Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisfiatal Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11477

Ez még gyári, 2002es autó. Úgy nézem csak szimplán le van festve, meg van rajta ilyen szövetes dobbetét, ami ugye megfogja a vizet.. Csak azért bontottam le, h megnézzem, lekezeljem, hogy ne kezdjen el majd rohadni a hátsó ív. Néhány helyen, főleg az ív mentén alul, az első részén vannak ilyen mikro hólyagosodások. 

Előzmény: Steven 68 (11476)
Steven 68 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11476

Üdv!   Igen,kicsiszolni a rozsdát ahogy csak tudod lefesteni,és alvázvédőzni.  Úgy nézem nem sok alvázvédő anyagot látott.

Előzmény: Kisfiatal (11474)
RM 66 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11475

Ha lenne számlád 3 év garanciád lenne az elvégzett munkára és a felhasznált anyagokra,a magyar törvények szerint.A verés nem mindig megoldás,és neki is lehetnek erős barátai.A 220 valóban kevés egy ekkora autó teljes fényezésére,még sz. nélkül is.

Előzmény: G-Atti (11469)
Kisfiatal Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11474

MEgcsisszantani, és lekenni ? Alvázvédő ? 

Előzmény: Steven 68 (11473)
Steven 68 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11473

Üdv!   Meg kell csinálni vagy csináltatni!  Hamarabb kellett volna megvédeni a lemezt, bár az idő vasfoga úgyis utóléri csak később. 

Előzmény: Kisfiatal (11471)
Steven 68 Creative Commons License 2013.10.05 0 0 11472

Üdv!   Még ha lenne is számlád az se érne semmit, az önbíráskodásért megint te húznád a rövidebbet, és akkor se oldódna meg semmi. Tudom nehéz az ilyet lenyelni,de sajnos nagyon sok hasonló eset van,amikor még a barátok,testvérek is átvágják egymást, akkor mit vársz egy úgymond idegentől.

Előzmény: G-Atti (11469)
Kisfiatal Creative Commons License 2013.10.04 0 0 11471

Üdv !

 

Ezzel mit lehetne kezdeni ?

 

 

Hátsó ív belseje (Corolla)

Jason88 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 11470

Üdv, 

Valószínűleg nem csiszolta meg a falcokat, de nehéz ezt igy találgatni. Ha garancias munkát akarsz, szerintem az 2x ennyibe kerül egy műhelyben. Úgy gondolom mindig mérlegelni kell mit vár el az ember mennyi pénzért. A fenyezesnel meg főleg.

Előzmény: G-Atti (11469)
G-Atti Creative Commons License 2013.10.04 0 0 11469

Jó estét!

Van egy féltett egyedi R21 turbóm.

A szomszédom (egy emeleten laktunk,szemben egymással) aki fényező és lakihegyen dolgozik tavaly elvállalta a fényezését 220e ft-ért.

Az autót egyébként nem használom,de bármikor üzemkész amikor egyszer-egyszer megjáratom.(van 2 másik kocsink)

Szomorúan jelentem hogy a másfél éve végzett komplett fényezés több ponton is elkezdett szépen leválni a falcokban,kéderek mentén egyéb szűk résekben.

A kocsit amiről beszélek nemrég elvittem autókozmetikába,és ott nem is akarták vállalni-de mivel kiállításra vittem a WSR-re a hungaroringre végül is rendbe rakták kicsit.

De ott közölték velem hogy nem is lesz hosszúéletű ez a fényezés,ha a telet kint tölti a kocsi,mert a résekben megáll a víz,majd megfagy...nem folytatom.

Felkerestem a fényezőt,megmutattam neki a kritikus pontokat ,de elzárkózik minden garanciától.

Hivatkozik minden ostoba indokra,ezeket nem részletezem.

Végül egyszerűen rámcsapta 20 perc veszekedés után a műhelyének kapuját,és visszament dolgozni.

 

Ott tartok hogy semmi más nem jut eszembe minthogy megkeresem két három nagy benga haverommal és megkérem adja vissza a pénzt vagy ilyesmi.Bizalmam már amúgy sem lenne hogy Ő javítsa ki a hibákat,meg ez elől amúgy is elzárkózik.

Volna egyébként bárkinek itt egyéb ötlete hogyan lehetne rendezni egy ilyen esetet??

(Természetesen számlám az nincs vagy hasonló,és ez az én hibám is-de nem hinném ha lenne sok mindenre mennék vele...inkább ne is ezt boncolgassuk!)

 

 

Steven 68 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 11468

Üdv!   Pontosan így van.

Előzmény: JohnyFirpo (11466)
Mafia05 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 11467

Az edző mennyisége fele annyi legyen mint a festék mennyisége így bekeverheted.

Előzmény: JohnyFirpo (11466)
JohnyFirpo Creative Commons License 2013.10.02 0 0 11466

üdv steven68!

 

Eszerint hozzá kell keverni 2 rész festéket : 1 rész edzőhöz és azzal lehet dolgozni?

 

Köszönöm!

Előzmény: Steven 68 (11464)
Steven 68 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 11465

Üdv!  Egy cseppet tegyél valamire és figyeld a száradási idejét,és próbáld ki milyen hígítóval komponens, amelyiktől nem ( túrósodik ) össze. 

Előzmény: Roberto27 (11462)
Steven 68 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 11464

Üdv!   A 1dl festékhez 50ml edző szükséges azért adták úgy,de ha nem akarod felhasználni mindet egyszerre akkor 2:1 arányban adagold.  Ugyanis ha az edzőt a festékbe beleteszed, az utána már megköt tárolni nem tudod.

Előzmény: JohnyFirpo (11463)
JohnyFirpo Creative Commons License 2013.10.01 0 0 11463

Sziasztok!

Van itt szaki aki tudna tanáccsal szolgálni fényezés-javitás ügyben?
Kevertettem az autómhoz gyári szinkód alapján 1 dl festéket és adtak hozzá 50 ml valami edző cuccot is.
Azt viszont nem mondták, hogy milyen arányban, hogyan keverjem hozzá...

Ezt hozzá kell keverni vagy fedőrétegként felvinni?
Annak utánajártam, hogy az edzőtől szárad meg, keményedik ki a festék. Ha hozzáöntöm a festékhez az edzőt, a dobozban is meg fog száradni idővel, értem ezalatt hogy hamarabb, mintha nem tenném hozzá?

 


Egyébként kőfelverődés javitására kell. A kőfelverődéseket levegős gravirozóval lecsiszolom, majd rozsda átalakitóval kezelem végül megkapja a javítófestéket. Pöttyökről van szó!

Köszönöm az építő hozzászólásokat! 

Roberto27 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 11462

Sziasztok  !

 

Új vagyok itt  !  Olyan kérdésem lenne  ,  hogy van aki már dolgozott honvédség által alkalmazott is zöld  festékkel ? Milyen alapú festék lehet ?  Edzője mi lehet  vagy mit érdemes hozzá  tenni ?

 

üdv Roberto

Mafia05 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 11461

A gitt beszívta a vizet és nem tudott kiszáradni rendesen szerintem.Szárazon kellett volna csiszolni és le kellett volna alapozni és utána lehetett volna vizesen csiszolni. Vagy begázasodott de nem az nem hinném hogy ilyen durva lenne, valószínű hogy a víz miatt ilyen.

Előzmény: Csabi0926 (11458)
baal Creative Commons License 2013.09.29 0 0 11460

nem értek hozzá, de én láttam már ilyet, ezek vízcseppek

Előzmény: Csabi0926 (11458)
Liviati Creative Commons License 2013.09.29 0 0 11459

Vegyél egy kis kompresszort és egy levegős pisztolyt fényévnyi javulást fogsz elérni az ecsettel szemben. Ha beválik akkor olaj és vízleválasztót is vehetsz, ill komolyabb kompresszort, profibb pisztolyt.

Előzmény: Csabi0926 (11458)
Csabi0926 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 11458

A képek valami miatt lemaradtak, bocs. Szerkesztés gombot pedig nem találtam(lehet nincs?) :S

 

Szóval a gépház tető:

 

És ilyen lett a festett felület:

 

Remélem tudtok segíteni.

Csabi0926 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 11457

Sziasztok

 

Még új vagyok, ez az első hozzászólásom, úgyhogy üdvözlök minden fórumtársat! :)

 

Szeretném a segítségeteket kérni festéssel kapcsolatban:

 

adott egy pc hát tető, amit én csináltam:

 

Az a baj vele, hogy kitapaszolás, csiszolás(80/120/350/500/1000-res csiszoló papírral csiszoltam) után a festett felület szemcsés lett. Igazából nekem úgy tűnik, hogy ezek a szemcsék csak légbuborékok. Ilyen festékkel és tapasszal dolgoztam: https://plus.google.com/u/0/photos?pid=5929018159027998482&oid=108527079337657275923

A festék át lett szűrve, majd a megfelelő mennyiségű hígítót öntöttem hozzá. A festéket a felületre ecsettel vittem fel. És ilyen lett a felület:

 

Az lenne a kérdésem, ha megszáradt a festék, ki lehet ezeket a szemcséket úgy polírozni, hogy 100%-ben eltűnjenek a festett felületről? Vagy ha nem, akkor mit lehetne tenni, hogy a következő festésnél ne jöjjenek újra elő ezek a légbuborékok. Mert szerintem ezek azok lennének.

 

A másik: Lehet az ecset miatt légbuborékos a felület? Ha igen, akkor ecset helyett mit használjak?

 

 

Köszi előre is a segítséget!

Steven 68 Creative Commons License 2013.09.28 0 0 11456

Üdv!   Ahogy szokták mondani, ez benne van a pakliban.  Nincs olyan mester aki már ne járt volna így.

Előzmény: Mafia05 (11455)
Mafia05 Creative Commons License 2013.09.28 0 0 11455

Ma visszacsiszoltam és lealapoztam hála istennek géppel lehetett csiszolni mindenhol. De azért csak plusz költség.

Előzmény: forcer (11454)
forcer Creative Commons License 2013.09.28 0 0 11454

Lehet, hogy agresszív a bázis. Én is jártam így a Lechlerrel, úgy nézett ki mintha leöntötték volna festékmaróval. Egy masszív filler réteg és az megoldja a problémát.

Előzmény: Mafia05 (11450)
RM 66 Creative Commons License 2013.09.28 0 0 11453

Ha megtudod oldani,vizb.alapozót használj 2 vékony rétegben.Arra fujd a bázist és semmi gond nem lessz.

Előzmény: Mafia05 (11450)
baal Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11452

mert nem érek hozzá

mert semmi eszközöm, anyagom nincs hozzá

mert már hideg van

mert biztos nem olyan lenne, amilyet szeretnék:-)

Előzmény: szilentium (11446)
baal Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11451

természetesen, ez nem is kérdés

Előzmény: Mafia05 (11445)
Mafia05 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11450

Valakinek esetleg van ötlete hogy mitől maródhatott fel egy motorháztetőn a festék? Fekete metál csak átcsiszoltam 800-assal és ennyi és elég nagy felületen felmaródott meg még 1-2 "kisebb" helyen is. Az első réteg bázisnál már felmarta úgyhogy visszacsiszolom, lealapozom aztán kezdem előről.

Mafia05 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11449

Hát ritka a kivétel!

Előzmény: Steven 68 (11447)
.Bala. Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11448

Sziasztok! A Magyarlakk által gyártott Mobilux 2K festékkel dolgozott már valaki, vannak esetleg tapasztalatok? Milyen anyag, mennyire tartja a színét? Hobbi autó fényezéshez keresnék megfelelő minőségű, de nem Standox árú festéket/rendszert. Ha a festékre lakkréteg is kerül tartósabb lesz a színe? Sajnos utcán áll az autó, sokat éri a nap. A tippeket, tanácsokat előre is köszönöm. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!