Sajnálom én is ,említetted azt hiszem .De ott van a kollégám szivesen segít ,felvilágosít benneteket bármely tipusról. Olyan 170 Páncélos őt keressétek.
A kismotorok egyformák, de ami alattuk van az szerintem nem. Van JUMZ-om benzinmotorral (ez ilyen szempontból 45-ös MTZ). Maga a benzinmotor felszerelhető jobbra- balra is, de szerintem nemcsak a bendix, hanem még a hajtóműház is különböző. A 12V-os önindítót nem szabad 24V-ról használni! Gondolod, ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor eleve nem így gyártanák?! Próbáld ki: egy 230V-os izzót kössél két fázisra (400V), pár másodpercig óriási fénnyel fog világítani, aztán vége! A 12V-os önindító (mivel 12V-ra méretezték, impedanciája fele a 24V-osnak) iszonyú nagy áramot vesz fel! Idő kérdése mikor megy tönkre. Ameddig bírja az csak a szovjet gépek túlméretezésére szolgáltat bizonyítékot. Az akksikat is tönkre teszi (deformálódhatnak a lemezek), mert szinte rövidzárlatot jelent neki! Persze azt csinálsz amit akarsz, én csak óvnálak!
Én meg itt próbálkozok a bb kóddal meg a html tag-ekkel , közben mindent megcsinál helyettem az oldal. Ahhh.
Azt nézed el állandóan, hogy ahova beírod vagy bemásolod az oldal linkjét, ott már eleve be van írva, hogy "http://". Az oldal linkje, amit beírsz vagy beilleszted az szintén így kezdődik. Ezért állandóan így kezdődnek a linkjeid: "http://http://www.valami.hu", ez pedig értelmezhetetlen. Azért sikerül néha, mert nem minden link elé van írva, hogy "http://", hanem úgy kezdődik, hogy "www.", így ezt kapod eredményül: "http://www.valami.hu" és ez helyes, ekkor működnek a linkjeid.
A megoldás: mielőtt beírod vagy beilleszted az oldal címét, töröld ki a mezőből ezt: "http://" és máris menni fog.
Nekem is volt ilyen problémám. Leveszed a szivattyút, szét se kell szedni és kicseréled a szimmeringet. Ha szerencséd van akkor csak a szimmering kopott. Az enyémen túl nagy volt a nyomás (új vezérlőtömböt tettem fel), azonnal elnyomta az újat is. A szelepet kellett beállítanom.
Hm. Ez eszembe sem jutott volna. Nem nagy dolog szétkapni azt a szivattyút, ha jól dolgozik, kár lenne kidobni. 2 szimmering van benne. Legalábbis a kis kormányszivattyúban 2 volt. Könnyű cserélni.