mikor érzékeltem ezt a hibát, a következő tankolásnál ki is dobta a motor hibát, egy darabig kint volt, utána már nem jelezte ki. amúgy egyenes végű a kipufogója :) a fogyasztás is ettől lehet nagy??
Mikor megvettem a kocsit,pontosan ugyan ez a hiba forrasom volt,bar nekem az akkori gazdaja monta hogy valami nem okes par napja vele,szoval en tudataba voltam a hiba forrasnak.
nagyabol 6000km mentem vele mire kiderult hogy a kozos nyomocson levo szenzor hibas,azt kicsereltem es mukodik is azota.
a kormolasod biztosan a kinyifantott,vagy hianyos DPF vegett van.
elvileg hibauzeneted nemlehet erre a hibara hivatkozva,mert nem doglott a szenzor,csak hibas ertekeket ad.
persze ez az en autom hibaja volt,lehet tied mas lesz,de alternativanak azert jo. :)
erre én is gyanakodtam h a szűrő miatt füstölhet.én nem nyúltam a kocsihoz.megvettem és rá egy 2 napra már indultam is vele ki. az volt az érdekes h kb olyan 700km után kezdte el csinálni ezt a lomhaságot....
első kérdés: mitől kormos a kocsid? ha nem te vetetted ki a dpf-et hanem csak kihajította az előző tulaj, mert már nem akarta cserélni, tisztítani eladás előtt, máris van egy hibaforrásod...
a jelenség amit leírsz olyan mintha a turbónyomás nem normálisan épülne fel és annak sok oka lehet...
volna egy pár kérdésem. nemrég vettem egy 2004es 530D-autómatát.első BMW-m!eddig tettszik nagyon a kocsi leszámítva egy két apróságot. nemrég kimentem vele svédországba és útközben előjött rajta egy hiba. olyan 1800-as fordulatig ugy megy a kocsi mintha sima szívó dizel lenne, utána meg megindul mint akit segbe rúgtak. és ezt csinálja minden sebességnél, de csak ebben a fordulatszám tartományba ( 0-1800 között.). A fogyasztásom is elég magas volt 10-12 liter között.ami sztem picit sok. jah és nem beszélve arról h elég kormos volt a kocsi hátulja mikor 2000 km után meálltam vele. Segítségeteket szeretném kérni h mi lehet enek a jelenség oka??? most itt vagyok vele külföldön, de még nem nézettem meg szerelővel.
sziasztok ! olyan kérdésem lenne, hogy azt mitől csinálhatja, ha klímázom arcba hideget fúj, lábra-ablakra pedíg meleget! köszönöm előre is a választ. diagolva nem volt még emiatt
engem spec idegesitett is eddig,hogy lejtonek lefele nem gyorsul az auto hanem marad az,viszont emelkedonek meg elkezd huzigalni de csak ovatosan ne menjen a kert fole.
elsonek azt hittem hogy a tavolsagtartos fekezos verziora gondolt a srac.
arra, hogy ha pl beállítod 80-ra a tempomatot akkor egy erősebb lejtőn sem engedi 80 fölé gyorsulni, pontosan tartja a 80-at.
Illetve ha a beállított értékről lassítasz a karral (pl autópálya terelésnél 130-ról 80-ra) akkor nem gázelvétellel engedi kigurulni az autót hanem rögtön lefékezi 80-ra.
Most nem allok levazolni a gep mivoltat,ugyanis 14,000$ + vam + afa nalam nem 2 millio,plane a csucs (252ft/$ valtasi arfolyamnal) de ha jol sejtem a sima kinai egesz jol koppintot x3 verziok is 7-8000$ korul van plusz vam/afa.
annak a belseje olyan mint egy kifosztott tyukoll. :)
igazat megvalva kb 20-25 ilyen vezerlot kultek mar nekem abibol par db hijan mind jolett.
az altalad irt feszites deformalodas + a homersekleti tenyezo valoban ott van,viszont abba nemileg tevedsz hogy mik azok amik felszakadnak,ugyanis egy chip szakadt fel eddig mindnek nemkell mindent forrasztani rajtuk.
a masik pedig hogy ki tudom e olvasni nemtudom mert nem is probaltam meg.
viszont azt tudom hogy nagyabol 14,000-15,000 fele flash chipet tudok irni olvasni a jelenlegi programozoval.
auto vezerloket is rengeteget javitok es ott is ugyan ez a problema mint az osszes tobbi szamitogepnel.
Nem a fagyasztósprétől megy tönkre...Konstrukciós hiba, hogy a lefogatások által elő van feszítve a lap és elfárad, meggörbül. Ahogy hozzányúlnak mégjobban kontaktos lesz és megsérül a szoftver.
A videóban szereplő forrasztóállomás 1.9m Ft. Bármikor veszek ennyiért 2db E60-at:)
Amúgy sem azon múlik, mivel sajnos kereskedelmi forgalomban nem kapható programozó az alaplapi chipkészlethez, ezért neked sem lehet. Csak a siemens gyárában van, ahol a gyártás során a szerviz portokon feltöltik az alap szoftvert.
Nem kötekedésként írom, csak az elején megjártam pár notebook szervizzel ahol a sikertelen próbálkozás után visszakaptam a teljesen menthetetlen alkatrészeket egy vállvonás kíséretében, hogy " bocs, de ennyit lehetett kihozni belőle"
Nos van egy spec fagyaszto sray amivel uzem allapotban is lehet fagyasztani,nemtesz kart az alaplapba.
ami gepet lattal azzal annyiszor forrasztok egy alaplapot ahanyszor akarok,nemfok elegni semmi rajta,nemhiaba ket E60 BMW ara magyar viszonylatban :)
a leg elso ilyen navi alaplapot egy BMW szerviz kulte nekem kb minden alkatresz tetejen egy nagy X-el hogy ezeket forrasszam ujra neki.
termeszetesen akkor nemtudtam mi az es azt sem mibe valo.
ujra forrasztottam amit kertek.
vissza kultem es par nap mulva hivtak hogy tokeletes lett kuldhetnek e meg parat.:)
akkor kerdeztem mi ez es montak BMW navigaciok.
aztan nyilvan egy ilyen dolog nem csak forrasztasbol all,es mivel en egy hivatalos szerviz vagyok,minden munkafolyamathoz megvannak a gepek,scopok,muszerek,flash irok,diagnosztikai berendezesek stb...