Keresés

Részletes keresés

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8614

Részemről befejeztem ennek a kitárgyalását, hiszen a BKK megmondta, hogy ez így jó, tehát akkor nyilván...

 

Mitől olyan biztos, hogy egy 200-ason jól olvasható? :-)

Előzmény: T. Ádám (8612)
nemeza Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8613

Szerintem jó a 79-esen, ahogy váltakozik a kijelzőkép. Így kéne minden digitális kijelzős buszon lennie!

Előzmény: 1433 (8605)
T. Ádám Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8612

Ikarus 200-on biztos jól olvasható egy Localon már nem annyira. Az Elsőajtós járat az meg szerintem Első ajtós járat lesz :D

Előzmény: RózsaszínPárduc (8609)
Citaro C2 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8611

- A figyelem felkeltés színe : sárga, nem zöld.

- "Első ajtós járat" : minden járat első ajtós, legalábbis én még nem láttam olyan buszt-trolit, ami csak

2-3-4 ajtó lett volna.

Amit BKV buszain láttam régebben táblát, annak semmi baja nem volt. Piktogramm, megfogalmazás, több nyelv, nem volt annak a táblának semmi baja.

Előzmény: RózsaszínPárduc (8609)
cmexpress Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8610

Jobb szélvédő közepére kell tenni, ma már láttam erre példát :)

Előzmény: Citaro C2 (8606)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8609

Majd jön ide is mindjárt a BKK-s valaki és jól megmagyarázza, hogy de igen, az igenis egy jó megoldás és milyen jól is olvasható. A járművezetőnek... :-(

Előzmény: Citaro C2 (8606)
staubach Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8608

Jobbat remélnek?

Előzmény: Citaro C2 (8604)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8607

0,5-1 perc alatt gurul ott végig normál esetben.

Előzmény: 1433 (8605)
Citaro C2 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8606

Én a kollégáktól napok óta az ellenkezőjét hallom (visszatükröződik a szélvédőben, és nagyon zavaró).

Előzmény: 1433 (8605)
1433 Creative Commons License 2014.05.06 0 0 8605

A túl sok időre egy jó példa: a 140-esen van olyan, hogy a Nagyszeben út és a Gazdagréti út közé 3 percet ad, amit akkor is megtesz a busz 2 perc alatt, ha 25-tel gurul végig. A VT-s 153-as ugyanezen két megálló között 0-1-2 percet kap napszakonként változva.

 

Más: jók az elsőajtós járatokon a kis zöld táblácskák!

Előzmény: Törölt nick (8598)
Citaro C2 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 8604

Pár kolléga tőlünk is átment a Volánbuszhoz, helyettük keresünk új embereket.

Előzmény: staubach (8601)
zoli07 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 8603

Tegnap  a 126-on volt egy kezdővezető (módszertan átadás).

Előzmény: staubach (8601)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.05 0 0 8602
MHU-756 A tengelye elég csúnya hangokat ad ki, jó lenne ránézni.
staubach Creative Commons License 2014.05.05 0 0 8601

Üdv. Egy kérdés: Jelenleg is hírdet a Transman sofőrfelvételt. Vajon miért, mivel nemrég még létszámstpo volt érvényben? Hirtelen sokan hagyták el ezt a jó céget ( :) ), vagy valami más áll a háttérben....?  Lehetőleg valami bennfentes válaszoljon, aki konkrétumokkal tud szolgálni, ne találgassunk még többet ! Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.04 0 0 8600

Nem. De általános a városban szinte mindenhol, tegnap kétszer is előfordult velem, lentebb említett 5-ös buszon, de előtte a Gazdagrétről jöttem, ott is leállt valahol a nénike aki vezette a buszt. Természetesen előtte is, utána is padlógáz, intenzív fék...

Előzmény: Törölt nick (8597)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.04 0 0 8599

Legtöbb esetben tapasztalataim alapján a sietés amellett, hogy adódik egyfelől a gyér utasszámból is, előferdül akár csúcsban is, tömött buszon és ez csak is kizárólag az utasokat krumplinak néző, a padlógáz és intenzív fékezést ismerő jvezek sajátossága. Tegnap este, Rákos felé teljesen telepakolt 5-ös busz, C2-es, Erzsébet királynénál bemondjka a sablon szöveget, motor leáll, 2 perc várakozás kb, utasok morognak. Az egyik középkorú nő meg is említette a jveznek miután elondult és a Laky Adolfig mint a süket a csengőt úgy nyomta a gázpedált, Lakynál intenzív fékezés... kb olyan stílusban mint aki késik és próbálja behozni, pedig épen ellenkezőleg.... és mint írtam, nem egyedi, sok jvez ezt csinálja.....

Előzmény: Törölt nick (8598)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.04 0 0 8598

A sietésnek vonaltípustól függetlenül hibának kellene lennie. Sokkal nehezebb a sietésből fakadó menetrendi egyenetlenséget ledolgozni, mint akár egy teljes vonalcsoportot mondjuk +8-cal közlekedő járathoz igazítani. Ugyanakkor a jellemzően sietős vonalaknál érdemes lenne megnézni, hogy mi volt az átlagos sebesség a vonalon és hogy mennyire volt általános az egyes járatok esetén. Ez alapján, ha mondjuk 30-35 körül gurultak a gjv-k az egyes megállóközökben, akkor nyilván nem arról van szó, hogy hülyére rohanják magukat és így jön össze a mínusz hat perc, hanem (esetleg csak egyes időszakokban) nincsenek utasok, túl sok idő van, egyéb. 

Előzmény: Törölt nick (8595)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.03 0 0 8597

Ez nem valamelyik budaörsi vonalon volt véletlenül?

Előzmény: Törölt nick (8595)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.03 0 0 8596

Ha BKK ellenőrzésbe fut bele, akkor akár az állásába is kerülhet már első alkalommal.

 

Ezt kizártnak tartom. 

A sietésnél meg leginkább a vonaltól és a járatsűrűségtől függ, hogy mikor szól az ember.

Előzmény: Törölt nick (8594)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.03 0 0 8595

Én egyébként a témához visszatérve, azt a mostanában elharapózó gyakorlatot nem értem egyes jvezek részéről, hogy a közbenső menetrendi pontnál várakozik 1-2 percet, mert siet. De akkor a megállóból kiindulva ismételten miért nyomja annak a szerencsétlen busznak, mint süket a csengőt? A múltkor direkte figyeltem az egyik BKV vonalon, Volvonál, hogy 2 perc sietéssel beért a Futár szerint, bemondatja a sablon szöveget, még a motort is leállítja, 0.0-nál indít, ajtót zár és nyomja a busznak ami a csövön kifér és a következő megállóba már 1.5 perc sietést ír neki a Futár, mire a megállóból elindul (egy felszálló volt), már 2....

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.03 0 0 8594

Ha BKK ellenőrzésbe fut bele, akkor akár az állásába is kerülhet már első alkalommal. Gyakorlatilag a beosztott diszpécser hangulatától függ meddig megy el. Jelenleg a bevett gyakorlat az üzenetküldés. Van olyan díszpancser aki már 1-1,5 perc eltérésért jelez (főleg sietésnél), van aki csak 3-5 perc körül.

Előzmény: RIKA424 (8584)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.03 0 0 8593
KPN-955 @ balos pótféklámpa
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8592

Kiirtam a rendszamos topikba aznaprol a rendszamokat, utana lehet nezni. A Volvo (F4) volt az elso ami fel ketto tajaban jott, utana levok mar biztosan borultak, mert mindegyik elobb jott 5-10 perccel. Magaspadlos is ugy jott, hogy a sajat ideje elott 4 perccel. Ha az elotte levo kesett volna 6 percet, akkor az C2 lett volna. Nem neztem el semmit. Lehet, hogy menetido-elhuzas volt, mert az egyik IK lerobbant. De ez itt OFF, ugyhogy pont.

Előzmény: Citaro C2 (8591)
Citaro C2 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8591

A jelenlegi menetrend mellett, ilyen mértékű korai érkezés lehetetlen.

Időközben ellenőriztem, -mint ahogy a kolléga is mondta- elnézted egy sorral a rajzot.

Előzmény: FJX-220 (8590)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8590

Asszem szombaton. A magaspadlos/alacsonypadlos forgalmikbol nem volt nehez megfigyelni es megfejteni hogy minden elobb jott. A kulcs az egy szem Volvo volt, szoval a Moriczrol idoben kellett jonnie mindennek.

Előzmény: JéGyé ;-) (8589)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8589

Melyik nap volt?

33-on magam is vezetek, szerintem pont elnézted egy sorran a terv adatokat XD

Előzmény: FJX-220 (8587)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8588
KXM-006 @ jobb hátsó helyzetjelző
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8587

Valamelyik nap (hetvege volt) a 33-asok a lenti vegallomasra ugy erkeztek meg, mintha kb. az elotte levo jott volna. Valahogy igy:

30 helyett 23

40 helyett 34

50 helyett 41

00 helyett 56 (na o volt a BKV-s forgalmi :) )

10 helyett 59 (!!!)

Tisztan nyomon kovetheto volt, hogy melyik melyik, es a kovetkezo korben is igy jottek!

Előzmény: RIKA424 (8584)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8586

Türelmetlen BKK-s diszpécser 1,5 perc sietésre is küldött már üzenetet a gkv-nek, de például olyan fantasztikusan unalmas és lassú vonalakon mint a 258-as a 6-8 perc sem kizárt sajnos. Sokan vannak úgy, hogy a Regényes utcához igyekeznek már késve érkezni, de ha az nem is sikerül, mindenképpen +2-3 perccel indulni, mert lehetetlenül sok idő van. Igazi felüdülés a 150-esen menni utána :-)

Előzmény: RIKA424 (8584)
#Zsombor Creative Commons License 2014.05.02 0 0 8585

Először is. Nagyon remélem, hogy mire ezek a kocsik 24 évesek lesznek, eljutunk arra a szintre, hogy ne kelljen megvárni, hogy egy kocsi 24 éves legyen (állapottól függetlenül).

Másodszor, a tt. azért írta, hogy fuss neki mégegyszer, mert a MAN-ok esetében sem tudtad, csak egyetlen egyszer elmondani azt, hogy 1 éve, hogy ezek a kocsik itt vannak. :)

Előzmény: 1318 (8583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!