Keresés

Részletes keresés

_Nyuszi Creative Commons License 2015.09.03 0 0 41176
Fortepanon viszontláthatjuk majd ezeket a képeket esetleg? :) ;)
Előzmény: Mwin (41174)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41175

És nem Scharfenberg középütközővel.

És a "megszokott félautomata" csak azután került bele, miután meghozatták az NDK-ból, a LEW gyárból.

Előzmény: BaGira-79 (41172)
Mwin Creative Commons License 2015.09.02 0 1 41174

Ha te mondod...nem értek hozzá.

Az albumban van még sok minden, vágányépítés, állomási képek, áramátalakító, óvoda, üdülő, stb. Ha érdekes, még majd jelentkezem velük.

Előzmény: BaGira-79 (41172)
Zahnrad Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41173

És ezt csak most mondod? :-) Itt kell megtudnom, hogy mihez értek? Nahát, ha hamarabb mondod be se megyek dolgozni...

 

Csinálok én szívesen. Buck vagy feszültségcsökkentő kapcsolásnak hívják. Lehet máshogy is, de tényleg nem szívesen kontárkodok a magas röptű szakmaiságba.

 

Az inverter pedig egyenből váltakozó feszültséget állít elő. A LED-eknek nem kell váltakozó feszültség.

Előzmény: Itt is jártam (41158)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.09.02 0 1 41172

Szép! :-)

Bár én úgy hallottam, hogy az MIX eredetileg pótkocsi nélkül érkezett (és a +szokott félautomata helyett kézi menetkapcsolással).

Előzmény: Mwin (41169)
Itt is jártam Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41171

Nem, külsős cég... 
Csak nem mondható javításnak.

Vagy nem értenek hozzá, vagy nem megfelelő alkatrészeket építenek bele, vagy valamiért megéri ez nekik...

Előzmény: TWdoktor (41168)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41170

Ez most kivételesen nem a VJSZ-hez köthető.

Előzmény: TWdoktor (41168)
Mwin Creative Commons License 2015.09.02 0 3 41169

Sziasztok, 

hozzám került egy fényképalbum, benne képekkel a HÉV hatvanas évekbeli életéről. (egy bizonyos igazgató úrnak címezve)

ezzel kezdődik:


 

A kép aláírása szerint az M IX prototípusa, 1962.

TWdoktor Creative Commons License 2015.09.02 -1 0 41168

Te villamosos vagy?

Igen.

Mert kicserélik és egy kör múlva már nem működik.

Csak nem a Vjsz javítja?

Előzmény: Itt is jártam (41157)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41167

Miért felejtenénk el? Lehet, hogy hosszabb, lehet hogy mások a feltételek, de a mienk!

Egyébként tudsz arról, hogy az U6 továbbépítésről nincs szó? 

Előzmény: Dobr.Zs. (41166)
Dobr.Zs. Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41166

utánanéztem az u6 nak. Mar tudom hogy vannak ott a dolgok. De az t ne felejtsük el hogy az u6 sokkal rövidebb mint az M2+H8 lenne

Előzmény: Fradista Utazó (41163)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41165

Azon a részén, ahol nem megy végig mindegyik szerelvény, hanem van közbenső végállomás a betétjáratoknak.

Előzmény: Fradista Utazó (41164)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.09.02 0 2 41164

>az U6 megépítése előtt milyen kötöttpályás közlekedés volt

Az U6 melyik részének megépítése előtt? :-)

Előzmény: kihúzóvágány (41162)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.09.02 0 1 41163

Az nem baj, ha valamit nem tudsz. De legalább akkor ne te oszd a legnagyobb hangon az észt a témában.

Előzmény: Dobr.Zs. (41161)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41162

Jó, nézz utána, hogy az U6 megépítése előtt milyen kötöttpályás közlekedés volt, és azt hogyan integrálták egységes rendszerbe.

Előzmény: Dobr.Zs. (41161)
Dobr.Zs. Creative Commons License 2015.09.02 0 0 41161

de gondolom azt nem két meglévő vonal összekötéséből csinálták

Előzmény: kihúzóvágány (41160)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41160

Namost képzeld el, hogy ha a Te véleményed szerint gondolkoznak, Bécsben sem csinálták volna meg az U6-os vonalat, merthogy drága és nem érdemes azért a kis előnyért.

Előzmény: Dobr.Zs. (41152)
Itt is jártam Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41159

Na azért legalább a válaszodban benne van a megoldás. 

Nem megfelelő a javítás. Csak ezt senki nem akarja bevallani.

 

Előzmény: kihúzóvágány (41113)
Itt is jártam Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41158

Látom a LEDekhez értesz, csak máshoz nem...

Csinálj inverter nélkül a LEDeknek az 1100V-ból megfelelő feszültséget! ;) 

 

Előzmény: Zahnrad (41115)
Itt is jártam Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41157

Te villamosos vagy? 

Főinverter itt, ott unformer.

A villamosnál 1 van/kocsi, itt meg 2 lenne/kisegység.

Lenne.Miért? Mert nincs. Mert kicserélik és egy kör múlva már nem működik.

Előzmény: TWdoktor (41121)
trizs77 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41156

Halálra gázolt a HÉV egy nőt Szigetszentmiklóson, a Fürdő utcai átkelő közelében kedd délután - tájékoztatta a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-t.

BaGira-79 Creative Commons License 2015.09.01 0 0 41155

Ezekben a fórumokban az a szép, hogy vannak a tájékozottabbak, és a tájékozatlanok. Pont azért jönnek ide, hogy infókat gyűjtsenek be.

Attól még lehet mániás, hogy nem szaki. :-)

Előzmény: Fradista Utazó (41154)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.09.01 0 1 41154

Valószínűleg itt a fórumon a legtöbben egyetértünk azzal, hogy az összekötés ebben a formában nem helyes.

De ettől még Dobr. Zs. topictársunk tájékozatlansága fájdalmas marad. Konkrétan ordítani tudnék.

Előzmény: BaGira-79 (41153)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.09.01 -1 1 41153

1etértek.

Ez 1 5let volt, amire iszonyatauchan sok energiát fordítottak mindenen és mindenkin átgázolva (ez volt az én kifakadásom oka is, sorry, ChG...), ahelyett, hogy sokkal fontosabb dolgokkal foglalkoznának.

Előzmény: Dobr.Zs. (41152)
Dobr.Zs. Creative Commons License 2015.09.01 -1 0 41152

egy részében igen de nemhiszem hogy ezért érdemes lenne egy ekkora és nagyon drága beruházást megvalósítani

Előzmény: kihúzóvágány (41151)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.01 0 1 41151

Eddig minden fórumon az átszállásmentességen volt a hangsúly. Az esetek egy részében ez valóban rövidebb eljutási időt jelent.

Előzmény: Dobr.Zs. (41150)
Dobr.Zs. Creative Commons License 2015.09.01 -1 0 41150

Na igen de talán majd sikerül felfogni hogy az utazás ideje igy NEM rövidül. Mindegy hogy valaki többet vár és arra száll ami végig megy vagy az Örsön leszáll és megvárja a következőt. Mindkét esetben van várakozás ugy mint most az a pár perc amig a metrótól átér a hévhez.

Előzmény: kihúzóvágány (41148)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.01 0 1 41149

A példád éppen olyan, mintha a cinkotai és a gödöllői vonat közt kéne választani. Őrületes probléma! :D

Előzmény: Dobr.Zs. (41146)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.09.01 0 1 41148

Nem kell leszállni: amikor felszáll, pontosan tudja, hogy az a szerelvény végimegy-e, és tudatosan abba száll be, amelyik az uticéljának megfelel. Ehhez persze pontos, jól érthető tájékoztatás kell, és világos információs táblák, pontos és frissülő tartalommal az állomásokon.

Előzmény: Dobr.Zs. (41146)
Dobr.Zs. Creative Commons License 2015.09.01 -1 0 41147

Szerintem kéne korszerüsítés a hévre nem lehet a most ani állapotban megtartani de az nem megoldás hogy tervezik az ősszekötest a metróval majd 20-30 év múlva és emiatt semmi felújítás nincs. Fejleszteni kéne a hévet de ugy hogy hév maradjon és ne közösüljön a metróval. Amit mondtál az viszont szerintem nagyon igaz a fogaskerekűre. Nem kéne elrontani hanem ebben az állapotban felújítani pl a pályát. Mert ott is terveznek járműcserét es hosszabbítást de ott tényleg a világ legnagyobb marhasága lenne.

Előzmény: Törölt nick (41142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!