reggel a Sportcsarnokig szokott állni a sor mindkét híd felől, de nem ritka, hogy a Fő fasoron is áll a sor, mert nem tudnak ráfordulni a Temesvárira a sok kocsi miatt.

 

 

Előzmény: Törölt nick (12333)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12336

Legalább a buszosok tanulgatnak még vezetni.

 

A 200-as volt ma próbajáraton, a 902, 907 práos, pedig úgydöntött, hogy megrohad az Anna-kútnál.

Előzmény: Csüllög Imre (12334)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12335

Az ügy szempontjából szvsz mindegy, hogx 40 vagy 80 szerintem már tíz is sok.

 

Előzmény: DrTr (12329)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12334
Hát, hogy mikor lessz itt ilyen, azt még meg sem merem jósolni. Főleg, hogy holnap lesz két hete, hogy a Vadkerti téren (szivárvány utcában stb) Az ég egy adta világon semmit nem csináltak, vagyishogy ma, valahogy eltűntek az aszfaltrögök az út közepéről. Úgyhogy most elárasztott az optimizmus részegítő nedűje és várom a csodát...___"Mószer.HÚ: orrvérzési bosszantása a hülye adófizetőknek!"___ Csoda, hogy még nem véreztek el az adófizetők!:-(
Előzmény: joy (12330)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12333
Ha ma a városban ez lett volan a legkisebb progléma!

Budapesti krt és a József Attila #ése és a 47-es úton az utlós lámopa ahol a 72csúzlio lefordul az a táv ma dun 45 perc! Máskor 1-2!
Dorozsmai út si arányalg necces volt, de nem vészes!
De a kedvencem a CORánál a lámpa volt akkor piroson mentem át mint a ház és a rendő meg röhögött melettem és ő is jött!
Votl ott lám,pa de minek mindíg piros volt!

Rendőr meg nem állt ki forgalamt irányítani!

Budai Nagy antal utcaát én kerülöm, Petőfitelep, városközpont (:-)) felől szoktam közeliteni. A csatoran építek iatt ismerőseim szerint megnőtt lopás/betörések száma a környéken, a csatorna éptők testi adottságaival összefüggésbe hozták!
Hú ezt megaszondtam!
Előzmény: joy (12330)
Törölt nick Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12332
14h ig kerestem vissza a naplóban és 40-nék többet talátam!

SZKT-nak új ügyvédje van?

Másik gazáját kerestem, de ..... inentől te is tudod!
Előzmény: DrTr (12329)
joy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12331

Nem túl soxor troliztam az 502-essel /nem is tommméé?/, de sem róla, sem másik Ikarusról sem kellett félúton leszállnom, Skoda-büxéről már annál többször!

Ez saját tapaszt alatt!

Előzmény: Törölt nick (12328)
joy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12330

Annyit kötöszköcc itt mindenféle útépítéssel, meg gödörökkel!

 

Akkor egy pár napja látott módszer a Digóktól Padovából:

 

Reggel megszállták az utcát, az előzőleg kijelölt helyen cirkulával befűrészelték, karmolós kanalassal fölszedték és egy konténerbe rakták az aszfaltot, majd kiásták a gödröt kézi felügyelettel, megcsinálták a régi csatornabekötés cseréjét, utána a földet folyamatosan, toporzékolóval tömörítve visszatették. és mentek a következőhöz. Egy munkanap alatt mérettől függően 2-3 ilyennel végeztek, utána félreálltak a gépekkel, lezárták.

A meló végén az utca zavartalanul használható volt, még csak nem is döccent a javításokon a kismoci sem!

Du 6 után tökéletesen járható volt az utca!

 

V.ö: Tápé! - június óta fölvágva, rendszeresen átvágásoktól napokig járhatatlan.

Ma pölö úgy szét volt qrva, hogy a Budai-Nagy A - Rév u #resztben tökigérő sárban-mocsokban csúszkáltak a járművek munkagépek??? között, egyik hájfej építésvezér bunkofonozva-röhögve áltt tragacsával olyan helyen, hogy az áthaladni kívánók lépésbel lavírozva kínlódtak mellette, ő meg nem is telefonált, csak a bunkóját fejéhez nyomva röhögött! És nem csak ez az egy útakadély létezett abban az időpontban a katasztrófa környéken!!!!!!!

 

Olasz-EUrópai módszer: minimális kellemetlenség a lakosságnak,

Mószer.HÚ: orrvérzési bosszantása a hülye adófizetőknek!

Előzmény: Csüllög Imre (12157)
DrTr Creative Commons License 2004.09.16 0 0 12329

"502: Ma belséltem a soffőrbácsivl aki volt vele és mondta, hgyo amióta ő van vele kb 13-14h óta az óta 80szor oldott le a fedővédelem!"

 

Hajjaj, Te is a "legprofibb" és a legkevésbé túlzó járművezetőt találtad meg :-) :-) :-) Nála autentikusabb információ-forrást nem találtál? Herceg, hiszel Te még a mesében?

Előzmény: Törölt nick (12328)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!