Sajnos nincs ötletem, hogy miért nem sikerül. Így csak kiolvasni lehet a hibát, törölni nem. Azt csak szervízben tudják. Akkor marad az a lehetőség, hogy bemész valamelyikhez és 5-10 ezer forintért kiolvassák és törlik a hibát.
Köszönöm szépen! Sajnos az inditókulcs 3X elforgatása után nem ír ki semmit sem (van rá valami ötletetek mit csinálok rosszul) Olvastam hogy a km számláló nullázó gomb megnyomása mellett történő gyujtásadásra is kiírja a hibát (szerintetek ez is jó metódus)
A másik kérdésem ha kiolvasom a hibát akkor kialszik a motorlámpa?
Ahogy átértél a Lágymányosi hídon, figyeld a kis fehér táblákat. A Lurdy-hoz, ugyanis először jobbra kell lemenni (2. leágazás a Duna után), megkerülni az autókereskedést és a benzinkutat, majd keresztbe át azon az úton, ami a hídról jön le. A Lurdy hátsó része mögött van a lejárat a garázsba. A sorompó után jobbra, majd az utat követve az utolsó úton balra, egészen a félkörív végéig (a kijárat felé), ott van a találkozó (a malév parkolók mellett). De szerintem is oda fogsz érni kényelmesen. Székesfehérvár-Budaőrs táv 20 perc a pályán, a többi rész meg biztos elfér a maradék 40 percben. Várunk a kúton!
szia, ha hatkor indulsz Fehérvárról, sztem simán odaérsz.
Gondolom, a pályán jössz, akkor hajts le az Egér útra jobbra, (Lágymányosi híd felé)kb 3-4 km után a vasúti hidak alatt átmenve balra a Borszéki útra fordulj be a lámpánál, azon koppanásig, ott jobbra, az Etele útra, és a második nagy lámpás kereszteződésnél, fordulj a Fehérvári útra balra. Végig egyenesen, kb 1-1,5 km, és az első lámpás kereszt után (Hauszmann Alajos u) a következő utca a Prielle Kornélia utca, (nincs lámpa) ott jobbra be, és előre 500m-t a lámpáig, ahol is ott van bal oldalon a MOL-kút.
Ha éppen úgy érnél oda, hogy 7 után pár perccel, csörgess meg, 06-20-351-1451, és megvárunk. Ha nem , akkor a Lurdy mélygarázsában találkozunk, hátulról a parkoló felől tudsz behajtani.
Mi is jövünk! de sajnos 6 körül tudok csak továbbindulni Fehérvárról. Sajna így nem tudok a benzinkutas akción részt venni az 99% :(
Lurdyban hova? Ahogy Szalacsibácsi mondta, "énse vótam még itt" szóval mit kell tudnom, hova kell mennem, és lesz-e nekem egy hely fenntartva a PT-k között?
ja a gumi kérdésre meg annyit, hogy, ha valaki a fórumról keres meg, annak nagyker áron a gumit/felnit!! :) a gumi korát pedig a gumi oldalfalán találjátok meg a DOT szám mutatja! A DOT-szám utolsó utolsó négy (2000 után) számjegye mutatja a gyártás hetét/évét. A DOT-szám csak az egyik oldalon van!első kettő szám a gyártás hete, utolsó kettő pedig a évszám.
5év feletti gumival főleg télen nem szeretnék menni.
Én sajnos nem tudok menni a mini talira, mert egészségügyi ellátásra kényszerültem a lábammal ,vár egy műtét februárban utána bő hónap mankózás és már száguldhatok is a pt-vel ,remélem, addig a nejem fuvaroz. -D
Holnap, február 4.-én 19:00-kor találkozó a Prielle Kornália és a Szerémi út sarkán a benzinkúton, onnét vonulunk át a Lurdy-ba. Aki jön jelezze, hogy tudjuk hány autót kell ott megvárnunk. Ha valaki nem akarja kihozni a kocsit ebben az időben, jöhet más autóval is. Aki jön, öltözzön melegen!
Azért a WR+ valamelyik első lámpájában az izzócsere is érdekes tud lenni. Valami (vagy akksi, vagy légszűrő) ott van az útban, az ember keze alig fér el. Ott csak érzésre működik a dolog, mert vagy nézed, vagy csinálod. :D A Sierra bal első is nagy szívás. A légszűrő csöve, ami a doblemezbe fordul, útban van a lámpa burkolatán kialakított nyúlványnak. Egy darabig kínlódtam, nem ment vissza, végül lefűrészeltem a burkolatról a fölösleget, így már két másodperc alatt visszarakható. :)
A rugós megoldás is tud trükkös lenni, ha nehezen hozzáférhető helyen van. Extrém sportan javaslok egy izzócserét smartban...
A PT nem olyan rossz, ha ráérzel, hogy hogyan lehet a műanyagot kipattintani, akkor a foglalatot meg az izzót már nagyon könnyű kiszedni. Mondjuk a távfény izzója már kellemetlenebb helyen van.
Nekem volt motiváció, mert mindkét izzó kiégett, úgyhogy vagy megcsináltam, vagy a melóhelyen hagyhattam volna este az autót.
Kedvenc német fórumomon a nagykerekesek, meg az ültetett futóművesek panaszkodtak igazán :)
hát igen, meg még 2 db H7-es, darabja vagy ezerért :)
Az első alkalommal én simán feladtam, és szégyen ide vagy oda, bementem a szerelőhöz azzal a dumával, hogy nem fér oda a kezem :)
De hogy ne csak szidjuk a rizskályhákat, a cimbim este 11-kor csengetett be, hogy menne haza a Bakonyba, és BBBorzalmas probléma van, a suzukiban nem világít az egyik tompított, és "nem lehet kivenni az izzót ", pedig négyen próbálták.
(Köztük egy kertészmérnök, ő a számítógép-programozó, és két lelkes idegen suzukis, aki megállt nekik segíteni ! :) )
Na most ehhez a cseréhez 1 elemlámpa kellett, és pont 14 másodperc :), mert ugye csak össze kellett nyomni azt a drót villát, ami az izzót tartja :)
igen, nyisd fel a motorháztetőt, és szemből nézve jobb oldalon, kormányoszlop magasságában a homlokfalnál van mégegy doboz, abban van a szivargyújtó biztosítékja.
Segítség! Tegnap széthullott a telefontöltőm, és a középső fém érintkező kiesett ezzel rövidre zárta a pólusokat (erre csak ma jöttem rá és vettem ki a). Megnéztem az összes biztosítékot, mind jó és mégsem működnek a szivargyújtók. Tud valaki más biztosítékról a kormány alattin kívül?
Na kicseréltem az izzókat. Végülis nem akkora szívás, mint gondoltam. Persze nem túl kényelmes a sós, saras lében turkálni, de viszonylag hamar végeztem.
Kell hozzá: - kicsi, de lehetőleg erős csavarhúzó (a kerékdobban lévő műa. takarólemez kipattintásához) - zseblámpa - valami karton, vagy takaró amire odatérdelhetsz - Szappan. Sok.
Kb könyékig lesz szutykos az ember, úgyhogy színházbamenet senki se álljon neki.
4-6 évesen már képes elöregedni. Ha a futófelületet letörlöd és a felület nem matt, hanem kicsit mintha fényes lenne, akkor sanszos, hogy öreg. Nyomd meg a körmöddel a futófelületet, ha sikerül a nyomát egy pár másodpercig látnod benne, akkor még jó lehet. Bár ezek nem tudományos megközelítések, hanem tapasztalat. :)
Hajma: A Dacia-ban hátul nálunk volt pótrugó, így nem ült le. Cserébe üresen pattogott. A kényelmére nem lehetett panasz, az biztos. Enyhébb terepen sem jött zavarba. Késöbbi autóimmal tapasztaltam meg először az elakadást terepen. :)
Húú tényleg Daciánk nekünk is volt, a tengerpartig soha nem bírta ki szerelés nélkül, viszont jól ment meg kényelmes volt. Meg húzta a sárvédő gumit ha ketten beültek hátra. Egyébként érdekes, hogy a PT csak v.mi 400 kilóval terhelhető. Nyáron Toszkana az uticél , de annál jóval több lesz benne, meg a tetején . Olaszba viszonylag sok PT fut.
Nekem is volt már pár Barum gumim. Anno a Dacia-n a négyévszakos nagyon jó volt, amíg kikeményedett a kortól. Akkor csere és a hóban sem volt gond, Chopok északi oldalán teszteltük télen. A Sierra-n csak nyári volt a Barum, eleinte hihetetlen jól fogott, aztán megkoptak a minták élei, utána csak egy átlagos olcsó gumi szintjére sűlyedt, és hamar elöregedett, rideg lett. Amikor nyáron gumikat kerestem a Pt-re akkor nézegettem őket újra, de rájöttem, hogy minimálisan drágábban megkapon a legjobb gumikat is. Aztán jöttek a tesztek és a népítéletek, végül két garnitúra gumi.
Gondolom neked nem volt olyan vicces, de az este amikor olvastam a kalandjaidat a hóban, hangosan röhögtem. Ha van még ilyen történet, akkor ne tartsd vissza! :D
Az a gyári immobi visszajelzője. Alaphelyzetben fogalmam sincs, hogy hogyan működik, nem szoktam figyelni. Amikor a vásárlás után töröltettem és újrakódoltattam a kulcsokat a művelet közben próbálgattuk a működését az immobinak. A próbát azért akartam, mert pár "hozzáértő" ember azt állította, hogy nem lehet törölni az addig hozzátanított kulcsokat. Miután az első kulccsal végeztünk, gond nélkül indította az autót. A második kulcsnál, ha jól emlékszem akkor addig ment, amíg kitartott a benzinnyomás, ami pár másodperc volt. Az volt a lényeg, hogy a motor nem volt képes önfenntartó működésre és közben villogott a lámpa.
A fűtőszálig eljut a delej? Az átvezetések az ajtóknál néha sérülékenyek. A sok csavarástól, eltörhet a szál.
Szinte biztos, hogy a gumival van az elsődleges gond. Feleségem autójával (Focus) simán feljöttünk reggel. Aztán megpróbáltam az enyémmel is, és féltávig sem jutottam. Néha tök sík úton sem bír elindulni...
Valami Barum téligumi van rajta, de kb egy bakelit korong is tudna ennyit.
Köszönöm, én is valami hasonlóra gondoltam. De az az igazgág, hogy én még nem vettem észre, hogy valaha is riasztott volna ha meglököm, vagy piszkálom lezárt állapotban.
Más. nem megy egy ieje a hátsó ablak fűtése. A fűtőszálat kimértem, az jó. A tükörfűtés is működik. A bizti is jó. A kapcsoló is működik, kipróbáltam egy másik kapcsolóval, azzal sem megy az ablakfűtés, tehát a kapcsoló is jó. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?(én csak 1 biztit találtam, bent az utastérben, lehet hogy lenne még egy valahol?)
A német kezelési könyv szerint a riasztó visszajelző lámpája, ( Diebstahlwarnleuchte) ami élesítés után 16 másodpercig gyorsan villog, majd lassan, jelezve, hogy a riasztó éles. Ez a hivatalos verzió.
Na most, ez az enyémben sem így működik, hanem úgy, ahogy te is írod, és ezért hajlok én is arra, hogy ez a gyári immobiliser visszajelzője, ami a frankó kulccsal történt gyújtás ráadása után néhány mp-cel elalszik.