Ezt a képet mikor csináltad?
Mert eza busz már nagyon-nagyin régen nem láttam, s asszem kihajitták'
De ACC-925 és a CJH-210-be D10-es motort tettek'
Mindkét busz 22-23 éveség és az egyikben még fehér kapaszkodó vagy és az egyikben.
Már csak EGY DB SZivomotoros motoros busz van szegeden helyijáraton'
AKD-601 névre halgat'
Jut eszembe miskolci buszok:
Mi féle új szokás, hogy a busz felét újrafényezik (természetesen más szinü kékkel) s kürólütte meg le sem mossá s úgy kiadják, képek vannak mult 7végén fent voltam.
Hátmég nekem hogy fülig ért a szám Szeptemberben, az autómentes napon :o)
Ha nem lett volna fülem, körberöhögöm a fejemet :o)
Az egy külön élmény lehet, ha mozog is alattad. Bár láttuk mozogni NOLANnal, amikor hazament az autómentes napról. A távolban Y-ozott, aztán eljött felénk, ott megállt értekezni a vezér, és padlóval elfordultak mellettünk. Az az Igazi D2156HM6U motorhang ezzel a karosszériával ... hmmmm... isteni volt. Már csak utazni nem utaztam vele :o)
Áhá, értem. Hát igen, ez lehetett az. De amúgy elég bizarr látványt nyújtott. Kb. ugyanakkora látványosság volt, mint a Ti esetetekben a vezérek körében a 180-as :o)
Amúgy egy bakit véltem felfedezni a forgatás során...
A Besenyő család a megállóban a 3 -as ajtón keresztül szállnak le, ellenben, ha jólfigyeltem kívülről a felvételt, Besenyő a kettes ajtón jelez...
A szemdörzsölés meg hasonlókról jut eszembe mindig, hogy sokan köpködnek minket azért, miért fotózunk. De amikor előkerülnek a régi képek, egyből megváltozik a véleményük. Csak azt nem értem, miért nem veszik észre, hogy mi csak azon vagyunk, hogy ha mást nem is, de dokumentáljuk az utakon futó Ikarusokat...
"Maaaargit! Szállj már le ha egyszer eljöttél!" -vagy valami hasonló mondatára emléxem egyedül Besenyő P. bácsinak.
Más.
Úgy 3.30 -4.00 körül, mikor már fel voltunk készülve a menetközbeni belső képekhez, a Kodály köröndi kisföldalatti megálló lépcsője mellett állt a 180 -as, orral a Hősök tere felé. Az ellenkező oldalon lévő 4 -es megállóban már gyülekeztek a szolgálatira váró vezérek.
Egyik -másik, miközben a megálló felé sétált, megállt, táskával a kezében, megdörzsölte a szemét, és csodálkozva nézte a kocsit. Majd kisvártatva megjelent az óbudai szolgálati, megállt a megállóban, felvette az utasokat. Lépésben gurult el a 180 -as mellett, s mikor elhagyta, intenzíven gyorsított.
(Basszus, ha nappalban forgatunk, lehetett volna olyan "kapáslövés" kép, amint a 412 -es kerüli a türelmesen várakozó csukit).
Egyébként, -bár ezt nem csodálom- igen nagy feltűnést keltett, főleg az arra haladó autóbuszvezetők között, szinte mindegyik lassított- a türelmesen várakozó Ikarus... :o)
"Olajkályha? Olajjal fűt???
Ezt nem is gondoltam volna."
Nézd meg, C tengely kerékíve előtt van egy ládafedél. Ott van egy Sirokko típusú forrólevegős járműfűtő berendezés elhelyezve (Hergestellt in der DDR, VEB Ölheizungwerke Neubrandenburg), ezek szoktak ilyen szép füstöt okádni míg az égéstér fel nem melegszik, ez eltart úgy 3-5 percig. Ezalatt a gázolaj tökéletlenül ég, ami igen erős füsttel jár. Amint az égéstér kellő hőfokra melegedett, a füst megszűnik.
OFF Mondomén... telelesz a topik "Iveco commonrail turbodiesel" -lel (btw. "én" hajtom a kredót is), de még egy kis ideig foglalatoskodnom kell valamivel hogy elálmosodjak...
ON
Jaigen. A magasröptű, ugyanakkor mélyenszántó mű, amiben eme gyönyörűség (főleg az utastere) szerepel majd egy pár jelenet erejéig, a következő címet viseli: "A Besenyő család szilvesztere"...