R69/1 ! Az, hogy a teknőt leszereld a bölcsőt is le kell szerelni. Nem ajánlom, mert sok munka. Ezen kívül a teknő tömítés is pénzbe kerül.
Hidd el a legolcsóbb a menetjavító és máskor nem kell a leeresztő csavart végletekig meghúzni. Az nem esik ki magától. Javasolom a szilikon pasztát és bízhatsz benne a következő olajcseréig.
Injektor Mágusok ! A Firad gyártmányú csúcsok milyen minőségűek lehetnek ? Az Allegro.pl oldalon találtam, nem jelentős a különbség a Delphi javára (L381PBD ) de azért érdekelne .
Zoli ! Én már korábban leírtam (emlékszel talán) nekem ez nem az első 1.5 dci Renault-om és jól ismerem a gondokat körülötte.
Az a bizonyos porlasztó is abból az időszakból maradt meg és milyen jó, hogy ott volt a polcon. Én soha semmit nem dobok el. mert még lehet, hogy szükség lesz rá, vagy valamelyik havernak.
Ha megkérnélek rá, megosztanád velem, hogy most mid van ?
Én sem mindig ilyen autóval jártam, már korábban leírtam valahol, hogy ez a 26. autóm ez, az az huszonhatodik.
Volt már Olasz, Német, Angol és a franciából több márka is.
Ami soha sem kellene az a sokak által "imádott" német márkák. Vegyen valaki újat a németből és ha garin belül lehasal az imádott márka a germán kirázza a nyakából a problémát és kulázik a problémára. Ezt tapasztalatból tudom.
Német autót soha !
Húsz motor: ezeket kerülje a Totalcar magazin oldalán.
- ezekért a leírt dolgokért nem veszek használt, olcsó dízelt kis hazánkban
- nem áldozzátok fel magatokat a kereskedelem oltárán, de hosszú ideje vak vezet világtalan a topikban és csak remélni merem, hogy a sok idetévedő read-onlynak nem ezektől jön meg a kedve az otthoni gányoláshoz...
Már nekem sincs Thaliam, csak a nosztalgia hajt ide vissza...
Ilyen a résolaj mennyisége a sokat kritizált kínai kapcsolószelepeknek. Az igazsághoz annyi még hozzátartozik, hogy nekem 40 mm a mipolán hossza 20 mm helyett. De akkor is kitűnő !
Papalac ! A mögöttem jövővel kapcsolatban csak az zavar, ha a seggembe autózik a rövidlátó.
Rakok a gázolajba adalékot, fe azt itt a fórumon még nem tettem közzé és ne haragudjatok, de nem is fogom.
Zoli! Nem kell ennek ekkora feneket keríteni! Én is először felhívtam a Renaultos barátomat, meghallgatott és azonnal, anélkül, hogy hallotta vagy látta volna a motort azt mondta, hogy tegyem bele a tőle korábban kapott porlasztót, de az alját tegyem át a "kopogós" másikról. És ment semmi gond nélkül. Az elektromosság, de utána járok és itt megosztom a fórumon!