Belefogtam a teljes képgalériám átalakításába, úgyhogy egy darabig ne keressétek a képeket a lapomon.
Illetve lehet keresni, mert folyamatosan mennek felfele! A BKV BPI-s kocsijai hamarosan fenntvannak, az már végleges lesz. A többit most csinálom... igyexem.
A Volános kocsiknál (is) a legtöbb infót szeretném leírni a buszrokról (évjárat, altípus), ezért majd a segítségeteket fogom kérni. Kinek küldhetek majd rendszámokat???
A segítséget előre is köszönöm. Esetleg a bővebb képtár érdekében szívesen veszem az adott képeket is (márha kapok :o) névvel ellátva felteszem őket is.
A BKV-s típusoknál nem működik az összes kép.
Így hirtelen ennyi. Készülnek a BPO-s kocsik galériája.
"Jó, majd mondom, hogy ha már megtisztelem a BKV-t időszakos munkavégzésemmel és csak 40 milliós a cégautó, akkor már legalább egy jó műszaki állapotút adjanak, mert azzal lehet csak igazán csajozni. :-) :-) :-) :-) :-) :-)"
:o)))))
Valszeg egyre tutkóbb, hogy megyek.
Mikor kezdesz?
Te lehet, hogy kiugrom, mer most még talán addigra gépet is tudok szerezni.
Ok!
Valami jó gépet hozzál! :o)
Jó, majd mondom, hogy ha már megtisztelem a BKV-t időszakos munkavégzésemmel és csak 40 milliós a cégautó, akkor már legalább egy jó műszaki állapotút adjanak, mert azzal lehet csak igazán csajozni. :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Hogy telt a szilveszter? :o)
Köszi, most buszmentesen, de jól.
Az 1-es villamoson van egy 10 pontos villamosvezető néni. Szöszke vállig érő egyenes haj, az arca meg erősen hasonlít Bálint Antóniáéra. Azt hiszem ezzel már szinte mindent el is mondtam róla. Egyébként a Baross ksz. gárdáját erősíti.
BUÉK!!!
Vp-nek ebben a hónapban beosztás alapján vannak számai, minden 7végén megy egyszer, 3x a 72-esen, 1x a 141-esen. Én maradtam a jó öreg számkérésnél. A helyszín most vasárnap du. a 16-os viszonylat, megint 412zgetek 1 kicsit.
Már szerelik? Nem láttam már pár napja (bár a Doberdó fele sem jártam az elmúlt két hétben), és eléggé biztosra hallottam, hogy megkapja a D10-et záros határidőn belül.
Azzal a "felszabadult" G10-zel egyébként mi lesz? Nem tudom.
Kohószökevény? Ez a kis "taknyos"? :)
A képen látható "öregfiú" - ha minden igaz - idén lesz 27 éves, de 2 hónapja újítoták fel... Egyébként a motorja a jelenlegi legszigorúbb EU-s normákat teljesíti, van benne automata Voith váltó, és a vezetőfülkéje (ami mellesleg "budiajtós") légkondícionált :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Zavarok a Keleti számítógépes rendszerében
2004. január 1. 10:41
MNO
Várhatólag hétfőre áll helyre a Keleti Pályaudvar számítógépes rendszere mondta el az Info Rádióban a MÁV sajtóreferense.
Kavalecz Imre hozzátette: az utasoknak jóval többet kell várniuk a pénztárnál. A Keletiből induló InterCitykre a vonaton is meg lehet váltani a jegyet.
900-nál valamivel több buszfotóm van (mármint ennyit tartottam meg, ebből vannak rosszak is), pontos számot csak később tudok mondani, mert most gépet szerelek...
Jah egy nem írok listát amikor csinálom, kettő egy két tekercs még most lesz beadva, és abból még nics meg mi jó mi nem, három a francs se fogja számolgatni,
Újraindítás megtörtént, billentyűzet újra él.
Szóval azt a kérdést tettem fel, hogy hogyhogy nem ment neki semminek? (pl. az Örsön a mögötte álló 76/176-nak)
00-42 elég szar.
Megállóból induláskor meggurul hátra felé egy kicsit (elvileg nem szabadna neki, ha sebességben van). Aztán hirtelen rántással indul előre.
Ha még nem tudnátok és egyátalán érdekel valakit, akkor beírom, hogy tudtommal lezárult a csepeli vizsgálat, a buszvezető nem húzta be a kéziféket, és úgy szállt ki.
Szomorú, de ez van.
Megragadom a zalkalmat, hogy mindenkinek Boldog Újévet kívánjak, jó bulizást, sok piálást az éjszakára. (Én most megyek egyet csicsikálni, rákészülök a borzalmas éjszakai tivornyára. Ráadásul nekem még a születésnapom is holnap (01.01) van, úgyhogy lehet, hogy már csak másodikán cserélünk eszmét.) :-)))
Á kavics, fenyőről jut eszembe, Ti mikor vágtátok ki a fákat?
Mert ez ami most van az Oázis nevű kertészeti egységből való, és kb 1 hete vettük, de ránézek, és az összes tüskéje lehullik (nem gyökeres).
Kimentünk győrbe haverral postavonatozni, volt másfél óra indulásig, addig mit csináljunk, őt nem érdekli, de segít az állványozásnál, és buszt fotózgattunk :) egy két Credo ált kint, és közte az E99-es, és még kedvem is lett volna lefotózni, de csak Credótlehetett mellette :) de az is jó volt :) meg E95, 263, de az a NAbi állandóa elmászott az orrom elöl :)
Szeptember eleje óta nem láttam. De ha abból indulok ki, hogy már nyár elején ilyen volt, akkor szerintem még mindig... Ez koránt sem olyan vészes, mint amilyen volt a 319UL...
A jelenleg a legöregebb közforgalmi BKV-s 280-as, ami közlekedik is, mert nincs rendőrségi zár alatt kicsit megtörve (17-04), az az AKD-693!
1985-ös évjárat, állományba vétele a BKV-nál 2002. december 17. vagy 22. A benne lévő "pozsony"-váltó pedig biztos régebbi technológia, mint a BPI-704 "cefet"-váltója.
Hallóó.. itt MALWIN személyesen.
Rally, a digitképet megcsinálhatod úgy is, hogy a neten keresel olyat, aki ezzel foglalkozik, aztán feltöltöd az ő tárhelyükre, kiválogatod, mi kell és mennyi.Aztán ők elküldik neked postán, utánvéttel.
Na, megyek vissza kamionozni...
Pá
Bocs az offért!
NOLAN, kösz, hogy átadtad...
Egy csomó kép, amit vittem a talira, digit volt. Tehát nem nagy kunszt jó digitális képről papírképet csináltatni. Kiírod egy CD-re az előhívandó képeket, eliviszed egy erre alkalmas laborba és ott megcsinálják.
Pont a minap láttam én is. Csepelről jött, ment a garázsba. Marha erős fénye volt a táblavilágításnak, ezért figyeltem fel rá.
Amúgy délpesti létemre most láttam először ezt a buszt. Azt se tudtam, hogy délpesti :o)
Van még egy pár ilyen BPO-803 biztos, egy 260-asnak is van ilyen a 123-ason, azt most nemtom, hogy mi a rendszáma, de még ezeken kívül is van egypár. Nem beszélve az ezüstnyilakról :o)))
"A 22-es Demszky papa kedvéért lesz, avagy azért, mert fizet Budakeszi?"
Demszky papát én kifejezetten utálom személy szerint, de ő már rég nem lakik Budakeszin.
Viszont lakik sok ezer más ember, akiknek semmi más nincs. Tudom, hogy ez még nem elegendő érv, mert még elég sok ilyen hely van, de mint látható a szilveszteri extra éjszakai járatok nem valami egyszerűen felismerhető logika mentén lettek meghatározva. Szóval ez van. :-)))
Ma láttam a 182-esen, hogy a 12-44 homloktábláját nem izzók világítják meg, hanem neon. Ilyet még nem láttam, van még ilyen 260/280-as?
***
Más téma. Egy angol házi feladathoz kellene nekem valami angol nyelvű, bőséges, de nem túl tömény, könnyen megérthető anyag valami buszról, gyakorlatilag, mindegy, milyen típusról. (Ikarus azért előnyben :-) )
Tudtok valamilyen oldalt ajánlani vagy ha valakinek van valami, és elküldené mailben, annak tudnék örülni. Köszönöm.
A V -n lévő hátsó ajtó is ugyanolyan, mint az E -é, csak a V -nél közvetlen az ajtó mellett van egy pár ülés is, ami egy pedál lenyomásával előre billenthető. Ezért írják az ajtóról, hogy vészkijárat, mert üzemszerűen nem használható.
"Valaki kérdezte, hogy mit keresett Nyírpalota utcai végállomáson a 00-XX 260-as. Én is láttam ott 260-ast pihenni, 75-ös busz volt az, ami valószinüleg nem fért már el a Erdőkerülő utca -Szentmihály út (96, 96gy, 75) végállomáson a többi pihenő 280-asok miatt, vagy talán a vezér lakik ott :)"
Nem tudom, hogy a konkrét eset mikor volt, de az tény, hogy minden hétköznap, csúcsidőn kívül áll ott egy 260-as, Cinkotás kocsi. Nos ő a 24-es egyik beugrójának a kocsija. 8 után valamikor végez a Bosnyákon, sofőrünk (aki mellesleg barátom) kiviszi Nyírpalotára a kocsit, majd hazamegy. Délután egy későn kezdő (kb. 1/2 3) délutános kolléga felmarkolja a rá váró kocsit és visszaáll 24-esbe. Az én haverom pedig az otthon elköltött ebéd után a beugró második részét a Bosnyákon kezdi egy másik kocsival, egy későn végző délelőttös leváltásával. Egyébként amikor a haverom járja az említett beugró számot, akkor a BPO-348 szokott Nyírpalotán állni.
A legjobb az lenne, ha a BKV-t rá lehetne venni, hogy náluk legyen, pl a Galéria menüpontjuk alatt :))
El kellene dönteni hogyan legyen a lista:
1. Lista, és képekre csak linkek vannak, amik a megfelelő helyre mutatnak:
- kevés tárhely kell
- ha változik a link vagy a kép helye/neve, mindig frissíteni kell a listában is
2. Lista, és a képeket a gazdájuk el is küldi, tehát a listával megegyező helyen vannak
- nagy tárhely
Amúgy én első meggondolásnál arra gondoltam, hogy mivel HB-nál vannak a legfrissebb és (madjnem)legteljesebb állományi adatok, elég lenne neki plusz egy oszlopot felvenni a táblázataiban, és ott lenne sorszámmal jelezve a link. Csak valahogyan meg kellene oldani, hogy a linkeket ne neki (Bálintnak) kelljen egyessével felvinni és fríssíteni, hanem cgi-vel a kép gazdája vigye fel vagy szerkessze a képekre mutató hivatkozásokat.
Grimbit is biztos be lehet vonni a dologba.
Sőt, szerintem a kulonjarat.hu alkalmas is lenne a dologra, mert akárki is csinálja, nem az jön le, hogy egy egyszemélyes honlap... :-))))
(és könnyen megjegyezhető a címe)
"Jó ötlet a rendszámok szerinti képlista. Igazából az lenne az igazi, ha lenne valami központi lista az összes BKV-s buszról (mint pl HB-nél), és akinek képe van róla, az oda linkelhetné a róla készült kép(ek)et. "
Ez tényleg jó lenne.
Annak idején (kb. 2 éve) HB-vel gondolkodtunk ilyesmin, de aztán elhalt a dolog (ő ugye akkor csinálta az átrendszámozós oldalt).
OFF
Megrendeltük december 1-én, aztz mondat a nő, 3 nap múlva jön s azerelő. 3 nap múlva jött egy levél, amiben tájékoztattak igen részletesen, hogy mire is fizettünk elő, meg azt írták, hogy a szerződés 2-3 hét műlva megjelenik, a szerelővel együtt. Tehát a szerződés nem postán jön, a szerelő hozza ki, amikor beköti a dolgot. Erre postán jött meg.
A lépcsóházban egy nő azt mondta, akiknek még nyáron csinálták meg, hogy három nap múlva a megrendelés után, már jött a szerelő és rá 2-3 nappal már aktív volt a kódja és netezett az ADSL-el.
Most van mindenki szabin? vagy mi van?
ON
Bocsi Rally hogy ennyit offoltam, de majd kiengesztellek, egy jó pár IKARUS-al.
És ezért meg is változtattam a lehetséges megjelenési időt. Azonban idő előtt mindennel kész lettem, már 26-án. Most már csak az új fotókat kell beilleszteni. És a szerelőnek kéne jönnie.
Most jött meg postán a szerződés és a szerződés kézhezvételétől számított 3 héten belül várható a szerelő. Aki már egyébként tegnap itt járt, csak nem voltunk itthon. Délelőtt felhívott és január 5 vagy 6-án gyün ki.
Valaki kérdezte, hogy mit keresett Nyírpalota utcai végállomáson a 00-XX 260-as. Én is láttam ott 260-ast pihenni, 75-ös busz volt az, ami valószinüleg nem fért már el a Erdőkerülő utca -Szentmihály út (96, 96gy, 75) végállomáson a többi pihenő 280-asok miatt, vagy talán a vezér lakik ott :)
Rally:
Jó ötlet a rendszámok szerinti képlista. Igazából az lenne az igazi, ha lenne valami központi lista az összes BKV-s buszról (mint pl HB-nél), és akinek képe van róla, az oda linkelhetné a róla készült kép(ek)et.
Szilveszterkor vajon ünneplés vagy buli helyett/közben fog valaki buszokat fényképezni? 973, 85É-t nem lehet mindennap látni sajna.
Csak az egyik ment Cinkotára (15-06 ha jól tudom), a másik felújításra ment, hogy aztán mehessen Cinkotára, a 15-06 pedig visszatérhessen Délpestre. (az már kérdés, hogy e felújítás már legalább szeptember óta tart, amíg a másik 6 kocsinál 3 hét alatt össze tudták hozni)
1 hét óta nem volt netem (inter nyet), ezért elkésve mindekinek Boldog Karácsonyt, és már időszerüen Boldog Új Évet kívánok (mielőtt újra elszállna az elérésem).
GABORBP: "pozsony"váltó részemről poén akart lenni, ennyire azért nem vagyok amatőr :)
15-02 és 15-06 exdéltepsi volt ami most a cinkotás 176gy-n van, igaz?
Na már most a 185-ön még csúcsidőben sincs 2-3 busznál nincs több. 185-tól 15-02 & 15-06 goto 176gy, szvsz ezért kerültek ide 260-ok, de mindegy, kár ezen összeveszni, úgysem járok vele.
Most tényleg nem kekeckedni akarok veled, hiszen én is birtokában voltam olyan infóknak, amiknél kifejezetten megkértek, hogy NE írjam ide őket, amíg életbe nem lépnek, vagy máshol meg nem jelennek. (Ilyen volt most legutóbb a Tétény-buszos, 19-es, Gloriettes cucc) Én azt nem is kérdőjelezem meg, hogy Te el tudod-e dönteni azt, hogy mi az ami idevaló és mi az ami nem. De tupolev akkori hozzászólásában semmi olyan infó nem volt, ami más lapokon (pl. HáBé oldalán) ne lenne megtalálható. Ha pedig arra a hozzászólására gondoltál, ahol a képek voltak belinkelve, akkor azt sem értem igazán, hiszen itt már azok is többször láthatók voltak (pl. HáBé-tól egyszer biztosan).
Tehát mégegyszer mondom, nem kötekedni akarok, csak nem értettem, hogy miért reagáltad azt, amit. Azért nincs harag??? :-)
"bi-02 válasz erre | adatok | e-mail 2003.10.12 21:31 (7269)
256.50 A (vagy 256.50 Belföldi): szállítható ülőutasok száma: 45 / összes ülőhely: 47 / álló utasok száma: 0 . Hátsó ajtó van (üzemszerűen használható szárnyas ajtó), légbefúvó nincs.
256.50 E (E=egyedi): 38 / 40 / 0 . Hátsó ajtó van, légbefúvó van (1985-ig egy pár, 1986-tól 2 pár néha 3 pár). Ruhatár és büfészekrény (hűtő) van. Nagyobb motorteljesítmény.
256.50 V (V=volán): 45 / 47 / 16 . Hátsó ajtó csak vészkijárat, légbefúvó nincs.
256.50 V lux : 44 / 46 / 16. Hátsó ajtó csak vészkijárat, légbefúvó van.
1977-ig valamennyi 256.50 M típusjelű elöl-hátul szárnyas (budi) ajtó, "vastag" ülés, "vas" lökhárító. Ezen belül :
256.50 M alapkivitel : 43 üh.
256.50 M hűtőszekrénnyel : 40 üh.
256.50 M hűtőszekrény+hulladékgyűjtő : 40 üh.
256.50 M hűtőszekrény, hulladékgyűjtő+ruhatár : 38 üh.
Az alapkivitelnél hátul 5 ülés van (=256.50 A), a másik kettőnél hátul baloldalon két ülés, jobboldalon az ajtó után a hűtő és a kuka van, a "fullextrásnál" hátul nincs ülés (=256.50 E), csak a hűtő, a kuka meg a ruhatár"
És az Ik 256.50E ben az E mit jelent? A Hajdúnál van négy ilyen busz, egyik sem eredetileg ide készült, és első ránézésre nem látok lényeges különbséget egy ilyen és egy egy Ik 256.50V busz között.
Nem írtam olyat, hogy titkos. (annyit írtam, hogy e-mailban!) Az említett helyen én is jártam, ill. ezen kívűl még nagyon sok helyen. Ezek után, és jónéhány lebaszás után el tudom dönteni, hogy mi való ide és mi nem.
Megfertőzzünk? a köv. járék főnyereménye majd ez a kép lesz:
Nem azt mondom, hogy nem azt jelenti, de ez szerintem nem teljesen igaz. Annak idején ugyanúgy kerültek üzemek, TSZ-ek, stb-k tulajdonába is 256.50V-k...
Na ma már nem pofázom sokat mert egy 10 percet kellett várjak (ma vagy huszadszorra) erre a rohadt frissítésre. Az én készülékemben van a hiba, vagy Nektek is rohadt lassú a topic(ok)???
Na akkor dombóvár kilőve, vonatok (HálIstennek) még nem érdekelnek :o)
Bár kezdtek megfertőzni. Pl At3sz vonatos lapjait már többször is megnéztem... Meg amiről az OFF-ban is beszéltetek....
:o)
Válaszolok a következőre is, kitudja mikor tudok legközelebb hozzászólni:
Értem, akkor a V a volánt jelenti (Kivéve szerinted :o)
Dombóvárt kihúzhatod. A szép Gemences buszokat csúnyán süti a nap, az ABY-s telepre nem jutsz be. De ha a fűtőház meg néhány gigant érdekel, akkor persze nem szóltam :-)
Dombóváron lakik ez a szépség. Ha vonattal áthaladsz Dombóváron Gyékényes irányába, láthatod a telepet. Főként vonatpótló és brigádszállító buszaik vannak, de ez a 250-es kimondottan különjáratra van tartva...
Köszönöm.
(Meg kell jegyeznem Tupolev segítsége nélkül nem készülhettek volna ilyen szépek. Az ő állványáról fotóztam. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani neki mégegyszer: Köszi tupolev! :o)
Akkor ennyire lehet megbízni a gépjárműkeresőben...
ABY-088: A mási oldala szebb. De ez se rossz, még ha adísztárcsa is rajt lenne hátul... :-) Erről vittem képet a talira. Feltenni nem teszem fel, mert telepi kép...
GBG-570 - 395.16 milyen? (egyébként csak 280LE-s motor van benne)
ABY-088 - 250.59
CDC-383 - mutass fotót, ígaz, úgy sem lehet megállapítani biztosan :-)
GTE-327 - E98.20
Össze vissza vannak ezek. A 23GY-n is (ami szintén plusszos volt valamikor...) vegyes ezüstök vannak. Sőt, mikor nem jár a 23GY akkor ezek a 23-ason közlekednek ami sose volt plusszos.
Jajjisteneeem!!
Mondomhogy az a 320 szerintem aztat jelenti, hogy abban a buszban 320 lóerős motor van.
(Egyébként mint mondám, ismerem a buszt, különben honnan tudnám, milyen??)
-Eredetileg jött 90+2(hyco) 405-ös.
-Aztán 10db-ot leállítottak, őket át se rendszámozták. (Ez 80+2)
-Aztán 2db-ot hycomatosítottak (Ez 78+4db)
-Majd a nagy 405-ös felújításkor a leállított 10db-ból 2db-ot visszavettek (Ez így 80+4db)
Tehát 8db kocsi lett elpasszolva. Ők sokáig Óbuda udvarán álltak, majd a felújításkor elkerültek onnan, de oda vissza már sosem kerültek.
Idézet HáBé honlapjáról:
"Rossz mûszaki állapota miatt leállították, hiányos felszereltsége és feleslegessége miatt 1999.08...-án az állományból törölték"
Magyarul alkatrészbányának használták őket, aztán egy idő után már nem érte meg őket felújítani...
Eredetileg 90+2 Hicomat (hosszabb, alacsonypadlós) jött.
Ebből a 90-ből 6-ot eladtak, 2-t átalakítottak mozgássérült szállítónak, 1 vagy 2 meg annyira összetört, hogy végérvényesen selejtezték.
Tehát, ha jól számolok ma 80 darab forgalmi kocsi van.
Most mi a baj ezzel? A BKV-s rendszámaikat én is tudtam. Én azt hittem, hogy valahol üzemképesen közlekednek új rendszámokkal. Ebben az infóban, amit tupolev írt, semmi nincs, ami olyan hűdenagyontitkos lenne. Még az sem derült ki, hogy a buszok jelenleg kinek a tulajdonát képezik. A képek pedig önmagukért beszélnek. Ez az elherdálás tipikus esete. Egy csomó falu, kisváros, stb a seggét a földhöz verné, ha járathatna egy ilyen kisbuszt. Talán még meg is tudná fizetni. De ezeket inkább itt haggyák szanaszét rohadni. Kár...
A baloldali utolsó ablak helyén mi az a fehérség? Gondolom kiszedték az ablakot, aztán befoltozták valami lemezzel a helyét.
Már az 543-as roncsoknál is szörnyűlködtem, de ez már tényleg nagyon durva...
Hát 99 %-a olyan hogy nem érdemelné a megmutatást. de van 4-5 ilyen állapotú arra rá kell nyomnia sharpent, ha úgy megfelel neked, [mert tudom hogy nem szereted:))) ] akkor belinkelem, vagy felrakom mint zalás képek :)))
Erről jut eszembe. Már régóta ígéred, hogy megmutatod a képeket, de még egyszer sem hoztad el őket. Pedig tavaly augusztus óta találkoztunk jópár alkalommal...
1. 2004-ben emmit nem fogadok meg.
2. A január 26-án kezdődő egyhetes szabadságom alatt valamikor elmegyek Salgótarjánba.
3. A fentieket nem tartom be.
:)
Pedig tutira itt voltál már amikor az év bunkó sofőrjeiről (ez, meg a Körös Volános mutogatós) meséltem... Nem tudom, halványan mostmár így dereng valami.
Ha jól tudom, Grimbi is megsértette már egy pár busz személységi jogait :-) És a busz tiltakozott, ugye? :-)
Valószínűleg még akkor írtad le, amikor még nem írtam a fórumra, így ezt nem olvastam.
Érdekesek ezek a túlbuzgó sofőrök, akik mindig többet akarnak tenni, mint amennyit kéne...
Eddig egyébként még csak a magánterületet, meg a sofőr személyiségi jogait hallottam okként, hogy miért lenne tilos, a busz személyiségi jogait még sosem... :-)
Magadra vess. Mondtam, hogy menj, amikor új volt. (Már csak olyan, mint a többi felújított.)
Ja, és nem az enyém....sajnos:))
Egyébként szerintem lehetett az olaj....bár én se értek hozzá. (A kórház nincs olyan messze onnan)
Egyszer jöttem valahonnan (tán Dunaújvárosból) haza E95-tel, és mondta a vezér (valakinek mesélte és hát meghallottam:), hogy a kocsi folyton elhagyja az olajat és állandóan újra kell tölteni...:)
Annó a buszosban leírtam, nem is egyszer. Na mind1, leírom újra.
Zalaegerszegen a hosszabb időre kiálló kocsik nem a buszállomáson, hanem a közelben található ZTE stadion mellett parkolnak. Nos, ezen a szép nyári napon ott állt a parkolóban a somló Volán egyik sümegi festéű E95-öse, egy Alba volános E95-ös, meg még néhány kocsi, de ezek a történet szempontjából kevésbé lényegesek. Elöl állt a Somlós kocsi, mögötte az Albás (lásd az alábbi képet). Lefotóztam a Somlós kocsit, majd indultam tovább az Albás felé. Láttam, hogy nagyon néz rám a vezér. Odamentem, köszöntem és megkédeztem tőle, hogy megengedi-e, hogy lefotózzam a buszt. Erre azt mondta, hogy nem, mert személységi jogokat sért. De mint kiderült, a buszáét. Csak úgy lehetne lefotózni, hogy nem látszik a rendszám, az is csak a főnöke engedélyével. Elkezdtünk vitatkozni, annyi emberség volt benne, hogy a közben megeredt eső miatt beinvitált a buszba, nehogy megázzak. Közben ébredezett a Somlós kocsi vezére, ekkor kezdte el mondani, hogy az itt álló buszok sofőrjeinek szólni fog, hogy mit tettem. Odahívta a Somlós vezért, ám az nem jött, nem érdekelte a dolog... Már-már én akartam hívni a rendőröket, hogy tegyenek igazságot. Ám erre elkezdte nyomatni a marhaságait, hogy a sofőrök ott kajálnak a rendőrégen (ami onnét ~100 méterre van), ha visszajönnek, majd jól ellátják a bajomat. Szerencsémre nem egyedül voltam, a parkoló szélén várt rám egy barátom. Mondtam a sofőrnek, hogy elmegyek, szólok neki, hogy várjon egy kicsit. Kérdezte, hogy ugye visszamegyek hozzá? Mondtam, hogy persze... Ehhez képest szépen fogtuk magunkat és visszamentünk a buszállomásra. A buszt meg utána néhány héttel lefotóztam, ráadásul ajtós oldalról :-)
Van magán tulajdonban 6 darab ex BKV-s 405-ös (rendszámot is tudok mondani, ha kell).
De azok nem Csömörön vannak, mosz éppen felújítás alatt áll egy részük.
Nem vert volna meg, ha megkérded. Legfeljebb elhajt melegebb éghajlatra :-) Azt pedig nem hinném, hogy úgy jártál volna, mint tavaly nyáron én egy albás sofőrrel. Na, az aztán köcsög volt a javából :-(
Azt szeretném kérdezni (főleg Grimbitől), hogy a csömöri 405-ösök honnan származnak. Vagy hogy van-e közük a BKV-tól selejtezett midikhez? A válaszokat előre is köszönöm.
Valamikor 1993 körül történt az eset, hogy az ikarusban kitalálták, a mellékvonali vonatforgalmat ezzel kéne megoldani. Valahol Székesfehérvár környékén próbáztak vele, volt is róla szép tudósítás a híradóban. Aztán amikor belátták, hogy eléggé életképtelen az ötlet, átalakították gumikerekessé, majd a Tisza Volánhoz, Szentesre került. Mostanság ha jól tudom BOS-770 rendszámmal koptatja a környék útjait...
Egyébként pedig egy szegedi italnagykernél dolgozom területi képviselőként, s néha szállítok is (egy ksi csöpp 13,5m-es renult magnummal) :-))
mielőtt megkérdeznéd van C-s jogsim!
Az utóbbi 3 házben a gépem szerelőnél van (2 éves nagyjavítás, mindent cserélenk benne csak a vinyók maradnak meg).
S a helyett egy laptopról írok ANGOL BILLENTYŰZETRŐL!
Szegdei vagyok!
Pestrezsébetet nem ismerem, januárba sokat leszek fetn s fotózok 1000-el!
Utána pedig megyek SZOMBATHELYRE katonának, január közepén fél évre! :-((
A Városközpontban áll meg a 19-es, 23-as, 23Gy, 48-as, 59-es, 66-os, 66GY, 166-os. Itt valóban sok a busz.
A Kórháznál meg a 19-es 59-es és a 123-as áll meg + még az Auchan járat (Ami sajnos néha/majdnem mindíg/ MAN :o(( és még kb 1 hétig a TESCO járat, ami 263-as Ikarus.
Más: 01-38-ról asszociáltam a 00-38-ra, ami 76gy-n volt ma is. Kmórája egy picit rossz: indulás után rögtön 90-et (!!) mutatott egy kb. 40-es tempónál, aminél azért mentünk gyorsabban is, de akkor is 70-90 körül mutatott valamit, csak annak se volt sok köze az igazsághoz...
Szívtok mint a torkosborz...
De sztem pluszkocsi biztos lesz. Ha meg csuklósítás lett volna, az úgyis csak leragasztott 4. ajtóval.
Mi legalább a 92-esre anno kaptunk pluszkocsit (20 helyett 15 perces követés, 7 db kocsival...)
Néha már én se! :)
Amúgy én nem ragaszkodom hozzá, csak valamit muszáj írnom, ha már szóba kerül.
Meg egyébként én is elviselem, amikor olyasmiről van szó, amihez én nem tudok hozzászólni :) (pl. mikor hol mi volt fotózva estébé.:)
15-19-et már nem láttam egy ideje én se. (csakúgy, mint a 62-37 alias 17-91 már leglább kétszer de inkább háromszor ki lett glancolva :))
16-40-et még nem láttam, és te a 15-63-at? (az a baj, hogy már nem nagyon különbözik a többitől, mert igazán akkor kellett volna látnod, mikor egy-két napos volt.)
múltkor az M5-ösön olyan 70-80-as tempónál keresztirányban össze-vissza dülöngélt egy ilyen teszkó-gazdaságos 263-as. elég kellemetlen élmény volt...:)
"(Épp a napokban "realizáltam":), hogy a 99-es kocsijai manapság már egész rendben vannak, pedig mekkora egy lepra volt még egy éve is.)"
Akár a 19-es. Ma 1 kocsi kivételével az összes kocsi felújított volt.
Mentél már BPI-640-nel? Nagyon frankó lett.
15-19-et egy ideje nem látom. Lehet hogy ugyanaz fog történni vele, mint BPI-640-nel? (640-nnek az ég világon semmi baja nem volt, nagyon jó kocsi volt és volt már egyszer felújítva is, és mégis felújították. Lehet hogy ez lesz BPI-519-el is? :o)))))