És ezt csak most mondod? :-) Itt kell megtudnom, hogy mihez értek? Nahát, ha hamarabb mondod be se megyek dolgozni...
Csinálok én szívesen. Buck vagy feszültségcsökkentő kapcsolásnak hívják. Lehet máshogy is, de tényleg nem szívesen kontárkodok a magas röptű szakmaiságba.
Az inverter pedig egyenből váltakozó feszültséget állít elő. A LED-eknek nem kell váltakozó feszültség.
Namost képzeld el, hogy ha a Te véleményed szerint gondolkoznak, Bécsben sem csinálták volna meg az U6-os vonalat, merthogy drága és nem érdemes azért a kis előnyért.
Halálra gázolt a HÉV egy nőt Szigetszentmiklóson, a Fürdő utcai átkelő közelében kedd délután - tájékoztatta a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-t.
Ez 1 5let volt, amire iszonyatauchan sok energiát fordítottak mindenen és mindenkin átgázolva (ez volt az én kifakadásom oka is, sorry, ChG...), ahelyett, hogy sokkal fontosabb dolgokkal foglalkoznának.
Na igen de talán majd sikerül felfogni hogy az utazás ideje igy NEM rövidül. Mindegy hogy valaki többet vár és arra száll ami végig megy vagy az Örsön leszáll és megvárja a következőt. Mindkét esetben van várakozás ugy mint most az a pár perc amig a metrótól átér a hévhez.
Nem kell leszállni: amikor felszáll, pontosan tudja, hogy az a szerelvény végimegy-e, és tudatosan abba száll be, amelyik az uticéljának megfelel. Ehhez persze pontos, jól érthető tájékoztatás kell, és világos információs táblák, pontos és frissülő tartalommal az állomásokon.
Szerintem kéne korszerüsítés a hévre nem lehet a most ani állapotban megtartani de az nem megoldás hogy tervezik az ősszekötest a metróval majd 20-30 év múlva és emiatt semmi felújítás nincs. Fejleszteni kéne a hévet de ugy hogy hév maradjon és ne közösüljön a metróval. Amit mondtál az viszont szerintem nagyon igaz a fogaskerekűre. Nem kéne elrontani hanem ebben az állapotban felújítani pl a pályát. Mert ott is terveznek járműcserét es hosszabbítást de ott tényleg a világ legnagyobb marhasága lenne.