Ha már szóba került a szervó, lenne egy kérdésem. Lehet-e a szervó rásegítés erősségén állítani (1,6 16V, 2003)? Ugyanis a feleségem P 206-os autóján sokkal könnyebb a kormányt forgatni, mint a xsarán, pedig ránézésre ugyan olyan a szivattyú és a kormánymű is mind két autón.
Unokatesòmnak van egy 2000.-es èvjáratű 1.6-os coupe xsaraja.
Az a problèmája vele, h minap megállt dohányboltba, előtte kivillant a check lámpa. Leállìtotta, bement dohànyboltba, kijött beindìtotta, check lámpa világìtott, elindult haza, és egyszer csak leállt az autó. Hazahùztuk, szikra nincsen, tápszivattyú nem búg mikor a gyújtást ráadjuk, de ha rárakjuk direktre, akkor a tápszivattyú működik. Olyan mintha letiltott volna a kocsi. Borulásgátlót már megnyomtuk, de nem csinál semmit. Hibakód: P1225, P1227. Segìtsègeteket előre is köszönöm.
A centírozás nem jelent semmit. Nálam is tökéletes volt, azután eladtam a lemezfelniket. Másnap visszahozta a vevő, mert a szerelője mondta hogy még pótkeréknek se szerelne rá gumit. Be is jelölte az összes helyet ahol üt a felni. Meglepődtem, ennyit a centírozásról. Szabad szemmel nem volt rajta sérülés látható.
megvan az eladónak mind a 4, egybe szeretné eladni, de nekem csak 1 kellene. Ehhez keresek társat, hátha másnak is kellene (kettő, három is jutna nyilván...) Kb egy tescos szett áráért adná őket
Ha valaki "betársulna" kérem jelentkezzen: szakacsmarcell kukac yahoo pont de
...és centírozás előtt is meg volt a probléma vagy csak azután jelentkezett ...? Egyenletes 90 feletti sebességnél is jelentkezik vagy csak akkor ha ebben a tartományban még hirtelen gázt adsz ..?
Tomo1988: biztosítekot néztétek? Lehet hogy zárlatos lett az előtét ellenállás és kiment a bizti. A megkormolódott vezetéket és a csatit orvosolni kell. Pollenszűrőt pedig időközönként cserélni kell. Nem mondom hogy attól lett a baj, de ez is előfordulhat.
Sajnos én is megszívtam,mert nem működik a fűtés kapcsoló.
Na mármost,mindenki írja a fütőmotoron ezt a tranzisztort,alapból az enyémen ilyen nincsen,de kipróbáltam a Szerelőmmel külön, és a fűtőmotor működőképes.
Másik a előtét ellenállás, "sz****rá van olvadva a csatlakozója,az 5kábel küzűül a halvány zöld az befeketedett,na megnéztük van e valami zárlat de nem találtuk,mi lehet a baj nem tudjuk,és nem működik ebben a jó időben a fűtés,alapból párásodik az üveg így élmény vezetni.
Vélemény szerintetek azon a előtét ellenáláson a kábelek hova vezetnek,vagy mitől olvadhatott meg a csatlakozója,nem kap sehonnan áramot, a bejövőn ott sem jön,sem a fűtőmotor,Kék+fehér kábelén nem jön be a feszko.
Sziasztok! Segítséget szeretnék tőletek kérni. Van egy 1.4-es xaram 99-es. Azt produkálja már régóta h 90 fölött gázadásra remeg. Át lett rángatva az egész eleje a kocsinak, motortartó, váltótartó bak cserélve lett rajta, a mai napon kicseréltem a féltengelyt, és a hiba ugyan úgy megmaradt. Most a másik gondolatom a kerékagycsapágy. Az tud ilyet produkálni?
Nekem is ez volt most a kormány tekerésnél "zúgó" hang jött a motortérből. Nem volt elég szervo olaj benne, valahol a kormányműnél elcsöpög csak nem látom hol, alá kell majd nézni. Ellenőrizd a szervo olaj szinted.
15" dísztárcsa: 5000 Ft/2db, fehér oldal villogó gyári új: 2ezer Ft/2db, izzó takaró porvédő kupak, torony csapágy takaró kupak: 3ezer Ft/3db, Xsara I. lámpa szemöldök: 7ezer Ft/pár, térkép olvasós lámpa: 3ezer Ft, ÚJ Tungsram H7 izzó pár: 2ezer Ft, VTS felirat oldal díszlécbe: 5ezer Ft/pár, új In-Por fekete hátsó lámpa: 30ezer Ft/pár, Xsara I. első lámpa maszk: 14ezer Ft/pár, WRC valódi karbon szárny: 50ezer Ft.
...ha tünet mentes akkor ne nyúlj hozzá... majd ha elkezd nyekeregni akkor csináld meg de rendesen ... ha most megfúrod a kettő között akkor csak a csapágyak között lévő távtartóig jutsz vagy azon túl a csőtengelyig és ha passzentosra van illesztve ott nem sokk zsír fog bejutni ... nekem csapágy cserekor lett szétszed és 2-2 zsírzógomb berakva úgy 7-8 éve ...