Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21798

Tudom hol van. Az nem pont ott van. Legalábbis én nem mondanám így, ahogy te.

Előzmény: Törölt nick (21797)
BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21796

Sokaknak már az is messze van.

Előzmény: Törölt nick (21793)
BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21795

Ne jeggyel számolj, hanem bérlettel! Mindjárt kiderül, hogy abban tévedsz, mivel éri meg jobban bejárni oda. És akkor még a parkolást kihagytad. Mellesleg mentem én már ki Szigetszenmiklósra a Lurdítól 1 óra alatt.

Előzmény: Törölt nick (21792)
BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21794

És azért jár kocsival a belvárosba, és szennyezi a környzetet ott, ahol mások laknak, és nem ott, ahol ő lakik? Elköltözik, ki a városból, mert ott jobb a levegő, közben meg pont az ilyen kiköltözöm, de bemegyek kocsival emberek szennyezik a benti levegőt. Ha nem járna be autóval, mindjárt jobb lenne, lehetne a levegő.

Előzmény: ficere50 (21789)
BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21791

Lófüttyöt finanszírozta a Parking Kft! EU-s pénzből épült! (Ott laktam, azt a parkolót használtam.)

Előzmény: Macika (21765)
BoGar Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21790

1, Az már nem külváros, aki ide bejön, az már inkább tovább megy.

2, Ha nincs rendezvény, akkor is BKV jegy árának megfelelő összegért lehet parkolni egész nap. Ha a közelben rendezvény van, (pl: ruhavásár, Hangfoglalás, stb,) mindjárt fizetős lesz, óránkénti díjjal.

3, Nem sokkal messzebb igazi P+R-nek ott van az Arána parkolója. Ingyenes. Bár Itt is messze a metróállomás, mint a Sportcsarnoknál. (Ezt szokták mondani más topikokban.)

Előzmény: Törölt nick (21760)
ficere50 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21789

Azt az időt pedig együtt tölthetné a szeretteivel...Ez is egy szempont nem?

Előzmény: Macika (21788)
Macika Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21788

Mondjuk Zuglóból (a kintebbi részéből) a Camponáig nincs 1 óra az utazás (nap közben) és van benne 3 átszállás, tehát azért az a 1,5 óra az IGEN barokkos túlzás, vagy pedig annyira extrém A és B pont között lehetséges csak, ami igen ritka.

 

Van egy kolléganőm, aki Szigetszentmiklósról jár be a Rádióba dolgozni, van, hogy reggel 7-re kell jönnie, és szó nélkül csinálja évek óta. Nincs jogosítványa, de pénze se lenne autóra. Ha ismerős néha behozza, azt megköszöni, de általában szűk 2 órát szán a közlekedésre, (általában azért hamarabb megy jóval).

Tehát van élet autó nélkül is, csak egyre jobban elkényelmesedik a világ...

Előzmény: M.Sanyi (21785)
Macika Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21787

Én ilyenkor szoktam mondani azoknak, akik kiköltöztek Budapestről az agglomerációba, de persze a pesti munkahely az marad, mert az kell (nem tudom, nálad is így van-e ez, ezért nem Neked címzem), hogy hát ha ki tetszett költözni, akkor tessen elfogadni a jó(bb) levegő árát!

 

Aki vállalja a bent(ebb)lakást, az ott van hamar(abb) bárhol.

Előzmény: M.Sanyi (21785)
Macika Creative Commons License 2011.12.10 0 0 21786

Ez jogos.

Akkor FŐLEG olcsóbb kellene legyen, mint az utcai parkolás. Ha nem a saját pénzének ellensége a tulajdonos...

Előzmény: nopánick (21775)
M.Sanyi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21785

Írtam olyat, hogy végig bemegy ?

Akinek nem futja parkolóra, az szépen végig szopja az utat tömegközlekedve. Csak sokaknak ez extra szívás, mert mondjuk a metróig beér fél-háromnegyed óra alatt kocsival, de tömegre szállva 1.5 óra.

 

Én reggel a kisebbik kölköt beviszem a suliba 30-35 perc alatt. Reggel tömegközlekedve ez beláthatatlan idő, mert a buszra van, hogy fel sem férsz. Ha mégis minden klappol, akkor 1.5 óra. Csak oda !

Ha vonaljeggyel számolok, kettőnk utazásának tört része amit üzemanyagra költök, de egyedül is olcsóbb autóznom.

Előzmény: Macika (21762)
M.Sanyi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21784

Ha már odáig bementem, akkor mindegy is...

Előzmény: Törölt nick (21760)
M.Sanyi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21783

A helyette lévő fizetősre.

Előzmény: M.Sanyi (21745)
M.Sanyi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21782

Ott sincs nagy parkoló.

Előzmény: Törölt nick (21754)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21781

Szerintem a jogosítvány kiadásával van a baj. Aki nem tud beállni mondjuk a Kempinskibe (az elég komoly amugy), az tanuljon még egy kicsit, és csak utána kapjon jogsit. Vagy menjen BKV-vel:)

Előzmény: nopánick (21775)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21780

Persze, azé is maradok a kocsinál.

Előzmény: Törölt nick (21779)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21779

Nem lehet mindenkinek jó a bkv, nincs méterenként megálló, nem indul busz minden megállóból minden megállóba, ez ilyen. Külvárosból az átellenes végen egy külvárosba jutni meg azért elég speciális, valljuk be, laza 25-30km-es táv.

Előzmény: Pitrinkó (21778)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21778

Jártam ott.

Bliccelni tényleg nem bliccel senki, mert nem lehet, mert be is meg kimenet is kapuk, vagy ha azok nem, akkor 2 m magas 150 kilos négerek nézik a jegyet.

Amugy meg az Oyster Card tök jo, bármire. metro, busz, vonat, akármi. A metrok néha nagyon katasztrofalisak, igazad van. 

 

Baromi eccerű a dolog amugy. Amig ,mondjuk Budakalászról Pesterzsébetre kényelmesebben jutok el kocsival mint BKV-val, ugy fogom. Ha légkondis, tiszta jármuvel elvisz a BKV, akkor vele. Nem ár kérdés elsősorban.

Előzmény: Macika (21761)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21777

Igaz, pl meg kell nézni a Budaőrsi Mediamarktot, kint kurvamessze áll meg a nép, amikor alul simán a lift mellett is szok hely lenni.

Előzmény: nopánick (21775)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21776

Jó. Mi tiltja hogy lusta legyek?

Előzmény: Törölt nick (21738)
nopánick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21775

A mélygarázst sokan nem szeretik... (ismerősi minta alapján) mert tipikusan:

 

- túl keskeny a lejáró kapu az utcáról

- túl meredekek a lejtők

- túl szűkek a forduló ívek

- túl szűkek az állóhelyek, főleg az oszlop mellettiek

- nem egyértelmű a kijárat kitáblázás...

- NEM LEHET TUDNI VAN-E HELY

 

Mindez azért mert a népek jó része NEM ÉRZI ANNYIRA az autó mérteit,

forduló íveit, mint amennyire a hazai mélygarázsok elvárnák tőle !

 

Magam is soxor szidom azt a barmot aki olyan ívet tervez a lejtőre ráforduláéskor

amit csak majdnem a falnak koppanva leht bevenni már az átlag autóval is.

A lejtőt hozzá oylan meredkre veszi, hogy szarkodni kell a gázzal-kuplunggal...

Miközben ehhez olyan korlátot tesz az ív mellé a gyalogosok ellen, ami

közelről MÁR NEM látszik az abalkon át és így egyszerre kell figyelni

 

- a falra-korlátra-padkára

- a lejtőre és játszani a gázzal-kuplunngal

 

------

 

Nos, ezekért utálom én is a hazai parkolóházak-mélyparkolók zömét!

 

Bécsben-Münchenben-Páriszban ... miért nincs soha ilyen utálatom vajon?!

Ott miért tudnak normális parkolóházat tervezni...?

Előzmény: Macika (21774)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21774

Na ezaz, ha okosak lennének a Pollack mélygarázsban (meg a többiben), 20 Ft-tal olcsóbbra tennék az óradíjat, mint az utcán van, és mindjárt folyamatosan tele lenne a parkoló a mostani 50-55%-ról.

Azaz jóval több pénz folyna be, mint amennyit buknának óránként.

Előzmény: Törölt nick (21771)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21773

Pedig az nagy fegyvertény lenne, oda kellett volna kivinni a 4-es Metrót...

Előzmény: Törölt nick (21769)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21772

Mondom a karácsonyi hülyeséget ne keverjük ide, ezzel nincs mit tenni, ilyenkor bármi van az országban/városban _mindenkinek_ kocsival kell járni...

Előzmény: Törölt nick (21770)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21771

Hát mondjuk tavalyig minden reggel ott jártam:) Van hely. Bőven. Na most a szűk, rövid utcákban a zsúfolt belvárosban _soha_ nem lesz olyan, hogy nem állnak autók egyáltalán. Esetleg 3000ft/óra díjjal, de az ott lakók akkor is ott lesznek.

Amúgy parkolóházakat nem értem, szinte sosem olcsóbb, mint az utcán állni, a kutya nem akar beállni. Ok, hogy jobb fedett helyen állni, de cserébe nem olcsóbb mint az utca, és még el is kell menni odáig - ez pont elég, hogy ne menjen be az ember.

Előzmény: Macika (21768)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21768

Mondjuk korrektebb lenne, ha azt írnád, hogy arra, amerre Te jársz, arra van parkolóhely.

Mert arra, amerre én (Pollack Mihály tér, Bródy), ott nincs nap közben egyetlen átkozott hely se az utcán.

Persze, választhatsz minden megkezdett óra 420 Ft-ért a Pollack mélygarázsban, vagy a Bródyban a foghíj-telken üzemelő őrzött parkoló ~azonos áron, ott mindig van hely. Csak hát egy 5 km-ről bejárás során az autó fogyaszt mondjuk 1 liter benzint oda-vissza, ami 400 Ft, a parkolás meg kerül mondjuk 5 órára 3.000 Ft-ba...

Előzmény: Törölt nick (21767)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21767

És a 400 forintos parkolási díj:)

Egyébként nem tudom miről beszéltek, nincs dugó, és van parkolóhely mindenhol (ok, a karácsonyt ne keverjük ide). Mi kellene még?

Előzmény: Macika (21766)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21766

Reklám is kéne, egyetértek, de lustaság ellen a reklám sem jó.

Ha a 400+ Ft-os benzin- és a 420+ gázolajár sem tette meg a hatását...

Előzmény: Törölt nick (21760)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21765

Az elmúlt pár évben épült P+R parkoló Budafokon a vasútállomásnál, Rákosligeten, Szigetszentmiklóson, Pécelen.

A Rákoskerti P+R parkolót BIZONY a Parking Kft finanszírozta!

Előzmény: Törölt nick (21755)
Macika Creative Commons License 2011.12.09 0 0 21764

Igen, ez a legnagyobb baj, hogy kerületenként van bevétel (szép pénz) de - ugye logikus - épp a belvárosban, ahol "keletkezik" a pénz, pont ott nincs hely parkolót építeni, de ha még lenne is (pl. Bazilika, Pollack, stb.) akkor ahhoz, hogy oda el lehessen jutni, végig kell pöfögni az egész várost. Ez pedig az alap elképzeléssel ellentétes.

 

Ha a kerületek nem azért növelnék folyamatosan a fizetős területeket, mert a megvont pénzforrásokat akarják pótolni belőle, ha nem kellene segélyekre és hasonlókra költeni a befolyt pénzekből, akkor elképzelhető lenne, hogy - kellő átgondolás után - összefogjanak a kerületek SAJÁT érdekükben. Na de ilyen mértékű összefogás szerintem nem volt a magyarban '56 óta...

Előzmény: Törölt nick (21754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!