Nagyváradon 35% zsidó volt századfordulón.Ady szerint annyi volt a zsidó Váradon ,mintha nem a liszthez adnánk a kovászt,hanenem a kovászba kevernénk a lisztet
Nézd, felesleges szőrszálhasogató módon egyedi esetekbe belemenve, jogfilozófiai vitával a lényegről elterelni a beszélgetés fonalát: itt nyílt rasszizmus folyik, amikor az jelentetik ki, hogy "a" zsidók gyilkolták "a" magyarokat ávós mundérba bújva. Ez nyilvánvaló hazugság:
Emléktáblát avatott Trócsányi László magyar, Lucia Zitnanská szlovák és Wolfgang Brandstetter osztrák igazságügyi miniszter a pozsony-ligetfalui munkatáborban a második világháború végén életüket vesztett zsidó áldozatoknak a tábor egykori helyszínén szerdán.
De honnan is tudnák, amikor az igazi tanítvány apostolokat elüldözték, -
az önjelölt farizeus Saul-Pál sosem találkozott Jézussal, de ez nem zavarta a vallásépítőket, a mai napig posztulálnak Jézus nevében.
A zsiresztény egyház, véreskezű Borgia és tsai és a Hit gyüli tanít Jézus nevében, de honnan veszik manipulatív szövegeiket?
Nyilvánvaló hazugságokat terjesztenek, megáldják a fegyvereket. Tízparancsolatot idéznek.
Jézus megátkozta a kiszáradt fügefát, mert csalódást okoz vándornak, mit szólna a Szent Inkvizícióhoz, és arról a gyilkos téveszméről, hogy azért vállalta a kereszthalált, mert meg akarta váltani az emberek (zsidók!) bűneit, ahogyan a bűnbak is az ószövetségben, és az áldozati bárány szerepben a zsiresztény pápistáknál.
Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, a kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, a kik háborgatnak és kergetnek titeket"
Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, a kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, a kik háborgatnak és kergetnek titeket"
te most Jézus cselekedetit magyarázod PÁl szavaival?
- nevet-
Aki soha nem látta Jézust, fel sem ismerte volna az utcán, ha találkoznak?
" Ez nem azt jelenti, hogy Jézus minden esetben elutasította a halálbüntetést."
A kapzsi, gonosz egyház magyarázza a bizonyítványt. Saját magát is arcul köpve.
Jézus erről szóló tanítását a Hegyi beszédben leled meg.
"Hallottátok, hogy megmondatott: Szemet szemért és fogat fogért.39. Én pedig azt mondom néktek: Ne álljatok ellene a gonosznak, hanem a ki arczul üt téged jobb felől, fordítsd felé a másik orczádat is.40. És a ki törvénykezni akar veled és elvenni a te alsó ruhádat, engedd oda néki a felsőt is.41. És a ki téged egy mértföldútra kényszerít, menj el vele kettőre.42. A ki tőled kér, adj néki; és a ki tőled kölcsön akar kérni, el ne fordulj attól.43. Hallottátok, hogy megmondatott: Szeresd felebarátodat és gyűlöld ellenségedet.44. Én pedig azt mondom néktek: Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, a kik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, a kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, a kik háborgatnak és kergetnek titeket.45. Hogy legyetek a ti mennyei Atyátoknak fiai, a ki felhozza az ő napját mind a gonoszokra, mind a jókra, és esőt ád mind az igazaknak, mind a hamisaknak.46. Mert ha azokat szeretitek, a kik titeket szeretnek, micsoda jutalmát veszitek? Avagy a vámszedők is nem ugyanazt cselekeszik-é?47. És ha csak a ti atyátokfiait köszöntitek, mit cselekesztek másoknál többet? Nemde a vámszedők is nem azonképen cselekesznek-é?48. Legyetek azért ti tökéletesek, miként a ti mennyei Atyátok tökéletes."
Amikor a farizeusok egy asszonyt hoztak Jézushoz, akit házasságtörésen kaptak, és azt kérdezték tőle, hogy meg kell-e kövezni, ő így válaszolt: „Aki bűntelen közületek, az vessen rá először követ.” (János 8:7). Ez nem azt jelenti, hogy Jézus minden esetben elutasította a halálbüntetést. Egyszerűen a farizeusok képmutatására világított rá. Az ószövetségi törvény megszegésére akarták rávenni, nem igazán érdekelte őket az asszony megkövezése (és különben is, hol volt a házasságtörésen ért férfi?). Isten vezette be a halálbüntetést: „Aki ember vérét ontja, annak vérét ember ontja. Mert Isten a maga képmására alkotta az embert.” (1 Mózes 9:6). Bizonyos esetekben Jézus helyeselte volna a halálbüntetést. Előfordult az is, hogy Jézus kegyelmet tanúsított, amikor valaki halálbüntetést érdemelt volna (János 8:1–11). Pál apostol egyértelműen elismerte a kormányzat tekintélyét a jogos halálbüntetés érvényesítésével kapcsolatban (Róma 13:1–7)."