Kb.4 hónapja tart az autó 4es és 5ös fokozatban produkálja h 3200fölé nem engedi a fordulatot.
Ennek köszönhetően elég lusta országúti forgalomban.
Kezdte motor diagnosztika lámpával felvillant elaludt mostmàr az nincs van cserébe szerviz lámpa állandóan. :)
Indításkor néha megtorpan a motor de nem áll le és csak egyszer teszi.
Kiolvasták a hibát nyomás érzékelő hiba, de aki megnézte az autót nem vállalja a javítást.De annyit mondott gondoljam meg kihez viszem, mert lehet valaki célirányosan tudja a hiba okát és azt cseréli Csak!! ki vagy nekiáll tippelgetni és vagy bejön vagy nem...ez anyagilag nem túl jó lehetőség.
Ő az utóbbi szerelő lett volna ezért nem vele javittatom.
Ha valaki járt már így vagy tud megbízható szerelőt(Bp.és környékén)
Sziasztok! 2004-es évjáratú Opel Corsa autómban nedves a padlókárpit a jobb oldalon. Ez mitől lehet? Egy hete jelentkezett a probléma, miután a kocsiban fel lett töltve a fagyálló és meg volt az olajcsere. Segitségeteket előre köszönöm.
Nekem is ugyan ez volt. 2006-os G Astra. Azt figyeltem meg, hogy a műszerfal világítás kapcsolója lehet érzékeny, mert amikor elsötétült minden kicsit tekertem rajta le és fel és akkor megint visszatért a fény. Nálam annyi plusz, hogy lehetséges hogy a hátsó lámpák is elaludtak ezzel egyidejűleg, mivel mögöttem jöttek kocsival és később ezt jelezték. Én is gondoltam, hogy szerelőhöz viszem, de ha nem produkálja akkor a problémát akkor hiába. Márkaszervíz mit mond vajon?
Sziasztok. Próblámám van amiben segítségeteket kérem. Opel astra G 2002 1.4 benzin. Menet közben csökkent a teljesítmény, 5 sebességben lefulladt 2-es 3-asban alig ment. Alapjáraton csak pár henger ment. Gyertya gondra gyanakodva cseréltem őket de utána nem indul a kocsi csak kerreg vagy recseg. Mintha nem forgatná a motort vagy nem is tudom milyen hangja van. Tud valaki nekem segíteni mi lehet a baj?
Teljesen kiszámíthatalan módon a világítás bekapcsolásakor időnként világít, máskor nem világít a műszerfal és a középkonzol, érdekes módon a világításkapcsoló körüli részek világítanak mindig.
Ez több problémát is okoz:
1. Sötétben nagyon zavaró, mert ha az ember rápillantana a műszerekre, akkor hosszú idő kell a szemnek, mire átáll a saját fényszóró és a szembejövő autók fénye után a sötét műszerfalra. (A tompított világítás és a reflektor mindig működöt eddig, függetlenül attól, hogy a műszerfal világít-e vagy sem.
2. Amikor a műszerfal nem világít, akkor nem üzemel a ködlámpa és a bekapcsolva hagyott fényszóróra figyelmeztető hang sem. (Üzemel viszont a lámpa dölésszögének állítása.) A ködlámpa igen fontos volna, épp a napokban utaztunk nagy ködben, amikor elindultunk, jó volt, és a köd kellős közepén megint megszünt a fénye. Ez egyből látszik, mert kialszik az ikonja a műszerfalon.
(Nem akarom bonyolítani, de olyan szitu is akadt már, hogy bár elaludt a műszerfalvilágítás, mégis ment a ködlámpa, a lényeg, hogy többnyire inkább nem megy.)
Autóvillamossági műszerészhez elvittük már, amikor leálltunk az autóval, akkor épp nem világított, de mire a műhelybe álltunk, megint jó volt, erre viszont azt mondta a műszerész, hogy így nem tudja kimérni a hibát.
tempomat kapcsolót tettem az astra h-ba. Mivel benne van a program csak aktiválni kell. Működik is jól. Ott rontottam el hogy később tudtam meg hogy kell CIM modul megbontása nélkül kart cserélni. A kipörgés gátló hibát jelez nem is működik. Hibakódot törölni nem tudunk. Ami befolyással lehet rá : kormányszög elfordulás nincs kalibrálva. Ezt a hibakódot sem tudjuk törölni. Elképzelhető hogy valamit elfordítva raktam össze a CIM modulban? kapcsoló tökéletesen működik minden funkciójában.
Milyen megoldást tudna valaki javasolni. Köszönöm.
Hello! Tegnap a nagy autó keresgélés közepette egy REMÉLEM logikus döntés mellé tettem le a voksomat. Vásároltam egy takarékos Astra CARAVÁN G 1.7 DIT -t
Olyan kérdésem lenne, hogy ugye a gyári méret a 185/65 15 vagy 195/60 15
Alufelnit szeretnék majd nézni de hogyan változik az ET szám ha mondjuk 6 vagy 6,5 vagy 7col széles az alufelni. Köszönöm! Nagy segitség lenne.
Szeretnék egy kis segítséget kérni van egy 9éves Opel astra G 1.2 autom.Keveset használom,van úgy hogy egy hétig sem ülők bele. Garázsba tárolom.Hidegen mikor indítom azt veszem észre a motor egyenletlenül jár pár másodperc múlva ez megszünikNem volt mégsemi cserélve benne.Milyen hibára gyanakodjak?Segitséget kérek!!!!!!
Sziasztok!kellene egy kis segítség!! 1.7 CDTI 125 Le motor.2009.06 !!!alapjárat ingadozik és néha fél perc után lefullad!!jöttem haza fele kb 20 km megtétel után menet közben megáll a motor(!!) nagy nehezen megállok,elforditom a kulcsot és pöcre indul!!mitől lehet ez??előre is köszi !
Most találtam a fórumra. Van egy Astra G 1.4 16V 2008-as évjáratú gépkocsink, amit nemrég vettünk. Nekem inkább csak idegesítő bajom van, mivel egy sípoló hangot hallok néha ami minden rendszer nélkül néha elhallgat néha előjön.
Az asszonyka már messziről tudja, hogy érkezem, mert ilyen sípoló hangot más kocsi a környéken nem ad ki magából.
Teljesítményileg nem érzek semmi gondot. Semmi hibajelző nem világít. Mi lehet ez a hang?
sziasztok olyan probléma lépett fel hogy c 14 es astrán rángat a motor
diagnosztikát csináltunk de a hiba kod 0051 cseréljeki a vezérlö egységet vagy pdaa nincs jelen
ki cseréltük a fedélzeti kompjutert ugyan olyanra de a hiba fent áll minden csatlakozot szét huztunak a motornál de nem változik semmi . mi lehet a baj ??,?
A segítségetekre és tanácsra lenne szükségem. Most vásároltam egy Opel Astra H 2004 1.7 cdti kombi autót.
Olyan hibát produkál hogy az alapjárat fel megy 1100ra és ha nem megyek vele utána hoszabb távot és leállítom az autót nem indul el csak kattog. Haviszont járatom az autot vissza esik a fordulat 800ra és akkor bármennyiszer tudok indítani. Töltést néztünk jónak tünik. Kicsit idegesítő mert ma is háromszor kellet belökni az autót.
Láncfeszítő prblémád van,sajnos a vezérlést és jóminőségű olajjal javítható.....
sajnos a tapasztalatom alapján ne húzd sokáig a javítást mert teljesen tönkre megy a motor!!!!Ez sajna tipushiba............szivesen ránézek ha gondolod....
Vidd vissza a szerelőhöz az autót és nézzétek meg az folytószelep potenciométer adatait,mert vagy ott vagypedig fars levegőt szív a szívócsonk papír tömítésénél!választ várnék......ha lehet:))
Adott egy 95-ös f-es astra caraván 1,6 16 V-s. Kb 2 hete kezdődött, hogy 15-20km megtétele után a motor felpörgött megállásnál. Szerelő elvitte, (hibakódot nem jelez) alapjárati motort kicserélte, azóta a helyzet csak rosszabbodott most már minden egyes kuplung kinyomásnál felpörög a motor, sőt van, hogy elengedem a gázt és a kocsi megtartja a sebességet és előfordul az is, hogy magától gyorsít... valakinek valami ötlete? Kérlek segítsetek!
hello! szerintem meg kéne nézned a főtengely jeladót megtisztitani vagy cserélni, vagy benzinnyomást kéne mérni, ha alacsony a nyomás (3 bar körül kell lennie) akkor benzinszivattyú is lehet!
Sziasztok! Nekem egy 2003-mas évjáratú G Astrám van 1.6 16V. És azt csinálja h 4000-res fordulat felett visszafullad, és sokkal gyengébb is az autó. Én úgy vettem észre mintha a szelepek is felhangosodtak volna, pedig frissen cseréltettem olajat. Menet közben nehezen gyorsul és 120 nál az istenért sem megy többet... és normál használat mellett is néha berángat.
Valakinek esetleg volt hasonló problémája? vagy valaki tudja mi lehet a baj? esetleg h mennyibe fog ez nekem fájni?