azoktól kérdezném, akik használták az egri belcor gyűrűket, hogy, hogyan vált be? nem kopott el hamar? mennyi futásteljesítmény volt vele, kb? és mennyibe kerűlt?
Ez esetben semmi gond nem lehet.Ha másképp nem megy rakja bele azt a motort a vizsgára,utána tegye vissza ezt.A vizsgához nem kell működnie.Én is gy vittem a lunát.
Azóta valahogy átment az egyik , de amit a válaszra válaszoltam megint visszajött ... Ha normálisan működne a postafiókod lehet most előrébb lennél egy olcsó és közeli mopedautóval .
Én most az ősszel vettem az 500.4-esbe. A fizikai méretei szerint akartam venni. De az akkuboltos megnézte valamilyen adatbázisban az interneten és azt mondta, hogy minden Aixamba 40 Ah-s van írva. Itthon mikor kivettem a régit, az nem csak méretben volt nagyobb, hanem kapacitásban is. A belső oldalán, ami beszerelt állapotban nem látszott, 44Ah volt írva.
Köszönöm az infót. Nekem ránézésre is a kisebb van. 5 éve vettem az autót ezzel az akksival, azóta mindíg ment, nagy hidegben is. Magassággal nem tudok variálni, mert nem fér el magasabb. hosszabb és szélesebb viszont igen. Megmérem, és megnézem, a boltban milyet tartanak, és ott is megmérem.
Gyárilag a 35 Aó-s lapos , kissarus aksi van benne , olyan mint a kisebb Suzukikban . Az ajánlásunk szerint célszerűbb a 45 Aó kapacitásút venni bele , de az oldalirányba szélesebb , ezért kicsit át kell alakítani a tartót -- magyarán arrébb kell fúrni a tűzfalon a lyukat és hosszabb leszorítólemezt csinálni .
Szerintem megéri azért 10 amperóráért .
A másik gyakorlat , hogy átvezetékelik az egészet és berakják a csomagtartóba -- ott persze iszonyat módon útbna lesz , de bármilyen telep elfér .
Sziasztok! Aixam 400-ba milyen akku való? Ebben a hidegben már kétszer cserbenhagyott (min. 5 éves az akku) de a gyári felirat lekopott róla. Milyen vegyek?? Kérlek segítsetek! Köszönöm: Z