Keresés

Részletes keresés

ferri72 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4652
A biztonsági szelep nyitónyomása 145-160 bar, a reteszeléskioldóé 125-135bar a 80-as és az 550-es mtz-nek, a régi 50-esnek kb. 15 barral kevesebb mind a kettő.
Előzmény: Szaby27 (4649)
ferri72 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4651
A 48-as csövet kell összekötni a 42-essel,az 50-es cső megszünik.
Előzmény: Szaby27 (4649)
Józsi73 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4650
A szines képen látszik a két csatornát összekötö nút. Elképzehetö, hogy hosszabb csavar van benne és lezárja az olaj útját
Előzmény: Szaby27 (4649)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4649
A 6-os résolajvezetéknél látszik, hogy a csavar elzárja a résolaj útját. Ha van benne rés akkor nem kell visszavezetni vékony csővel? Mert itt az előbb valaki emlegette, hogy ha van rés benne a a vezérlőtömbön belül megvan oldva.
Lehet nekem is a csavar zárja el az útját.
Előzmény: Józsi73 (4647)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4648
Azt megköszönném! :)
Előzmény: Józsi73 (4647)
Józsi73 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4647
Igen. A jövö héten lesz idöm, egy rossz tömbböl fogok metszetet csinálni. Majd teszek fel róla képeket
Előzmény: Szaby27 (4645)
zoli1309 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4646
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4645
Találtam egy ilyen színes fotót a vezérlőtömbről igaz a jumzé de szerintem hasonlít az mtz vezérlőtömbre. A 6-ossal jelölt alkatrészen megy a résolaj?

Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4644
Köszi!
Akkor már így értem.
Előzmény: Józsi73 (4643)
Józsi73 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4643
A vezértömbtöl a hátsó szabályzótömb felé. Nekem a vékony csö(48-as) van összeforrasztva azzal, amit kékkel jelöltél, így a szüröhöz megy az olaj.
Előzmény: Szaby27 (4642)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4642
A pirossal jelzett csövön az olaj merre folyik? Vezérlőtömbből az antiszlipbe vagy fordítva?
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4641
Üzemi hőfokon is jól emel ezzel nincs probléma. Mondjuk motorolajat használok hidraulika olaj helyett. Lehet ezért is emel jobban. A hőfokot nem kell mérni mert tudom és erezhetően melegebb mint más mtz-éken.
A nyomást lefogom mérni a közeljövőben csak még készül a nyomásmérő. Mennyi a jó nyomás? Én 160bár körül emlékszem, de lehet, hogy nem jól emlékszem.
Előzmény: katalog (4640)
katalog Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4640
Mérjetek nyomást de üzemi hőfokon ! Ha van hőfokmérőd azt is mérheted .
Előzmény: Szaby27 (4639)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4639
Meg a nyomáshoz azért se nyúltam mert minden munkagépet alapjáraton emel még a tárcsát is(650kg), Meg az MBP-6,5 póton 78mázsa léalmát is alapjáraton billenti.
Előzmény: Szaby27 (4638)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4638
Nyomást nem mértem még rajta. A nyomásállító csavar a vezérlőtömbön még levan plombázva valószínű, hogy még nem volt hozzányúlva.
Előzmény: katalog (4636)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4637
Az üzemi hőfoktól szerintem melegebb, mert a műszerfal is felmelegszik és nyáron szauna van benne.
Nagybátyám mtzéjével is dolgoztam nagy melegben egésznap és az övé nem melegszik fel úgy mint az enyém.
Az enyémnél nyáron nagy melegben nem tudom sokáig a kézfejemet rajta tartani.
Mi okozza?
Előzmény: katalog (4636)
katalog Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4636
Az relatív , hisz van üzemi hőfok . Mennyi a mért nyomás ? Azt a résolaj csövet meg ahogy említették kösd vissza. A 3/4 222 szelepes az 210 bár nyomással működő vezérlőtömb de ezzel ne foglalatoskodjunk.
Előzmény: Szaby27 (4635)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4635
Melegszik az egész tartály is.
Előzmény: katalog (4634)
katalog Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4634
A szivattyú melegszik e vagy zajos e?
Józsi73 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4633

Az a szabályzótömb visszatérö ága.

11-es, 49-es: munkahenger emelés-süllyesztés,

12: szivattyútól a nyomóág,

52: visszatéröág

Előzmény: Szaby27 (4632)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4632
A kékkel jelölt cső mi?

Előzmény: Józsi73 (4614)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4631
Azt még elfelejtettem kérdezni, mikor beszéltem a vezérlőtömbös fickóval és elmeséltem neki a problémámat akkor ő azt mondta, hogy akkor valószínű, hogy a zuhanásgátlós szeleppel ellátott vezérlőtömb van a traktoron és ezért süllyeszt rosszul. Azt mondta hogy egy gólyó az egész és vegyem ki utánna jónak kell lennie.
Hallotatok már ilyenről? Melyik alkatrész lehet az?

Vezérlőtömben ezek mit jelentenek?
Vezérlõtömb nem szelepes R-80 3/4-222: 27 866,00Ft
Vezérlõtömb szelepes R-80 3/4 222G: 28 123,00Ft
ferri72 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4630
Ha ki van véve a vakdugó ,látszik hogy meg van e a visszavezető furat, ha nincs akkor vissza kel kötni.
Előzmény: Szaby27 (4628)
ferri72 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4629
Sziasztok. Neked ha az erő-helyzetszabájzó ki van véve akkor a résolajcsőnek vissza kell vezetve lenni a tartályba. A régi 50-eseken ez azért nincs mert ott a tömbben ez egy furattal meg van oldva, régen törtek szét ugy szivattyúkat hogy az 50-esre föltették a 80-as tömböt, a résolajt nem kötötték vissza.
Előzmény: Szaby27 (4624)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4628
Valószínű, hogy a 80-asé van már rajta mert az 50-es vezérlőtömbön még az oldalán van az antiszlip. Nekem meg már az ülés alatt volt valamikor. Meg egy vakdugóval van az a kivezetés lezárva amin a résolajnak kellene távoznia. A résolajcső amit reggel berajzoltál abból csak a tartója van meg.
Előzmény: Józsi73 (4627)
Józsi73 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4627
Visszább azt írtad, hogy ki van szerelve a szabályzód, már így vetted a traktor(ha jól emlékszem). Azt jó lenne tudni, hogy milyen tömb van rajta, mert az 50-esén ez a csatlakozás nincs meg, ott nem kell visszavezetni semmit. A tsz-ben tettünk fel 50-esre 80-as tömböt, fél nap után vehettük vissza, füstölt az olaj a tartályban. Aki már cserélt 50esen, az tudja milyen jó munka, ráadásul ezen PF05 kazalrakó volt, hozzáférés 0. Viszont 80asra felrakható az 50-esé. Az 552 hidraulika rendszere megegyezik a 80-82-ével.
Előzmény: Szaby27 (4624)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4626
Ezek a képek nekem is megvannak. A szűrőt én is szoktam mosni.
Előzmény: Józsi73 (4619)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4625
Ilyen probléma nincs, mert vontatott tárcsát húztam eddig és mikor a tárcsa elejét emeltem(főmunkahenger) akkor a tárcsa munkahengere meg se mozdult. Vagy a hidraulika karról huzgálom az 1tengelyes pótot és ott se tapasztaltam ilyen problémát. Sőt tavasszal szántottam váltvaforgatós 3-as ekével és ott se tapasztaltam ilyet.
Előzmény: katalog (4622)
Szaby27 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4624
Értem én a résolajat, csak nekem nincs sehol visszavezetve. Erre tegnap este jöttem rá, mert egy kicsit belemélyültem a hidraulika rendszerekbe. Én arra gondoltam, hogy a résolaj nincs visszavezetve és ezért a tolatyút feszíti vagyis ezért nehéz mozdítani a kart. De ez csak egy gondolat. Azért érdekes nekem ez a jelenség, mert általában két kart szoktak használni a legtöbbet a két szélsőt. A középső kar az oldalra kihelyezett hidraulika csatlakozókat vezérli. Én átkötöttem a főmunkahengert erre is és itt is ugyanúgy csinálja sőt már kísérleteztem a bal szélsővel is. És mind a három karnál csinálja. Szerintem meg olyan nincs, hogy egyszerre mind a három tollatyú elromlana.

Nyáron kicseréltem a szűrőt vadi újra kompletten házzal szűrő lapokkal együtt. Meg beépítettem a hidraulika munkahengerbe egy lassító szelepet így sokat javult vagyis nem zuhan már olyan gyorsan le a munkagép "nem vágja földhöz". De a hidraulikát még most sem tudom finoman vezérelni süllyesztéskor vagyis nem tudok mondjuk csak 10cm-t süllyeszteni a munkagépen egyből megindul lefelé és mire a kart visszaengedem addigra már leért. Emelésnél meg szépen dolgozik cm-ről cm-re tudok emelni vele. Így kéne neki müködni leeresztéskor is vagy hasonlóan. Viszont nehéz munkagépet órákig megtartja nagyon keveset ereszt.

Annó a T-25-ben is ugyanilyen vezérlőtömb van építve csak 2kar van rajta. Azzal tudtam finoman süllyeszteni és annak a munkahengerében is lassítószelep van építve.
Előzmény: katalog (4618)
katalog Creative Commons License 2009.02.08 0 0 4623
Na igen erre is gondoltam . De te ezt tudhatod kolléga.
Előzmény: Józsi73 (4621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!