Keresés

Részletes keresés

attah Creative Commons License 2004.01.04 0 0 14252
Sziasztok!

GAT-203: 4 ajtós (régebbi széles üvegű bolygóajtós) sárga volánbusz valaha bkv-s volt? Évjáratát '86-ra saccolom.

Amúgy kinél vagy hol van lista, hogy mely volánbuszok voltak anno a bkv-nál? Gondolom fordított szitu nem volt, vagy talán igen? :)

Van egy dolog, amit nem értek a volánbuszokkal kapcsolatban, most a 260-280-okra gondolok:
Ha megnézem a bkv-s buszokat, már 1985-86-tól neonlámpás volt a belső terük, ezek prágásak és ráncajtósak voltak, fekete vezetőfülkével, a BX-51-el kezdődő rendszámokat kapták.
Amit nem értek: csomó olyan 260-280-as volánbusz van, ami már bolygóajtós, fekete vezetőfülkével, de mégis még a régi izzószálas a belső világítása, holott a bkv-nál mint írtam már a ráncajtósóknál is az volt. Miért ez a kettősség? Tudom a probléma nem nagy, csak mégis furcsa nekem, sosem értettem. :)

Törölt nick Creative Commons License 2004.01.04 0 0 14251
Üdvözlök mindenkit innen Egerből és sikerekben gazdag Bolodog Új Évet Kívánok minden fórumozónak!


DZC-267

Ifj.Dtomesz Creative Commons License 2004.01.04 0 0 14250
A 365-ös 16 tonna és 280 paci. Kb 57,14 kg/LE. A 256-os 43,48 kg/LE.
Előzmény: MALWIN (14244)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14249
Be kell lássam: úgy látszik itt se sokat tudnak róla.
Előzmény: ViTDavid (14229)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14248
A 255-ök azért mentek nagyon mert pár sorozat "hosszú" váltós volt és csak hirből ismertük a tachográfot.

Anno ilyen kocsival nekiküldtem Udinénél Padováig a digók a pici FIAT-jaikkal csak kapaszkodtak.
Pedig rólik sok minden elmondható, de hogy lasan vezetnek az nem.

1990 után hiába jártam öreg meg új csoda Neoplánokka, már megváltozott europa.
Már nem lehetett ledumálni a francia rendőrt.
Már néztek mindent.
Úgyhogy max. annit engedtünk meg magunknak egy Budapes - L 'lyorett de Mar 2280 km-n, hogy a tempo 100-ra NEM vizsgáztatott kocsikkal is mentünk 100-at.

Többet nem.

Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14247
Nézd én soha a büdös életben nem mentem 79-nél többet.
Amikor a trafipaxos rendőr kocsi Enese előtt 4 km-től Csornáig nem ért utol ( pedig 15 álló utasom is volt) - GE 19-06 Ik-256, csak azt voltam hajlandó aláirni, hogy 79-el mentem.
Ez természetes.
Előzmény: GABORBP (14246)
GABORBP Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14246
Végülis 50... Csak az a kérdés, hogy hányszor...
DJ Szegecs Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14245
Troligarázsban is meséltek érdekes sztorikat, aztán abban maradtunk, hogy mindegyik jármű max. 50km/h.... :)))
Senki sem szerette volna elveszíteni az állását ugyanis :)
MALWIN Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14244
A 256 10 tonna, és 230 paci.
Mennyi a 365?
Előzmény: Ifj.Dtomesz (14243)
Ifj.Dtomesz Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14243
2000- ben busszal voltam Pesten (Győrből M1).
Oda:Ik 256:130 km/h
Vissza:Ik 365:110 km/h
Frcsa, hogy épp a "moderneb" busz megy lassaban
Előzmény: MALWIN (14242)
MALWIN Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14242
Történet a nyolcvanas évekből: Pécs- Szeged járat, Ik 256, turbós moci.Ismerős sofőr, belevaló ötvenes fazon, hajnali járat, de hétközben.Téptünk, mint a villám, Bátaszék után utolértünk egy jugó Setrát.Az előttünk 100-zal,kanyarok a belső íven, stb.Na, mi neki, Ik egy kilkométeren belül lealázta a Setrát, pedig a sofőr vette a lapot.Pörbölyön lassítás,elment a Setra,felszálló utasunk volt.A bajai hídig kétszer előztük egymást.Baján a Setra tovább Szeged felé, mi a buszállomásra.A vezér: a fene esne belé, ha különjáratban lennék, megszívatnám Szegedig..
Hozzá kell tennem: a pannonos sofőröket jobban szerettük, mert míg a szegedi buszok 60-nal cammogtak,ők biza nekieresztették a pacit a bajai híd utáni egyenesben..Ültem a jobb oldalon, és néztem, hogy kúszik a km-óra mutatója egyre feljebb..
Előzmény: _Globetrotter (14241)
_Globetrotter Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14241
Ma mentünk vidékre M3-as bevezető a kagyló kút előtti feljárónál halom, hogy kellemes bugás (dalolás) hallatszik a bugyrom alól először magam, alánézek majd a váltóra, mert már nekünk is kopott a diff (tudom busznál keragyáttétel miatt) és utána jobbra nézek és lőn 256-os szaggat mellettünk a belsőben majd bejön elénk, és 120 környékén dönget még szépen, lealáz egy pár miénknél jobb járgányt, és szépen beáll kb. 100-as haladóra.

Iszonyat tutko gépek, ha buszvezetésre adnám a fejem csak ilyet, csinálnék sulisokat mamerekt vinni jobbra, balra 3 napos túrákra.

Előzmény: NViktor (14227)
GABORBP Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14240
A Kerepesin az egyik 76-os vezér szokott 90-et is... (meg egy másik is, de az csak kmóra szerint)
Előzmény: MALWIN (14239)
MALWIN Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14239
Traffic!
akkor egy IK 260 bőven nyolcvan felett Szeged belvárosában nem is rossz, ugye?
Előzmény: Törölt nick (14234)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14238
De igen.
Előzmény: Abrantes (14237)
Abrantes Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14237
"Ikarus 396-os = 171 km/h, trafipax fotó van róla."

Ez nem véletlenül az M1-esen, a tatai Shell kút után történt?

Előzmény: Törölt nick (14232)
VJancsi Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14236
Kösz, hogy leírtad.

OFF
A 18:48-kor küldött mailemet megkaptad?
ON

Előzmény: Törölt nick (14234)
torqmatic Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14235
Jó, azért én ezt nem tartanám követendő példának, inkább csak amolyan „szegény ember vízzel főz” dolog megbolondítva a Hajdú Volán hülyeségével, szvsz.
Egyébként a busz nem vázcserés, és életének több mint a felét az NDK-ban tengette.
Előzmény: Gianmarco (14230)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14234
Szerintem ha nincsenek irreális időjárási, vagy forgalmi körülmények akkor ugyaolyan a biztonsági érzeted mint máskor.

A 171 km/h-s esetnél utas voltam a jobb oldali második üléssorban.
Ott egy kis csalás van a dologban mert nem vizszintes a pálya, lejt egy csöppet, s összesen 6-8-an voltunk a 396-os ban.

A saját kocsimmal ( Gc 65-43, Ik-255) más kolléga csinálta a 141 km/h-ás sztárfotót, Szolnok lakott területén belül.
hoooooosszú vizsgálat követte az ügyet.

Rá egy fél évre, úgy 35 utasal én is elengedtem ugyanazt a kocsit Gátérről kimenet a vasúti átjáró után Csongrád felé.
Mivel az előző (141 km/h ügyből birósági ügy lett) ezért a kocsink órája különösen bevizsgált volt, hitelesitett.
ekkor este 135 Km /h-t mutatott.
Száraz út, forgalom sehol.
Akkoriban előfordult, hogy Gátértől Csongrádig nem jött szembe senki.
Egy ilyet használtam ki.
Ráültem a terelőre és hagy szóóljon.

Az utasaim
- 100-ig beszélgettek,
- 110-nél elhalkultak,
- 120-nál a folyosó belső fejek összeborultak mint a lugas,
- 130-nál a légy szellentését is lehetett volna hallani.

A dolog pár perc volt.
Kipróbáltam.
Ez volt 24 éve.
Azóta nem vágytam rá.

VJancsi Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14233
Ilyen sebességeknél mennyire van meg a sofőr biztonságérzete?
Előzmény: Törölt nick (14232)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14232
Ikarus 396-os = 171 km/h, trafipax fotó van róla.
Ikarus 255 ( GC 65-43)= 141 km/h trafipax fotó van róla.

Általánosnak veheted, hogy az Ikarus autóbuszok döntő tőbbbsége a 110-120 km/h-át tudta.

A szériákn belül, a beépitett hidak és váltó tipusa adta meg a buszok "végét".

Előzmény: NViktor (14227)
Grimbi Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14231
A képen látható öregfiú valószínűleg vázcserés.

Szvsz a műszaki állapot meghatározásánál nem kizárólagos a jármű életkora.

Előzmény: Gianmarco (14230)
Gianmarco Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14230
Üdv!

A képen látható "öregfiú" - ha minden igaz - idén lesz 27 éves, de 2 hónapja újítoták fel... Egyébként a motorja a jelenlegi legszigorúbb EU-s normákat teljesíti,...

Ez igen!!!

De akkor ilyet Pesten miért nem csinálnak??? Jó, nem feltétlenül 27 éves gépekre gondolok, de ezek után simán járhatnának itt is a ’85, ’86-os évjáratú BX-51, 52-, 53-as 260/280-asok, sőt még ráncajtós 260-asok is a "fiatalabbjából". :-) (BU-(86-), 87-, 88-, 89- 90-.) De ehhez rendes karbantartás is kellene, vagyis kellett volna.
Nyilván ez is prágaváltós volt eredetileg.

Előzmény: torqmatic (14197)
ViTDavid Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14229
Engem igencsak meglepett a BPO-332 állítólagos ezüstösödése. Több forrásból is hallottam róla, sőt állítólag a 49-esen is megjelent a napokban. Ez eddig nem volt ezüstnyíl. Aki látta, attól kérdezem, hogy mezőtúri vagy sallais felújítás-e? Utána fogok én is nézni a dolgoknak, amint újból munkahét lesz... :-))
Üdv.:VD
Előzmény: .Wala-kee. (14228)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14228
Hello!
Már máshol is érdeklődtem utána, de eléggé érdekel, így gondoltam itt is megkérdezem. Tehát: ki mit tud a márkavédjegyes 260-asok felújításáról (mármint a 06-57-es és 06-66-os hűvösvölgyi barátaira gondolok itt konkrétan)? Kiket visznek következőnek, mikor és mikorra várható, hogy elkészülnek velük? Remélem nem az lesz, hogy mire az utolsó is kész lesz, addigra már lehetne megint elölről kezdeni. :-)
Üdv, és köszi a választ!
NViktor Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14227
Hali, leirnátok nekem hogy melyik tipusu busznak, illetve trolinak (oersze ikarus) mennyi az _ismert_ legnagyobb sebessége? az is jo lenne hogy ezt üzemben v üzemen kivül érte el. köszi
andriska412 Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14226
reggelt

Valszeg egyre tutkóbb, hogy megyek.
Szívesen látott vendég vagy a BKV járatok fedélzetén :-)

Mikor kezdesz?
12.10 Deák tér

Lesz pénteken rádióműsor?
Ott voltunk, lett volna, de adóhiba volt a 3as6árhegyen, így elmaradtunk.

Előzmény: rally forever (14213)
bgrbftby Creative Commons License 2004.01.03 0 0 14225
Tisztelt topiclakók, elsősorban mxa!
Nagyon megkapóak ezek a buszos képek, de a 100 kB-nál nagyobb fájlméretű képek beillesztése topicrombolásnak minősül, hiába kicsinyítitek le HTML kódolással. a böngészőnek először le kell töltenie a teljesméretű képet, és csak utána, a megjelenítésnél kicsinyíti le. Kérlek figyeljetek erre jobban, gondoljatok azokra, akik anyagi vagy technikai okok miatt kénytelenek még mindig analóg vonalon, modemmel csatlakozni az internetre.
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.02 0 0 14224
messze nincs tele így se a gloriett.
csak többen vannak, és ez örvendetes. (még)
Előzmény: GABORBP (14223)
GABORBP Creative Commons License 2004.01.02 0 0 14223
Nem tudom minek örülsz... Attól, hogy tele van nem lesz sűrűbb...
(egyébként a 76gy is mindig tele van szombat este 6 körül még se sűrítik)
Kérdezősködés a 176gy-nél is mindig van... (de azért a vezér vagy az 5-10 utas egyike mindig elmagyarázza a helyzetet:)
Előzmény: rally forever (14221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!