Jóvanna, aszittem ez amolyan kivánságműsoros poén lesz majd, de akkor nem :o)
Jól tudom én azt a rádiót. Civil bizony. Szokott ott lenni néha marha jó müsor is. Bár amugy, ha nem baj csak
Andrisék müsorát hallgatom, megaztán a Civil rádió zenevilága sem igazán egyezik az enyémmel. :o)
Ne bántsd VP-t, előfordul, hogy előfordul.
Pl. sokat kell még ahhoz erölködnie, hogy összehozza a millió fölötti kárt amit nekem sikerült a Hungaroringen.
Ellátogathatunk hozzád esetleg csoportosan?
Persze, gyertek. Valszeg 412, de sose tudni.
Szépilona kocsiszín környékén van egy jó hely, ami a tali helyszíne lehetne, de erről Andris tudna bővebben beszélni.
Andris, tudsz erről bővebben beszélni?
Jóestét!
Nem tűntem el, csak nem is buszoztam lassan 3 hete, emiatt pedig frusztrált vagyok. Frusztráltan nem írok. :-))
A Szépilona mellet van egy kávézó/vendégő, ami elvileg az 58-as vilinek állít emléket. Az épület fala egy szakaszon úgy néz ki, mintha egy 1000-es kocsi orra lenne. SZtem ez nem túl jó hely topiktalira, mert inkább ilyen csajokat előtte odavivő, mint cimbiző a hely. Apingvinekleveszikabejáratnálakabátodat stílusú. SZtem ennél valami FFIasabb kéne nem?
Mikor is?
Vas. vezetek.
OFF
Egy hét kihagyás (de szigorú visszaolvasás) és 1-2 format C: után ismét visszatértem. Rögtön kérdezném is (azt hiszem Rallytól), hogy mit kell tennem annak érdekében, hogy az Outlook Express 6 ne írtsa ki a csatolt fájlokat a bejövő üzeneteimből.
ON
Ja, marhanagy. Mintazt kiderítettem, a honlap fórumában írt egy emberke, aki a busz utasa volt, hogy a Tachográf szerint 45-tel mentek. Hááát, lehetett volna nagyobb gondjuk is.
Úgy nézett ki, mintha. De most megnéztem még egy párszor. Hááát bizony az nem állt meg rögtön.
Azért nem volt rajtuk sisak, mert NEM VERSENY volt, csak bejárták a pályát. (Ahol viszont szintén kötelező a sisak) + nem volt bekötve egyik sem! :o(((
Nem, csak ez a cég büszkesége. A naptárakon meg minden céges kiadványon is ez a busz van, az irodákban mindenflé Setra fotók. Szörnyű... Jövőre remélhetően már az egyik - Ikarus - fotóm fog a borítón díszelegni :-)
Van helyi, amiben bennt vannak a helyközi járatok is indulási és érkezési időkkel, valamint van rendes megyei könyv, amiben vonalszám szerint vannak a járatok. Előbbi 200, utóbbi 600 HUF.
Köszönöm. Mindjárt megnézem, hogy ez mit is takar. Találtam egy nagyon jó lapot, ahol be vannak mutatva az altípusok. Valami kulonjárat.hu vagy mi :o))))
Ne viccelj, tudod hol van a Szépilona?
Oda kimenni, de főleg utána visszajönni, és a nempestieket eljuttatni buszhoz/vonathoz, az nem olyan egyszerű...szerintem. De majd eldöntik.
Egyébként VP azt javasolta, hogy a Szépilona kocsiszín környékén van egy jó hely, ami a tali helyszíne lehetne, de erről Andris tudna bővebben beszélni.
Ja kiskavics!
Megtennéd, hogy hozol nekem új menetrendet (mint tavaly:) ?
(helyit, de ha van ilyen kis füzetke, akkor helyközit is (bár asszem egy ideje már nem adják ki))
Hát igen.
Viszont kicsit suffni módón lett ezüstnyíl, mert az ezüst, a többi társán eltérő színű a sima buszok szürkéjétől. Nála viszont a szürkén nem változtattak, tehát a tetején a sarkokban ugyanúgy rohad, mint idáig :o(
Valaki mondja már meg nekem CCZ-178 pontos típusát. Ma láttam, és úgy néz ki mint egy 250-es, de érdekes ajtaja volt, valamint 260/280-as ablakai is furcsán mutattak.
Még mindíg 41VP-nek. Az események előtti ajándékodat pedig NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! Nagy élmény volt akkor is, ha csak 5 méret is volt a táv. :o)Kb. 5 éves korom óta vártam erre a pillanatra!
Ja, és szvsz a 15-öst hanyagold egy darabig... :o)
Akkor is soproni volt, mikor fotóztuk, azt valóban mondotta a sofőr, hogy "öreg" gép (a hátsó ablak még magaított volt). Egyébként egy fiatal sofőr volt rajta.
Nos azzal a busszal voltam osztálykirándulni, ahogy az a képtáramban látható is. Itt összeismerkedtem a sofőrrel, egész normális volt, bár nem egy buszrajongó (például én világosítottam fel a busza altípusáról és gyártási évéről).
Aztán nyáron, mikor ujfigurával mentem a Buszállomásra a délután érkező topictagokért, láttam, hogy ott áll bent a busz, ez a sofőr meg éppen sétál felé. Mivel a buszról debreceni képem még nem volt, gondoltam jó alkalom, hogy készítek egyet. Erre, mikor felemeltem a fényképezőgépet, ez a sofőr elkezdett ordibálni, mint aki meghülyült...
Egyébként azóta is fényképeztem már a buszt (bár különjárati, így ritkán látni a buszállomáson), csak akkor soha nem volt nálam fényképezőgép, amikor ezzel a sofőrrel volt.
Arra nem emlékszel, mosonmagyaróvári vagy soproni volt a kocsi? Mert én még akkor fotóztam, amikor a soproniaké volt. Lehet, hogy azóta kaptak egy kis kreptót (azokat hogy' szidta, öröm volt hallgatni :-)
Nem tudom, szvsz különösebben nem volt vékony, olyan átlagos volt, de nem hinném, hogy ugyanaz lett volna, mert ez szerintem azelőtt még soha nem látott buszfotóst... :-)
De Dtomesz is ott volt, talán Ő jobban emlékszik.
"Megy a busz a mittánba, de automatába még van mit csiszolni a hangon"
Nem inkább arra gondolsz, hogy a sebességváltásokat kéne átállítani, hogy minnél jobban kihúzza a fokozatokat? Mert ugyanazt a hangot használja automatán és manuálisan is. Ezt Te is tudod módosítani, Total Commanderben 1 perc:
1. vplfsbus.ar-ba simán belelépsz (enterrel ha totál commandered van).
2. vplfsbus.ar\tune\vehicle\"vplfsbus.vehcarsim"-ezt a szövegfájlt megnyitod
3. vplfsbus.vehcarsim fáljban megkeresed az Engine szakaszt
4. "OptRPM"-t átállítod 5000-ről, kb. 7000-re (8000 a max, amint látod)
5. Fájl mentés, és start engines :)
"Van utvonalad a mittán 2-be"
Naná :) De csak San Franciscoban, Londont annyira nem szeretem. Amúgy van SF-hoz egy kiegészítésem, ami a kikötö egyik üres részét buszállomásra cseréli, onnan indulnak a buszútvonalaim :)
Egy érdekes link, londoni buszok (pl: Citaro) és megállók:
http://bus-squ.net/file/AVW1/mm2.html
Nem, nem az volt. A 744-essel összefutottam Debrecenben is, a csávó mondta, hogy várjak egy kicsit, kiteszi a különjárat tábláját, fotózzam le úgy a buszt :-)
Én a SKodás topicból merészkedtem át. Lenne egy olyan probémám, hogy ma reggel 2 haverral azon vitatkoztunk, hogy hány tonna kb egy busz. Amin ültünk egy sima rövid busz volt Raba D10 motorral (remélem nem mondok hülyeséget).
Tudtok nekem segíteni?
Üdv mindenkinek. :o)
Nemsemmi amit termeltetek, igyexem válaszolni, javasolni, tennivenni, miazmás. (Csak ne lenne olyan gázolajszagom).
Az elejéről, számsorrendben felfelé.
Azért nem használom a "válasz erre" linket, mert akkor telelenne a topic az "Iveco Common-Rail turbodiesel" -es nickkel, jó hosszan. :o)
rally (12105)
"Tehát, Kinek, mi jut az eszébe erről a képről, előszőr?
NEM A CSATORNAFEDÉLEN ÁL!"
Tector: Beindította a hátsó olajkályhát.
kis.kavics (12131)
"Nekem mindegy, bár a Westend közelebb van, ill. Tector is azt mondta, hogy az mindenkinek jobb. Egyet kérek, nemdohányzó legyen (bocs Tector), nem bírom a tömény füstöt."
Tector: Nabumm. Majd ha rámjön, kimegyek. Meg szokott esni hogy nemdohányzó a hely ahova talira megyek.
A szeszesitalok mennyisége és minősége sem érdekes, csak jó legyen és sok. :o)
rally (12136)
"Tector, gyújts rá előtte :o) Meg utána :o)"
Tector:
Meg közben is, lásd mint fent, kis. kavicsnak adott válaszom. :o)
tupolev (12138)
"Viagra vízesés?"
Tector:
A legjobb. Legkonkrétabb. Nem kell cizellálni.
kis.kavics (12236)
"Tector hová tűnt? Megint hosszúra nyúlt a munkaideje? :-)"
Tector:
Jahh, a Bazilikánál aggregáltam az áramot, karácsonyi oratórium felvétel rulez.
Íratam az offtopicban azt a hételeji túlcsúszásomat melóügyben, nos, hétfőn megen az várható. (15 -e). Ugyanazzal a csapattal.
Nem akart elütni, úgyhogy nem hiszem :-) Csak látta a fickó, hogy fotózni készülök, így ő elkezdett villogtatni meg integetni őrült módjára. Mint a Hajdú Volános C56-os sofőrje Békéscsabán :-)
csókolom köszönöm hogy kaptam választ a kérdésekre szeretnék valamit kérdezni hogy a kigyulat139-es autobusznak miért marat meg a külső része és mert hogy már a fényképen is lehetet már látni hogy a belső részébei ből alig marat valami.pemete
id.Fábcsi
Rally!
Én mennék a talira, de sajna akkor éppen dógozom. Az asszony és a gyerekek az Operett Színházban ücsörögnek, utána talán... Húzza a száját, de puhítom.
Ez egy jó kérdés. Nem tudok mit mondani. Valaki kitalálta, aztán felvettem ezt a nevet. A poén csak annyi, hogy rajtatok kívül szinte senki sem ismer így :-)
Viszont megyek én is, most.
(Maradék szabadidőmben könyvet olvasok, és ma még nem tettem meg ezt. Ki lehet találni, ha nagyon unatkozunk, hogy melyiket. Ikarushoz nem sok köze van. :o))))
Megy a busz a mittánba, de automatába még van mit csiszolni a hangon. Ha visszatiltok 1-esbe, vagy 2-esbe, és huzatom, akkor jó, már majdnemhogy 412-es hangja van. :o)
Nekem tetszik. Jobb, mint a másik busz.
Van utvonalad a mittán 2-be. Én már 5-öt létesítettem! :o))))
abba a topicba irtam csak direkt offot, amit te "neveztél ki" offnak (valami agriás)
(szegény agria volánról már mindig ez a "bizonyos" fog eszembe jutni.....meg hogy átvertél te szemét! :)
De jól elvagytok. Én meg röhögök a háttérben. :o))
Nolan, én is csalódtam benned...
:o)))
Ez az Újfigura. Emlékeztek a multkor, mikor hoppon maradt a buszos topicban? Hogy elcsodálkoztunk rajta... Ez egy ilyen ember vóna? (10112. hsz, asszem)
már kezdtem azt hinni, (mire megtaláltam egyáltalán ezt a kurva offtopicot), hogy te is bemártottál engem már régen, csak itt szórakozol velem azóta, ahhoz képest, hogy már találoztunk is.
eeeeejjjjjjjj..............
nincs kedvem moszkvicsszszslsuszssklulcs sorsára jutni...:)
Namost én is megnéztem, mégis mit írtam erről az aran y emberről. De nincs 111-es hsz, reagálás a részemről meg pláne. Nem is emlékszem, miért mit írtam?
Ja.
A múltkor már beszéltük az OfF-topikban, hogy valszeg te vagy az. Olvasd csak el, ott van a 108. hozzászólástól a 119-ig. Keresd csak vissza! Hát, lehangoló, csalódtam benned!
Legnagyobb Airbus: A340-600 (75,30m hossz, 380 fő férőhely)
A 380-as család még nem készült el (73m, 656-840 fő !!!!)
Boeing 777-300 (73,9m, 368-450 fő)
Boeing 747-400 (
Ilyushin IL-96 (55,35m, 235-300 fő)
Volt egy másik nicken 5900 hozzászólásom 2000. júniusától 2001 elejéig, aztán NOLAN néven azóta ennyi.
ezen kívül volt még az öreganyád-dal egy néhány, az utolsó délpestivel is kb. 100
Még a Busztípusok előtt belefogtam egy Airbus meg Boeing típus gyűjteménybe, de aztán nem lett az egészből semmi.
Nem sok értelmét láttam annak, hogy a két cég honlapjáról leszedett infót felrakjam mégegyszer, ott mindenki el tudja érni. Más forrásom meg nem volt.
Én lehet, hogy dolgozom azanap, úgyhogy akkor mindenki előtt leszek ott, mert ott dolgozom, az előbb említett téren. (De ezt is már unásig elmondtam :o)
Jó, de a metrónak két kijárata van :-)
Az Újpest felé eső mozgólépcsővel ha felmész, mész egy kicsit egyenesen, kijutsz az aluljáróba és egy jobb fordulatot véve már meg is látod a Westend bejáratát.
Egyébként az az aluljáró elég egy undorító hely :-)
Hááát, sohasem lehet tudni. Valószínűleg nem. Nincs pénz még használt buszra sem. Pedig elég sokat dobtak a buszparkon, mert amikor még idekerültek nagyon jó állapotban voltak.
Igen, onnét. Szerintem csörögj rám, amikor elindulsz Kőbányáról (? jól emlékszem?), akkor én is elindulok a Lehel tér felé, aztán megvárlak. Szállj mondjuk a harmadik kocsiba.
A Niagara az épület elején van, találkozzunk mondjuk az aluljárószinten, ahol az aluljáróból bemegyünk az épületbe, a vízesés aljánál.
Az egy elég konkrét hely.
Oks! Akkor (főleg Kavicsra tekintettel, aki odafagy a fenyőfáihoz egész nap ) a kinti tevékenységek elhalasztva a nyári Nagykanizsai, vagy vmelyik (mondjuk a Délpesti) BKV-s garázsbeli topictalira :o). Nem is tudom mér hoztam fel, nekem se lenne kedvem kint lenni.
én a magam részéről akkor nem szeretnék se buszozni, se fotózni, se semmit, amit kint kell csinálni.
szerintem aki akar, az oldja meg korábban, és 18.00-ra jöjjön a fedett helyre.
Nolan, Tupolev. Nekem mindegy, bár a Westend közelebb van, ill. Tector is azt mondta, hogy az mindenkinek jobb. Egyet kérek, nemdohányzó legyen (bocs Tector), nem bírom a tömény füstöt.
Na akkor most feldobok egy vázlatot, aztán meglássuk, ki, hogy, s mint...
Tehát
17:45-18:00 : Találkozás a ........ Hol találkozzunk???
18:00-tól, amig bírjuk szusszal addig beülün egy vendéglátóegységbe, amit vagy itt, vagy ott a helyszínen eldöntünk.
Esetleg egy margitszigeti kanyar, a Vidékiek kedvéért. :o)
Esetleg egy kis esti fotózás, fényképnézegetés...
Aki tudna konkrétabbat jelezze:
Az időpont már úgy nagyábból biztos. December 21. 17:45-18:00.
Eredeti gyári NEOPLAN autóbusz, a NEO-MOTORS-HUNGARIA KFT. forgalmazásában.
Hajtáslánc: MERCEDES motor, ZF automata váltó, ZF első, ZF hátsó híd
Férőhely: 140 fő
Referenciával rendelkezünk.
Kifejezetten a repülőterek utaskiszolgálására alkalmas különleges jármű.
A repülőgép és a terminál közötti utasszállítási feladatok ellátására szolgál.
Magyarországon a Ferihegyi repülőtéren üzemelő hasonló autóbuszok vevőszolgálatát, alkatrészellátását a NEO-MOTORS-HUNGARIA KFT biztosítja. "
Először én is azt hittem, hogy csat.fed. De, mikor elindult a busz, ment vele a füst is.
Úgy ömlött ki ott a később átláthatatlan feketére változó füst, hogy nem láttam a busz rendszámát...
Egy pár centi, és egy kövérebb gáz után, már elölről is dőlt a fekete füst. Aszittem lesz egy "forró" képem egy lángoló 280-asről. Komolyan, elkezdtem gondolkodni azon, hogy hívjam e a 105-öt...
Az egész Örs vezér tér a busz néze, és szörnyülködött. Az egyik 76GY-s vezér még dudált is neki ezerrel, de a Volános vezért nem nagyon izgatta, hogy úgy füstöl mögötte a bódé, mintha kigyuladdt volna.
Elmondásom alapján honnan, miből jöhetett a füst??? Égett müanyag szag is volt utána egy jó ideig!
Nekem több dolog:
1. csatornafedél => Jáksó
2. Örs => Kész Átverés
3. Füstöl => zöldkártya
4. Árkád => jövő héten meg kell venni a karácsonyi ajándékokat.
Hát nekem nagyon bejön ez a virágos jószág, itt ül mellettem az egész pereputty és örvendeznek vala. Mivel ennyire szereti a család, ide felraktam még 3 képet. Egyébként én nem voltam elragadtatva a busztól, bár nem a külseje miatt.
Más kérdés, hogy mielőtt letöltődött volna a buszos fotó, megjelent valami ajánló egy pucér tyúkkal. A kép.tár reklámjait sajnos nem én befolyásolom... :-(
Hát nekem nagyon bejön ez a virágos jószág, itt ül mellettem az egész pereputty és örvendeznek vala. (Panni lányom is. 3.)
Más kérdés, hogy mielőtt letöltődött volna a buszos fotó, megjelent valami ajánló egy pucér tyúkkal. Pemete csak lesett, aztán magyarázkodtam az asszonynak én csak a buszt akartam megkukkolni.
szégyenlős vagyok :)
amúgy is föl kéne tenni a netre, az meg nagy meló.
meg fogom majd csinálni A3-as (vagy nagyobb) méretben a rajzot, és elviszem a talira.
2005-ben.
:)
Jelentem, igen hosszú vivódás után összeállítottam a bili gyorsvasúti hálózatomat:)
állandóan újrakezdtem az egészet, ezért baromi sokáig tartott.
(ilyen meg olyan metró+"egyéb" gyorsvasút+főbb villanyosok)
Netezés közben általában a hátam mögött be van kapcsolva a TV, mikor odanéztem, éppen az egyik Ik 280-at mutatatták. Nem a műsor miatt kapcsoltam oda, legutoljára úgy két hónapja láttam valamelyik adását.
Mi a gond ezzel?
Majdnem ilyen hangja volt előtte is. (Ha nagyon visszakeresel, még meg is találod mikor én jeleztem, hogy ez a busz feltűnően hangos.)
OFF:
Sorry van, de ezt jól elbaltáztam. Elfeledtem, hogy munkanap van ma, és faternek vissza kellett vinnie a gépet délután (szerencse a szerencsétlenségben, hogy délutános volt ). Mivel ez az egyik "munkaeszköze". De előtte 13:00-ig reggeltől fotóztam. Ráadásul felétek is jártam, mindjárt mutatok előzetest.
Mindig ugyanúgy állnak, de talán nagy néha használják őket. De nem utasok szállítására, mert arra ott vannak a Neoplanok. Inkább üzemi célra, munkásszállításra, gondolom.
Ma jöttem haza a 12:05-ös 44(A)gyg-vel. Emberek az Örsön pánikolnak, hogy ez most meddig megy. Megy-e a Veres Péter úton? (csak nagy betűkkel van kiírva a végállomás...)
Egyik okos megkérdezi: ugye nem hátul megy?
Dtomesz: Ezt az albumot ezzel az egy képpel veheted annak jelének, hogy a téli szünetben rászánom magam, és felteszem a jobb képeket azok közül, amiket Győrben és Mosonmagyaróváron készítettem. Az ottani kalauzolásért pedig mégegyszer köszi!
Nézd, én valóban szeretem a veterán buszokat és komolyan mondom, soha nem kapacitáltam a gyereket errefelé. Ez nem is érdekli.(Honnan is tudná - tán Te sem tudod - milyen érzés volt annak idején a 62o-as vezetőfülkéje mögötti hosszú padsoron térdelve, gúvadó szemmel lesni a sofőrt.)
Pár éve - őszintén - szólva megmosolyogtam az efféle "szelid őrülteket", akik azon köszörülik magukat, hogy "hú, tegnap láttam azt meg azt a 26o-ast és van egy horpadás az oldalán, meg hű, meg ha... Aranyosak - gondoltam - a légynek sem ártanak. Erre az én drágalátos fiam néhány napja arról tartott kiselőadást, hogy valamelyik fekete 41-esnek,- amelyekben amúgy narancssárgák a kapaszkodók - van egy citromsárga fogantyú. Erre mit lépjek?
Jó jel viszont, hogy elakarja csipni a vandálokat, mert kárt tesznek a drágalátos buszokban.
Nos én is ilyen rossz gyerek voltam, anyámmal kerülőúton kellett hazajönni az oviból lehel tér nyugati útvonalat leggyakrabban 15-ös busz Boráros térig onnan vissza 2A villamosJásszaiig, és 12-es busz Nyugatiig. Vagy 75-ös troli a Köbányi útig onnan 28-as majd 6-os villamos. :)
Anyám meg megszokta hogy el kell velem menni buszozni :) Még ovónőmtől is kaptam jutalomutat Szülinapomon, kimehettem vele gyazdagrétre az új takarókért oviidőben. Akkor még nem ilyen zöldorrú csuklósok mentek hanem 260.00-k 3 ráncajtós szólóbuszok. És régi szürke szinü fülkével rendelkeztek, prága váltó. Nagyon jól füstölt és eszméletlen hangja volt. De ugyanilyen buszokkal mentem hétről hétre a budaörsi telekre is ....
Akkor a 3-as villamos pótló.Ott is 80%-ba ráncajtós buszokkal mentem.... :) Meg még tudnék sokmindent mesélni ....
Szülinapi ajándékként meg azt kérte-kapta, hogy hajnalban felszáltam vele egy buszra és egész nap "békávéztunk" a városban. Gondolhatod, alaposan tele lett a mindenem, mire becserkésztünk egy ráncajtóst. Megvártuk a fájrontot, majd a sofőrrel belógtunk a troligarázsba. (Nem is tudtam, hogy ott is állnak kékek)
Ezt kellett megérnem! Vén fejjel a kölykömnek hajkurászom a buszokat.
Hajjajj! Szóval még sok mindent nem tudtok Róla. Rendszeresen fotózza a környékbeli buszokat, most éppen egy "új" Tesco-buszt akar becserkészni, ami csuklós. Az ágya fölött van egy hatalmas montázs, vagy húsz autóbuszos képből megcsinálva. Aztán. Papirból hajtogat Ikarus-modellt, újságokból vágja ki a BKV-hireket és mondom, egy áramtalanitó kulccsal alszik... Agyrém.
Én már tehetetlen vagyok, eleinte azt hittük egy-két év és kiheveri, de múltkor egy olyan cikket lobogtatott nagy lelkesen, amelyből megtudhattuk, hogy a BKV fő és melékállású sofőröket keres.
csókolom köszönöm a képeket és szeretnék kérdezni valamit hogy a mostani bkv ikarus autobuszokat miért akarják azt hogy volvobuszok legyenek itt és még azértmarad még néhány bkv ikarusautobusz? pemete
Bocs, csak néztem amikor elolvastam a kérdést. Valahol jogos nem?
Amúgy Pemetét nagyon érdekli a találkozó és azt kérdezi, hogy hoztok e fotókat? Ő biztos, hogy vinne, persze, ha valóban nem zavar Titeket egy ilyen apró tökmag. Az öreg Fábcsi abban az időpontban biztos, hogy nem lehet ott, de a felesége igen.
De tényleg csak akkor, ha nem zavarunk
Üdv:id. Fábcsi
Egy soőpr kivételével, egy sem tud fotózásra alkalmas pózban beállni a 13-as járatban (a GDK-567 egyik vezére áll be csak egy fajtán, normálisan.
De most mit csináljak, számítok egy tartalék csuklósra, ahogy az egyik haverom mondta aki összekötetésben van a Volánnal, oszt jön a DZA-825. És még egy 5-ös busz is takarta, azt hittem, a hasonló képpen kinéző, CTG-972. És akkor bepánikoltam, kapkdom a gépem után, már alig várom, hogy elmenjenek az autasok, osztan lekapom. Megnézem a képet jaj a kuka. Aztán átballagtam és lefotóztam a másik oldalát is.
Majd beteszem holnap, ha valakit éredekel.
Csak holnap ezt fogom kersgetni, menni akarok vele egy kanyart még1X.
Az éjszaka folyamán a rendőrség őrizetbe vette a fiatalkorú F.V. budapesti lakost, aki a szalagavatója után, erősen ittas állapotában belopózott egy autóbuszközlekedési telephelyre, és ott 11 darab autóbuszban mindösszesen 3.340.000 forint kárt okozott. A tettes, elmondása szerint, semmire sem emlékszik, csak a megrongált autóbuszok iránti mély gyűlölet éltette tettének elkövetésében"
A helyet nem tudom, valami vendéglátóipari egységben, ahol - Tector szavaival élve - formaruába öltöztetett dekoratív és fiatal nénik barterszerződés keretében (papír ill. fémdarabokért cserébe) sört hoznak.
Az időpont december 21, 18h.