Még az is jó lenne. Komolyan beneveznék rá. De egyelőre inkább egy öreg V6, mint egy cincogó 4 hengeres TFSI, legyen az bármilyen erős is. Többet is eszik, nem is megy annyira, de a hangja kárpótol, a kevesebb hibalehetőség meg pláne. :)
Szubjektív véleményem szerintem is ronda pofája lett a faceliftnek. Esetleg ha horizontálisan is hozzányúltak volna a lámpák méretéhez, de ez már ugye nem kérdés...
A faceliftes első lámpá(k)ban nem az a fő baj, hogy osztott, hanem ahogy. Aránytalan és nem látszik ahogyan a két lámpa kiegészítené egymást. Egyszerűen egy hagyományos személyautó (limuzin) formához nekem gagyi ez a lámpa. Kellenek formabontó tervek, és formák (pl. Juke) de nem egy olyan autónál amit széles rétegnek nagy számban akarnak eladni. Az új hátsó lámpa viszont tetszik, mint ha szélesebbnek mutatná a kocsit.
Szerintem most csak a 230 lovas RS lesz egy darabig.... csak ugye nem beszèlve arról hogy ez 10milla felett fog indulni az àra.. ès sokan dizelt fognak vàsàrolni màs màrkàban..... kevès az a rèteg aki ezt az összeget kipengeti... hitelről meg nem is nagyon akarnak beszèlni ròla....
Na jó, hát egyrészt ugye ízlésről vitázni kb. olyan értelmes mint politikáról :) - másrészt az a legnagyobb baja az autónak hogy Lónyaknak nem tetszik a fényszóró. ;) Túléli a világ.
Azt gondoltam, hogy a kérdés a faceliftre vonatkozott, de hát lehet dobálózni más márkákkal persze... A facelift nekem nem jön be, amin nem volt osztott a lámpa sokkal jobban tetszik. Remélem nem baj... Nem tudom mitől lenne savanyú a szőlő?! mikor az enyém 1 hónapja jött meg és már korábban leírtam, örülök, hogy még akkor rendeltem mikor lehetett a ráncfelvarrás előttiből...