Annál nem lesz nehezebb, legalább is ami a belsőt illeti... Az akciós héten kipróbáltuk, azt hiszem, akkor voltam ott először és utoljára. Aki most járt először ilyen helyen, az lehet, hogy tátja a száját, de aki járt hasonló helyen Nyugat Mo-n (pl. Sárvár), annak a szegedi élményfürdő enyhénszólva gagyi... Amikor ott jártunk, a medencékben koszos volt a víz, a szauna melletti merülőmedencében mindeféle gusztustalan dolgok úszkáltak, a vendégeknem nem adtak szauna törölközőt/lepedőt, így azok többsége (Szaunakultúra=0) csupasz testtel ült és izzadt a szauna fájára... Gusztusos... A csúcs: a wellness-szauna részleget a büfé dohányzó terén keresztül lehet megközelíteni....
Néni igen hangosan morgolódott, miért nem állt meg az áruház előtti megállóban a tuja?
Többiek elmagyarták neki, hogy benne volt a hírekben az is, hogy végre átmegy a kiskörúton, meg az is, hogy nem áll meg, mert még építik a megállót! Le kell szállni a bekanyarodás után, visszasétálni a lófarához, fölszállni a visszafele gyövőre. Így majdnem ott szállhat le az áruháznál...
Bengálival szerintem elég nehéz 50-re felgyorsulni ilyen távon.
Úgyhogy a kérdés inkább a típuscsere utáni állapotra feltéve érdekes.
Vagy a buszoknak is 30 lesz?
Mi a fene van...? :-)
ui.: Operával nem tudok segíteni, nekem IE5-tel sem ment, várhattam volna rá, hogy kijavítják, de inkább föltettem a 6-ost. Csüllög Imrének sem ment a sortörés, de újabban már igen. Ott mi volt a megoldás?
Forgalmi utasítás x pontja szerint kell majd 30-al menni!
Budapesten a Gubacsi úttal (30-as villamos) ugyan ez lesz a probléma, mert a nagypanelokat kicserélik s a mostani 10-es lassújel helyett majd csak 30-al mehet!
A villamos sínen, ahol a villamos forgalmon kívűl egyéb forgalom is van ott a maximális engedélyezett sebesség 30km/h!
Nagyából idéztem, de a lényeg valami ilyesmi, sajan meg van, de most nem találtam.
ja, ez a 30 engem is érdekelne, a buszok nem bírnak gyorsabban menni, vagy a villamosok. (feladvány: vegyünk két járművet, legyenek ezek B és V, mindkettő megengedett legnagyobb sebessége 50km/h. ha közös sávra tereljük őket, mekkora lesz a legnagyobb megengedett sebességük?)
itt bp-n épp ma rongyoltunk (igaz lejtőn lefelé) 50-nel villamossineken, szép kék színű járművel. de emlékeim szerint német vidéken sem szokás ilyenkor lassítani a forgalmat. --- ja, operával hogy a síííípba lehet sort törni ezen a szép új indexen? kösz: coepe
Érdekes, a téli tervezői egyeztetésen én azt hallottam, hogy pont addig lesz necces a forgalom, amíg bengák járkálnak a buszok között, merthogy eltér a menetdinamika és a végsebesség.
Ekkora pálfordulás történt volna, vagy én emlékszem ennyire rosszul?
Egyébként a 30-nak mi az értelme? A szembejövő buszoktól féltik a villamost?
Kicsit más: nincsenek máról "eltévedt utas" sztorijaitok (rosszra szállt föl, fölöslegesen szállt le, stb.)? Nekem van egy-kettő, de már csak holnap írom be őket.
Komolyabban: állítólag nem sokkal a tűzeset előtt a bakter gyermekei játszottak a bálákon, minthogy azt tették máskor is. Namost hát elképzelhető, hogy tüzeskedtek kicsit, láttam már őket fura dogokat művelni, a vasút tájékán. (hajdanán az erdőt fiatalok gyújtották föl, tüzeskedés közben)
Akkor jó. És majd ha 2010 körül a KT4-ek fognak menni az említett szakaszon,akkor már 20 km/h lesz a korlátozás? Miért gond az, hogy a buszok is ott vannak? Az jó, ha a benga harminccal szenved a vágányon, mögötte a 280-as Ikarus anyázik? Vagy - gondolom - ezt is úgy fogják betartani, mint a korábbi 5 vagy 10 kilóméter per órás korlátozást az egyvágányú szakaszon (gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki látott már a régi Tisza Lajos körúti vágányon villamost 40-50-nel repeszteni, majd' szétszakadt a pálya)
Lassan mennek a villamosok, mert ugyebár dolgoznak folyamatosan a munkagépek mindkét oldalon. Kissé nyikorog a pálya, de gondolom max egy hét alatt bekopik, és ez a probléma is megszűnik. A villamosok szerintem szépen, símán, halkan futnak az új pályán. Troli-villamos vezetékátmenet: a villamos szedője meg sem rezzen, nem csörög, nem csattog! Szóval az is tök jól működik. A Centrum áruházi peronok épülgetnek. Azért akkor lesz igazán jó vilivel utazni a felújított részen, amikor legalább 40-50 km/h-val zúgnak végig majd. :-)
Azt csiripelik a verebek, hogy a nagyméretű táblatartók kb. 2-3 hét múlva jönnek meg és akkor majd ugyanolyan megjelenítés lesz a 3-4-es vonal megállóiban is, mint a trolinál, vagyis külön vonalankénti megjelenítés (gondolom, ahogy a honlapon a letölthető excel-tábla mutatja). Feltéve, hogy a verebek...
Az még hagyján, hogy 3 Belvárosi Temető megálló van!!
Meg lehet nézni a 3/3F és 4-es villamosok közös megállóiban kihelyezett menetrendi tájékoztatókat! Kész káosz! Már bocsánat! Én el tudok rajta igazodni, de az átlag utasok nem!!! Miért nem lehet külön menetrendet kihelyezni egyszer a 3/3F részére, valamint a 4-es részére. A trolivonalaknál is külön-külön menetrend van, pedig hosszabb szakaszon közlekednek azonos útvonalakon.
Ezzel nem akarok megbántani senkit sem, főleg azt nem aki készítette a menetrendet, de sztem jobb lenne a jelenlegi helyett külön-külön tájékoztató.
igen, a busz karosszériából épített troliról, ami randa, és mérnök nem látta. az elektronikus részről nem tudok semmit mondani, ahhoz pláne nem értek, a troliról meg annyit, hogy a legközelebbről akkor láttam (mint aszegediek többsége), amikor hónapokkal ezelőtt elment tőlem 20 méterre próbában. coepe