Keresés

Részletes keresés

tevele Creative Commons License 2009.09.24 0 0 3359
sziasztok! én egy 20 éves egyetemi hallgató vagyok és szeretnék kérdezni valamit!
Néha szívdobogás érzetem van és nagyon zavar. napközben nincs, leginkább este mikor fekszem az ágyban, de úgyse minden pozícióban. Elég ideges természetű vagyok, és voltam orvosnál is a nyáron(háziorvos), és ő nyugtatót írt fel és ennyi. néha rosszul létek is jönnek rám, kicsi szédülés, és mikor ideges vagyok akkor néha zsibbad a bal kezem is, meg gyorsabban ver a szívem, de nem úgy hogy majd ki ugrik! ezek a rosszul létek is inkább csak este jönnek rám, mikor már nincs semmi dolgom és tényleg csak erre gondolok! nem akarom erre az idegeskedésre fogni, de lehet h köze lehet, nem tudom! de olyan mint ha valami pánikroham lenne, mert sokszor idegeskedek ezen, hogy miért érzem a szívdobogásomat! vizsgaidőszaknál eddig legtöbbször előjött, de nem mindig! néha már úgy érzem, hogy kezdek begolyózni és csak ezen jár az agyam, hogy mi lehet ez! mit tanácsoltok, menjek el megint a háziorvosomhoz? ja és néha mintha kicsit szúrna is, vagy valami furcsa érzés van a szívemnél! köszönöm a válaszokat!
Kaamilla Creative Commons License 2009.09.21 0 0 3358
Kedves B.Feri Laci bá és Mindenki!