Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28603

Nem, majd bent kereslek, személyesen....

Előzmény: GYURMA 944 (28602)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28602
Ez a Czegle féle, amit a ponilóval gépmunkáztunk? Mert nem sok60-ast csináltam.
Előzmény: Törölt nick (28599)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28601

Még a suzukiról.

 

180-ért vettem, rányomtam 40-et kb.

Eladtam tavaly MÁjusban egy kolleganőmnek.

Azóta még jön egy ötvenessel. :-)

(Tudom! Ne is mond! Ez nem haverság, hanem már hülyeség.)

Ez van. :-)

 

Most volt itt a srác az uno-val.

Üléshuzat, padló kárpit, hatalmas takarítás. :-)

Asszem jó helyre került.

Mondtam neki, nyáron meggyűrűzöm, siklózom a motort.

Megcsinálom ingyé. Legfeljebb hoz két sört.

Összehaverkodtunk.

(Haveroknak ingyé, másnak meg pénzéé se) :-)

 

Mondeot megvasaltam egy fagyban behúzva hagyott rögzítőfék után és ennyi. :-)

Előzmény: Törölt nick (28599)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28600

???

 

Nekem 70-es volt, P20-as karbival, 17-es kihajtóval és a rend őrei elől beledugva egy schwalbe vázba.

 

Vagy én javítottam?

Nem vágom.

De akkor valszeg személyes is az ismeretség.

Légy üdvözölve!

Előzmény: Törölt nick (28599)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28599

Gyuri, meló, persze....

Esetleg szimó blokk, 60 -as, 4 sebességes, ha jól emlékszem, hajtókar volt meghalva.... Elvileg ennyi elég..

Előzmény: GYURMA 944 (28598)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28598

Folyt köv, mert rokon hozott egy 1,8 td mondeot. Valami kopog lent. :-)

Szerintem vagy a vakundok, vagy az életszínvonal, de megnézem.

:-)

Előzmény: PeeWee33 (28594)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28597

.............tudok számolni! A kettő úgy lett három, hogy még egy használható.

Azt mondta még a srác (Nándinak hívják), hogy nyugodtan felrakhatom, mert aki jár Lacházára, úgyis ismeri az autót, meg Őt is.

Előzmény: GYURMA 944 (28595)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28596

Ok, csak az volt furi, hogy nem annyira említettem, hogy a nejem Évi.

Csak Porsche-s fórumokban. (Legalábbis úgy emlékszem.)

Azért gondoltam, hogy valahonnan ismerhetjük egymást esetleg. Autós múltból, vagy melóhelyről, vagy csak úgy. Mivel itt csak azóta írok, amióta a puncika megvan. :-)))))))

 

 

A Punto-ra van egy nagyon zsír ötletem, mert én annyit láttam tegnap, amíg itt volt nálam és még a motorteret sem láttam.

Beszélek a sráccal és kikérdezem minden praktikáról. :-)

Az apukája kollégám, csak másik műszakban.

Neki egy agyon spoilerozott MK1-e volt, metál zöldben.

Nagyon jól nézett ki az is.

Ha jutok valamire, megosztom.

Előzmény: PeeWee33 (28594)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28595

Előzmény: GYURMA 944 (28593)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28594

Már bocsi, hogy beleszólok de ilyen szinten én is ismerlek. Mivel, hogy korábban Te magad írtad le részleges autós pályafutásodat (talán itt vagy másik fórumon). Erre én is emléxem.

 

Viszont visszafelé is működne dolog, mert szerintem Te is tudnál rólam olyan dolgokat írni, amin meglepődnék, ebben biztos vagyok. Tudod: Zsolt-uno . . . 

Pedig személyesen még sosem ütköztünk.............azaz találkoztunk.  :-)

 

 Puntoról írj már néhány sort !

 

   B.

Előzmény: GYURMA 944 (28592)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28593

A srác ennyit mondott: Nagy cooler, nagy turbó,chip-elve, nagy tengely, nagy AC.

Most készül nagy szelepes HF-re.

Punto GT, tele abarth jellel. :-)

Két képet tudok rakni, mert mobillal nyomtam és valszeg az olajos mancsommal jól megfogdostam a kamerát. :-)

Olyan, mint víz alatt. :-)

Előzmény: PeeWee33 (28590)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28592

:-)))))))))))))

Te ismersz Ember? :-)

 

Volt egy swift 1,0 jól megtuningolva.

Azt nagyon szerettük.

Anya megkapta a jogsit és csúnyán összeveszett a kuplung-váltó klánnal.

Akkor jött az uno a képbe.

Ezt használta, amíg a bal féltengely szét nem hullott.

Konkrétan kiesett a váltóból.

Megcsinálták, de aztán megint széthullott.

Akkor vettem egy 1,3-as suzuki automatát. (eredeti japo)

Évi nagyon szerette, de én nagyon nem.

A régi tuning 1,0(!) nyomába nem ért és az a szaggatás a váltáskor, meg 90-nél már üvöltött. Ki voltam nagyon, de anya mondta, hogy az övé és legyek nyugodtan csöndben. :-)

Ráraktam az ufot és bexart 4Q fa alatt.

A 1,0-val a 870-es lakómat cibáltuk mindenhová. (És még ma is megy, mert már akkor sorban álltak a barátaim érte, úgy nézett ki, meg felszereltségben is.

Amikor vett egy kocsit a srác, akkor visszahozta nekem és már jött is érte a másik barátom és a mai napig nála van és hasít minden gond nélkül. :-)

Én így adok el kocsit. Nem fost.) :-)

Na akkor döntöttem úgy, hogy a letámasztott uno-t kell feltámasztani, mert ez nem állapot.

A féltengelynek az volt a baja, hogy a hátsó váltótartó lezuhant, mert a guni-ból csuzli lett, valamint a rugó letérdelt.

A féltengelyt összerakattam ismét és kapott előre daihatsu rugókat és egy házi bakot, valamint egy NEM fal vizsgát egy kosár pénzért.

Azóta ment mostanáig, amikor is egy hatvanast rálocsoltam, hogy majd megy még két évet kussban.

Kapott egy nagy revizíót. csere minden olaj, szíj, görgő. Fagyálló, fékfolyadék.

De megláttam a punto-t és onnan már nem volt állj. :-) Gyakorlatilag a kukába is dobhattam volna a pénzt, meg a munkámat. :-)

Évi egy hatvanast rakott az uno-ba.

Tegnap még bucsúzóul Ő vitte el a srácnak.

120-ért ment el és annyit költöttem, vagy többet rá két év alatt. Monkey business!!! :-)))))))))

Előzmény: Törölt nick (28588)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28591

Nem védeni akarom az olaszt, de inkább szídd azt a magyart aki előtted gátlástalanul leharcolta. Nem lep meg a haragod, hidd el. Átérezzük mindannyian. Gondold át, ha mindezt a javítást egy bármilyen német autónál(mondjuk a csillagos) kell megejteni. Szerintem hasonlóan éreznél és sokkal-sokkal többe lenne.

100 szónak is egy vége.  Szarból várat egy olcsó mulatság.   :-(

 

   B.

 

UI.: Én is ha autót veszek, nagyon megnézem milyen állapotút veszek alapnak, amit még érdemes üzemeltetnem.............................. ha már nem futi újra  :-D

Előzmény: A6 1.9tdi (28589)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28590

Kicsit bővebben már a Puntorol kérem szépen.............................

 

1-es vagy 2-es benzin vagy dízel stb.   Kíváncsi tekintetek várják a részleteket.

 

 B.

 

UI.: Szomszédomnak Golf II-je van, hasonló móka....... Csak egy gond van vele. túl erős a motor a kocsiba. Lacházán egy párszor megnyígattuk már. Valami mindig szétszakadt benne. 

Kuplung kétszer. Már kapott szintert, aztán az bírta, utána a váltó robbant szét szó szerint. A kartervédőből marokszámra szedtük ki a törmeléket. Ez van. Ja a power?  220+

 

 

Előzmény: GYURMA 944 (28585)
A6 1.9tdi Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28589

Igen, én is nagy boldogan vágtam bele a megvásárlásába, mikor ránéztem mi mennyibe kerül hozzá. De én azokat néztem, amik általában sokba kerülnek egy autóhoz, mint pl. váltó, kuplung, karosszéria alkatrészek. Erre mostanában szembesülök vele, hogy ebbe ezek olcsóak, ellenben minden, ami más autóba olcsó, ennél pont az ellenkezője. Pl. termosztát 20-35 ezer, vízpumpa 20-40 ezer, egyszerűen hihetetlen. Most épp hengerfej tömítés csere következik, meg vízpumpa. Aztán, ha nem jön más egyéb, akkor már "csak" az első- és hátsó fuómű marad, az persze megint egy vagyon. Ha nem jön más hiba elő, ami ennél az autónél kis esélyes, akkor lehet, hogy már el sem akarom adni. Annyiban van lassan, amennyiér már egy 80-as audit vehettem volna, és azokat legalább ismerem és megvan az alkatrész ellátás is normál áran. Kellett nekem olasz :(

Előzmény: Törölt nick (28584)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28588

Gyuri, és mi van a szuzukival, Évinel ez volt, nem?

Előzmény: GYURMA 944 (28585)
ZoliC220 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 28587

Pedig az annyi. Valahol olvastam, hogy 90 vagy 95A-ben van korlátozva. Nekem ha jobbra tekerem akkor max 93A De ha balra, akkor néha 98-100A is van. Nagyon nem tesz jót neki szerintem. Fiat ECUScan szerint középre nulláztam a kormányt, így egyenesben nem is vesz fel áramot. Ha ez a nullázás elmarad pl. egy futómű állitásnál, akkor a szervo egyenesben is felvehet 5-10A a semmire. Nekem stabilan 7.5A-t evett egyenesben is. Szerintem ez a kormányszervo kivitelezése (alulméretezése)a Fiat szégyene. Pedig ennek az autónak pont ez az extrája a legjobb. A kormány fogása, forgató ereje, visszahatása szuper. Sok nagyobb autóban is irigylésre méltó lenne, ha jól tervezték volna :-(

Előzmény: Törölt nick (28567)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28586

Nem akarom ezt folytatni, nem egy filmet nézünk.

Neked van igazad.

Ennyi.

Előzmény: R!ck4 (28571)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28585

Szia balázs!

 

Köszi a generátor segítséget, majd ránézek!

 

Az alkatrészt nem tudom,hogy jó-e, de a mintát még nem vettem ki a váltóból, mert használjuk a kocsit és bele van törve.

Az lehet a gon esetleg, hogy a fogaskerék más fogszámú, vagy méretű.

Nagyon félek tőle, mert az Uno is olyan volt, hogy nagyon kellett az alkatrész után menni, mert a ford váltóba semmi nem jó a taljánoktól. :-)

 

Turbó puntó: miután írtam, mehettem is vele.

Lacházán az a 14mp. :-)))))))

Amikor megtöltött a turbó, a kocsonya majdnem felfigyelt. :-))))))))))))

Pedig nem is kínáltam meg.

Állati az a kocsi.

Most nem otthonról írok, képek holnap.

 

Egésznap uno-ztam és el is vitték.

egy nagyon szimpi srác vette meg és örül neki nagyon.

Remélem sikerült még egy fiat-ost "csinálnom". :-)))

Viszont nejem meg jól megkönnyezte az autót.

Mindegy, majd hozzászokik a puntóhoz is. :-)

Ennyiért ezt a kocsit nem tudtam otthagyi, hármat meg nem tudok, de nem is akarok eltartani. :-)

Még az a jó, hogy a P klubos autó és így nagyon kevés az évi rezsije.

Mondjuk keveset is használom.

Előzmény: PeeWee33 (28578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28584

Hát ehhez a motorkódhoz valóban 22k a legolcsóbb.

Pedig már azt hittem sikerült segítenem.

Úgy látszik ez egy ilyen drága motorváltozat. :-(

Előzmény: A6 1.9tdi (28574)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28583

http://www.flixxy.com/swedish-turbo-tractor.htm
Érdemes megnézni, de aztán röhögni meg kötelező.

 

  B.

PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28582

Húúúúúúúúúúú, ennyit írnotok, olvasnom és válaszolnom rá................. lepetéztem  :-)

Megyek kipihenni

 

   B.

PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28581

Nem olyan durva az a 80-100A áramfelvétel. Ennyi szokott az lenni. Az önindító nagyon kivételesen tökéletets állapotban vesz fel csak ennyit nyáron meleg motor esetében. Szokott az lenni 150-200 is............  szo-szo

 

   B.

Előzmény: Törölt nick (28567)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28580

Közben arról beszélhetsz velem amiről csak akarsz   :-D    (autók, extrák, csajok, házak, hobbyk  stb.)

 

   B.

Előzmény: PeeWee33 (28579)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28579

Én nem vagyok (téma) érintett most(kívételesen)  de azazizéötvenkétfokosgyümölcslé az nyam-nyam nekem.  :-)  Én partnered leszek az elpusztításában szívesen. És utána nem ülök volán mögé........................................ ÍGÉREM !  

 

    B.

Előzmény: Törölt nick (28555)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28578

Te Gyu!

Ez az 5-ös alkatrész "nem" kompatibilis a kézi váltós meghajtó spirálnyakkal? Elég hasonló. És nem gondolnám, hogy gyártottak volna másfajtát a Selectához. De lehet, hogy tévedek.

 

  B.

Előzmény: GYURMA 944 (28546)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28577

:-D .  Értelek.  :-D

 

  Én úgy vélem ezeket a dolgokat, hogy az ha csinál valamit, akkor igenis vállalja baj esetén a következményeit. 

Ezt arra értem, hogy ha valaki az ABS-es autóval megmahinálva, kiiktatva jár és bizonyíthatóan annak hiánya miatt következett (akár halálos) baleset, akkor nincs miről beszélni................................... jogos a bünti, vagy börtön.  de nem akarok túlzásokba esni.

 

De a hatóság biztos ebbe a ténybekapaszkodna bele, az 1000%.

 

  B.

 

 

UI.:  BÉKE

Előzmény: R!ck4 (28541)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28576

Ammondó vagyok, hogy a töltés lámpa áramkörét nézném végig. Egyébként még a töltéslámpa villogása indításkor nem feltétlen idegen dolog. Ugyebár azért tud megtörténi ez a jelenség, mert amikor az indító forgatja motort a kompresszó a hengerekben fogja vissza az indítót. De az meg teker-teker. Ezáltal a motor körbefordulásakor egy hullámos forgás van a berobbanásig. Ezáltal a generátor is így forog. 350-550-370-560-380-590 rpm  stb. Aztán jár 900 körül alapjáraton. A generátorok külső segítséggel kb 1000rpm-en gerjednek. Mivel 1:2 áttétel van a motor és a gen. között így a 900 rpm alapjáraton már 1800 forog a gen.

A fenti írt indítási fordulatot ha szorzod kettővel, akkor kb 700-1200 rpm-en "bukdácsol" a gen, amin próbál tölteni. Ezt mutatja controllámpa villogással. Ha van maradó mágnesesség a generátoron belül, akkor sokkal könyebben gerjed fel. Ebben az esetben viszont nem jellemző a villogás, hanem már alacsonyabb fordulaton(700-900rpm) is beindul a töltés.

 

(Nem összetévesztendő a motor ford.száma a generátor ford.számával.)

 

Összegezve: Én a hibát generátoron kívűl keresném először is. A gen-en lévő érintkezőtől a műszerfali izzón át a tápellátó gyújtásáramig.

 

 

   B.

Előzmény: GYURMA 944 (28535)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28575

E öröm e bódottá  :-)

 

   B.

Előzmény: dredd979 (28532)
A6 1.9tdi Creative Commons License 2013.01.05 0 0 28574

Ez egy 1.7 td 63 lovas (46 kw) . Mot.kód: 176B7000

 

A bárdiban, kedvezmény nélkül 18.801,- a legolcsóbb és gyanítom nem a legjobb minőség. Ennél olcsóbbat per. pill. nem találtam, de ha tud valaki, azt örömmel veszem :)

Előzmény: Törölt nick (28568)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!