a 4 pólusút, valamiért nagyon köpködte a szerelő, aki nekem cserélte (én vittem a gyertyát)
aztán csere után csak nem akart menni az autó, nem gyorsult, még valami hibát is dobott.
Sakkozott a faszi mindenfélére, megnézett csomó dolgot, aztán más gyanúsítható dolog nem maradt, kiszedte a frissen berakott gyertyákat ("énmegmondtamhogyszarez")
kiderült, hogy az egyik gyertyán sikerült összenyomnia a 4 pólusból 1et, az fixen hozzáért a középső elektródhoz.
nekem klíma nyomáskapcsoló miatt csiálta a nem felpörést :)
bár segítséget itt kaptam, de az is úgy sikerült, hogy előtte volt egy diag, beírtam ide hogy milyen hibák vannak (13ibakód) és erre egy itteni tag rávágta, hogy klímaszelep!
az ablakra locsolás előtt, nem használtam az indítástól az ablaktörlőt, pont azért mert vastagon poros volt mire annyi vizet spriccel, hogy ne csikarjon addigra törölt volna hármat ezt akartam elkerülni
Szia! Igen, CAN buszos. Ez a gyári elektronika cikkszáma (ld. melléklet), 12 oldalon magyarázza a bekötést. Nem gondolom, hogy a sima "vezetékcsapolás" jól működne.
Ha nagyon keményen oda van fagyva, akkor az ablaktörlő biztosítéka megy ki.
Ami nem nagy gond. Csak egy biztosíték csere. Ugye?
Miután kiszerelted a motortérből :
-az akumulátort
-az akkumulátort tartó lemezt
-a motorvezérlő elektronikát! a tartójával
ez után férsz hozzá a fejjel lefelé állő (eső elleni beázás védelem) biztosítékokhoz.
Mindezt egy álmos téli hajlanon, -10 fokban, gyermekeid sürgető pillantásaitól kísérve, akik nem is sejtik, hogy ma reggel elkésnek az iskolából.
Ha este az asszony hagyta úgy a kapcsolót, akkor most szorgosan adogatja a szerszámokat, de ha nem akkor nem elég a magad baja, még őt is hallgathatod!
Röviden összefoglalva: talán érdemes beszállás előtt kézzel megmozgatni a lapátokat és indítás előtt egyet tolni az ablaktörlő kapcsolón felfelé!