Nem ismerem az MAN-ek kilométerdíját, de ha drágább, mint a 20-30 éves csodák, akkor érthető lépés a selejtezésük, nem hinném, hogy annyi pluszt nyújtanának, mint amennyivel drágábbak.
A Man buszok magaspadlósak; ilyet a BKV is tud kiadni Ikarus 260 és 415-ösök formájában. Egyébként a Volánbusz most sok új busszal jön; gondolom a most azokon a vonalakon lévő magaspadlósok kerülnek át a Man buszok helyére.
Viszont kérdezném, hogy a 4 db Arrivás Mercedes meddig marad?
Üdv. A 22 - es vonal első ajtós? És még valami: voltam a Volánnál. Szimpatikusabb az egész, mint a Transmann valaha is volt, talán pár csókost kivéve. Aki még gondolkodik a cégváltáson, az ne tegye! Menjen el... Rosszabbul biztos nem jár, csak jobban ( kivéve a csókosokat persze és a gyebi bírót :) ).
Ezek nagyon konkrét dátumoknak tűnnek. Főleg ahhoz képest, hogy én az Andor utcából sem kaptam akár csak fele ennyire magabiztos választ a sokak által ismételgetett kérdésre.
Volvo Alfa Localo 2015 április-ig vannak szerződtetve.
A Man buszok nem maradnak; viszont a 8500 Aabenraa buszok egy esetleges újabb tendernél újra indulhatnak. (ha a BKK nem követel meg 100%-ban alacsonypadlósságot)
Hát a MAN-ok még jó állapotban vannak, mint amikor kitalálta a BKV tavalyelőtt április elején hogy kukázzák a BPO-470,477,478 triót, aztán az állítólagos dátum másnapján meg kint volt mindhárom ugyanolyan állapotban, mint előtte, ugyanúgy D2156-os motorral. Na azok voltak roncs állapotúak (Annak ellenére hogy mindhármat kedveltem, mikor még megvoltak, azokra tényleg azt kell mondani, hogy akkor roncs állapotba voltak).
A VT-s kocsik leszolgálták az idejüket Pesten. Kár, hogy 0 modernizálást kaptak kivéve azt az 1-2-t, és részvétem a sofőröknek, akik a forgalmasabb járatokon / araszolós járatokon dolgoztak velük (2V, 114-esek, 83TP)..
Ha lennének olyan szinten, mint pl. a Miskolci társaik, akkor még a 415-ösök szintjét is megütnék esetleg..