I40 1.7 diesel 2013.A váltó egy ideje nehezebben megy ,mondjuk idaig is teljesen be kellett nyomni a kuplung pedált hogy simán menjen. Fekfolyadek +kuplung munkahengert cseréltünk de nem oldódott meg a probléma. Van valakinek esetleg valami tapasztalata evvel kapcsolatban. Köszönöm szépen a segítséget.
2011-es Hyundai i20-hoz való GYÁRI tetőcsomagtartó eredeti csomagolásában, a hozzá adott szerszámmal (imbuszkulcs) és mindkét gyári "kulccsal" eladó. Irányára 25000Ft. Ugyanitt sosem használt HAKR 300L zárható tetőbox. Irányára szintén 25000Ft. A kettő együtt 45000Ft.
Igény szerint további képeket tudok küldeni. Személyesen Gödön lehet átvenni, esetleg Budapestre be tudom vinni külön megegyezés szerint.
Érdeklődni a publikus e-mail címemen lehet vagy telefonon: 30/747-ötven-harminckettő.
Biztosan függ a vezetéstechnikától, de ez szerintem abnormális (hacsak nem egy Fittipaldi az asszony...).
Nekem 2011-es i20-asom volt (1.2 benzin) amivel tankolástól-tankolásig 5.9-6.3 között volt mindig (igaz, én az agglomerációból jártam be, de Szentendrei út-Bécsi út stb. dugóban.).
Nekem Budapesten az M3 környékén negatív tapasztalatom volt, így inkább elhordtam Vácra.
2 hete vettük át az új Tucsonunkat. (1,6T-GDI HP MHEV DCT 4WD) Azóta sajnos a rádió nem szól ha egy kátyúba belemegyünk, illetve a Bluetooth is megszakad kisebb rövid idő után magától. A rádiónál kátyú nélkül is tapasztalható, hogy mintha a frekvenciákat keresné, de azután már nem lehet életet csiholni belé. Majd egyszer csak többszöri ki-be kapcsolás után újra szól/működik.
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2014-es i40-es autóm és a kormánymű kopog ,menet közben nem észrevehető maximum macska köves úton kotyog, mozog . Álló helyzetben forgatásnál is kotyog. Valaki tapasztalt hasonlót, esetleg tudjatok -e mi lehet a hiba, mielőtt szervizbe vinnem legyen valami fogalmam.
Feleségemnek van egy 2012-es i10 kisautója (1086 köbcenti, négy henger, 69 LE, benzines).
Egyetlen gond van vele: 9,5-10 litert fogyaszt Budapesten. Egyébként rendszeresen szervizelt, ápolt autó, tavaly nyáron vettük. Felvetettem a problémát szervizben, azt mondták, semmi baja, vezetési technikától függ, és mások is mondják, hogy a Hyundai szomjas típus.
Most leszólítottam az utcán egy hölgyet, ugyanilyen van neki is, az övé állítólag 5-öt fogyaszt, szerinte valami beállítás nem stimmelhet. Az én 2019-es Suzuki Ignisem is 6 alatt eszik.
Három kérdésem lenne:
1. Normális ez a fogyasztás, el kell fogadni?
2. Ha ez nem jó így, mi okozhatja? (Egyébként egyenetlen az alapjárat, álló autóban érezni.)
3. Javasolnátok nem lehúzós, odafigyelős Hyundai szervizt Budapesten, ahol értenek ehhez a kocsihoz?
Nem rég vettem egy Hyundai tucson 2000crd 2006évjáratú autót lecseréltem rajta a motor olajat, az elöírás 5.9+0,5l nálam ennyinél még a nivot se érte el. Valami gond van vagy nem jó a gyári adat mennyi kell bele?
Sziasztok! Egy 2007-es Tucson tulaja lettem... A Hyundaiokhoz mely utángyártott alkatrészek érnek fel a gyári alkatrészek minőségével? Első sorban futómű alkatrészek érdekelnek (szilentek, stabilizátor gumik) Eddig Opelhez Lemfördereket vettem, amivel meg voltam elégedve, de a Tucsonhoz nem nagyon találok Lemförder alkatrészeket.
Van egy 2005-ös Tucsonom dizel automata váltós. Van egy olyan jelenség hogy gyorsitáskor beremeg az autó, illetve menet közben is amikor elkezdek gyorsítani egy bizonyos ideig remeg. kérem irjon akinek van ilyen jelensége és tudja is hogy mi lehet a baj mert a szerelők csak találgatnak. előre is köszönöm a válszokat.
Bátor leszek és bevallom, hogy nem nyálaztam át a topikot. 🙄😅
Tapasztalatokra lennék kíváncsi:
-i30 kombi
-benzines
-1,5 tgdi
-2020 facelift-es, új modell
Erősen részrehajló lennék az autó felé. Akinek van, mit tapasztalt vele? Szerviz, fogyasztás (elég vegyes, hol hosszabb hol rövidebb táv, munkába járás stb.), fenntartási költség? Tudom, hogy mivel új motor, lehet vannak még gyerekbetegségei (vagy nem).
1,9 pd dízelt váltana, kb ugyan annyi éves futással vagy egy picivel kevesebbel (kb 9-15e km vagy több). Vezetni volt szerencsém egy ilyet. Tetszett nagyon, igaz az jóval felszereltebb volt, mint amit én szeretnék. Tapasztalatszerzésnek jó volt.
A családba kerül egy 2016 harmadik havi Hyundai Tucson 1.6 GDI Premium autó. Ez egy ~90 ezret futott példány és nem nagyon ismerem a típust. Ezért szeretnék tőletek annyiban segítséget kérni, hogy mit lehet és érdemes tudni erről a típusról, motorról stb. Gondolok itt olyasmire, hogy szervizperiódusok, vezérléscsere stb, van-e ismert típushibája? Van-e valami amire érdemes készülni? ...esetleg bármilyen egyéb praktikus jó tanács?
Sziasztok! Kérdéssel fordulok hozzátok hátha találkozott már valaki hasonlóval. Tavaly vettünk egy 2005 hyundai tucson 2.0 crdi motorral egészen kb oktoberig semmi probléma nem is volt vele motorikusan viszont el kezdett olyat játszani, hogy nem indul tekerni teker viszont nem indul. Először ki lett cserélve az izzítógyertya és utánna a relé is viszont most is megjátsza random h nem indul és csak hideg indítoval lehet beinditani de utánna meg megy rendesen semmi baja aztán eltelik pár hét és ilyen 0 fok környékén nem indul be. Szerelő karácsony elött nézte viszont nem volt benne semmi hibajel ami erre utalna (akku feszültség alacson és szervó hiba de a szervót elötte cseréltük 1.5 hónapja aku meg a kereskedésnél jöhetett be)
Üdv ! Az akkor nagyon gyorsnak számít ,szerintem az egyik porlasztó húggyozik (sok megy onnan a hengerbe)! Tudom rtad hogy nézték ,de Én arra gondolnék ,annyit 200 km alatt nem regenerál ,és ott csak kis spiccek mennek bele !:-)
Igen tudom mikor regenerál, ilyenkor 7,5-8 liter az átlag fogyasztás 6-6,5 liter. Olajcsere után nívó maximumra töltve, 200 km és már 6-8mm-rel magasabb az olajszint.
Nekem az az infóm ,hogy a hamut ami van a Rszűrőben nem lehet,nem érdemes tovább égetni,de lehet még is jó az a technológia ! Azt tudod érzékelni mikor regenerál ? Fogyasztásod mennyi ? Mennyi idő álatt emelkedik meg a szint?Én ott keresném a hibát,hogy a regeneráláskor hozzáadagolt gázolaj nem tud felhasználódni és azt landol a motorolaajban !:-)
Szia ! Igen a koromtároló a részecskeszűrő nálam . Turbo Tec Kft égette ki a részecskeszűrőt van jegyzőkönyv is előtte telítettség mennyiség és utána is hogy üres , Kecel Benedeczki műhely mérte be. Na most merre tovább , még arra is gondoltam a nagynyomású szivattyú tömítetlen mert a láncos vezérlésbe van, aminek a hajtás oldala ugye olajtérben is található. Tudja az alapjárati 300 mBa és a 1800 mBa is megy neki .
Üdv ! A koromtároló az a részecskeszrő nálad? Azt mindenképp kiszerelve kimosva tudják csak megfelelőre tisztítani ! Ha a porlesztók tuti jók és a részecskeszűrő is tiszta ,akkor nagyon kevesett kéne regeneráljon ! Nálem teljesen megszünt mióta ki lett takarítva a R.szűrő és csak prémium üzemanyaggal használom + gyakorlatilag a városban 3. fokozatba közlekedek ,hogy legalább 2000 fordulaton járjon a motor és tudja valahogy a felesleget elpárologtatni !:-) Szoftveresen is rá kéne nézni ,hogy nincs-e valami miatt állandó regenerálában ,mert akkor nem tudja a szintet tartani ,nehéz ügy mire a végére ér az ember!:-)
Szia ! Nekem is egy 1.7Crdi 2016-ös I40-em van . Ugyan ez a problémám mint neked , nagyon gyorsan emelkedik a motorolajszint.
Befecskendezők bemérve, koromtároló és szívócsonk kiégetve illetve takarítva. Új lambda szonda és hőmérséklet érzékelő . Ez mind következménye volt hogy a motorolajba üzemanyag jut. most már hogy ennyi minden ki van cserélve már csak az eredeti hiba okát kellene megtalálni. Sajnos Baranyában a márkaszerízben nem találták meg . Esetleg a te autódnál van valami megoldás. Előre is köszi.
Sziasztok! Tudna nekem abban segíteni valaki hogy most vásároltam egy Hyundai i40 et 2014 es és elkezdett recsegni a szélvédő mindenhol. Valami javítási lehetőség vagy szerelő aki látott már ilyet Köszönöm szépen boldog új évet mindenkinek.