Már lett neki irva volt egy hozzá szoló aki azt irta neki generátor baja lessz.Irtam neki ha nem ért hozzá hülyeséget ne irjon.Holnap viszí rárakják neki diagra.
Köszi, nem nekem kell, én benzines vagyok. Csak egy facebook csoportban kérdezte egy srác, de nem válaszolt neki senki. Mondom megkérdezem, hátha tudja valaki és tudok neki mit írni rá.
Az előbb elfelejtettem, de lehetséges az EGR szelep problémája is. Próbáld meg kiszerelni a szelepet, ezt otthon is megteheted, ha el van mocskolódva ki kell tisztítani. Gázolaj és hideg zsíroldó a megfelelő eszközök a tisztításhoz.
Jelentheti az izzító rendszer hibáját, de akkor is kigyullad, ha üzemanyag ellátási gondok vannak pl. porlasztó hiba.
Hogy indul az autó ? Mikor gyullad ki a jelzés ? Alapjáraton egyenletesen jár ? Gyorsításkor ( izmos gázadásnál) hogy reagál ? Akkor is világít az izzítás jelző ?
Nekem nem akad az ajtóhatároló az autómban, de kattog. Rendszeresen olajozom és tovább a dolog nem érdekel.
A biztosíték készlettel kapcsolatban azt javasolnám, hogy a biztosíték tábla takarólemezét, ha leveszed van benne bizti, (tartalék) ebből adódik, hogy azt a fajtát kell vásárolni. Természetesen különböző értékűeket. Egyébként ezek úgynevezett késes biztosítékok.
Szerencsésen megoldódott, a nehézkesen induló 2004-es MK2 Clio-m 1.5dci története. Aki nem emlékezne: https://youtu.be/tC0CSINy10c Vezérmű tengely jeladót cseréltek benne, és egyenlőre jónak tűnik.
Viszont újabb kérdéseim lennének hozzátok.
1, Milyen biztosíték készletet vegyek a kocsiba? Tartaléknak szánom, csak nem tudom, hogy milyen fajtát kérjek a boltban?!
2, Akad/kattog a bal első ajtóm. Az ajtóhatároló a bűnös, mert sem az olajozás, sem a csavarok meghúzása nem segített a problémán. Szeretnék újat venni, de nem tudom milyen cikkszám alatt keressem. Tudnátok segíteni, hogy hol tudnék minél olcsóbban rendelni hozzá?
3, Amikor még nem indult, ajánlottátok, hogy vegyek bele szelepeket ami megakadályozzák, hogy a gázolaj elfolyjon a csövekből. Most, hogy már rendesen indul így is vegyek bele? Pontosan milyet/milyeneket? Hol tudnám megrendelni?
Nem akarlak félrevezetni, mert régen csináltam, de mintha lötyögős lenne a vége. Vissza lehet húzni rajta a műanyag hengert rugó ellenében.
A 8V-ben takarítottam meg vagy 10e km-el ezelőtt, de szép lett az alapjárata. Vagy 2x felakadt, pörgött mint a bolond, ezért vettem ki. Jó koszos volt.
Mennyi km van az autóban?
Olyan 100e körül takarítottam ki az egész pillangószelep-házzal együtt. A 16V-ben 79e km van, de nem volt még vele gond, szépen szabályoz, bár ennél azt vettem észre, hogyha lemerül az akkumulátor, akkor nincs alapjárat, leáll a motor. Ha már feltöltődött, akkor a következő indításkor szépen beáll. A leállítás-beindítás sok dolgot alaphelyzetbe állít.
Én vettem egy újat,szerintem hibás volt,nem állt be.Mintha megszorult volna.a boltba visszavittem ott húzgálták erőltették.Nem lett jó.A régi az beállt de nagyon lötyögős a tengely van hogy erősen kopog is és ingadozik az al.járat.A szerelő szerint elgyengült,nem tudja felvenni a ritmust.Hm.én sem:-)
Sziasztok!Tudna segíteni valaki hogy a Thália 1.4 16szelepes alapjárati relét hogy kell cserélni?Amit lehet kapni újat az lehet rövid vagy hosszú a tengely,ahogy éppen a gyárba beállítják.Lehet ezt erőltetni hogy betolom vagy kihúzom????Vagy mi alapján állítom be az én autómhoz?Előre is kösz a segítséget.
A csomagtér zsanér bal oldalán lévő kábelkötegből keresd ki a központizár vezetékét (aszem fehér),és kövesd,addig, amíg megtalálod a szakadást.A sok nyitást-csukást nem bírja, és eltörik.