Keresés

Részletes keresés

V42 515 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12493

OFF

 

 

"Szebb, mint a szép Annafürdő!

Sokkal szebb!"

 

Annál nem lesz nehezebb, legalább is ami a belsőt illeti... Az akciós héten kipróbáltuk, azt hiszem, akkor voltam ott először és utoljára. Aki most járt először ilyen helyen, az lehet, hogy tátja a száját, de aki járt hasonló helyen Nyugat Mo-n (pl. Sárvár), annak a szegedi élményfürdő enyhénszólva gagyi... Amikor ott jártunk, a medencékben koszos volt a víz, a szauna melletti merülőmedencében mindeféle gusztustalan dolgok úszkáltak, a vendégeknem nem adtak szauna törölközőt/lepedőt, így azok többsége (Szaunakultúra=0) csupasz testtel ült és izzadt a szauna fájára... Gusztusos... A csúcs: a wellness-szauna részleget a büfé dohányzó terén keresztül lehet megközelíteni....

Előzmény: joy (12486)
fvv1200 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12492
Azért mert csak erre képes az új szoft.Én is mérgelődtem eleget miatta,hogy egymás alá rakja a képeket.Hajrá index:((((((
Előzmény: joy (12489)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12491
Mint írtam, engem nem elsősorban a bengálik érdekelnek, hanem az azt követő időszak.
Előzmény: seTTebello (12490)
seTTebello Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12490
>>Egyébként a 30-nak mi az értelme?

Legalább nem szedik szét a pályát a bengálik.
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12480)
joy Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12489

Ezt most miért így rendezte be?

Fene essen bele!

Előzmény: joy (12485)
joy Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12488

De van!

Néni igen hangosan morgolódott, miért nem állt meg az áruház előtti megállóban a tuja?

Többiek elmagyarták neki, hogy benne volt a hírekben az is, hogy végre átmegy a kiskörúton, meg az is, hogy nem áll meg, mert még építik a megállót! Le kell szállni a bekanyarodás után, visszasétálni a lófarához, fölszállni a visszafele gyövőre. Így majdnem ott szállhat le az áruháznál...

:o)

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12480)
joy Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12487
Az eddigi 5 km-nél az is sokkal több!!!
Előzmény: V43 1222 (12474)
joy Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12486

Nekem tetszett, oda-vissza végigutaztam rajta!

Majd akkor mondok véleményt, ha kész lesz a teljes körút!

Ahogy most látszik belőke, nagyon szép lesz!

Szebb, mint a szép Annafürdő!

Sokkal szebb!

Nézzétek, milyen csupasz, pedig körülötte minden fákkal díszes:

Szemben vele is mennyivel szebb a körút!

 

A Kakasos tempolm is szebb így, ami körül most a 10-20-as sürgölődik!

Előzmény: pilori (12471)
joy Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12485

Szvsz nem, csak megkésett munka! Az informatikus ült babérjain, és későn ébredt, hogy hétfőn már teljes vonalon közlekednek a 3-4-es tuják!

Szép látvány volt hétfőn délelőtt:

 

De nem irígylem a tujavezetőket ebben a káoszban vezetni!

És műxik az 502-es troli!

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12456)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12484

Mikor írták ezt a forgalmi utasítást?

 

18xx-ben?

 

Van értelme is vagy csak katonásan: a szabály az szabály?

Előzmény: JéGyé ;-) (12482)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12483

Bengálival szerintem elég nehéz 50-re felgyorsulni ilyen távon.

 

Úgyhogy a kérdés inkább a típuscsere utáni állapotra feltéve érdekes.

 

Vagy a buszoknak is 30 lesz?

 

Mi a fene van...? :-)

 

ui.: Operával nem tudok segíteni, nekem IE5-tel sem ment, várhattam volna rá, hogy kijavítják, de inkább föltettem a 6-ost. Csüllög Imrének sem ment a sortörés, de újabban már igen. Ott mi volt a megoldás?

Előzmény: c4 (12481)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12482
Forgalmi utasítás x pontja szerint kell majd 30-al menni! Budapesten a Gubacsi úttal (30-as villamos) ugyan ez lesz a probléma, mert a nagypanelokat kicserélik s a mostani 10-es lassújel helyett majd csak 30-al mehet! A villamos sínen, ahol a villamos forgalmon kívűl egyéb forgalom is van ott a maximális engedélyezett sebesség 30km/h! Nagyából idéztem, de a lényeg valami ilyesmi, sajan meg van, de most nem találtam.
Előzmény: c4 (12481)
c4 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 12481
ja, ez a 30 engem is érdekelne, a buszok nem bírnak gyorsabban menni, vagy a villamosok. (feladvány: vegyünk két járművet, legyenek ezek B és V, mindkettő megengedett legnagyobb sebessége 50km/h. ha közös sávra tereljük őket, mekkora lesz a legnagyobb megengedett sebességük?) itt bp-n épp ma rongyoltunk (igaz lejtőn lefelé) 50-nel villamossineken, szép kék színű járművel. de emlékeim szerint német vidéken sem szokás ilyenkor lassítani a forgalmat. --- ja, operával hogy a síííípba lehet sort törni ezen a szép új indexen? kösz: coepe
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (12480)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12480

Érdekes, a téli tervezői egyeztetésen én azt hallottam, hogy pont addig lesz necces a forgalom, amíg bengák járkálnak a buszok között, merthogy eltér a menetdinamika és a végsebesség.

 

Ekkora pálfordulás történt volna, vagy én emlékszem ennyire rosszul?

 

Egyébként a 30-nak mi az értelme? A szembejövő buszoktól féltik a villamost?

 

Kicsit más: nincsenek máról "eltévedt utas" sztorijaitok (rosszra szállt föl, fölöslegesen szállt le, stb.)? Nekem van egy-kettő, de már csak holnap írom be őket.

Előzmény: V43 1222 (12474)
mcx111 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12479
ezt nem ertem. A szerkesztoben megjelenik a feltoltott kep, itt meg nem.
mcx111 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12478
szoval a kepek. huje index
mcx111 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12477
Sziasztok,

Regota olvaslak titeket, de csak most vettem a faradtsagot, hogy regisztraljak.
Hianyoltatok koruti fotokat, ime 2 mai.

Es par regebbi a gepemen:
Tisza Lajos krt. dir. tartalma:

<DIR> 07-19
<DIR> 07-18
<DIR> 07-20
<DIR> 08-10
<DIR> 08-08
<DIR> 09-01
<DIR> 08-30
<DIR> 08-27
<DIR> 09-08
<DIR> 09-19
<DIR> 09-17
<DIR> 09-13
<DIR> 09-20

173,138,422 bytes in 227 file(s),
in 13 directories

A juli 20 es aug. 10 kozotti idoszakrol ha van valakinek, cserelhetnenk., nyaralas miatt nem sikerult fotozni.

Tovabbi joejszakat,
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12476
Komolyabban: állítólag nem sokkal a tűzeset előtt a bakter gyermekei játszottak a bálákon, minthogy azt tették máskor is. Namost hát elképzelhető, hogy tüzeskedtek kicsit, láttam már őket fura dogokat művelni, a vasút tájékán. (hajdanán az erdőt fiatalok gyújtották föl, tüzeskedés közben)
Előzmény: Tavaszutca (12461)
pilori Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12475
Akkor jó. És majd ha 2010 körül a KT4-ek fognak menni az említett szakaszon,akkor már 20 km/h lesz a korlátozás? Miért gond az, hogy a buszok is ott vannak? Az jó, ha a benga harminccal szenved a vágányon, mögötte a 280-as Ikarus anyázik? Vagy - gondolom - ezt is úgy fogják betartani, mint a korábbi 5 vagy 10 kilóméter per órás korlátozást az egyvágányú szakaszon (gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki látott már a régi Tisza Lajos körúti vágányon villamost 40-50-nel repeszteni, majd' szétszakadt a pálya)
Előzmény: V43 1222 (12474)
V43 1222 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12474
Sajnos nem fognak sem 50-nel sem40-nel ruhangálni a villamosok, mert csak 30-al lehet majd menni a közös sávok miatt.
Előzmény: 7-es troli (12473)
7-es troli Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12473

Lassan mennek a villamosok, mert ugyebár dolgoznak folyamatosan a munkagépek mindkét oldalon. Kissé nyikorog a pálya, de gondolom max egy hét alatt bekopik, és ez a probléma is megszűnik. A villamosok szerintem szépen, símán, halkan futnak az új pályán. Troli-villamos vezetékátmenet: a villamos szedője meg sem rezzen, nem csörög, nem csattog! Szóval az is tök jól működik. A Centrum áruházi peronok épülgetnek. Azért akkor lesz igazán jó vilivel utazni a felújított részen, amikor legalább 40-50 km/h-val zúgnak végig majd. :-)

Előzmény: pilori (12471)
7-es troli Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12472

Ha ez tényleg így van/lesz, akkor annak nagyon örülök! Bárcsak minden ennyire könnyedén és gyorsan megoldódna.

 

 

Előzmény: DrTr (12470)
pilori Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12471
Semmi kommentár a kiskörúti vágányátadásról? Vélemények? Szakmai és amatőr meglátások?
DrTr Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12470
Azt csiripelik a verebek, hogy a nagyméretű táblatartók kb. 2-3 hét múlva jönnek meg és akkor majd ugyanolyan megjelenítés lesz a 3-4-es vonal megállóiban is, mint a trolinál, vagyis külön vonalankénti megjelenítés (gondolom, ahogy a honlapon a letölthető excel-tábla mutatja). Feltéve, hogy a verebek...
Előzmény: 7-es troli (12469)
7-es troli Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12469

Az még hagyján, hogy 3 Belvárosi Temető megálló van!!

Meg lehet nézni a 3/3F és 4-es villamosok közös megállóiban kihelyezett menetrendi tájékoztatókat! Kész káosz! Már bocsánat! Én el tudok rajta igazodni, de az átlag utasok nem!!! Miért nem lehet külön menetrendet kihelyezni egyszer a 3/3F részére, valamint a 4-es részére. A trolivonalaknál is külön-külön menetrend van, pedig hosszabb szakaszon közlekednek azonos útvonalakon.

 

Ezzel nem akarok megbántani senkit sem, főleg azt nem aki készítette a menetrendet, de sztem jobb lenne a jelenlegi helyett külön-külön tájékoztató.

Előzmény: peterr (12466)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12468
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12467
tűzA nagy tűzvész és az ellene küzdők.
Előzmény: Csüllög Imre (12465)
peterr Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12466

A 3, 3F menetrendjében oda irányban hány különféle belvárosi temető nevű megálló van?

Kereskedő köz meg nincs!

Előzmény: 7-es troli (12460)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12465
Háhá! Lebuktál. Mondd, mikor is jártál arrafelé? :-)) Egyébiránt még ma reggel is füstölgött a romhalmaz.
Előzmény: Tavaszutca (12461)
c4 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 12464
igen, a busz karosszériából épített troliról, ami randa, és mérnök nem látta. az elektronikus részről nem tudok semmit mondani, ahhoz pláne nem értek, a troliról meg annyit, hogy a legközelebbről akkor láttam (mint aszegediek többsége), amikor hónapokkal ezelőtt elment tőlem 20 méterre próbában. coepe
Előzmény: V43 1222 (12455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!