Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HTT Creative Commons License 2005.10.28 0 0 508

Nem semmi

 

Azt hittem eddig, hogy plusz immo-ról beszélünk :o

 

Ebben az esetben valóban célszerű megnézni azt a bemenetet

 

Teo >

Előzmény: kacagógerle (507)
kacagógerle Creative Commons License 2005.10.28 0 0 507
Épp most találtam meg az Autodata kapcsolási rajzon,hogy van a motorvezérlő elektronikán egy immo bemenet.Asszem ezzel fogom kezdeni,innen megyek visszafelé.
Előzmény: HTT (505)
kacagógerle Creative Commons License 2005.10.28 0 0 506
Köszi Teo!

Azért gondoltam a gyári immobemenetre,mert szvsz ebben nincs külön immo.Szoval a gyári reléken kivül nincs semmi kütyü,ami immo lehetne.
A gyári relék a helyükön,+ a lámpasípoló lóg ott más semmi.Sem a motortérben,sem pedig a kormány alatt a dzsumbulyban.:-)
Ezért is nehéz kikeresni,mert nincs külön immo.Ha lenne természetesen onnan indulnék,és egyszerű lenne minden.
Holnap nekifekszem megint,és kimérem az összes drótot ami kijön a biztosítéktáblából.
Előzmény: HTT (505)
HTT Creative Commons License 2005.10.28 0 0 505

Halihó

 

Én aszondom, hogy neki kell feküdni akkor rendesen, oszt megkeresni a drótokat. Ha normális immo, akkor úgyis nem csak egy helyen szakít, hanem három vagy több. Szépen fel kell térképezni, aztán kiszedni mindet.

Megjegyzem, ha megtalálod az immo vezetékeit, akkor könnyen rá lehet mérni mindegyikre, hogy melyik a fék, aztán elég azt lekötni, egyébként meg hadd működjön ... persze ha működik :-)

Mi sose szoktuk a gyári bemenetet használni - ha van egyáltalán kivezetve -, mert akkor nincs értelme a plusz immo-nak.

 

Teo >

Előzmény: kacagógerle (504)
kacagógerle Creative Commons License 2005.10.28 0 0 504
Hali!

Na kész vagyok ettől a féknyomkodós immótól.Széthánytam a biztosítéktábla környékét,hogy kinyomozzam hol lehet rákötve a féklámpadrótra valami drót,ami ezt vezérli.
Eredmény=0.
A féklámpakapcsolótól a két drót egyenesen belemegy a biztosítéktáblába,onnan aztán a jóég tudja hol jön ki ez a szál,és egyáltalán hová megy,akkora ott a felfordulás.:-)
Olvastam valahol,hogy a motorvezérlőelektronikában van egy immo bemenet gyárilag,ez igaz lehet?
Már csak az a kérdés,hogy hol lehet rákötve,mert kókányolást nem látok,minden vezeték és kötegelés gyárinak néz ki.Vagy pedig nagyon jó munkát végzett a villanyász aki bekötötte.:-))
Előzmény: HTT (503)
HTT Creative Commons License 2005.10.24 0 0 503

Halihó

 

Nincs mit :-)

 

A jobboldali gomb egy másik csatornát tud(na) vezérelni, pl: tetőablak zárás, csomagtartó nyitás. Ezt persze csak akkor tudod használni, ha be van kötve az autóban a cucc is eszerint :o

 

A kicsi gomb arra szolgál, hogy Bip nélkül élesítsd a riasztót. Ha ezt a gombot nem programozták föl, akkor a következő a menet:

1. gyújtás ráadás

2. riasztó szervizkapcsolójának be-kikapcsolása 15-ször

3. kis gomb megnyomás a távvezérlőn

4. 3 Bip hang kivárás

5. gyújtás le

 

Teo >

Előzmény: redir71 (501)
HTT Creative Commons License 2005.10.24 0 0 502

No problem

 

Nem tudom mikor kezdtél vele foglalkozni, én még a legelején, amikor örök garanciával árultuk őket. Még mindig van olyan ügyfelem, aki autócserénél hozza a régi autót, a riasztót kiveteti velem, aztán nyomás az új autójába befelé :-) .. és nincs vele semmi problémám.

 

Sajnos el kell mondjam, hogy sok láma beszerelő volt, akiktől volt "szerencsém" jónéhány visszahozott darabot megvizsgálni, aztán kiderült, hogy semmi baja sincsen, csupán valami logikai bukta lehetett benne. Be is szereltük az ilyeneket szépen, aztán ketyegtek, ahogy kell. (Tipikus bukta volt, hogy ACC-t kért, de sok autóban ugye nem volt ilyen, hát kihagyták, aztán csodálkoztak, hogy menet közben megszólal).

 

Az volt a gyengéje, hogy ha megbikázták az autót, akkor hajlamos volt lezsibbadni, aztán ha nem jöttek rá, hogy táp le után helyreáll, akkor küldözgették visszafelé, mondván, örök gari. Néhány a bikázástól örökre megfeküdt az is igaz.

 

A későbbi verziók sokkal gyengébben sikerültek (Mark III sorozat), ezekkel már mindenféle bajok voltak valóban. Ráadásul az árát is jól megemelték, az örök garit is eltörölték, szépen be is fuccsolt a dolog :-(((

 

Teo >

Előzmény: ZEMA (500)
redir71 Creative Commons License 2005.10.24 0 0 501
Kosz a gyors választ. A kérdések:1,A jobboldali gomb mire szolgál,ugyanis semmilyen reakciót nem vált ki? 2, Szintén a jobb oldalán az élén van egy kis gomb,az sem regál semmire.Hogyan lehet átprogramozni?Én olyasmit olvastam,hogy a gyujtáskapcsoló ,,ON"-ba való fordítáasa után a szervízkapcsolót kell átkapcsolni egy táblázat alapján. Koszi
Előzmény: HTT (497)
ZEMA Creative Commons License 2005.10.24 0 0 500
Hu akko Bocsi....már jó néhány éve nem foglakozom Avitallal....rengeteg garis porbléma volt  volt vele.....:)
Előzmény: HTT (499)
HTT Creative Commons License 2005.10.24 0 0 499

Hmm

 

Az már rég megszűnt, a helyén székelő cég nem foglalkozik autóriasztóval.

 

Teo >

Előzmény: ZEMA (498)
ZEMA Creative Commons License 2005.10.24 0 0 498
Avital riasztók Rimi Security Kft. 1136 Bp. Pannónia u. 42.  T: 239-9064
Előzmény: redir71 (496)
HTT Creative Commons License 2005.10.23 0 0 497

Halihó

 

Távirányító nem lesz olcsó játék, egy egyszerű riasztót tudsz venni az árán, ha egyáltalán sikerül előkeríteni egyet :-(((

 

Leírást tudok Neked szerezni, esetleg mondd, hogy mi a kérdés, az gyorsabb :-)

 

Teo >

Előzmény: redir71 (496)
redir71 Creative Commons License 2005.10.23 0 0 496
Szevasztok!Avital márkáju riasztohoz keresek távirányítot és leírást.
Amarton Creative Commons License 2005.10.22 0 0 495
Sziasztok!

Megjavítattam a riasztómat, aztán itthon kiderült, hogy a központi zárat nem kapcsolja.
Van ilyen, hogy az előző tulaj nem kérte volna a riasztóhoz, hogy legyen rákötve a központi zárra. Suzuki Swift esetében a központi zár hogyan van megoldva? A földet kapcsolja, vagy a pozitívot? Esetleg én otthon meg tudom-e oldani, vagy vigyem megint szerelőhöz?
HTT Creative Commons License 2005.10.21 0 0 494

Halihó

 

Immo rá lehet kötve akár oda is. Legegyszerűbb lekötés - onnan - ha megkeresed a vezetéket, ami a féklámpakapcsolóra van pluszban rátéve, aztán lehúzod és testre kötöd fixen - feltéve, hogy a féklámpakapcsoló testet kapcsol. Ettől legalább a többi része működik, ami sosem árthat :-)

 

Teo >

Előzmény: kacagógerle (493)
kacagógerle Creative Commons License 2005.10.21 0 0 493
Hahóó Teo!:-)

Hozzánk került egy II-es ibiza 1.4, 95-ös évjárat.

1.Olyan bajom van vele,hogy csak akkor indul be,ha be van nyomva a fék.A régi tulaj azt mondja,hogy a fékpedálra van rákötve az immoboliser.Létezhet ez,mert én még nem hallottam ilyenről.Meg amugy is tök nyűg az egész,ki akarom kötni.Nem tudom találkoztál-e már ilyennel,ha igen,hogyan lehetne likvidálni ezt a kényelmetlen funkciót?

2.Mennyi lenne bele egy központizár(2 ajtó+csomagtér),+ egy olcsóbb riasztó?Elég lenne a legolcsóbb fixkódos is,ugyanis olyan helyen áll a kocsi,hogy sose fogják ellopni,ill. feltörni,és szinte csak arra kellene bele a riasztó,hogy ne kelljen kulcsozni,hanem gombnyomásra nyíljon ki.

Köszi!gerle
Svero1 Creative Commons License 2005.10.21 0 0 492
Kisprofi!
A mai postával megjött a riasztó-leírás amit küldtél.
A mai naptól jóemberré vagy nyilvánítva! :)
Nagyon köszönöm!
Svero.

Amarton Creative Commons License 2005.10.18 0 0 491
Felhívtam a piranha szervizt.
Elmondták, hogyan kell a riasztót visszakódolni.
Sajnos a kódolás nem sikerült, mert kiderült, hogy az előző tulaj, vagy a márkaszerviz lemosta a motorteret és beázott a riasztó. Vihetem fel megjavítattni.
Kispofi Creative Commons License 2005.10.17 0 0 490
Akkor jó helyre küldted, de nem kaptam meg!
Előzmény: Svero1 (489)
Svero1 Creative Commons License 2005.10.16 0 0 489
torimpex@tiszanet.hu
-ez van itt az adatlapodon.
Elküldjem mégegyszer?
Vagy másik címre?
Előzmény: Kispofi (488)
Kispofi Creative Commons License 2005.10.16 0 0 488
Hova küldted nem kaptam semmit.
Előzmény: Svero1 (487)
Svero1 Creative Commons License 2005.10.15 0 0 487
Már értem.
Mail ment, benne a postai címem.
Köszi, várom.
Előzmény: Kispofi (486)
Kispofi Creative Commons License 2005.10.15 0 0 486
Postai címre gondoltam, mert csak papíron tudom elküldeni.
Előzmény: Svero1 (485)
Svero1 Creative Commons License 2005.10.14 0 0 485
De jó lenne!

svero@zelkanet.hu

addig is köszönöm!
Előzmény: Kispofi (484)
Kispofi Creative Commons License 2005.10.14 0 0 484
Találtam hozzá leírást ha adsz egy címet elküldöm.
Előzmény: Svero1 (483)
Svero1 Creative Commons License 2005.10.14 0 0 483

Üdv.
Mégegyszer megkérdezem, hátha valaki tud nekem segíteni:
Laserline 906, vagy 910 (azt hiszem, egyforma) bekötési rajz kellene nekem.
Nagyon megköszönném.
Amarton Creative Commons License 2005.10.14 0 0 482
Oké!
Várok türelemmel.
Előzmény: Kispofi (481)
Kispofi Creative Commons License 2005.10.12 0 0 481
Nem felejtettem el, hogy mit igértem csak még nem volt időm tájékozódni.
Előzmény: Amarton (470)
king.james Creative Commons License 2005.10.12 0 0 480
Köszi neked is!

Most azt a belinkelt orosz nyelvű lapot próbálgatom valakivel lefordíttatni.
Most kaptam rá ígéretet, de ha nem sikerülne, akkor nagyon megköszönném azt az angol nyelvű leírást.

Előre is köszi.


kj
Előzmény: Kispofi (479)
Kispofi Creative Commons License 2005.10.12 0 0 479
Ezt annyiban helyesbíteném hogy a Deltalam kft. címe helyesen Bp. Szépvölgyi u.92/C Tel.: 3258897. Ha nekik nem lenne, ha nagyon muszáj, én is elő tudok ásni egy angolnyelvű  leírást hozzá.
Előzmény: zsolee (477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!