Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NEFILIM. Creative Commons License 2016.01.12 0 0 58174

A szélvédő jobb alsó sarkában szokott lenni egy zöld színű matrica a Németeknél. Az mi lehet?

Előzmény: no_holy_shit (58171)
BaGira-79 Creative Commons License 2016.01.12 0 0 58173
Úgy néz ki a különolajozás, hogy van 1 szivattyú és 1, gázpedállal állított szelep. Így lesz fordulat- és terhelésfüggő a kenés.
Vmi bontott robogóról biztos lehetne találni.
Előzmény: jocijocó (58166)
t.lantos Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58172

Mivel nem egyseges, kulfoldon eddig se tudtak, mit jelent.

Megnezi a forgalmit.

Előzmény: no_holy_shit (58169)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58171

A nemetek mazricaval mint eddig a magyarok 

Előzmény: NEFILIM. (58170)
NEFILIM. Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58170

Külföldi rendszámú autókat hogyan jelölik a rendszámtáblán?

Előzmény: no_holy_shit (58169)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58169

es külföldön mit mondok a rendörnek?

 

vagy a külföldi rendör megszokja es akkor muszaki nelkul is jarhatok? vagy egesz europaban hozzafognak ferni a magyar adatbazishoz?

 

Előzmény: kiggyo (58143)
Bekil Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58168

Nyáron nem. De igen. Télen kicsapódik a pára. Ne foglalkozz vele. 

Előzmény: MM. (58149)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58167

Melóbajáró zsukkot gázosítottuk ,a barkasnak meg ott volt a mosóbenzin. Így olcsón kijött a kétütemű,nem volt érdemes agyalni rajta.

Előzmény: jocijocó (58166)
jocijocó Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58166

Én a gyakorlatot kérdeztem, azt tudtam motorkerékpároknál volt különolajozás. Régen a CZ elég sok típusán feltűnt, aztán már jöttek a Japánok, elég soknál volt külön kenés. 

Én arra voltam kíváncsi, volt e aki gázosított keverékkenésű motort. 

Régen a léghűtés miatt is voltak trükkök, hogy a reduktorfűtést megoldják. Gondoltam hátha mond valaki itt is valami okosságot.

 

Előzmény: Makethisworldabetterplace (58161)
kacagógerle Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58165

Volt multiszelep csere, de a régi szelep is már új tipusú volt(volt rajta mágnestekercs, csak máshová esett), csak amiatt nem lehetett visszatenni, hogy a régi tartály 4 csavaros volt, az új meg 6.

Előzmény: columbo67 (57832)
kacagógerle Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58164

Sziasztok!

Bocs a késői válaszért, ezt a remekművet Páhiban sikerült összehozniuk a tartályt beszerelőknek.
Visszavittem, kicserélték egy másik multiszelepre aminek a mágnestekercse mostmár máshová esik és nem ér bele a vonóhorogba, viszont ennek a szelepnek a búvárcsöve nem ér le a tartály aljára, és mikor 4-5 liter van benne elkezd erőtlenül menni az autó, és a tartály ledermedni…
Elképesztő, hogy nem tudnak megcsinálni normálisan egy tartálycserét. Vissza kellett mennem 140km-ről emiatt a hanyagság miatt, amit azon az egy alkalmon meg lehetett volna oldani(ráadásul így sem tökéletes a búvárcső miatt). Lehet jobban jártam volna egy „nevenincs” kisebb műhelybe elvinni az autót itt a közelben tartálycserére, minthogy ilyen messze elautózzak a kókányolásért…
Azt már le sem merem írni, hogyan zajlott a csere.

 

Előzmény: R!ck4 (57828)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58163

Bűnöző sokkal több van, mint matricamentes rendszám, de a a bűnözőn nem látszik 100 méterről a bűnözősége, a rendszámon matricahiánya viszont igen. :-)

Előzmény: MM. (58159)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58162

Adnak igazolást a vizsgahelyen, a matricát a kormányos ablakánál adják ki.

Előzmény: Csanak,p (58158)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58161

Gázzal nincs kenés.

Benzinnel se.

Ezért rakják bele a kenőolajat. :-)

 

Kétüteműben injekcióstűt tettek a szívócsőbe. A se túl sok, se túl kevés olaj bevarázslása, ez a feladat.

Alapjárat, normál fordulat közlekedés, fullgáz. Más-más olajmennyiségigény percenként.

Fordulatszámhoz és normál közlekedéshez belőve kis fordulathoz sok, fullgázhoz kevés lesz az olaj.

Előzmény: jocijocó (58154)
t.lantos Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58160

Ismetelten megkerdezem, hogy az atlagmokus honnan fogja tudni szmogriadonal, hogy o most ki van tiltva?

Mert ugye a szmogriadorendelet meg pont a matricak szienhez koti!

 

Előzmény: Csanak,p (58158)
MM. Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58159

A bűnözők kiszűréséhez bezzeg nem lenne ilyen sasszemük mind a matrinyához:D

Csanak,p Creative Commons License 2016.01.11 0 0 58158

Ez csak a kezdet, Egy ismerősöm mondja ugyan ez a sztori Pápán vizsgázott a kocsi délelőtt . Rendőr utánna kivették a sorból , miéyen rendszáma van magának? Visszakisérték a vizsgahelyre és megkérdrzték a rendőrók miért nem látható a matrica? Ja ez nem vicc, mult héten volt.

Előzmény: Kutyka (58157)
Kutyka Creative Commons License 2016.01.10 0 0 58157

Kemény tényleg!

Párom autója sima műszaki vizsgán (sikeres) volt pénteken... hazajött mindenféle matrica nélkül.

Baromi fura így a látvány :)

Előzmény: Csanak,p (58141)
kiggyo Creative Commons License 2016.01.10 0 0 58156

Különolajzással, no meg illegálisan mert akkoriban tilos volt. Akkoriban sem volt reálértéken olcsó a benzin, a gáz sokkal olcsóbb volt, úgyhogy ment a pb palackos autózás ezerrel.

Előzmény: k.o.v.a.cas (58155)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.01.10 0 0 58155

Szerintem sehogy. 20 ft alatti benzinárnál meg minek is ?

 

Előzmény: jocijocó (58154)
jocijocó Creative Commons License 2016.01.10 0 0 58154

Nincs már jó Wartburg és Trabi sem, gázzal viszont kenés nincs. Valaki tudja régen hogy gázosították őket.????

Előzmény: Makethisworldabetterplace (58153)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58153

Hidegüzemhez léghűtéses keverékkenésű kétütemű vagy villmotor lenne előnyösebb kenéstechnikai szempontból.

Előzmény: Isti betyár (58152)
Isti betyár Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58152

Keveset megy, eközben se éri el az üzemi hőmérsékletet.

 

Előzmény: potyo2 (58150)
372zoli Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58151

na azt a pár szerelőt kerüld el, és nem lesz gondod a későbbiekben.

Előzmény: Isti betyár (58148)
potyo2 Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58150

Termosztátot akkor cserélj, ha nem éri el az üzemi hőmérsékletet.

 

Ha legközelebb mész legalább egy 20-25km-es távot egyben, utána nézd meg azt a habos dolgot. Ha a rövidtávú használat miatt van, akkor el kell tűnnie

Előzmény: Isti betyár (58148)
MM. Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58149

Minden üzemanyag esetén előfordul ez... a sok ideg üzem meg a pára miatt van.

Előzmény: Isti betyár (58148)
Isti betyár Creative Commons License 2016.01.09 0 0 58148

Sziasztok!

 

Az természetes jelenség, hogy szelepfedél tetején fehér olajhabos rész található. Pár szerelő szerint a gáz (LPG/CNG) miatt van, meg cseréljem ki a termosztátot. Ez igaz lehet?

MM. Creative Commons License 2016.01.08 0 0 58147

Találkoztam egy ilyennel, jól ment gázzal és jól fogyasztott! Szerintem vágj bele!

Előzmény: Zafír001 (58146)
Zafír001 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 58146

Sziasztok!

 

Gondolkodom egy 99-es Honda Civic 1.6 VTI gázosításán. Van valakinek ilyen géppel kapcsolatosan tapasztalata? 

Köszi előre is!

kiggyo Creative Commons License 2016.01.07 0 0 58145

Lesz,  nyugi :-)

Elvileg a mozgó verzió is online lesz. Félelmetes technikai arzenál áll már rendelkezésre, mondjuk engem nem zavar mert betartom a szabályokat amennyire lehet.

Egyszer megbüntettek tilosban parkolásért (figyelmetlen voltam). Egy autóba szerelt kamerával járták a várost keresztül-kasul, majd (gondolom szoftverek segítségével) elemezték hogy milyen tábla után milyen autók vannak. Elég hatékony így.

Előzmény: t.lantos (58144)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!