Amcsi kivitelű 200 -as tudtommal csak a 286 -os volt, egy 18 m körüli csuki.
Nameg, a 270 -es, de ez nem amerikai kivitel volt, a "biztonsági autóbusz" (v. hasonló) névre elkeresztelt tanulmánykocsi.
(Emelt padlószint, süllyesztett vezetőálás, miegyéb)
Akkor jól láttam. Azért kérdeztem. Az volt a furcsa. Mondom milyen lökije van.
Ennyire előredudorodó lökösű Ikarust is láttam valahol, csak már nem emléxem melyik volt az. Asszem vmi Amcsi kivitel. Nem tod melyik vót az, valamikóóóóó? :o)
Na a MANt nem ajánlom, mert egy életre eltiltalak az indextől! Elég volt a multkor az a rahedli man, amit csak úgy poénból beb*sztál ide. Azért még mindíg rohadt mérges vagyok!!!
Egyébként nem tudom, hogy az OFF TOPIC szavak hogyan tudnak kritizálva hangzani, namindegy, csak mondtam. Azért van az off topic, hogy az ilyeneket ott kérdezd meg. Ha nem válaszol senki, akkor ez van.
Hátha érdekel valakit:
Megváltoztak a besegítők játékszabályai.
Nem 3 havonta nézik az órát hanem havonta, de csak 20-at kell tekergetni. Csökkent az óradíj, de adnak pótlékot is, amit eddig nekünk nem.
traficc :
Légyszi ird már le közérthetőbben.
Engem érdekel.
1985-1991 között voltam besegitő.
Általában havi 80-110 órában.
Most hogy van ?
Gyártó: Microsot - Angel
A játék 1999-es.
Buszozni lehet benne, azért kéne, meg van hozzá egy nagycsomó új járgányom (még csuklós busz is). Itt Egerben a kutyának nincs meg! VRI12? Neked?
Valaki tud e egy olyan szervert, vagy valamit, ahhonét ezt le lehetne varázsolni, össz vissz 170MB az egész játék!
Én nem találtam meg sehol!!
Egy kérdés: Az is be van programozva a fokgyembe, amikor tárolás, ide -oda mozgás stb. közben a homlokfokgyem "gyorsautóbuszt" ír ki, tehát piros keretben a kocsi tulajdonképpeni rendszámát?
Nem, ezzel egy két vonali-, illetve ritkább esetben garázssofőr szokott korrektkedni a reggeli kezdővel, aki kómás fellej kimegy reggel 4-kor a tárolótérre és 1.000.000 egyforma busz közül rendszámolvasgatással keresi az övét.
Van a Fok-Gyemnek manuális módja,
4 betüben/számban azt írsz ki, amit akarsz. Ilyenkor elől hátul amit írtál, utastérben pedig u.a.,+ pontos idő van kiírva.
Nálunk +4 fok alatt nem lehet lemosni a buszt. Tiltva van.
traficc :
Ez hamis.
Olan nincs, hogy nem lehet.......
Olyan van, hogy nem szabad.
Lehetni akkor is lehet.
A 200-as Ikarusokra aztatat irta a gyár (anno átkosban átkosul), hogy minusz 5 alatt ne mossunk.
Ha 5 napig minusz 5 alatt volt, akkor bedurrantottam a sirokkot fullra, hagytam járni 20 percet, felnyomtam az alapgázt 1100-ra és simán lemostam melegvizzel.
Úgy ragyogtam mint a Salamon alkatrésze.
ki is húztam a mellem a szép (GC 65-43-as) 255-sömmel az Engelszen a sok redvás kocsi közöt.......:-)))
A másik kép (ezért datálom '90 -91 -re hogy a kocsi még forgalomban volt): Elbúcsúzom az akkori barátnőmtől(és vele 1989 szilveszterén ismerkedtem meg), ő felszáll a nevezett kocsira, mint 73 -asra a Keletinél -Ő Palotán lakott, és akkor még nem aludtunk egymásnál- a vezér csenget, ajtót zár, és nem kerülte meg a Baross teret, hanem ott, tengelyen megfordult, úgy állt be a Keleti előtti, Palota felé menő megállóba.
(Azt hiszem ez a manőver 435 -össel már nem menne).
traficc :
Ha ez 1990-ben volt és 73E volt a viszonylat akkor lehet, hogy én voltam......:-)))
Egy kérdés: Az is be van programozva a fokgyembe, amikor tárolás, ide -oda mozgás stb. közben a homlokfokgyem "gyorsautóbuszt" ír ki, tehát piros keretben a kocsi tulajdonképpeni rendszámát?
(Összvissz 3 esetben láttam ilyet, 046, 051, és 058 volt kiíratva, és valóban, a számokat ezen rendszámot viselő kocsik írták ki...)