Felvételt kizárólag BKK jóváhagyással publikálhatunk, ez megtörtént. Az adatkezelőnk sem tartotta aggályosnak, mivel se rendszám, se egyedi azonosító, se azonosításra alkalmas felirat, arc nem vehető ki a felvételen.
nemeza: a sofőr és környezete - a szélvédőn kívül - nem sérült, azonban csak a megbontást követően lehetett nyilatkozni a futómű és a fékek állapotáról, így vontattuk
Tegnap én is mentem ezzel egy kanyart. A diszpécser megkérdezte, hogy be tud-e még ugrani erre a Kelenföld-Campona-Kelenföld-Campona másfél fordulóra és be tudott. Pont akkor húzott el mellettem az MCX-195 (megfordított táblával :-)) és akkor láttam, hogy a KPN-963 áll be a treffre, csak nem volt már időm akkor szólni neki mert így is volt egy kis késése a kiesés miatt.
Holnap, remélem már tényleg minden kocsin meg lesz legalább fordítva az EAF tábla. Ma délután a műszaki hiba miatt beugró KPN-963 megtett egy teljes kört még vele, de utána beszéltem vele és ő is megfordította.
Világos, érthető. Mondtam az esetedet az Andor utcai diszpécsernek. Azt mondta, hogy figyelni fog hogy délután ne menjenek ki EAF táblával kocsik a 101-esre, de már ez is bőven túl van a nagyon szűk hatáskörömön :-)
"A Mercedes Citaro eleje teljesen összetört, a szélvédő beszakadt, a motorház fedele, a lökhárító is összetört, a kár bizonyosan milliós nagyságrendű. A járművet még nem tudták elvontatni, a karambol helyszínén áll." Elöl van a motorházfedele? :)
A VT - nél ez volt ,az egyik, átbaszás. Vagyis behülyítették a sok újoncot, egyébként a hírdetésben is így szerepelt ( talán még most is fenn van az oldalukon ), hogy akar e ön új modern buszt vezetni? Sokan elhitték, majd menet közben kivették sok ember alól és alájuk tették a régi és egyébként elég rossz állapotú volvókat, stb. És a kivétel okai közt nem az szerepelt, hogy sok a balaeseted és azért , hanem a BKK - ra hivatkozva pl. Tehát nem a sofőr hibájából. Egyébként, ha nem tetszett, akkor elküldtek....
Tudom-tudom, csak elfogult vagyok a 03-70-es gazdájával, mert tudom, hogy mennyire szeretne újra a 114-esen vezetni, mint 2012 májusában. Ha már a 88-ast most elveszik tőle.
Aztán persze most még azt sem tudni, hogy a sofőrökkel mi lesz, de ha már a VT-s topikban vagyunk, többen innen is átmennek-átmentek a Volánhoz, úgyhogy nagy változások vannak készülőben errefelé.
Tavaly, amikor megérkezett a 159 darab Citaro a VT-hez, már azt hittem, az SL-ek is le lesznek velük váltva, de végül azok a kocsik csak BKV-s kocsikat váltottak le.
Pedig ha már 114-es család: Ikarus és MAN helyett kibírnám, ha a mostani 5-nél több Citaro közlekedne rajta. És akkor mindenki boldog lehetne, hogy se Ikarus, se MAN.