Amcsi kivitelű 200 -as tudtommal csak a 286 -os volt, egy 18 m körüli csuki.
Nameg, a 270 -es, de ez nem amerikai kivitel volt, a "biztonsági autóbusz" (v. hasonló) névre elkeresztelt tanulmánykocsi.
(Emelt padlószint, süllyesztett vezetőálás, miegyéb)
Akkor jól láttam. Azért kérdeztem. Az volt a furcsa. Mondom milyen lökije van.
Ennyire előredudorodó lökösű Ikarust is láttam valahol, csak már nem emléxem melyik volt az. Asszem vmi Amcsi kivitel. Nem tod melyik vót az, valamikóóóóó? :o)
Na a MANt nem ajánlom, mert egy életre eltiltalak az indextől! Elég volt a multkor az a rahedli man, amit csak úgy poénból beb*sztál ide. Azért még mindíg rohadt mérges vagyok!!!
Egyébként nem tudom, hogy az OFF TOPIC szavak hogyan tudnak kritizálva hangzani, namindegy, csak mondtam. Azért van az off topic, hogy az ilyeneket ott kérdezd meg. Ha nem válaszol senki, akkor ez van.
Hátha érdekel valakit:
Megváltoztak a besegítők játékszabályai.
Nem 3 havonta nézik az órát hanem havonta, de csak 20-at kell tekergetni. Csökkent az óradíj, de adnak pótlékot is, amit eddig nekünk nem.
traficc :
Légyszi ird már le közérthetőbben.
Engem érdekel.
1985-1991 között voltam besegitő.
Általában havi 80-110 órában.
Most hogy van ?
Gyártó: Microsot - Angel
A játék 1999-es.
Buszozni lehet benne, azért kéne, meg van hozzá egy nagycsomó új járgányom (még csuklós busz is). Itt Egerben a kutyának nincs meg! VRI12? Neked?
Valaki tud e egy olyan szervert, vagy valamit, ahhonét ezt le lehetne varázsolni, össz vissz 170MB az egész játék!
Én nem találtam meg sehol!!
Egy kérdés: Az is be van programozva a fokgyembe, amikor tárolás, ide -oda mozgás stb. közben a homlokfokgyem "gyorsautóbuszt" ír ki, tehát piros keretben a kocsi tulajdonképpeni rendszámát?
Nem, ezzel egy két vonali-, illetve ritkább esetben garázssofőr szokott korrektkedni a reggeli kezdővel, aki kómás fellej kimegy reggel 4-kor a tárolótérre és 1.000.000 egyforma busz közül rendszámolvasgatással keresi az övét.
Van a Fok-Gyemnek manuális módja,
4 betüben/számban azt írsz ki, amit akarsz. Ilyenkor elől hátul amit írtál, utastérben pedig u.a.,+ pontos idő van kiírva.
Nálunk +4 fok alatt nem lehet lemosni a buszt. Tiltva van.
traficc :
Ez hamis.
Olan nincs, hogy nem lehet.......
Olyan van, hogy nem szabad.
Lehetni akkor is lehet.
A 200-as Ikarusokra aztatat irta a gyár (anno átkosban átkosul), hogy minusz 5 alatt ne mossunk.
Ha 5 napig minusz 5 alatt volt, akkor bedurrantottam a sirokkot fullra, hagytam járni 20 percet, felnyomtam az alapgázt 1100-ra és simán lemostam melegvizzel.
Úgy ragyogtam mint a Salamon alkatrésze.
ki is húztam a mellem a szép (GC 65-43-as) 255-sömmel az Engelszen a sok redvás kocsi közöt.......:-)))
A másik kép (ezért datálom '90 -91 -re hogy a kocsi még forgalomban volt): Elbúcsúzom az akkori barátnőmtől(és vele 1989 szilveszterén ismerkedtem meg), ő felszáll a nevezett kocsira, mint 73 -asra a Keletinél -Ő Palotán lakott, és akkor még nem aludtunk egymásnál- a vezér csenget, ajtót zár, és nem kerülte meg a Baross teret, hanem ott, tengelyen megfordult, úgy állt be a Keleti előtti, Palota felé menő megállóba.
(Azt hiszem ez a manőver 435 -össel már nem menne).
traficc :
Ha ez 1990-ben volt és 73E volt a viszonylat akkor lehet, hogy én voltam......:-)))
Egy kérdés: Az is be van programozva a fokgyembe, amikor tárolás, ide -oda mozgás stb. közben a homlokfokgyem "gyorsautóbuszt" ír ki, tehát piros keretben a kocsi tulajdonképpeni rendszámát?
(Összvissz 3 esetben láttam ilyet, 046, 051, és 058 volt kiíratva, és valóban, a számokat ezen rendszámot viselő kocsik írták ki...)
Felhívnám a figyelmet a viszonylatra!
Asszem hogy ez Fok-Gyem hiba, mert a nyári hétvégi Rádai utcában nem járás időszakában kell ezt beírni, hogy mondja a gépQ a módosított vonal megállóit, de a táblára nem ennek kéne íródnia, hanem sima 15-nek.
B verzió, hogy a kolléga szórakozott, de nem hiszem. P. Stephenson kollégával mi is láttunk nyáron ilyet.
Nem tudom volt-e már róla itt vagy a Buszos honlapokon szó.
Lehet, hogy csak nekem volt új, de most, hogy így decemberben sűrűbben jár a budaörsi Tesco-busz, két volános 280-ast is hoztak, teljes reklámmal, ablakokon is.
Az egyik az ex-BKV-s GAT-204 azaz BX-58-17. Jó volt egy ilyen ráncajtóssal utazni Budaörsön. :-)))
A másik egy bolygóajtós, de annak nem láttam a rendszámát.
"...Jut eszembe, szóba került a BX-66-07.
Ezt a rendszámot megkapta a proto 435-ös után az egyik 280-as, mostani 19-66-os, (néztem is anno amikor 85-ön ment, hogy ez meg mi a szösz). Kérdésem: mi volt a régi rendszáma, a 66-07 előtti?..."
Sziasztok!
Mostanában nem tudtalak követni titeket, szokásos év végi hajtás. De utánatok olvastam.
"Meg tudnátok mondani ezeknek a mostani rendszámát?"
Használd a HB féle kódexet :) A buszállományok közt ott a régi és az új rendszám is.
Jut eszembe, szóba került a BX-66-07.
Ezt a rendszámot megkapta a proto 435-ös után az egyik 280-as, mostani 19-66-os, (néztem is anno amikor 85-ön ment, hogy ez meg mi a szösz). Kérdésem: mi volt a régi rendszáma, a 66-07 előtti?
Más:
11-49 (435 von Kelenfold): 3 ajtónál a leszállásjelző szokásos szürke tok és zöld gomb helyett olyan mint a vészjelző fent, sárga tok, piros gombbal.
185-ön jó ideje csak 260-s jár 415-ök helyett. Azért, mert a 176gy-nek szüksége volt rájuk?
17-90: ez is megújult külsőben, nem csak a 17-86, amit még nem is láttam.
05-40 és 05-46: feltűnt már valakinek, hogy a szokásosnál világosabb kék a színe? Nekem bejön nagyon.
Mindegyik exmiskolci busz pozsonyváltós?
D10-s busz azért van miskolcon is igaz?
Ma a BNS zárt parkolójában állt FIY-mittoménmennyi E95 (Kb 20 Volánbuszos társával) és nagyon szép, gyönyörű tiszta volt! Így tisztán egész jól néznek ki a Nógrádos E95-ök. :o))
A Népligetbe meg az a Kavicsék nagyonhosszúSetrája ácsingózott egy szintén Kavicsos E95-ttel. :o))
A Két ünnep között akkor is elmegyek fotózni, ha nem!
nekem személy serint nem tetszik de én nem kedvelem a kerek formákat egyébként sem. ezért nekem a Puszta Metro jobban bejön, hamár az uj DMU-krol van szo.
AVM meggyógyult? :o)
meg. Áramtalanítás 5x, majd magáhoztért.
139-en mérnem lett kanyar?
Kiálltam 10 p-el korábban, fel is szálltak páran, majd +jelent a csuki és közölte a kolléga, hogy már rendezték az eseményt ami miatt kimentem. Utasok lezavar, szóltam az AVM-nek és visszagurultam.
M1-M7 közös szakaszon kipróbáltam, óra szerint 65-nél tiltott, de sztem min 75-80 volt az.
És ezt nem tudtad előre????? :)))
GT voltam. Jó volt, pedig nem akartam GT-s számot, de máskor is vállalok. 5 kanyar 12-es, aztán 5 óra garázstari. Az 5 órából lett 1,5 óra tv, kaja, pisi, diszpécsercsajjalspanolás, stb., aztán ezutóbbi kiküldött a fenti cuccra. Változatos volt, ez ritka a BKV-nál. :-)
Majd megkereslek CD úgyileg:)))
Jó, VP-t majd nyaggatjuk hogy írassa ki, Ő a csókosabb 2nk közül a rádióban.
Na este jöhettetek volna fotózni, 412-vel voltam a 72-esen(260,280,435)két kunkort, meg piros 139-re (435)szerelve is kiálltam Gazdagrétre, de ez utóbbiból nem lett menet. Mindkettőn átlag egy 412 kanyar van/év. Nehogy valakinek már legyen róla képe!!! :-))))
-Voltam a Kikába, ahova GVMmel mentem, azok közül is 206-ttal, kinek ajtajai egyénien nyithatók. Namost a mammereknek, és a tattereknek igen nagy fejfájásába került mire kinyilt az ajtó :o)
-Hazafele a 240-essel jöttem, akinek szép kijelzője van, de rohadtul össze van firkálva :o(
- Láttam még a 200-ast és a 203-ast? Mind2nek trilexes kerekei voltak. Nosztalgia... :o)
Ja, láttam még ma egy O303-at is szintén trilex kerekekkel! Létezik ilyen, vagy rosszul látok?
Aztán 5 körül volt egy kanyarom a Köztársaság térre, amit a 99-es autóbuszjárattal közelítettem meg. Egy 260.00-sal mentem, rendszámot elfeledtem, hazafele meg BPI-563-mmal jöttem. Szép zöldkapaszkodós jó gyorsuló busz.
Egyébiránt miért áll annyi busz a Köztársaság téren? Ma csak egy Kapos E95 (Új nózis) egy Vértes E98, meg vagy 6 magán 256-os és egy 365.81-es is állt ott. Ezutóbbi szép volt, de annyira, hogy a rendszámát is elfeledtem.
Valamint még a 99-es vonalán lévő sporttelep parkolójában is állt 2 db 256-os.
NOLAN!
Megvan 16-40! Gyönyörűszép hófehér belül. Szintisztafehér dekorlemez, fehér takarócsíkok... gumipadló... (nem a legjobb festésű) fekete kapaszkodók...ÚJ MOTOR! (Pedig a régi se volt egy húdeszar!), és a csengőlámpák a lépcsővilágítás másik oldalára kerültek...érdekes :o)Valamint minden lépcsővilágító lámpát takar egy gumiellenző, csak a sofőrnél (1-es ajtónál :o) nem volt ilyen. Minekis oda :o)
Valamint a 15-49 egyre jobban tetszik. Tegnap Barosson 60-nnal mentük, mikor Nagysándor sarkon nem volt senki a megállóba... lámpa zöld lett... vezér odalép, és 60-ról úgy felugrottunk 80-ra, hogy majd kiesett szemem. Nagyon komoly gyorulást tud ez a busz. Ilyet mégegyet még nem láttam.
Valamint rengeteg volánbusz volt a Népliget mellet mindenhol, köztük egy Zalás E95ttel :o), valamint a Népstadionnál is rengeteg busz volt.
Csak gép nem volt nálam :o((
Látod, félszavakból is értjük egymást.
Felírtad a rendszámot és még így is elfelejtetted?
Mert nem vagyok ott...
Tegnap amikor írtunk az OFFtopicba egy rendszámot én jegyeztem meg a betűket, ujfigura a számokat és úgy egész jól ment (csak egyszer kellett újra megnézni a képet, mert a beírás közben elfelejtettük:-)
"Köszönjük a jókívánságot, személy szerint egyre jobban sajnálom, hogy nem lehetsz ott :o)"
Valakinek dolgozni, meg aztán ablakokat mosni is kell. Egyébként ne félj, nem fogtok "eltörökösödni". Tupolev nem nyert, de ne találgassatok, mert hajthatatlan vagyok. Sajna ezt ígértem meg. Egyelőre mailben sem tudlak tájékoztatni, mert egy kissé be voltam rúgva, mikor az infókat kaptam és nem pontosan emlékszem pl a 19-essel kapcsolatos dolgokra...
Hááát, hogy is mondjam... Ha ez valóra válik, akkor szerintem igen -igen veszélyben forog rally utódlási képessége...
Azaz, egyszerűbben szólva rally t@k@n fogja magát szúrni...
Ezúton szeretnék mindenkit (akinek van fotómasinája) felszólítani, hogy a két ünnep között erőltetett menetben fotózza a Tétény-busz ezüst-nyilait, a 19-es busz kocsijait. A miértről még nem beszélhetek, ez lesz az én karácsonyi meglepetésem. Viszont ez megkésett ajándék lesz, mert legkorábban 2004. január 5.-én 0:00-kor beszélhetek róla. De akkor majd meg is teszem. Bocs a titokzatoskodásért, de erre kértek meg.
Jó szórakozást az esti talira, sajnálom, hogy nem lehetek ott.
Régebben a Volánbusz Ceglédi bontója volt a legnagyobb "felvásárló". Mostanában selejtezés nincs, vagy ha van is, akor vagy eladják további felhasználásra egyben, vagy kincsesbányának használják őket, majd a vázat garázsszinten elbontják, mint azt Tector is írta. Majd a Volvók érkezése és a metrópótlás lejárta után várható 280-as selejtezés, akkor majd meglátjuk mi lesz a sorsuk. De hol van az még...
Fefében én még csak UV-t, meg ZIU-t láttam. Vagy ennyire nem selejtezik a cuccosokat? Fürst udvarán is áll néhány szétberhelt 4xx-as, meg a "B.K.V.étkeztetőbusz"...tényleg, ez utóbbit hogyhogy nem szedték még szét?
Bár, ahogy a nyáron meg mostanában láttam, ezt Óbuda gar. saját hatáskörben oldotta meg...
A kiégett 07-34 üres karosszériája még mindig ottvan a garázs szélén, a vasútállomási oldalban.
14:25 asszem.
Aztán elugorhatunk VP-hez is, Ő a 141-es mucsajáraton van :o) (Ami mellesleg televan a 79-es vonal 405-öseivel. VP: BPI-405-öt hozd ki, az a legnormálisabb 405! Meg a BPI-412. Mást ne, mert azok szarok!)
Hol is jár a 12 -es? (Télleg nem tudom)
Mikortól?
És, amúgyis gyarapítani kell a kelenföldi képeket... Meg, kilőni azt a 1x kockát a gépemből... :o)
Végül is, me7ek...
Jó irogattam egy ideig de meguntam, azt szemez még benne lenne a listában, de elraktam valahova jó helyre.... Zsuzsa szokta megjegyezni néha mit mikor fotóztam ....
Hát igen mostanában nem láttam (pedig a nőm felé járkál) De anno a MAN-ás helyett ezekkel mentem pár kört :) De most jó a MAQN is :) Jó volt ma a ködben :)
Egy kis Örsös helyzetjelentés a mai napról:
- a metró volt, hogy 10 perces sűrűséget produkált, de csak mert sűrítették.
- 76gy 8 helyett 10 percenként járt, ezt is sűrítették.
- 15:00 előtt 44gy kijelzője kilőve, 44agy kijelzője megfeledkezett a 15:13-as indulásról. (a 44gy 15:00-s indulása egyébként pontos volt)
örülök,hogy honlapodon szerepel a TRmanos VID 320, mert utolsó munkanapom lévén és URH nem lévén este 10-kor elfelejtettem visszavinni és rajta töltöttük barátokkal a 2001-2002-es szilvesztert. Elkocsikáztunk vele 160 km-t, majd hajnali 3-kor vittem vissz az éjszakás diszp. sűrű porkeputtánázása mellett. Jó volt.
szomorú vagyok viszont, hogy ex állandó kocsim, VID-337 nem szerepel a gyűjteményben. Majd küldök képet, de csak olyan van, amin én is rajta vagyok. :-( Amúgy a 41-esen jár.
ötszáz nem túl sokról, ötszáz mégkevesebbre, de nem tudom pontosan. A néni a személyzetin mondta, hogy kevesebb, de nyugi, ott a pótlék. Szerintem kb. u.a. fogunk kapni, mint eddig.
Drágajó BKV szerencsére aláírt velünk 2004-re, úgyhogy tovább a nagy álom, a csuki felé vezető úton. Hátha érdekel valakit:
Megváltoztak a besegítők játékszabályai.
Nem 3 havonta nézik az órát hanem havonta, de csak 20-at kell tekergetni. Csökkent az óradíj, de adnak pótlékot is, amit eddig nekünk nem.
"A BKV. RT a karácsonyi bevásárlótúrák segítése érdekében, valamint a budapesti utazóközönség karácsonyi ajándéka képpen a 15-ös autóbuszjáratát 2003. december 20.-tól emelt szintű szolgáltatása keretében, a BKVplusz mrkavédjegyes rendszerben közleekedteti. Ezzel kíván minden egyes utasának kelleme karácsonyi ünnepeket és boldog új éve a BKV Rt."
Biztos tulterhelt a szerver, és épphogycsak 1-2 hozzászólás jelenik meg a topicban, a többi ezer ott tolong kint valahol a nagy világháló és az éter között :o)))
Én épp a képtáram átalakításán dolgozom, de úgy néz ki htmlből megbuktam.
Az egyik keretből eccerűen nem tudom egy link tartalmát a másik keretbe belenyitni.
Namind1, próbálkozom még. Pedig az új képtárdesign akart a Karácsonyi ajándék lenni :o(
Na, mert közben arra gondoltam, hogy akkor valszeg én is Dunaújban leszek- lévén munkanap- felmennék Pestre, ott meg találkoznánk vele vhol egymással és a busszal, és együtt jönnénk haza.
Ma isteni hanghatások kisérték napomat. Ugyanis az összes 260.00-ás kint volt a 19-esen. Az egyetlen modern darab BPI-521 volt. Viszont valami gyönyörű a prága váltós busz fékhangjai, és a kövér padlógáz hangja kályhacsövön keresztül. Tiszta ráncajtós fíílingje volt, csak ráncajtó nélkül :o((( Ezek a 260.00ák igen szar állapotban vannak :o(((
Tényleg Tector, vagy bárki:
Nem toljuk el BPO-103-at a Westend parkolóházába? Abba lehetne a tali :o)))
Á, dehogy, nagyon köszöni megvan, még mindig nagyon szép, 7-8 évig még tuti meg lesz (bár valszeg több).
A lehetségesek:
CKC-817, Ik 280 1986--a legesélyesebb
GFX-306, Ik 260 1985--a legesélyesebb, ha szólót selejteznek
GNX-045, Ik 280 1986
GJA-265, 566, Ik 280 1988
És ebben az a szép, hogy ha akarnám mindegyiket tudnám képpel is illusztrálni!!!
Te, abban bennelennél, hogy aznap, amikor hazajön, vagy másnap eljönnél, és lefotóznád a buszt? Frissen ropogósan. Vagy esetleg, amikor jön Fehérvárról, felszállnánk rá Pesten. No?
Igazából ki akarták dobni, ha nem 400as lett volna, ki is dobják. Ahogy a műszaki vezető fogalmazott, egy 400ast preztizs megtartani. És milyen igaza volt!
Személy szerint nagyon örülök neki, hogy felújítják, azt egy kicsit sajnálom, hogy csak most gyűlt össze rá a pénz.
Egy 1988-as cseh kivitelű 280ast már selejteztek 2000-ben.
De ami a legjobb lesz az egészben, hogy valszeg, ha visszajön, selejteznek egy buszt.
Tájékosztatjuk tisztel utasainkat, hogy a tér Északi részéről induló autóbuszok a megszokott - menetrendtől eltérő - összevisszaságban indulnak. Aki kitalálja, hogy melyik járat, mikor indul, nyer egy 2003-as éves bérletet, amit a ter. irányítás irodájában vehet át!
Köszönjük figyelmüket, és kellemes fagyoskodást kivánuk!
Az a 435ös olyan rossz állapotban van, hogy azzal nemigen lehet semerre sem menni, Székesfehérvárig is csak a jószándék vitte. Azért lett leállítva, mert "közlekedésbiztonságilag nem megbízható", és gondold el, ha nálunk egy buszra ilyet mondanak, az milyen lehet:)
Ez a csepel kép ismerős. :o) Mintha én is ott lettem volna :o)
Ahogy nézegettem az unionos lapot, megtaláltam a "csúnya Iveco"t. Mint kiderült a Rákos Kft. ismét kitett magáért. Az egy Union (Asszem 830, vagy 860???) Iveco alvázon.
És nem egy rendőrautó követte? Úgy hallotam, hogy egy nógrádvolános Figura buszrajongó eltulajdonított egy 435-öst, amivel egy bizonyos buszos összejövetelre ment.
Följövök Örs-Északra az aluljáróból, hangos bemondón megszólal a ter.irányítás: Tájékoztatjuk tisztelt utaasainkat, hogy a CSömöri úton lévő torlódás miatt a 31-es, 131-es és 144-es autóbuszok a megszokott menetrendhez képest másképp járnak. Megértésüket köszönjük. Szignál
Ekkor újra megszólal: Tájékoztatjuk tisztelt utaasainkat, hogy a Veres Péter úton lévő torlódás miatt a 45-ös autóbusz a megszokott menetrendhez képest másképp jár. Megértésüket köszönjük.
Csak de. És egy nagyon szép busz lesz belőle, ha minden igaz!
Mondjuk mi tagadás, meglepődtem, úgy volt, hogy a jövő év elején megy csak el (vagy akkora tervezték, hogy visszajön, és félreértettem? Na mindegy...).
Szóval nekem ezt hozza a Jézuska...:-)
Mit láttam ma reggel?
Azt hittem rosszul látok:
DUA-460 (ik435, Nógrád Volán) ment a Kiskörúton.
P-00885 rendszámmal.
Astoriánál dobott egy jobb kanyart.
Csak nem Székesfehérvár felé vette az irányt felújítódni?
Jó, de pl. ha mostantól megállás nélkül -10 lesz akkor rajtamarad a retek.
OFF:
Igen, én is húzok már! Joccakát.
Kavicsnak jó utat. Telcsiszámom megvan, ha kellek pesten, hívj nyugodtan, bár holnap még csak-csak ráérek, szombaton dologozom (Lehel téren! :o) Vasárnap meg buszozás+tali. Alig várom már, főleg az ajándékaimat :o)
Képzelj el egy tsz-telepet. Úgy egy modernebbet (máhogy anno modernebb volt). Udvarát nagyrészt beton fedi. Ebből már sok helyen nő a gaz, vasdarabok szerteszét. Néhol egy-két járműalkatrész hever, vhol gumikerek, máshol lökhárítók, megint máshol egyéb cuccok. Ez így mind randomba elhelyezve. Namármost. Bennt állsz középen. Amerre nézel, az előbb említett domborzati tárgyakon kívül még található egy-két romos épület, némelyik üres, némelyikbe még megtalálhatóak letűnt korok emlékei. Na, ez mind a miénk.
Nálunk +4 fok alatt nem lehet lemosni a buszt. Tiltva van.
Nincs téliesített mosó? Debrecenben a kettő közül az egyik az, így ha kicsit döcögősebben is (ma délután négy busz állt sorba előtte), de úgy nagyjából hetente mindegyiket lemossák. Viszont már néhány nap alatt annyi kosz rakódik rájuk, hogy nagyon meglátszik az, hogy mikor járt a mosónál utoljára a busz.
Idáig feltételesekkel együtt tiz fánkot számoltam:
Tutkósok:
-NOLAN (Akinek a neve nem a VOLÁNból van :o)
-Kavics (A kisebbikből :o)
-Ujfigura (Rövid "u" val! :o)
-Kristoof (2 "o"val! :o)
-P. Stephenson (Ő a gőzmozdonyával jön :o)
-Iveco turbodiesel , alias Tector (Aki lehet, hogy megy havat lapátolni :o)
Feltételesek
-Zsuzsi (At3szné MAN Zsuzsanna :o)
-Comtom ( Rólad nem jut semmi eszembe :o)
-At3sz (Aki kivételesen egy este erejéig nem hozza szóba a MANt! :o)
Bonyolítsd csak. Elég neki, hogy a Nyugati pu.-hoz odataláljon ;-) Gondolom a Deák felől jön, úgy meg már nem esik útjába a Lehel tér... Szálljon le a Nyugatinál, aztán a peronon várjon meg bennünket.
415-ös a 91-esen.
Ez a kocsi arculatos, de mégis friss felújítást kapott, gyönyörű új fényezés, új hátsó lámpák, csillogó(!) kipufogó.
Azonosító szám extra szépen felfestve (nem mezőtúri, de ahhoz hasonló)
Szuper !!
04-14-en semmiképpen nem utazhattál a 73-ason. Először is mert Óbudás volt, másodszor pedig mert 1989.11.13-án selejtezték.
Récseiben az utolsó fekete rendszámos 280-as a 03-94 volt. Hosszú állás után egyszer csak előkerült és kb. 1 évig megfordult a 73-ason és az 1-esen leginkább. Ám 1989.06.01-jén őt is kidobták. De csak ő lehetett.
Ja, 03-57-est én is láttam. Ugyanolyan ocsmány, mint volt, csak átfestették az oldalát és újrafújták az azonosítót.
Jelentem 00-14-et egy néni vezeti a 44-esen. De szegény olyan ronda, amilyet még az életben nem láttam. Jókaiig produkált 24 perc menetidőt, mert egyrészt béna volt, másrészt egy román rendszámú Lada elfoglalta a sávot a Lándzsa utcánál, és csak akkor lehetett haladni, ha a nagy ívben kanyarodóknak zöld volt.
Egyébként a busz lefulladt egy párszor, kivéve ha a néni üresbe rakta, de akkor meg csodálkozott utána, hogy nem indul.
A másik véglet:
A minap úgy 10.00 körül fotózgattam a Bogdánin.
Indult volna a 118 -as (rendes kiadása: IK 405), de kis nyekk jött az indítómotorból, semmi más.
Mivel indulás volt, egy épp a 86 -osból műszakizni kiálló 280 -ast szereltettek át 118 -ba.
(Tudni kell a 118 -asról, hogy -igaz, 405 -öst tekintve- csak 6.30 és durván 8.15 valamint 14.50 -16.50 közt van "heringesdoboz" effektus, a többi időban max. 7 -8 utassal rohangál, csúcson kívül 30 perces követéssel)
Volna egy kérdésem. (persze csak ha válaszolni tudsz)
1990 -ben vagy 91 -ben utazhattam én a GE-04-14 -en?
Valahogy bevillant a kocsi egy pillanatra* az éjjel; ha jól emlékszem Récseis gép volt, és járt a 73 Gy -n is...
*Két emlékkép jutott róla eszembe.
Az egyik a belseje; pontosabban a padlója. Csak középütt azaz durván a két kerékdob közt volt fekete, korongos padlója, a kerékdobok vonalában, illetve a kerékdobok burkolata pedig ilyen homokszínű gumipadlóval volt burkolva.
A másik kép (ezért datálom '90 -91 -re hogy a kocsi még forgalomban volt): Elbúcsúzom az akkori barátnőmtől(és vele 1989 szilveszterén ismerkedtem meg), ő felszáll a nevezett kocsira, mint 73 -asra a Keletinél -Ő Palotán lakott, és akkor még nem aludtunk egymásnál- a vezér csenget, ajtót zár, és nem kerülte meg a Baross teret, hanem ott, tengelyen megfordult, úgy állt be a Keleti előtti, Palota felé menő megállóba.
(Azt hiszem ez a manőver 435 -össel már nem menne).
Jaésigen. Bökj már ide lécci egy hozzávetőleges listát a részvevőkről... :o)
OFF:
Az éjjel kissé "megfordult a sapka" a rendér fején, mikoris pótosszerelvénnyel ellibbentem a szolgálati Aszthma mellett az Árpád hídon, "egységnyi", mintegy 95 -ös sebességgel.
Nem jött utánam. És remélem, nem menetközben mérő Aszthma volt...
12-78 volt? Akkor bocs. Nem tévedtem tul nagyot...
Laci!
röviden annyi a story hogy a Hungaroring tanpályán csúszkált az Atego irányithatatlanul, Andriskát meg ráinditották a 12-78-al. Ő sem tudta már kikerülni. Szem. sérülés 0, anyagi kár tetemes:))))
Az 1988asról nem tudsz bővebbet? Ilyeneket, hogy:
-mi volt (mik voltak) az előző rendszámai?
-ha nem volt 1995ig a bkv-nál, hol volt?
-a negyedik ajtó kicsi, vagy nagy volt?
-milyen motorral készült el?
"A legelső 435-ös tolócsuklós busz (IK 435.KI) 1985-ben készült el. A jármű rengeteg kiállítást bemutatót megjárt, többek közt az 1986-os BNV-n a BKV 100-as vonalán teljesített szolgálatot BX 57-19-es rendszámmal. Két ével késöbb a BKV állományba vette, BX 66-07-es rendszámmal. A kocsit egy év után továbbadták a Nógrád Volánnak, jelenleg a Salgótarján helyi közlekedésében lehet vele találkozni."
"Három évvel a legelső 435-ös bemutatása után, 1988-ban készült el a BKV kivitelű 435-ös prototípus (435.02), ami a BKV-nál nem került állományba. A Nógrád Volánhoz 1995-ben került, DUA-460 rendszámmal."
Eddig egytelen protót selejteztek, egy Cseh régi homlokfalast.
Meg talán a kiégett BKV-sokat.
Kösz. Ezek egyébként olyan rendszámok, amiket anno kisgyerekként írtam fel, amikor Pesten jártam.
A BUsok a 7A-n jártak, és ha jól emlékszem, 435ösök voltak.
A két 280as már nem emlékszem, hogy mi volt, de hogy nem gyrosok voltak, az tuti (akkor még ilyenek nem voltak:) kommersz kék-gumi-kék buszok voltak (vagy mégsem jól emlékszem?)
De én ezt anno nem írtam le, hogy mik voltak a papírra, ezért kérdeztem.
De a 87-55 még nyitott kérdés, 1 szavazat, hogy 280as.
Azaz. Azért arra figyelhettek volna, hogy némelyiknek világít a fos-gyemje, némelyiknek nem. Vagy mind, vagy egyik sem... Nem? Namind1 végülis nem Ikarusok, ezért mérges is vagyok rájuk. Szerintem azokból több fut mint a merdzsókból.
de felteszem, hogy ugyanarról a képről van szó, ami a menetrendi füzetek belső borítóján van
(esti kép, a pályaudvar egyik oldalán "fűrészfogas" felállásban vagy 10 intúróÖ