Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mafia05 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 11678

Azért mondom hogy elég ha le rücsized.

Előzmény: ksyy (11677)
ksyy Creative Commons License 2013.11.17 0 0 11677

Belül a kárpit alá a padlólemezre annyira nem akarok fényezést csak nem akarom,hogy tovább rozsdáljon. A szín teljesen mindegy.

Előzmény: Liviati (11675)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 11676

Énis csak  olyan helyen használom a cinkkromátost ahol nem kell fényezni pl: padlólemez,doblemez stb...

Előzmény: Liviati (11675)
Liviati Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11675

Ha fényezett felület alá teszed oda azért létezik speciális autókhoz való alapozó is, de ezt majd az itt levő szakik megmondják, én csak hobbista vagyok.

Előzmény: ksyy (11674)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11674

Úgy látom a cinkkromátos bevált dolog,végre ami jó is.

Előzmény: Liviati (11673)
Liviati Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11673

Cinkromátossal szoktam, ami igaziból nem járművekhez való de nekem bevált és arra fújom az alvázvédőt vagy teherautó alváznál a színt.

Előzmény: ksyy (11671)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11672

Pont ezért kérdeztem mert mint látom sokféleképpen használják. Valahogy nincs egy pontos használat.

Előzmény: Surci126 (11670)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11671

És utána közvetlen alapozod,vagy mást is csinálsz még?

Előzmény: Liviati (11669)
Surci126 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11670

A drótkefe az kevés lesz. A rozsdamarót pont olyan nehéz eltávolítani a felületről mint magát a rozsdát, sajnos muszály alaposan mert nem tapad rá semmi.

Előzmény: ksyy (11668)
Liviati Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11669

Én még Koranttal is át szoktam kenni, ahol nem jött ki tökéletesen a rozsda.

Előzmény: ksyy (11668)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11668

Értem,köszi az infót. RO-55 miután "kifehéredet" le kell drótkefézni és zsírtalanítani vagy nem? Mondanak ezt is azt is ismerősök.

Előzmény: Mafia05 (11667)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11667

En ecsettel szoktam. Nem tudom én még nem figyeltem meg, de ha úgyis fújsz rá rücsit nem lesz vele baj. Mondjuk én  a győrlakk cinkkromátos alapozóját szoktam használni azzal nincs gond.

Előzmény: ksyy (11666)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11666

Alapozót fújod vagy ecseteled? Én azt vetttem észre,hogy amit ecsetelek akár több rétegben is az idővel rozsdál. Pl, natur korróziógátló Trinát alapozó kültéren,ami ecsettel van az rozsdál ami fújva az tökéletes.

Előzmény: Mafia05 (11665)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11665

Én cinkkromátos alapozóval szoktam, a varratoknál kitömítem és rücsi.

Előzmény: ksyy (11664)
ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11664

Bocs,hogy nem irtam,személyautó beltér,padlólemez konkrétan. Kasztnizás miatt már nincs benne a kátrányos gyári szigetelő.

ksyy Creative Commons License 2013.11.16 0 0 11663

Hali. Kasztninál felületi rozsdánál ha letakaritom és lekenem pl RO55-el utána kifehéredik azt szintén ledrótkefézem,zsirtalaniton. Ezek után milyen alapozó menjen rá ami biztos,hogy jó és nem rozsdál ki? Köszönöm a segítséget.

Jason88 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11662

Érdekes hogy nekem és egy barátomnak is hármas golf-ja van , mindkettő motorháztetején pont ugyanott és ugyanúgy jön le a lakk. Pedig az 92 és 95 gyártásuak.

RM 66 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11661

A kora miatt előfordulhat.VW-t még nem, de Suzukit rengeteget javitottunk ijen jellegü hibával,gyári fényezést, jóval fiatalabbat mint a Te autód.

   Az elmult években nagyon erős lett az uv sugárzás ami az időssebb fényezésnek nem tesz jót.

Előzmény: Otto1989 (11659)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11660

Lehet hogy volt festve de én csináltam már olyan passatot ami gyári volt és pattogott le a lakk róla.

Előzmény: Otto1989 (11659)
Otto1989 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11659

Sziasztok.

Egy kérdésem lenne. Vw polo 1999-es fehér színű. Azt tudtam, hogy a hátsó lökhárító illetve egyik oldalon a hásó keréknél az idom fényezve volt. Amikor megvettem volt 2 szerelőnél is, ők is ezt állapították meg, hogy ez a 2 elem volt fényezve, és törve nem volt.

Hátul mindkét keréknél belül az ív rozsdásodik, plusz a motorháztető ablaktörlő felöli részél a lakk kb fél tenyérnyi részen elkezdett felválni (először felpúposodik, majd kiszakad/megtörik és leesik) . Az nagyon gáz, hogy a motorháztetőről jön le a lakk, szerintem lassan lefog jönni az egészről (de még csak 1 helyen van). És mintha az autó tetején is kezdene néhol felpúposodni a lakk. Ez normális egy ilyen idős autótól, ami nem állt garázsban? Vagy az egész aztó festve volt és azért? Látszik a színén hogy kint állt, és nálam is már 2 éve kint van télen, nyáron.

Előre is köszönöm a választ.

RM 66 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 11658

Szia.

Ha évekeig szeretnéd,hogy jó legyen akkor csak a homoksz.,wash primer,alapozó,szin,illetve 2k lakk.A csisz. drótkorong és hasonló dolgok nem tartósak mert nem férsz hozzá a rozsdához rendesen.

   Régebben én is próbálkoztam,de nem volt tartós.

Előzmény: szkorhetz (11656)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.13 0 0 11657

Nemhiszem hogy csiszolással ki tudod szedni a rozsdát belőle de ha igen akkor fel kell mattítani az egész festendő részt és le lehet alapozni nem kell fémig visszacsiszolnod. De szerintem le kell majd drótkorongoznod a rozsdát.

Előzmény: szkorhetz (11656)
szkorhetz Creative Commons License 2013.11.13 0 0 11656

Ha letisztítom a felületet, megcsiszolom, akkor mehet rá az alapozó egyből vagy a festéket teljesen vissza kell csiszolni a fémig?

Köszi!

Előzmény: Mafia05 (11654)
jozyt Creative Commons License 2013.11.13 0 0 11655

Helló mindenki

Olyan ügyben kérnék véleményt, hogy felni festés, festék fényesség. Ki próbáltam a Győrlakk T250 hőálló ezüstüt spray változatban, nagyon szép alu fénye van, kissé már túl fényes is vas felnire. Ezen felbuzdulva vettem belőlle dobozos változatot, viszont az fújva eléggé alul marad a spray változathoz képest, teljesen matt és szürke lett a felület. Elvegyítettem a dobozos T250-et némi színtelen lakkal, úgy fújtam fel, aztán kapott 2 réteg színtelen lakkot, így már kezd normál felni színe lenni, de nem az igazi. A spray változat fényességét, aluszínét hogyan érték el vajon? Ha több lakkot kevernék a T250-hez elég lenne lakkozatlan felület nélkül festeni? Ha igen, kb milyen arányban? Vagy a fedő lakkrétegbe keverni némi hőállóezüstöt inkább?

Köszönöm előre is.

Mafia05 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11654

Nem tudom mennyire vagy benne a témában meg hogy milyen szerszámaid vannak meg hozzá. De jobban jársz egy szakemberrel ha nem vagy biztos a dologban. Festék boltban megkapsz mindent hozzá ami kell persze olyan festékboltban ahol autóra is kevernek festéket és autófényezési anyagokat árulnak.

Előzmény: szkorhetz (11653)
szkorhetz Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11653

Akkor mit ajánlasz?

Lehetőleg házilag legyen megolható, vagy jobban járok, ha szakemberhez viszem?

 

Előzmény: Mafia05 (11652)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11652

Inkább a spray-s dolgokat hanyagold ha tartósat szeretnél.

Előzmény: szkorhetz (11650)
Liviati Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11651

Homokszórás és porfestés + lakk.

Előzmény: szkorhetz (11645)
szkorhetz Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11650

Köszönöm!
Felni-spray jó vagy valami más/jobb minőségű festék kéne?

 

Előzmény: Mafia05 (11649)
Mafia05 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 11649

Töltő alapozót, lehetőleg  olyat ami korroziógátló alapozó is egyben ha nem olyan akkor fújni kell az alapozó alá wash primert.

Előzmény: szkorhetz (11647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!