Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zeuszmotoros Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58264

Hol nézted a  cikkszámokat?

 

Előzmény: R!ck4 (58245)
Makethisworldabetterplace Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58263

1. Elektromos autó.

2. Hővédő-hőtartó burkolat a motor köré, hogy ne hűljön ki. "Termosz" a motorra.

Hideg motornál a ECU okádja be a benzint akatalizátor gyorsabb felfűtése érdekében. -> Az 1.0 Swift is 10 liter felett eszik 2km-es hidegüzemeknél.

Előzmény: jogs (58250)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58262

nekem egy zavoli easym van 1.2 16V C corsaban (szekis rendszer). ez csak veszinditast tud, normalisan nem tud gazzal indulni. de mivel szar a benzinoldal, ezert mar jo ideje igy jarok. ma reggel -3C volt.

 

vannak rendszerek, amik tudnak gazzal indulni.

 

de egy 1.9tdi sem fog megkakkani rövidtavu hasznalattol, csak nem szabad tiporni(ha nem tudod megallni akkor SDI), 5w40 vagy 0w40 kell bele es en lefalaznam az AGR-t.

 

kamras inkabb megkakkan a folyamatos felmelegedestol, lehulestöl.

Előzmény: jogs (58249)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58261

"más központi injektoros autót használnék"

ezt nem ertem... ezeknel a legnagyobb a benzinlecsapodas a szivosorban...

Előzmény: Szappanos -Autógáz (58258)
MM. Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58260

Az AC Stag rendszernél van gázindítás melegen, a hőgombát meg át lehet verni potival...

Nekem ugyan benzinnel indul de kb 20 mp járás után már simán megy gázzal -10 fokban is..

annyi hogy jól be kell állítani egyébként nem fog menni hidegen vagy bakkecskézni fog... 1 nap alatt nem lehet belőni, többször hideg üzemben kell járni vele..

Előzmény: jogs (58256)
beltline Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58259

Köszönöm. Ezeket ugye gázosításra ajánlod?!

Előzmény: Szappanos -Autógáz (58258)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2016.01.19 0 0 58258

Erre a célra én is Suzukit, vagy más központi injektoros autót használnék, esetleg Opelt, vagy valami karbulátorost. Persze ezek már nem "elegáns" autók. Vagy vegyél egy szép régi karbis 124-es Mercedes 200-ast, az megint divatba jön, és nagyon jó autó.

Előzmény: jogs (58256)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58257

Ja, ami kimaradt Neked. Olyan gáz szettet szeretnék aminek az elektronikája az egyből gázzal való indítást használja.

Előzmény: kiggyo (58255)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58256

 Lehet, hogy belépek a kamrás dízelt használók táborába. Ami fontos kiegészítés: nem az irodába kell eljutnom egyszer, ami  2 kilóméterre van. Ingatlanokat kellene bemutatnom amelyek kb 2 km re vannak az irodától. Fel kellene vennem új ingatlanokat is, ezek is várhatóan ilyen távolságra vannnak. Reményeim szerint ezek naponta többször fordulnak majd elő. Nagyon köszönöm a segítséged.

Előzmény: kiggyo (58255)
kiggyo Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58255

A régi kamrás dízelünket így használtuk, az tűrte, és egész gyorsan melegedett. 

Ha modernebb autó kellene a kinézet miatt,  akkor egy kis benzines egyszerű lenne neked jó (polo, fabia, clio, stb) a szívómotorok közül.

A gáz szinte felesleges mire átkapcsol már le is állítod. Napi 20-30 km mellett nem is éri meg vergődni vele.

Persze te tudod.

Előzmény: jogs (58254)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58254

Semmi gondom a moped autóval. Azért nem megoldás egy 20 MFt-os ingatlan bemutatásánál. Nem nekem. Sosem érdekelt miből szállok ki. A gázban gondolom a megoldást

Előzmény: jogs (58253)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58253

Értem. Egyébként lenne kedvetek naponta többször, minusz 10 ben időre odaérni valahova, majd vissza. Jó esetben ezt rendszeresen?!

Előzmény: kiggyo (58252)
kiggyo Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58252

2km-re miért érdekes mennyit fogyaszt? 

A régi ezres swift elég jól tűri az ilyen üzemet, és olcsó is.

Gázzal nem vergődnék, semmi értelme. 

Esetleg nyáron bringa, robogó, télen mopedautó. Én is azz gépelek falun belül rövidtávra. 

Előzmény: jogs (58250)
t.lantos Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58251

Jarj gyalog :)

Előzmény: jogs (58250)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58250

kb 2 km. Ingatlan irodában fogok dolgozni. Az a baj, hogy a dízel sem szereti ezeket a rövid utakat, még a kamrásak sem. Benzinből a kollega 1.3-as Swiftje is 10 et fogyaszt. Keresem a megoldást. Nálatok jártam sokszor beszerelés miatt. Az 1. akkor volt amikor az öreg vette a Zafirát.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (58227)
jogs Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58249

Az a fő baj, hogy nem sok esélye van a felmelegedésre. Mindenki lebeszél még a régi dízelekről is. Az ilyen Peugeot 1.9. VW 1.6 érából. A gázra gondoltam, ha indulhat egyből gázzal. Tudom, hogy a legtöbb rendszer benzinnel indít. Kb 5 autómba rakták be  Szappanos mesterék a szetteket, 96-tól

Előzmény: no_holy_shit (58241)
MM. Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58248

Mifelénk nincs ilyen, és még soha nem hallottam senkitől hogy ilyen megállította volna...

de tudom létezik... nem a széria kinézetű autókat állítgatják, főleg teherautó meg tuningjóska...

Előzmény: R!ck4 (58246)
tangamania Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58247

Felsőszelepkenőt ki hasznàl? Nekem van a kocsimban de kikotettem ,mert egy szerelő azt mondta felesleges pénzkidobàs ..Szerintetek?

R!ck4 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58246

A beszerelési igazolás, (amit havonta újraírhatsz) és a gáztömörségi vizsgálat legyen 30 napnál nem régebbi, a többi nem lényeges. Persze célszerű nem rozsdás bilincsekkel odaállítani. :D 

 

MM: Nem a rendőrrel van baj, hanem a narancs köpenyessel, az felnyitja a motorháztetőt, és 5 percen belül  szépen lekapja a rendszámot, aztán lehet szipogni.

Előzmény: kiggyo (58235)
R!ck4 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58245

A gyártó szerint nem, ugyanis Multiplába nem ezt a cikkszámot hozza.

Előzmény: zeuszmotoros (58244)
zeuszmotoros Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58244
Hello.
Gázszerelők! cng-benzines multiplaba gyertya csere volt. Brisk silver DR14S helyett most DR15S-9 ment bele. jó lesz ez igy?
kornel8 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58243

Köszi, valami 15 bárra emlékeztem, akkor ezen a képen látható szűrő megfelelne a célnak.

Előzmény: Josi01 (58236)
kalibra1 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58242

Szia! Nekem ugyan ilyen autóm, ugyan ezzel a rendszerrel megy. Abszolut vegyes használat során 7,5-8,5 között fogyaszt, lehetetlen kiszűrni, h mitől változik, pedig 120 literes tartállyal megyek, szóval átlagolnom sem nehéz.

Előzmény: Geri1983 (58238)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58241

"Mivel a gázos autó hidegen benzinnel indul, pont ez a része itt is jelentkezik, a benzin kicsapódik. "

sajnos. ill. olyan rednszert kell berakni, ami indul gazon. (vagy veszinditas).

 

"Ha felmelegszik az olaj akkor kipárolog a benzin belőle a szívótorokba, így nem vész kárba teljesen."

igen, de ez csak akkor igaz, ha tenyleg sikerul felmelegiteni az olajat. sok rövid varosi uzemben ez szinte soha nem valosul meg :-(

 

"A dízelnél ez azért nagyobb szopás mert az rosszabbul párolog."

igen, de dizelnel nem jut le az olajba, mert forro levegobe fecskendezed be. (kiveve reszecskeszuroregeneralst)

Előzmény: kiggyo (58239)
potyo2 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58240

Nálad nem olyan rossz a helyzet, mert gondolom a motor a legtöbb indítás előtt üzemmeleg közeli állapotban van. Ilyenkor nincs gond a különféle kicsapódásokkal, inkább az indítómotort viseli meg jobban a fokozott terhelés.

Előzmény: Geri1983 (58238)
kiggyo Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58239

A gáz gáznemű, ezért nem megy sehova se, vagy ha megy is továbbáll. Nyomáson vagy alacsony hőmérsékleten cseppfolyósítható, ilyen körülmények nincsenek az autóban. A benzin azért megy le, mert cseppfolyós, és amikor beporlasztják a szívótorokba ott egy része kicsapódik. Üzemmeleg motornál elég meleg van ahoz hogy elpárologjon onnan, csak hidegen jelentkezik a gond. Azért dúsítanak hidegen hogy kompenzálják a kicsapódott benzin miatti mennyiséget.

Mivel a gázos autó hidegen benzinnel indul, pont ez a része itt is jelentkezik, a benzin kicsapódik. 

Ha felmelegszik az olaj akkor kipárolog a benzin belőle a szívótorokba, így nem vész kárba teljesen. 

A dízelnél ez azért nagyobb szopás mert az rosszabbul párolog.

Előzmény: jogs (58225)
Geri1983 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58238

üdv

 

Engem is érdekelne a válasz.

Pizza futárként dolgozom suzuki swift 1.3 8v lovato rendszer van benne.

kb 1 hónapja van benne a szett azóta 3.000 km mentem vele és minden oké.

Fogyasztás olyan 8.5-9 liter gázból ez jónak számít?

 

Előzmény: Szappanos -Autógáz (58227)
MM. Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58237

A rendőr le se szarja... a papirozás egy jó nagy pénzlehúzás...

Előzmény: kiggyo (58235)
Josi01 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58236

Ami kutakon tankolok ott többnyire 12-15 bar között mutat az óra.

Előzmény: kornel8 (58234)
kiggyo Creative Commons License 2016.01.18 0 0 58235

Sziaszotok!

 

Lenne egy-két kérdésem a szakikhoz, nem sorozatengedélyes átalakítással kapcsolatban:

 

Van átalakítási engedély határozat, innentől ha jól tudom egy év van átalakítani, levizsgáztatni az autót.

 

Ha átalakítom, a szereléstől számított 30 napon belül be kell vinnem a KPM-hez vizsgára, vagy az 1 éves engedély lejárata a mérvadó? 

Mit lépnek a KPM-nél ha mondjuk fél évvel ezelőtti a beszerelés (pl. nem is használtam az autót a beszerelés óta).

 

A rendőrnek a szerelési igazolással tudom igazolni a 30 napon belüli beszerelés tényét, addig nem baszogathat ugye?

 

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!