Keresés

Részletes keresés

BoGar Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22005

"Ha ELSŐ-MÁSODIK vagyok, akkor a várható sárga előtt egy kicsivel rakom ki és kész...

HA sokadik, akkro meg a lámpa közeléeb érve, merat kkor is elég."

 

Ez így szabálytalan, ráadásul megtéveszted a mögötted állokat, akik nem tudják, hogy úgy állnak be mögéd, hogy nem tudnak időben egyenes tovább haladni, mert te feltartod őket.

 

"Már rég átértem-elkanyarodtam, mire egyáltalán elindul a mögöttem álló hülye :-(

10-ből legalább 8X ez van..."

Aha, persze. Az ég meg zöld. :DDD

Amikor balra kanyarodsz a szemből érkezőket meg kell várnod. Vagy azt is el akarod hitetni velem, hogy az egyenesen érkezők előtt is áthajtottál?

Előzmény: nopánick (22000)
BoGar Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22004

Ha jól emlékszem, akkor az olyan sávban nem kell irányt jelezni, ahonnan csak egy irányba lehet menni, mivel a kötelező haladási irányt követi.

Előzmény: Pitrinkó (21999)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22003

A féklámpa egy dolog, amiért lőnék, az a hátsó ködlámpa. Évente ha 10 percig van rá szükség, én betiltanám. Sok fasz meg felnyomja esőben - és elvakít mindenkit.

Előzmény: M.Sanyi (22002)
M.Sanyi Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22002

Múltkor ültünk a kocsiban. Előttünk egy újabb szuper kocsi. Természetesen a retinámat már kiégette a féklámpája, de ahogy lelépett róla elindult. Asszony  hisztizett, mire elmagyaráztam neki. Lehet én sem venném ki minden pirosnál D-ből.

Előzmény: ivódzsima (22001)
ivódzsima Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22001

tanácsot kérnék...húsz éve, hogy automata kocsival járok(a nejem is), ráadásul a kúszósabb fajtákkal.... mit tegyek?

 

az útszéli válaszokon ugorjunk, valami életszerűbb...ha szabadna...

 

 

Előzmény: Macika (21990)
nopánick Creative Commons License 2011.12.30 0 0 22000

akor is mennie kell, mert ezzel tájékoztatja a mögötte állok, merre fog tovább indulni.

 

Hát én biza' nem szoktam végig indexelni 1-2 perceket a lámpánál, mert minek?!!

 

Ha ELSŐ-MÁSODIK vagyok, akkor a várható sárga előtt egy kicsivel rakom ki és kész...

HA sokadik, akkro meg a lámpa közeléeb érve, merat kkor is elég.

 

De, általában, eh elől állok akkor fölösleges is :-)

Mert a tipikus lassú-lusta köcsög, úgyis lemarad általában mögöttem.

Már rég átértem-elkanyarodtam, mire egyáltalán elindul a mögöttem álló hülye :-(

10-ből legalább 8X ez van...

 

Amikor előttem szarol és nem akrja találni azt kibaszott gázpedált és váltott, akkor meg szívesen megtolnám.

 

Napi rendes 2x2 sávos keresztződesemen a 15 sec zöld alatt van,

hogy csak KÉT!!! ilyen húgyagú autós fér át, de 3-4 a tipikus.

 

Ha, néha normálisan elindulni és gyorsítani tudok jönnek össze, akkor megvan 9-10 is!

 

Vajon miért nem lehet

- elindulni csak 2-3 másodperc késséssel egyenként ?!!! és

- a tetves gázpedált lenyomni és nem rögtön elváltogatni a 2.-at és 3.-at?!

 

Nem tudnak vezetni és lámpánál ráérős-bunkók is sokan, sajnos.

Előzmény: BoGar (21998)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21999

Egyrészt igazad van, mert ez a szabály.

29.

(2) Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni

 

 

Másrészt, ha az adott sávbol amugy is csak egy fele lehet menni, ki nem szarja ja ha nem indexel, de amugy pont arra megy amerre onnan lehet?

 

 

Előzmény: BoGar (21998)
BoGar Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21998

Ne haragudj, de a kanyarodási széndékot időben kell jelezni, ha a lámpánál állsz, akor is mennie kell, mert ezzel tájékoztatja a mögötte állok, merre fog tovább indulni. Ezt a tanfolyamon is így tanítják. Bármennyire is zavarjon téged, ezt így kell csinálni.

Előzmény: Macika (21990)
BoGar Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21997

"

A mai gyakorlat, hogy már állásbol nagy a távolság.

 

nem ezt tapasztalom.

Előzmény: Pitrinkó (21984)
Byk001 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21996

Még ez sem jelent teljes biztonságot.

Én pl azért írhatok most itt, mert a feleségem másodikként lefulladt zöldnél, mikor én mellette ültem, és jobbról a mi helyünkön ment át úgy 80-nal egy opel kombi pár éve.

Előzmény: Macika (21992)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21995

Zöld, megyek és persze azé nézek előre meg oldalra, hátha valami fasz béna. De normális esetben normális sofőrök esetében mint ha láncra lenne fuzve, lehet zöldre indulni.

Előzmény: Törölt nick (21993)
ivódzsima Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21994

némely kereszteződésnél koszorú is igazolja állításod...  

Előzmény: Macika (21992)
Macika Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21992

A piros utáni sárga azt jelenti, hogy meg ne próbálj elindulni akkor, mert lebontják az autódat a 2-3 mp-es piroson keresztben áthaladók, padlógázzal gyorsítva, hogy csak 2-3 mp-es piros legyen...

Előzmény: Törölt nick (21985)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21991

Sárga villogóval kapcsolatban igazad van, de a fékkel kapcsolatban meg emlékeztetnélek az egyre nagyobb számban meglévő automata váltós kocsikra.

Előzmény: Macika (21990)
Macika Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21990

Lehet, hogy nem vagyok egyedül vele, engem zavar, ha a lámpánál SÍK úton állva az előttem lévő 60 WATT-tal tapossa a féket, teljesen elvakítva ezzel engem, a mögötte állót, valamint mp-enként 1-2 narancsárga villanásban gyönyörködhetek 20-30 mp-ig, telibe a pofámba.

Mivel a zöldig úgy sem mozdul senki, valamint a sáv kötelező haladási iránya miatt nincs sok lehetősége variálásra sem, szerintem jó dolog, ha figyelünk íly módon a mögöttünk állóra...

Előzmény: BoGar (21979)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21989

Attól, hogy hasonló tempóban gyorsulnak. Ha ugyanolyan gyorsulással mennének, nyilván nem nőne. A lényeg az, hogy egy zöldre hogy lehet minél több autot elengedni. Na, azt ugy, hogy mindenki egyszerre indul, amíg zöld.

Ezt semmi nem tiltja. Viszont praktikus. Viszont népek faszok.

Előzmény: Byk001 (21987)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21988

Ja, hát ez a baj.

Előzmény: Törölt nick (21985)
Byk001 Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21987

Ha egyszerre indulnak, és hasonló tempóban gyorsulnak, akkor mitől nőne köztük a távolság? Pont attól nő, hogy az egyik később indul, így folyamatosan lesz sebességkülönbség köztük (a szabályok szerint egészen 50 km/h-ig), amitől nő a távolság is. Az már más kérdés, hogy tényleg túl sokat várnak ki az elindulással, ráadásul olyan lassan veszik fel az utazósebességet, hogy alig lehet haladni. Nem tudják, hogy a padlógázas gyorsítás a legtakarékosabb.

Előzmény: Pitrinkó (21984)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21986

"A mai gyakorlat, hogy már állásbol nagy a távolság."

A mestertől tanulták. :)

Előzmény: Pitrinkó (21120)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21984

Látre kell jönnie. De nem állásbol. Van 5 auto, egymás után, egy méterre. Zöldre egyszerre indulnak. Ahogy nő a sebességük, szépen nő a távolság.

 

A mai gyakorlat, hogy már állásbol nagy a távolság.

Előzmény: BoGar (21983)
BoGar Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21983

10 méter az sok, de nem indulhatnak meg egyszerre, mert hát létre kell jönnie a követési távolságnak is.

Előzmény: Pitrinkó (21980)
ivódzsima Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21982

Ettől azért szúrja magát tökön az ember gyereke, mert abban a hiszemben vagyok, hogy egyenesen megy tovább...de nem...akkor derül ki, hogy őfelsége balra kanyarodik...no nem indexel, csak a kormánymozdulat, és a féklámpa jelzi...mire a szembőljövőktől átmegy, addigra bachatom...mertugye jobbról folyamatos...

Előzmény: BoGar (21979)
ivódzsima Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21981

Mert vagy az orrából húz ki valamit, és azzal foglalkozik, vagy a GPS-t baszogattya, vagy sms-t küld, esetleg bármi...le van kötve piszkosul...ja, és ha nagyhirtelen mégis indulna, akkor?...na?...akkor?...hát persze hogy lefullad!

Előzmény: Pitrinkó (21980)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.29 0 0 21980

Amitől én kiakadok, az az, hogy vált lámpa zöldre, első elindul, már ment vagy 10 métert, mire a második. Stb. Ha a második, harmadik is zöldre indulna, 2szer annyi kocsi tudna átmenni.

Előzmény: BoGar (21979)
BoGar Creative Commons License 2011.12.28 0 0 21979

Milyen új szokás az, hogy a lámpánál állva nem megy az irányjelző, csak amikor megindul az autó és a sor?!

Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.26 0 0 21978

Na, hát bammeg az emberek hujék. Ezt eddig is tudtam persze. Elmult két napban jo sok családlátogatás, vagy 2000 km. Kicsit esik. De hőmérséklet 5-6 fok. Na a tudomány mai állása szerint, akkor nem fagy. És a népek meg mennek autopályán max 100-zal. Menek emllettuk 180-nal, mert az simán belefér. (240 már nem nagyon, mert annyira nem volt üres a pálya)

BoGar Creative Commons License 2011.12.26 0 0 21976

... ha nem lesz BKV? ...

Előzmény: BoGar (21975)
BoGar Creative Commons License 2011.12.26 0 0 21975

Akor te fogod fizetni az emberek benzin és parkolási költségét, az amorticáziót, ha nem BKV? Vagy létrehozol új tömegközlekedési társaságot?

Előzmény: Törölt nick (21974)
Pitrinkó Creative Commons License 2011.12.26 0 0 21973

Hja. Hát igy nyilván egyértelmű hogy a villanyvezető mondjon le.

Előzmény: BoGar (21972)
BoGar Creative Commons License 2011.12.25 0 0 21972

Úgy látom, nem értetted meg, amit írtam. Na akkor még egyszer: A villamos a megállóhelyéről indul el, ott van előtte 1-2m-re a zebra. El sem lehetne indulnia, míg vki a zerbán tartózkodik, főleg nem, ha már a szembejövő sínpárnál tart. Szó nincs itt nagy fékezésről, meg egyebekről.

Előzmény: Pitrinkó (21971)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!