nekem egy zavoli easym van 1.2 16V C corsaban (szekis rendszer). ez csak veszinditast tud, normalisan nem tud gazzal indulni. de mivel szar a benzinoldal, ezert mar jo ideje igy jarok. ma reggel -3C volt.
vannak rendszerek, amik tudnak gazzal indulni.
de egy 1.9tdi sem fog megkakkani rövidtavu hasznalattol, csak nem szabad tiporni(ha nem tudod megallni akkor SDI), 5w40 vagy 0w40 kell bele es en lefalaznam az AGR-t.
kamras inkabb megkakkan a folyamatos felmelegedestol, lehulestöl.
Az AC Stag rendszernél van gázindítás melegen, a hőgombát meg át lehet verni potival...
Nekem ugyan benzinnel indul de kb 20 mp járás után már simán megy gázzal -10 fokban is..
annyi hogy jól be kell állítani egyébként nem fog menni hidegen vagy bakkecskézni fog... 1 nap alatt nem lehet belőni, többször hideg üzemben kell járni vele..
Erre a célra én is Suzukit, vagy más központi injektoros autót használnék, esetleg Opelt, vagy valami karbulátorost. Persze ezek már nem "elegáns" autók. Vagy vegyél egy szép régi karbis 124-es Mercedes 200-ast, az megint divatba jön, és nagyon jó autó.
Lehet, hogy belépek a kamrás dízelt használók táborába. Ami fontos kiegészítés: nem az irodába kell eljutnom egyszer, ami 2 kilóméterre van. Ingatlanokat kellene bemutatnom amelyek kb 2 km re vannak az irodától. Fel kellene vennem új ingatlanokat is, ezek is várhatóan ilyen távolságra vannnak. Reményeim szerint ezek naponta többször fordulnak majd elő. Nagyon köszönöm a segítséged.
Semmi gondom a moped autóval. Azért nem megoldás egy 20 MFt-os ingatlan bemutatásánál. Nem nekem. Sosem érdekelt miből szállok ki. A gázban gondolom a megoldást
kb 2 km. Ingatlan irodában fogok dolgozni. Az a baj, hogy a dízel sem szereti ezeket a rövid utakat, még a kamrásak sem. Benzinből a kollega 1.3-as Swiftje is 10 et fogyaszt. Keresem a megoldást. Nálatok jártam sokszor beszerelés miatt. Az 1. akkor volt amikor az öreg vette a Zafirát.
Az a fő baj, hogy nem sok esélye van a felmelegedésre. Mindenki lebeszél még a régi dízelekről is. Az ilyen Peugeot 1.9. VW 1.6 érából. A gázra gondoltam, ha indulhat egyből gázzal. Tudom, hogy a legtöbb rendszer benzinnel indít. Kb 5 autómba rakták be Szappanos mesterék a szetteket, 96-tól
A beszerelési igazolás, (amit havonta újraírhatsz) és a gáztömörségi vizsgálat legyen 30 napnál nem régebbi, a többi nem lényeges. Persze célszerű nem rozsdás bilincsekkel odaállítani. :D
MM: Nem a rendőrrel van baj, hanem a narancs köpenyessel, az felnyitja a motorháztetőt, és 5 percen belül szépen lekapja a rendszámot, aztán lehet szipogni.
Szia! Nekem ugyan ilyen autóm, ugyan ezzel a rendszerrel megy. Abszolut vegyes használat során 7,5-8,5 között fogyaszt, lehetetlen kiszűrni, h mitől változik, pedig 120 literes tartállyal megyek, szóval átlagolnom sem nehéz.
Nálad nem olyan rossz a helyzet, mert gondolom a motor a legtöbb indítás előtt üzemmeleg közeli állapotban van. Ilyenkor nincs gond a különféle kicsapódásokkal, inkább az indítómotort viseli meg jobban a fokozott terhelés.
A gáz gáznemű, ezért nem megy sehova se, vagy ha megy is továbbáll. Nyomáson vagy alacsony hőmérsékleten cseppfolyósítható, ilyen körülmények nincsenek az autóban. A benzin azért megy le, mert cseppfolyós, és amikor beporlasztják a szívótorokba ott egy része kicsapódik. Üzemmeleg motornál elég meleg van ahoz hogy elpárologjon onnan, csak hidegen jelentkezik a gond. Azért dúsítanak hidegen hogy kompenzálják a kicsapódott benzin miatti mennyiséget.
Mivel a gázos autó hidegen benzinnel indul, pont ez a része itt is jelentkezik, a benzin kicsapódik.
Ha felmelegszik az olaj akkor kipárolog a benzin belőle a szívótorokba, így nem vész kárba teljesen.
A dízelnél ez azért nagyobb szopás mert az rosszabbul párolog.